Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 20, 2022 4:03 pm

Ony_x a scris:
Exemple de genul "nu se pot face cativa kilonetri de autostrada ca sunt nu stiu ce lilieci exotici pe traseu" sau a crescut un copac " monument al naturii" langa calea ferata si nu poate fi taiat, exemple din astea te fac sa te intrebi daca cei mai multi factori de decizie din tara asta sunt personane cu disabilitati mintale (cretini).
Factorii de decizie respectă legislaţia europeană, că nu vor să se ducă la puşcărie. Dacă ai sit Natura 2000 pe traseu eşti OBLIGAT să prevezi treceri pentru mamifere mari şi mici, ecoducte şi canalizare, să nu se scurgă apa cu ulei de pe drum în pământ. Asta e, ghinion, cineva şi-a dat seama că natura e mai importantă, nu ne ajută cu nimic să avem autostrăzi dacă murim la 50 de ani de la poluarea generată de autostrăzi.

Ca să revenim la subiect, în urmă cu câteva ore au deraiat 3 vagoane transpuse CSI la manevra de împingere pe o LFI racordată la staţia Valea Călugărească.

Ceva mai devreme, o locomotivă de la Rail Force a scos fum în staţia Albeşti, întârziind cu vreo 16 minute trenul IR 347 (care a ajuns în final doar cu 3 minute întârziere la Bucureşti Nord).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4503
Data de inscriere : 21/05/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 20, 2022 4:35 pm

Eu nu am spus sa nu respectam natura. Ce am spus este ca anumiti factori de decizie nu pot, nu vor sau nu ii duce intelectul sa faca ceva. Ca sa nu mai vorbim si de birocratia excesiva de prin toate partile. In tarile din vest se poate face si treaba si se respecta si natura si regulile. La noi nu mai pot trece trenurile de balarii pe care nu le taie nimeni de frica, iar la 2 kilometri mai departe auzi drujbele celor care taie padurea ilegal.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMar Iun 21, 2022 9:54 am

Dr2005 a scris:
Ony_x a scris:
Exemple de genul "nu se pot face cativa kilonetri de autostrada ca sunt nu stiu ce lilieci exotici pe traseu" sau a crescut un copac " monument al naturii" langa calea ferata si nu poate fi taiat, exemple din astea te fac sa te intrebi daca cei mai multi factori de decizie din tara asta sunt personane cu disabilitati mintale (cretini).
Factorii de decizie respectă legislaţia europeană, că nu vor să se ducă la puşcărie. Dacă ai sit Natura 2000 pe traseu eşti OBLIGAT să prevezi treceri pentru mamifere mari şi mici, ecoducte şi canalizare, să nu se scurgă apa cu ulei de pe drum în pământ. Asta e, ghinion, cineva şi-a dat seama că natura e mai importantă, nu ne ajută cu nimic să avem autostrăzi dacă murim la 50 de ani de la poluarea generată de autostrăzi.

Ca să revenim la subiect, în urmă cu câteva ore au deraiat 3 vagoane transpuse CSI la manevra de împingere pe o LFI racordată la staţia Valea Călugărească.

Ceva mai devreme, o locomotivă de la Rail Force a scos fum în staţia Albeşti, întârziind cu vreo 16 minute trenul IR 347 (care a ajuns în final doar cu 3 minute întârziere la Bucureşti Nord).

cretini au fost ăia care au propus dar mai ales ăia care au aprobat siturile Natura 2000
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMier Iun 22, 2022 12:30 pm

Calea ferată Dornesti-Putna

🚆DHE 82-0337-9 a depoului Suceava Nord așteptând locomotivă de ajutor în Dornești după ce fiind la tracțiunea trenului R5628 Putna-Suceava a lovit un camion cu bușteni la o trecere la nivel cu drumul județean spre comuna Satu Mare.
✅Asociația Calea Ferată Dornești-Putna
⏳21.06.2022

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Fb_im453
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMier Iun 22, 2022 3:59 pm

IR 349 staţionează în Videle din cauza unui incendiu la locomotiva EA-889. Evident, toate trenurile sunt date peste cap, că linia de contact e scoasă de sub tensiune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 11:20 am

Accident în Cehia ,mecanicul de pe Pendolino decedat

⚠ Zugunglück in Tschechien ⚠

Today live in Czech Republic;
Sad news from the Czech Republic.
At the Bohumín railway station in Moravia. Collision of a Pendolino express train and a freight locomotive
The pendolino driver passed away.

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Fb_im460
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Fb_im461
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Fb_im462
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Fb_im463
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 2:20 pm

Cred si au ca a murit, la ce plastic e in cabina aia fata de fierul adevarat de la cealalta.
Acuma sa vina aia cu normele EU, cu tampoanele alea care preiau socurile, cu ETCS cu alea si celelalte.
Concluzia e simpla, fierul e fier.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 5:55 pm

dan tm a scris:
Cred si au ca a murit, la ce plastic e in cabina aia fata de fierul adevarat de la cealalta.
Acuma sa vina aia cu normele EU, cu tampoanele alea care preiau socurile, cu ETCS cu alea si celelalte.
Concluzia e simpla, fierul e fier.

Nu e chiar asa dane doar ai vazut si la noi coliziunea dintre Lema si clasica aia la Ploiesti TRiaj ce varza s-a facut clasica si rama Acvila
A fost accidentul ala dintre o Pesa Shark si un automotor vechi si mecanicul din automotor a murit..
Totusi materialul rulant asta nou este facut sa absoarba socul de aia se face asa praf..E ca la masini unde masini mai nou se fac praf pentru ca absorb socul
Pendolino are 18 de ani ..

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 6:45 pm

Nici locomotiva, nici rama Pendolino nu se încadrează în categoria ,,material rulant nou" (da, Pendolino are deja 16 ani de la achiziţie, deci concepţia e de acum 20 de ani), implicit niciunul nu are amortizoare de şoc corespunzătoare standardelor actuale.
E drept, Pendolino totuşi are nişte amortizoare şi elemente deformabile, dacă se buşea cu alt Pendolino probabil scăpa mecanicul. Pe când cu locomotiva...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 9:57 pm

A aparut raportul AGIFER pentru AM Desiro 2016 ramas fara frane pe 1 iunie 2021 la Golesti.
Este vorba de IR 1897 sau IR 1891 la actualul mers.

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_385_RI_Golesti_01062021.pdf

Concluzia este desigur foarte evidenta ca mai bine stateau calatorii acasa decat sa-si puna viata in pericol. Razz
E mai usor sa arati mizeria din tren (pentru care tot aceeasi companie se face oricum responsabila) ca sa ne iasa din vizor adevaratele probleme mult mai grave. Care sunt sansele sa se repete acest lucru (care si asa era repetat dupa alti 4 ani in aceeasi statie)? Noile tarife de pe 1 iulie ne feresc de asemenea necazuri?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeLun Iun 27, 2022 10:10 pm

În niciun caz.
Acuma s-au culcat pe ideea că vin ramele alea sau cele pe hidrogen și că atunci (poate) se va schimba ceva.
Dar până vin alea mai trec vreo 2-3 ani. Că doar nu stau producătorii la cheremul lui cfr călători Laughing
Bre și mai stați la casele voastre, ca să nu mai iasă în evidență cfr călători Laughing
Că de schimbat oricum nu se va schimba nimic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMar Iun 28, 2022 11:40 am

Când or începe mecanicii noştri să scoată din funcţiune sistemele de siguranţă la ramele noi, o să fie mare distracţie, că se va pierde garanţia...

În rest, ramele noi vor fi cu mentenanţă inclusă 15 ani, deci furnizorul va fi responsabil de efectuarea reviziilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMar Iun 28, 2022 12:28 pm

Dr2005 doar ști foarte bine că mecanici de la călători nu scot din funcțiune instalațiile de siguranță doar in caz de defectare.Si după apare circulația cu maxim 100km/h in caz de defectarea a indusilor
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMier Iun 29, 2022 10:15 am

Citeşte raportul ăla de la AGIFER să vezi câte sisteme erau scoase din funcţiune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitimeMier Iun 29, 2022 6:41 pm

11 vagoane de marfă (goale) au deraiat de puţin timp între Leţcani şi Sârca. Linia Iaşi - Paşcani este închisă până la îndepărtarea vagoanelor (pe firul 2 s-a produs deraierea, firul 1 e închis pentru lucrări).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 57 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: