Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMar 19 Iul 2022, 22:25

Dacă s-a ajuns ziua și locomotiva incendiată înseamnă că e gravă situația.
Bani aruncați în vânt pe modernizări dubioase la firme obscure. Ăsta e rezultatul.
Și ca supliment de ,,viteză" durere în 'gogu' a SNTFC față de propriul parc de locomotive.
Am mai spus-o și o repet, cu banii aruncați pe 3 RR-uri cumpărau una nouă. Dar dacă nu se vrea !!!
Și vor mai arde și altele. Agonia nu se termină aici. Probabil că asta se dorește.
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3450
Data de inscriere : 26/04/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 20 Iul 2022, 14:28

A ars destul de mult portocala mecanică.
Este mult mai ușor să faci reparatii la auto/loco la stat, decât să achiziționezi ceva nou, din cauza birocrației.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 20 Iul 2022, 15:04

Ieri a rămas defecta și 302 care numai vopseaua e de ea.Daca și asta e întreținere .

https://clubferoviar.ro/tren-blocat-in-camp/

Tot ce sa modernizat s-a ales praful de ele
https://www.stiripesurse.ro/locomotiva-unui-tren-de-calatori-a-luat-foc-in-mers-mecanicul-a-facut-un-gest-eroic-si-a-luat-o-decizie-riscanta_2478045.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 20 Iul 2022, 23:23

https://adevarul.ro/locale/oradea/gest-eroic-unui-mecanic-tren-Si-a-riscat-viata-salveze-pasagerii-locomotiva-luat-foc-1_62d7c8335163ec4271ce2ed8/index.html


daca asta e locomotiva arsa 70% atunci cum arata la 90%?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 20 Iul 2022, 23:26

Pai in afara de cabina ce a mai rămas la.ea?Și probabil și în cabina o fi ars și pe acolo dacă mecanicul avea arsuri de gradul 2 la.picioare..
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3379
Data de inscriere : 22/03/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 10:26

IR 366 a lovit un tractor cu căruţă
https://ardeal24.ro/accident-feroviar-in-harghita-tractor-lovit-de-un-tren-cu-pasageri-o-persoana-a-murit-pe-loc-99473.html
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1782
Data de inscriere : 25/03/2021

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 10:33

Un bărbat și-a pierdut viața după impactul dintre un tractor și o căruță.
ce sa inteleg de aici Smile
au fost implicate tren tractor si o caruta?
lasand fraza asta, parca iar vad carcotasii dand vina pe stat. pe youtube era un accident in care un tren a lovit o persoana, desi culoarea semnalului la bariera era rosie. spuneau ca statul e de vina... ca  a murit omul. si am comentat si eu spunand de cand statul e de vina pentru inconstienta? am fost certat ca tin cu guvernul. ca sunt obligati sa construiasca pasarele peste calea ferata sa treaca omul linistit...


am inteles Peter Smile fraza aia parca nu e bine scrisa Smile


Ultima editare efectuata de catre CalinIonMihai in Mier 27 Iul 2022, 10:46, editata de 2 ori
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3379
Data de inscriere : 22/03/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 10:45

Trenul a lovit un tractor care tracta o căruţă
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 22:52

⚠ Tren deraiat între Mehedinți și Dolj! Circulația feroviară este afectată.

CFR Călători informează că circulația trenurilor în zona Gura Motrului – Filiași este afectată din cauza deraierii unui tren de marfă privat. La acest moment, este afectată circulația unui singur tren: IR 349 București Nord – Arad, care înregistrează o întarziere de 140 de minute. Este posibil să se înregistreze și alte întârzieri în circulația trenurilor de călători care străbat această zonă. Programul de circulație în zona afectată se va desfășura, în continuare, în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Fb_im487
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Fb_im488
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Fb_im489
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 20:02

Dr2005 mecanicul care a deraiat ieri la Gura Motrului avea iară instalația Induși izolata.Este al nu știu câtelea caz la GFR .Oare nu ar merita o suspendare a certificatului de siguranță macar așa o săptămână sau nu are nimeni curaj să ia decizia asta că sună telefonul?
Daca nu era evitare acolo și intră pe magistrala și venea un IR dinspre Balota?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 22:17

Si in cazul acestui accident si in cazul accidentului de la Fetesti sunt abateri grave care intradevar pot fi imputate exclusiv mecanicilor (consumul de bauturi alcoolice, izolarea nejustificata a instalatiilor indusi/DSV) dar mai este un aspect care trebuie mentionat: depasirea timpului maxim admis de condus , lucru care duce evident la o stare de oboseala accentuata, cu consecinte dramatice!

Si acuma cine este vinovat de depasirea acestui timp maxim admis de condus ? Mecanicii sau operatorii de transport feroviar ?

Pe de o parte poate exista si mecanici care, din dorinta de a face cat mai multe ore suplimentare (peste norma) si implicit de a castiga cat mai multi bani depasesc acest timp maxim admis, nu solicita schimb sau trec fictiv in foile de parcurs o asa-zisa "odihna" sau "intrerupere" "efectuate" pe locomotiva! Ori o odihna adevarata nu se poate face pe locomotiva ci numai in dormitoare amenajate corespunzator!

Pe de alta parte este si vina operatorilor de transport feroviar , care incurajeaza sau tolereaza un astfel de comportament, din dorinta de a utiliza cat mai putini mecanici si astfel de a aveea cheltuieli cu salariile cat mai mici. Pentru ca, cred ca poate fi si situatia cand un mecanic ar solicita schimb dupa depasirea timpului maxim admis de condus, dar dispecerul operatorului de transport feroviar sa-i spuna ca nu are alt mecanic disponibil in acel moment, iar mecanicul care a solicitat schimb sa fie "sfatuit" sa faca o asa-zisa "odihna" pe locomotiva iar apoi sa-si continuie mersul.

De exemplul la Fetesti ar fi util de aflat daca acel mecanic (care am inteles ca era de cca 40 de ore in servici!) a solicitat schimb la depasirea timpului maxim admis de condus si daca da care a fost raspunsul dispecerului OTF!

Aici AFER-ul ar trebui sa fie mult mai ferm, iar acei mecanici prinsi ca au depasit timpul maxim admis de condus si nu au solicitat schimb (se pot verifica convorbirile telefonice dintre mecanici si dispecerii OTF) sa fie amendati drastic! Operatorii de transport feroviar oricum ar da vina pe mecanici, dupa "principiu" ca "de ce nu au solicitat schimb ?!".
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:15

Mecanic slab. A scăpat trenul la vale. Să se lase de meserie că nu e de el mecanicia de locomotivă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:28

Acolo cu tren Tohat adică pe la 2000t daca nu îl timdin frana îl scapi peste semnal.Am înțeles că îl ținea din frana directă..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:45

Adrian78 a scris:
Dr2005 mecanicul care a deraiat ieri la Gura Motrului avea iară instalația Induși izolata.Este al nu știu câtelea caz la GFR .Oare nu ar merita o suspendare a certificatului de siguranță macar așa o săptămână sau nu are nimeni curaj să ia decizia asta că sună telefonul?
Daca nu era evitare acolo și intră pe magistrala și venea un IR dinspre Balota?

GFR are certificat de siguranţă unic, emis direct de ERA. Ăia trebuie să i-l suspende, ASFR a mai încercat treaba asta cu OTF care a produs accidentul din Feteşti şi a reieşit că nu era legal să o facă.

Dacă nu era evitare, atunci aveam o problemă la CFR SA, că acolo trebuia să fie evitare.

ldh 80 a scris:
Aici AFER-ul ar trebui sa fie mult mai ferm, iar acei mecanici prinsi ca au depasit timpul maxim admis de condus si nu au solicitat schimb (se pot verifica convorbirile telefonice dintre mecanici si dispecerii OTF) sa fie amendati drastic! Operatorii de transport feroviar oricum ar da vina pe mecanici, dupa "principiu" ca "de ce nu au solicitat schimb ?!".
Am încercat să scoatem un ordin din ăsta... nu mai povestesc ce a ieşit şi ce scandaluri au fost cu sindicatele.

Adrian78 a scris:
Acolo cu tren Tohat adică pe la 2000t daca nu îl timdin frana îl scapi peste semnal.Am înțeles că îl ținea din frana directă..
Cum să ţii 2000t doar din frâna directă?! E peste legile fizicii să încerci să ţii 2000t, la vale, frânând doar o locomotivă de 120t.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:55

Nu știu cum este la auto dar am înțeles că la program depășit se ajunge la ridicarea cardului
Eu zic ca mecanicul prins cu instalația Induși izolata ea nefiind defecta sa ii se anuleze permisul de conducere definitiv..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 59 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 59 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: