Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Noi 03, 2019 7:10 pm
IonutCFR2009 a scris:
Parca nu se stie ca ei fac reforma feroviara din birouri... Se da ordin ca fiecare regionala sa taie din cheltuieli
Ce treabă au regionalele (care din ele, de la Călători, de la Infra sau de la Marfă?) cu ARF-ul? Îţi spun eu că niciuna.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Noi 03, 2019 11:11 pm
Scuze de off-topic, stie cineva ce acte am nevoie pentru a calatori in America. Cu avionul de la Bucuresti cu escala....am buletin valabil, pasaport pe 10 ani, cazier curat, nu amenzi nu credite totul alb, engleza 80% scris si vorbit. Care e treaba cu viza ? Nu vrem sa stam decat 5-6 zile cazarea e asigurata de o verisoara a cumnatei. Am nevoie de niste informati ca pe site la MAE e o gramada de citit si nu face referire la ce fel de viza iti trebuie pentru maxim 1 saptamana.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Noi 03, 2019 11:36 pm
Pai ai nevoie de viza turistica B2 sau cetatenie maghiara. Costa ceva o excursie in SUA si viza cam trebuie din timp, e si interviu. Aici vezi exact ce ai tu nevoie, poti plati taxa si face programare: https://www.ustraveldocs.com/ro_ro/ro-niv-typeb1b2.asp
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 20, 2019 9:52 pm
Oare la noi cand o sa fie permis sa se circula in configuratia asta?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Dec 21, 2019 6:22 pm
Cu dinozaurii si cu incompetentii de azi de la CFR nu, nu va fi posibil.
Daca nu mai e posibil cu locomotiva intercalata, cu locomotiva la urma, cu nimic. Vai si amar.
In vremea socialismului, erau cazuri cind automotoarele 700 duceau un vagon Dimitrov.Dar atunci mergeau trenuri cuplate cu locomotiva iuntecalata si chiar cu automotoare la urma.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Dec 28, 2019 10:32 pm
Aveți informații peste câte luni se va reduce durata de circulație între Sighișoara - Teius, Teius - Simeria la trenuri? S-au finalizat lucrările de modernizare pe acest coridor pentru viteza maximă de 160km/h și 120 km/h? Mulțumesc anticipat.
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Dec 28, 2019 11:22 pm
Nu e gata semnalizarea, e undeva pe la 80-85% finalizată.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Dec 29, 2019 4:56 pm
cristi ar a scris:
Nu e gata semnalizarea, e undeva pe la 80-85% finalizată.
Prea mult durează, este ridicol. Se pierd pasageri, marfuri, bani, la care se adaugă imaginea negativă în fața clienților.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Dec 29, 2019 5:30 pm
Până la 13.12.2020 nu se mai modifică nimic. Mersul rămâne așa cum e în prezent chiar dacă peste o lună două cinci șase se va mări viteza și se va staționa prin gări câte 10-15 minute în loc de două minute. Pe partea de călători doar internaționalele vor fi trasate cu 160 km/h, restul cu 120 - 140 din pricina materialului rulant care foarte puțin e de 160/200 km/h și alea sunt rulate doar pe extern. Pe partea de marfă trenuri care să ruleze cu 120 km/h e doar un vis irealizabil. Poate doar să fie tren cu 8-10 vagoane RO-LA transportând autocamioane, dar și aici e doar un vis. Rămânem tot la clasicul 80 km/h. Prea mari așteptări aveți de la un CFR de vreo 20 de ani lăsat muribund. Răul s-a făcut demult, acu e foarte greu să mai îndrepți lucrurile.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Dec 29, 2019 11:51 pm
Nu merg nici marsrutele goale de marfa cu 100 km/h?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 30, 2019 9:49 am
dan tm a scris:
Nu merg nici marsrutele goale de marfa cu 100 km/h?
Nu mai exista trase de 100 km/h demult Si ca sa vezi incompetenta lor de la Sibot la Simeria sa revenit la viteza de 80 in loc de 70 km/h anul trecut si de la km614 la Arad este cu 80 iar de la Arad la km614 este cu 70 km/h la aceasi trasa
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 30, 2019 10:08 am
Pentru cei care mai cred intr-o ,,Romania normala", coridorul 4 nu si-l doreste nimeni sa fie gata si daca va fi vreodata gata se vor gasi suficiente motive ca viteza max. sa nu se atinga vreodata la 160km/h pentru calatori si 120km/h pentru marfa. Vitezele respective necesita munca, raspundere, se descopera incompententa vis-a-vis de materialul rulant si locomotive. Dorinta este doar a pasionatilor de trenuri si a cativa calatori ce mai cred in vise roz. Masina personala este viitorul multora, avand in vedere si ponderea locuitorilor din acea zona ce lucreaza prin ,,afara".
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 30, 2019 2:39 pm
Vitosa a scris:
Pe partea de marfă trenuri care să ruleze cu 120 km/h e doar un vis irealizabil. Poate doar să fie tren cu 8-10 vagoane RO-LA transportând autocamioane, dar și aici e doar un vis. Rămânem tot la clasicul 80 km/h.
Niciun OTF nu vrea să tragă trenuri cu 8 - 10 vagoane. Toţi vor tonajul maxim, ca să facă economie de personal... iar la peste 100 de osii, degeaba e vagonul apt de 120 km/h, că trebuie să mergi cu frână înceată şi nu mai faci drumul de frânare de la 120, aşa că tot cu 80 sau cu 100 mergi. Aşa se spunea şi despre Bucureşti - Constanţa că vor alerga marfarele cu 120 şi uite ce a ieşit.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 30, 2019 3:04 pm
Băi tu explică-le toate astea habarniștilor gen ldh80, răzvan-trenuri și multor altora nu mie care le știu. Faza cu 8-10 vagoane am dat-o așa ca exemplu formal, că la 2500-2800 de tone să ți se mai anuleze și un semnal nu-l mai oprești tu în 1200 m. Toată treaba are legătură cu masa totală a trenului și procentul de frânare , de aia nu ridică viteza la mai mult de 80.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Lun Dec 30, 2019 3:16 pm, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Dec 30, 2019 3:15 pm
A trebuit să le explic asta celor de la Comisia Europeană, în frunte cu Mathieu Grosch. Am explicat-o şi eu, au explicat-o şi colegii maghiari şi cei cehi şi cei slovaci... şi cam tot degeaba a fost Dacă oamenii ăştia nu au înţeles, îmi vine greu să cred că toţi utilizatorii forumului o vor înţelege.
Apropo, Mathieu Grosch a dat dispoziţie Consiliului de Administraţie al RFC OEM să regândească modul de calcul al procentului de masă frânată necesar în funcţie de caracteristicile secţiei, că a zis că i se par învechite tabelele actuale