|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Iul 2022, 23:15 | |
| 120 ,,infracţiuni" la 70.000 oameni, asta ţinând cont că o parte din infracţiuni se refereau la banala iarbă, care prin unele state mai cu apă caldă e legală. Înseamnă 0,18%, care se înscrie în statisticile europene - https://www.emcdda.europa.eu/system/files/publications/13838/2021.2256_RO_03.pdf Statistic vorbind, dacă iei 70.000 oameni de pe stradă, ai toate şansele să găsesşti 120 drogaţi. Ca fapt divers, aceleaşi statistici spun că 15,4% din europeni fumează iarbă Eu mi-aş face griji mai mari pentru alcool, românii beau în medie 10l de alcool pur pe an. Dacă o bere are 5% alcool, înseamnă că un român bea în medie 200 litri de bere pe an, adică 400 de sticle de 0,5! https://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83_de_%C8%9B%C4%83ri_dup%C4%83_consumul_de_alcool Mă duc să mai iau o bere din frigider _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Iul 2022, 17:28 | |
| Nu mai bine cumpărau utilaje și făceau lucrările în regie proprie?Ce fac aia 20000 de angajați? Ce caută firma aia Drum Asfalt la reparatii cai ferate ?Utilajul asta din poza mai repara ceva sau e doar de decor? Bucureşti, 18 iulie 2022 PNRR SRCF Brașov - 19 oferte pentru programul ”Quick Wins” Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ”Proiecte tip Quick Wins - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, 21 de loturi. Asocierea DRUM ASFALT- ZUE a depus oferte pentru 19 loturi, pe următoarele intervale de stații: ►Lot 3 Teiuș - Aiud, între km 399+900 - 400+650 (fir I+II) ►Lot 4 Teiuș - Aiud, între km 400+650 - 403+700 (fir II) ►Lot 5 Teiuș - Aiud, între km 400+650 - 403+700 (fir I) ►Lot 6 Teiuș - Aiud, între km 403+700 - 407+200 (fir II) ►Lot 7 Teiuș - Aiud între km 403+700 - 407+200 (fir I) ►Lot 8 Teiuș - Aiud, între km 407+200 - 411+750 (fir II) ►Lot 9 Teiuș - Aiud, între km 407+200 - 411+750, (fir I) ►Lot 10 Teiuș - Aiud, între km 411+750 - 412+850 (fir I+II) ►Lot 11 Aiud - Unirea, între km 412+850 - 414+800 (fir I+II) ►Lot 12 Aiud - Unirea, între 414+800 - 417+100 (fir I+II) ►Lot 13 Aiud - Unirea, între 417+100 - 419+250 (fir I+II) ►Lot 14 Aiud - Unirea, între 419+250 - 421+800 (fir I+II) ►Lot 15 Aiud - Unirea, între 421+800 - 424+500 (fir I+II) ►Lot 16 Aiud - Unirea, între 424+500 - 427+000 (fir I+II) ►Lot 17 Unirea - Războieni, între 427+000 - 429+700 (fir I+II). ►Lot 18 Unirea - Războieni, între 429+700 - 432+200 (fir I+II) ►Lot 19 Unirea - Războieni, între 432+200 - 433+200 (fir I+II) ►Lot 20 Războieni - Călărași Turda, între 433+200 - 434+000 (fir I+II) ►Lot 21 Războieni - Călărași Turda, între 434+000 - 435+600 (fir I+II) Valoarea totală estimată a celor 19 loturi: 263.870.895,57 RON, fără TVA. Finanțare: prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) Scop: lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante. Beneficii: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări creșterea eficienței activității de operare diminuarea efectelor adverse asupra mediului readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați maximizarea gradului de siguranță Pentru celelalte 4 de loturi, aferente intervalelor de stații Ocna Sibiului - Loamneș (1 lot), Tălmaciu - Sibiu (1 lot) și Războieni - Călărași Turda (2 loturi), pentru care nu au fost depuse oferte, SRCF Brașov va organiza o nouă licitație publică. |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 07:39 | |
| https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/grindeanu-se-vor-cumpara-12-locomotive-care-functioneaza-cu-hidrogen-investitie-de-peste-800-de-milioane-de-lei-1614915/?fbclid=IwAR16jHOgbrko5jfv5upsQO4rtz_pwxQHCLN41sXlldqpC_MyKwEpqNGJUK8 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 09:51 | |
| ️ Our hottest rail recorded yesterday was 62°C, in Suffolk! Rail temperature can be about 20°C higher than air temperature, causing it to expand, bend and break: https://www.networkrail.co.uk/stories/why-rails-buckle-in-britain/ We're doing everything we can to keep you safe. #heatwaveuk #heatwave #statoftheday |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 11:02 | |
| Traficul feroviar a fost blocat azi noapte, timp de o oră, între Drobeta Turnu Severin și Filiași, după ce un tren a lovit în plin un bărbat de 64 de ani. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 18:15 | |
| Englezii cand au montat liniile alea nu s-au gandit la diferente de temperatura? Ca si fara canicula, tot au diferente de 30 de grade iarna-vara... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 21:59 | |
| Nu stii ca englezii au fărîmat sistemul feroviar? se spunea că noi urmăm exemplul lor de reformare. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Iul 2022, 22:15 | |
| O fi lucrat acolo o echipa formata si condusa de vreunul promovat pe criterii de “equality of outcome” (cote de minoritari, lîgîbîti, femei,ochi albastri, etc - orice altceva decit competenta) si acum vin cu orice explicatie in afara de adevar. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 12:53 | |
| Nu conteaza ce echipa a lucrat acolo, normal era ca lucrarea sa fie conforma cu specificul climatic al zonei.
Cat timp am mers cu RENFE in Spania cu 300 la ora la 36 de grade afara, mi-e greu sa inghit balariile astea cu "restrictii de viteza din cauza caniculei". Cand proiectezi o sectie de cale ferata te uiti la temperaturile minime si maxime istorice din zona aia climatica si mai pui un 10% la tolerante, pentru ca sa nu ai restrictii din motivul asta. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 15:15 | |
| CFR Infrastructură informează că a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ”Proiecte tip Quick Wins”, lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză între Chiajna și Grădinari, pe magistrala 100. Practic se vor face lucrări pe câțiva kilometri între București și Videle. Valoarea totală estimată a celor 4 loturi este de 88.4 milioane lei (fără TVA).
Între București și Videle, pe magistrala 100 București - Timișoara, sunt 51 km, iar cele mai rapide trenuri fac 46 minute, atingând pe scurte porțiuni 100 km/h. Acum două decenii călătoria dura 35 de minute cu cele mai rapide trenuri de atunci.
Între Chiajna și Grădinari sunt 17 km, iar trenurile care nu opresc fac 12-15 minute, iar cele care opresc fac între 21 și 24 de minute.
Ce spune CFR SA Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că joi, 21 iulie 2022, Sucursala Regională de Căi Ferate București a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru ”Proiecte tip Quick Wins - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, 16 loturi.
În cadrul procedurii, un singur agent economic - STRABAG SRL - a depus oferte pentru 4 loturi, de pe intervalul de stații Chiajna - Grădinari, aferent liniei 100 București - Craiova:
Lot 4 Chiajna - Grădinari, între km 11+000 - 13+500 (fir I+II)
Lot 5 Chiajna - Grădinari, între km 13+500-16+000 (fir I+II)
Lot 6 Chiajna - Grădinari, între km 18+500-21+000 (fir I+II)
Lot 7 Chiajna - Grădinari, între km 21+000-23+500 (fir I+II)
Valoarea totală estimată a celor 4 loturi este de 88.448.358,56 RON, fără TVA.
Finanțarea este prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante.
Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză, eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.
Menționăm faptul că, pentru celelalte 12 loturi, aferente intervalelor de stații București Nord - București Nord Post 5 (1 lot), Chiajna - Grădinari (2 lot), Grădinari - Vadu Lat (5 loturi) și Vadu Lat - Zăvestreni (4 loturi) pentru care nu au fost depuse oferte, SRCF București va organiza o nouă licitație publică.
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25692278-fost-deschise-ofertele-depuse-licitatia-care-duce-eliminarea-unor-restrictii-viteza-linia-ferata-dintre-bucuresti-videle.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 15:39 | |
| Pai au lansat și peregionala Cluj între Aiud și Unirea și a câștigat o firma DrumAsfalt Îs curios cat o sa dureze lucrările Probabil Wiebbe îs ocupații cu liniile din port dar nici aia nu prea au utilaje și oameni să deschidă mai multe santiere |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 16:13 | |
| ???? ????????????????̆ ???????????????????? ????????????????̆ ????̂???? ???????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????? │????????????????̆???????? ???? ???????????????? ????????????????????????????????????????̆ ???????????????????????????????????????? ????̦???? ????????????????̦???????????????????? ???????? ???????????????? ????????????????????????̆ ???????????????? ????????????????????̆ ???????????????????????????? ???????????? ???????????????????????? ????????????????????̦???? ???????? ???????????????? ???????????? ????????̆????????̆???????????????? După trei decenii de când a fost abandonată, calea ferată cu ecartament normal care leagă Portul Galați de Gara CFR, pe o distanță de 1,5 kilometri, a fost redeschisă traficului, la două săptămâni după ce a fost redeschis și tronsonul cu ecartament larg. Astfel, în acest moment, cerealele din Ucraina pot fi aduse direct în Portul Galați pe porțiunea cu ecartament larg, pentru a fi încărcate în șlepuri și barje, sau încărcate direct din siloz în vagoane care circulă pe ecartament normal și transportate oriunde în România și Europa pe calea ferată. Lucrările au fost realizate de către cei de la CFR, cu mai multe echipe de muncitori de la Galați, Brăila, Buzău, Focșani și Târgu Ocna. Au fost înlocuite sute de traverse și s-au folosit peste 800 de tone de piatră spartă și peste 4.400 de tone de material mărunt de prindere. Îi felicit că au reușit într-un timp record să redeschidă traficul pe două importante tronsoane de cale ferată, care pot dinamiza mult transportul de mărfuri. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 17:19 | |
| Eu sunt curios daca va ajunge vreun tren ucrainian pe aici sau va fi descarcat direct in portul Reni, practic la ei in tara. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 18:39 | |
| În ultima lună, cel puțin șapte locomotive care circulau pe căile ferate din România au luat foc. Specialiștii din domeniul feroviar vorbesc despre vechimea locomotivelor și spun că cele mai multe dintre ele ar trebui să se afle la fier vechi, nu pe șine. https://romania.europalibera.org/a/de-ce-ard-locomotivele/31952599.html
0priți investițiile astea complet inutile în materialul rulant a cărui tehnologie e de anii 60-70 !! Până și tsam-urile alea modernizate între anii 2007-2012 au probleme în exploatare. Și nici proiectul puma nu este unul reușit. Cu banii aruncați pe 3 RR-uri, mai puneți niței și cumpărați ceva nou. Așa cu pompatul banilor în astea vechi tot pe loc vom bate pasul. Nu din întâmplare i-au foc. Și vor mai lua. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul 2022, 20:31 | |
| Poate ar trebui să îl punem pe Rodrigo director la CFR Călători Că la vorbe se pricepe... Când ştii că iau foc locomotivele electrice de la izolaţiile străpunse ale cablurilor, tot ce ai de făcut e să înlocuieşti cablurile cu probleme. Asta ar trebui să facă CFR Călători acum... A, da, ar mai trebui să se asigure că locomotivele care vin de la RR sau RG vin obligatoriu cu toată căblăria înlocuită. În rest, înţeleg că sindicatele vor iar echipe complete şi maşini titulare, să stea locomotiva 16 ore pe loc zilnic. Peste tot prin lumea civilizată locomotiva se predă de la un mecanic la altul, nu stă locomotiva în depou că lipseşte titularul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |