|
| Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova | |
|
+5Dr2005 dan tm c o r v i n marius664 ldh80 9 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Dum 20 Ian 2019, 10:47 | |
| Iti creste barba pana se termina controlul vamal din cauza cui? Hai sa ne gandim un pic. O fi ascuns Luna tigari cand a fost? Oi fi ascuns eu? Hmmmm... Oare cine are acces in trenurile CFM inainte de plecare? Iar bucata aia de linie nu vad de ce ar fi imbunatatita, avand in vedere ca sint bucati cu mult mai importante in care nu se baga bani. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Dum 20 Ian 2019, 11:31 | |
| Solutii exista, sa se faca controlul vamal in mers cum se face la unirea. Sau sa se faca in timp ce se schimba boghiurile. Sau la restul cel mai eficient control vamal si dupa mine singurul ce ar trebui sa fie este cel la coborare in Ungheni, acolo treci prin vama doar cu ce poti cara personal, nicigand de tigari dosite prin tren. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Dum 20 Ian 2019, 11:43 | |
| Iar bati campii. Eu ma refeream la trenul CFM-ului, Chisinau - Iasi.
Control in timp ce se schimba boghiurile? Da, adevarul e ca e foarte in regula sa-i pui pe vamesi sa saradin vagoanele suspendate. Hai, ca de sarit sar, da' cum se urca sau cum trec dintr-unul in celalalt?
Control doar in Ungheni? Crezi ca acolo vand astia tigarile? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Dum 20 Ian 2019, 21:02 | |
| Nu, cate un vames sa urce in vagon inainte sa il ridice si sa coboare cand vagonul e jos, sa nu imi zici ca e imposibil. Nu vand traficantii tigarile in Ungheni e drept, insa daca in Ungheni nu le au nu au cum sa le aiba nici in Ungheni Prut sau alte localitati din Romania. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Dum 20 Ian 2019, 21:13 | |
| Au 6 oameni care să îi verifice? Plus că am văzut că umblă câte doi. Da' lasă, măcar Prietenia are timpii umflați sănătos pe sensul București - Chișinău. Ca să nu întârzie. A, stai, că în Chișinău a ajuns întârziat, deși a stat aproape o oră în Ungheni după schimbul boghiurilor și control. )))) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Lun 21 Ian 2019, 01:36 | |
| - Luna a scris:
- Nu, cate un vames sa urce in vagon inainte sa il ridice si sa coboare cand vagonul e jos, sa nu imi zici ca e imposibil. Nu vand traficantii tigarile in Ungheni e drept, insa daca in Ungheni nu le au nu au cum sa le aiba nici in Ungheni Prut sau alte localitati din Romania.
Vameşii ăia ar trebui să lucreze cu sfert de normă, doar pentru Prietenia... e nerentabil aşa. Valabil şi pentru Poliţia de Frontieră. Singura soluţie logică e să te dai jos la Ungheni şi să treci printr-o clădire unde să te vadă şi Poliţia de Frontieră şi Vama, apoi să ieşi pe partea cealaltă unde urci în alt tren. Numai că nimeni nu are curajul politic să îşi asume aşa ceva, având în vedere că contrabandiştii au legături pe sus. Că, într-adevăr, grosul contrabandei nu-l fac cei care merg într-un city-break la Chişinău sau Iaşi, iar ca să tapetezi cu ţigări tot interiorul unui tren, ai nevoie de acces la tren un timp îndelungat şi de cunoştinţe tehnice. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Lun 21 Ian 2019, 03:05 | |
| Vamesi oricum cam sunt, in restul timpului fac controale rutiere sau alte atributii, am vazut destui. Da, solutia aia cu dat jos in Ungheni, trecut prin cladire si acolo vama mi se pare cea mai eficienta, ai de verificat doar bagajul omului si ce poate avea in hainele de pe el, adica nu mare lucru. Eventual legalizezi sa se duca 5-10 pachete de tigari si gata, ca mai mult de atata nu poti ascunde in hainele de pe tine si bagaj ce sa il duci cu propriile maini. Dupa mine nu isi mai are rost alt control odata ce treci prin cladire.
Cei care merg in city break cam au bani de tigari, nu prea ii vezi pentru cateva zeci de lei sa se complice sa aduca 5-10 pachete cat poti aduce in bagaj. Oricum cu toata vama actuala sunt convins ca se pot aduce multe tigari de catre personalul de tren/alti oameni de-ai lor, pot bine mersi sa umple fel si fel de conducte/sisteme ale vagonului cu tigari si ca oricum vamesii ii cunosc si nu ii verifica sau eventual isi iau partea, sa fim seriosi.
Aaa si inca ceva, vad foarte defectuos sistemul de verificare a biletelor de la moldoveni, pai la ei te poti intelege cu insotitorul de tren sa te lase fara bilet in tren fara nici un risc ca si calator ca la ei oricum biletele raman la insotitor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Lun 21 Ian 2019, 09:45 | |
| - Luna a scris:
- Vamesi oricum cam sunt, in restul timpului fac controale rutiere sau alte atributii, am vazut destui.
PTF rutier este una, PTF feroviar este alta, sunt oameni diferiţi la cele două. De altfel, fiecare e specializat pe bucăţica lui, ăla de la rutier ştie să desfacă maşini, ăla de la feroviar să desfacă vagoane. - Luna a scris:
- Eventual legalizezi sa se duca 5-10 pachete de tigari si gata, ca mai mult de atata nu poti ascunde in hainele de pe tine si bagaj ce sa il duci cu propriile maini. Dupa mine nu isi mai are rost alt control odata ce treci prin cladire.
Nu ştiu de ce am impresia că mărfurile vămuibile sunt stabilite de UE, tocmai ca să descurajeze micul trafic în zonele de frontieră, mai ales la mărfurile accizabile - ţigări, alcool, cafea, combustibili. - Luna a scris:
- Aaa si inca ceva, vad foarte defectuos sistemul de verificare a biletelor de la moldoveni, pai la ei te poti intelege cu insotitorul de tren sa te lase fara bilet in tren fara nici un risc ca si calator ca la ei oricum biletele raman la insotitor.
Dă-i încolo de jegoşi, că unii dintre însoţitori sunt de cea mai joasă speţă, să nu zic altfel... mie nu mi-au acceptat o autorizaţie OSJD, voiau să le fac dovada că o folosesc în interesul serviciului. Cu aceeaşi autorizaţie călătorisem în Ungaria, Slovacia, Cehia fără probleme... iar ăia dacă îmi cereau dovada, ce le arătam, ordinul de deplasare scris în română? Prin Vest când te duci cu autorizaţii de serviciu te tratează ca pe unul de-al lor, pe când prin Est caută să te jecmănească. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mar 22 Ian 2019, 14:01 | |
| La asta cu specializarea in demontat trenuri nu imi imaginam. Oare alte solutii nu exista, gen folosirea unor trenuri in care nu se prea poate ascunde mare lucru?
UE impune doar sa faci legale intre 2 si 10 pachete de tigari la frontierele externe cu ue, la latitudinea fiecarei tari care sa fie cantitatea, astfel Romania ar putea legaliza 5-10 pachete de tigari ca cam atatea se pot ascunde maxim prin hainele de pe tine si bagaj, mai mult e nevoie de ascunzis organizat prin trenuri sau masini.
Prea jegosi nu mi s-au parut insa mi se pare aiurea rau sistemul lor, poate asa au ordin cu autorizatiile alea, Romania le recunoaste pe cele moldovenesti? Nu ar fi mai bine ca si Moldova sa treaca la un sistem de bilete care sa ramana la calator si astfel sa stie de frica calatorii ca daca nu isi iau bilet oricand risca amenzi? Probabil mai multa lume si-ar lua bilet asa.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 23 Ian 2019, 08:58 | |
| - Luna a scris:
- La asta cu specializarea in demontat trenuri nu imi imaginam. Oare alte solutii nu exista, gen folosirea unor trenuri in care nu se prea poate ascunde mare lucru?
Uită-te ce a ieşit pe frontiera cu Serbia, când se doseau ţigările în burduful de Desiro... - Luna a scris:
- UE impune doar sa faci legale intre 2 si 10 pachete de tigari la frontierele externe cu ue, la latitudinea fiecarei tari care sa fie cantitatea, astfel Romania ar putea legaliza 5-10 pachete de tigari ca cam atatea se pot ascunde maxim prin hainele de pe tine si bagaj, mai mult e nevoie de ascunzis organizat prin trenuri sau masini.
Ţigaretele sunt o marfă accizabilă şi o sursă importantă de venit la bugetul statului, ca să nu mai vorbim de influenţa lor asupra sănătăţii publice... mi se pare normal să fie vămuite, mai ales că diferenţa de preţ între România şi Moldova/Ucraina/Serbia e imensă. - Luna a scris:
- Prea jegosi nu mi s-au parut insa mi se pare aiurea rau sistemul lor, poate asa au ordin cu autorizatiile alea, Romania le recunoaste pe cele moldovenesti? Nu ar fi mai bine ca si Moldova sa treaca la un sistem de bilete care sa ramana la calator si astfel sa stie de frica calatorii ca daca nu isi iau bilet oricand risca amenzi? Probabil mai multa lume si-ar lua bilet asa.
Autorizaţiile alea sunt valabile în toate ţările membre OSJD/OCCF. E drept, scrie clar în regulament că nu pot fi folosite sub nicio formă în interes personal, dar românii nu ţin cont de asta (şi nici ungurii, cehii sau slovacii), însă moldovenii şi ruşii da. Şi dovada călătoriei de serviciu se face cu o rezervare de bilet, care e gratuită, dar se emite doar cu dispoziţie scrisă, care se dă în baza solicitării biletelor cu adresă oficială la Oficiul Centrale de Emitere şi Rezervări în Trafic Internaţional, care emite şi biletul (deci astfel de bilete, cel puţin pentru Bucureşti, nu se emit decât la Oficiul Central). Acuma recunosc, că nu eram tocmai în interesul serviciului, ci fusesem într-o delegaţie în alt stat OSJD cu întoarcere vineri pe la 22... aşa că mai aveam autorizaţia până luni, era o posibilitate de a face un drum până la moldoveni Principiul ăsta îl aplicau colegii din Cehia şi Slovacia când aveam şedinţe joia sau vinerea la Budapesta, plecau cu autorizaţiile 2 zile prin România. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 23 Ian 2019, 21:45 | |
| Si mie mi se pare normal sa fie vamuite tigarile, dar nu mi se pare mare paguba cateva pachete de tigari/calator, grosul pagubelor se fac din contrabanda profesionista nu cate tigari imi pot ascunde in buzunare la camasa, pantaloni si geaca cand merg in city break la Chisinau. Oricum sunt convins ca se face contrabanda serioasa si pe auto si acolo nu stai cu orele sa verifice masini, nu? Apropo, cu trenul unirea cum de nu sunt astfel de probleme, controlul facandu-se in mers? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 23 Ian 2019, 21:55 | |
| Doctore, chiar m-am uitat de preturile la tigari din Moldova, si un pachet costa in august vreo 5 lei. Romanesti, evident. La noi cred ca e vreo 17 lei pretul mediu pentru un pachet de tigari. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 29 Mai 2019, 07:43 | |
| Schite propuse pentru statiile dintre Nicolina- Ungheni CFM, in cazul dublarii liniei Nicolina- Ungheni CFM si a constructiei separate a firului de ecartament larg intre Socola- Ungheni CFM: 1. Statia Nicolina Ar fi necesara repozitionarea macazurilor, astfel incat in statia Nicolina: -Liniile 1 si 2 sa fie directe spre Socola Grupa A -Liniile III si IV sa fie directe pentru M600 (spre HM Ciurea) Pe sub pasajul Nicolina ar trece 4 linii, in loc de 3 cate trec acuma. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 29 Mai 2019, 07:51 | |
| 2. Socola Grupa A Pentru ca ambele linii care ies din statia Nicolina sa dea acces spre si dinspre statia Socola- Ungheni CFM, ar fi necesare doar cateva mici modificari in capatul dinspre Nicolina a "statiei" Socola Grupa A: -Transformarea unui macaz simplu in TDJ -Montarea in plus a 3 TDJ-uri -Montarea in plus a unui macaz simplu Astfel in "statia" Socola Grupa A liniile V si VI (numerotate de la sud spre nord; "statia" Socola Grupa A are/aveea in 1990 in total 14 linii) ar deveni linii directe Nicolina- Ungheni. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova Mier 29 Mai 2019, 08:03 | |
| 3. Statia Socola si zona triajului Socola Cu negru am marcat liniile de ecartament normal, iar cu rosu cele de ecartament larg. Dublarea propriu-zisa a liniei (prin constructia celui de-al doilea fir) ar incepe imediat dupa pasajul Bucium, prin adaugarea unui macaz simplu si realizarea celui de-al doilea fir la sud de actualul fir Socola- Ungheni. Astfel, la sud de cladirea statiei Socola (pana unde incep liniile din "zona transbordare") ar exista 4 linii de ecartament normal, din care liniile I si II directe pentru Ungheni. In privinta liniei de ecartament larg , construita in septembrie 2015 si situate la nord de cladirea statiei Socola, aceasta linie, pentru a aveea un traseu mai drept, ar fi bun daca s-ar desprinde din linia de ecartament larg ce merge in zona transbordare, inainte ca linia de ecartament larg ce merge in zona transbordare sa traverseze firul (firele) de ecartament normal Socola- Ungheni. Pentru realizarea unui peron mai larg la linia de ecartament larg construita in septembrie 2015 se poate defiinta o linie de ecartament normal situate la nord de cladirea statiei Socola. Astfel, la pasajul de nivel de la iesirea din Iasi (cu Soseaua Tomesti/DN 28) ar trece 4 fire de cale ferata (de la nord la sud): -Un fir de ecartament larg -Doua fire de ecartament normal electrificate -Un fir de ecartament normal al liniei industriale Socola- Antestatie CET Holboca Inainte de 1990 a existat un proiect de realizarea a unui pasaj denivelat peste calea ferata aici, dorindu-se prelungirea liniei de tramvaie de la actualul capat "Tutora" pana la Tomesti, in zona de blocuri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova | |
| |
| | | | Liniile care asigura sau care ar putea a legatura cu Republica Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |