Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeVin 04 Ian 2019, 00:42

Agentul autorizat trebuie să fie al OTF, deci al RegioCălători în situaţia de faţă. Dar la genul ăsta de material rulant, nu prea are unde să stea agentul ca să ajungă la conducta generală, poate doar pe platforma de deasupra tampoanelor (e şi o bară acolo, probabil pentru asta).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeVin 04 Ian 2019, 20:39

Cam tot materialul rulant clasic are scara si bara de mina pentru  un manevrant.
De aceea indiferent de cit de sofisticate sint anumite proceduri mai exista si proceduri manuale, ba chiar in instructie sint proceduri pentru cind se opresc toate mijloacele de comunicatie. (nu stiu daca se cunosc, parca a fost o problema cindva in Brasov)

In afara de Bucuresti Nord in care gara se mai foloseste robinet la indemina manevrantului pentru darea trenului inapoi?

1653/1654 pe portiune Vatra Dornei-Vatra Dornei Bai cind circula ca garnituri goale au robinet in vagon?

in tara eu mai stiu ca pe vremuri era o situatie de trenuri care circulau prin impingere la Otelul Rosu -Otelul Rosu h(haltsa era in curenta dar in oras iar gara era in afara lui) dar nu stiu daca aveau sau nu robinet.


in rest sint sute de manevre in garile si reviziile de vagoane din tara la formarea, compunerea si descompunerea garniturilor ca sa nu mai pomenim situatiile de la marfa.

Practic am vazut in Gara de Nord(Tm) si in Arad ca desi manevrantul are statie prin care comunica cu mecanicul , oricum da semnale cu fluierul si cu fanionul.Macar pentru atentionarea alora cu ochii in telefon.
Acuma ce nu stiu eu este cum se pozitioneaza manevrantul la vagoanele astea cu usi  automate daca robinetul de deschidere manuala este sigilat?

Nu ca nu sint metode, mai ales daca are statie de emisie receptie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeSam 05 Ian 2019, 00:10

dan tm a scris:
In afara de Bucuresti Nord in care gara se mai foloseste robinet la indemina manevrantului pentru darea trenului inapoi?
Ar trebui să se folosească şi prin alte locuri, mai ales la manevra pe linii înfundate.

dan tm a scris:
Practic am vazut in Gara de Nord(Tm) si in Arad ca desi manevrantul are statie prin care comunica cu mecanicul , oricum da semnale cu fluierul si cu fanionul.Macar pentru atentionarea alora cu ochii in telefon.
Degeaba ai staţie, câtă vreme instrucţia te obligă să foloseşti instrumente portative. Se va reglementa şi asta când va binevoi Monitorul Oficial.


dan tm a scris:
Acuma ce nu stiu eu este cum se pozitioneaza manevrantul la vagoanele astea cu usi  automate daca robinetul de deschidere manuala este sigilat?
La primul şi ultimul vagon nu se sigilează robinetul de deschidere manuală. Dacă e sigilat fie se rupe sigiliul, fie se scoate direct siguranţa pentru uşă din panoul electric şi rămâne uşa deschisă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeDum 06 Ian 2019, 12:46

Daca folosea semnalele portative, poate oprea.
Dar chiar si in Japonia se folosesc semnale de mina, oricit de ciudat pare





si mai interesant este ca mecanicii fac semnale de mina pentru ei insisi dar si cei care ramin la peron fac ceva semnale dupa plecarea trenului





Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeDum 06 Ian 2019, 18:17

https://www.jurnalistii.ro/un-nou-incident-pe-calea-ferata-trafic-feroviar-blocat-intre-statiile-santana-si-utvinis/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeDum 06 Ian 2019, 18:25

http://www.tion.ro/circulatie-feroviara-blocata-dupa-ce-un-sofer-a-lovit-o-garnitura-de-tren-la-margina/2173896
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 476
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeDum 06 Ian 2019, 18:52

ets2oltromânia a scris:
https://www.jurnalistii.ro/un-nou-incident-pe-calea-ferata-trafic-feroviar-blocat-intre-statiile-santana-si-utvinis/
acolo era bariere pe tot drumul, cum o fi reusit, or fi schimbat sistemul?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeDum 06 Ian 2019, 20:23

@dan tm la pagina 129 din anexa 3 a Regulamentului nr 005   http://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2013/06/REGULAMENT-005.pdf  cat si la pagina 155 SECłIUNEA a 2-a Rechizite de semnalizare şi mijloace de telecomunicatii articolul 191 din „Regulamentul de semnalizare – nr.004”   http://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2013/06/Regulamentul-004.pdf    spune clar ca partida de manevra, in acest caz seful de tren, trebuia sa sufle in fluierici si sa semnalizeze din stegulet pe timp de zi sau din lanterna cu lumina alba pe timp de noapte plus comunicare prin radiotelefonul portabil, dar clar a fost un lant de erori umane incepand de la vioara nr 1 mecanicul trenului (pensionar ! care cunostea foarte bine PTE-ul statiei fiind fost mecanic la depoul Bucuresti Calatori !) nefiind atent (dar plictisit de atatia ani de mecanicie - as adauga eu, si daca ai iesit la pensie pai cresteti domnule nepotii, plimba-te, odihneste-te, gata dupa varsta de 52-55 ani esti uzat fizic si psihic si nu mai corespunzi pentru un serviciu legat de Siguranta Circulatiei) si terminand cu seful trenului care nu a dat semnale. Mai fac si precizarea ca trenurile apartinand Regio Calatori de la Brasov la Bucuresti vin cu locomotiva in fata si daca e timp destul intre trenul cu care a venit si cel cu care urmeaza sa se intoarca inapoi o manevreaza la celalat cap al trenului retragand garnitura pe o tragere spre Grivita (intre Podul Basarab si Podul Grant) sau in cazul celor cu stationare de circa 30 minute daca nu vin cu rama ex SNCF 'X72500' locomotiva o manevreaza la Campina desi in livret nu e prevazut acest aspect.

Apoi alte doua aspecte vreau sa mai scot in evidenta. Odata ca e anotimpul alb si se inzapezesc macazele cand vine de sus balana mai multa si i-a priviti aici dispozitivul de liniori din gara Bucuresti Nord care e deservita de  Districtul 1 București Nord din cadrul Secției L2 București https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D-240-RI-Bucuresti-Nord-30-10-2017.pdf   (paginile 13 si 14).
Si o a doua problema dar de o maxima importanta scadenta locomotivelor la reparatiile mari si aveti aici cateva cazuri concrete
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D-240-RI-Bucuresti-Nord-30-10-2017.pdf
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D-248-RI-Dej-Triaj-01-01-2018.pdf
Si aici mai fac precizarea ca 41-0892 a fost fabricata in 1989 si era clasa 40 si livrata depoului Bucuresti Calatori la data de 27.12.1989, si nu ce abereaza mamelucii aia de la AGIFER !
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeMar 15 Ian 2019, 09:43

vitosa, cunosc faptul ca trebuie sa fie folosite si rechizitele pentru semnale de mina.
Am si scris ca in Timisoara Nord si in Arad vad mereu manevre facute pe baza de statie de emisie receptie insa in paralel se dau semnale cu fanionul si cu fluierul.

Este clar ca mecanicii cunosc statiile si cam stiu de unde sa inceapa frinarea, dar semnale de mina se dau mereu.

Acuma ce nu inteleg eu din ce spui tu e daca ei vin cu rama reversibila intorc locomotiva in Cimpina? este reglementata circulatia asta cu reversibile?

in tot cazul vagonul bagat peste opritor in Bucuresti Nord nu avea post de conducere dar trebuie date semnale de mina.

Pe de alta parte au fost aici pe forum discutii interminabile despre ,,furnizor feroviar autorizat". Doctore ma refer direct la afirmatiile tale privind autorizarea asta pentru fiecare surub.

Ei bine uite ca pantografele EP3 nu sint autorizate.

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D-249-RI-Suceava-01-01-2018.pdf
Sus In jos
mtk

mtk


Numarul mesajelor : 144
Varsta : 59
Localizare : Viena
Reputatie : 5991
Data de inscriere : 07/12/2008

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Un vagon al unui tren regio a deraiat din cauza căderilor de pietre, î   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 31 Ian 2019, 08:22

Primul vagon al trenului regio 4111 a deraiat între Valea Vișeului și Leordina din cauza zăpezii și a pietrelor căzute de pe versant. Trenul regio 4111 circula pe relația Sighetu Marmației- Cluj. Deraierea s-a produs în jurul orei 2:30.

Sursa: HOTNEWS
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeSam 02 Feb 2019, 18:02

Faza și mai nasoală e că ambele locomotive au fost serios avariate și pentru o perioadă  vor fi imobilizate. La omul sărac, după ce că nu prea mai au locomotive, nici boii nu mai trag, spune un proverb, dar în cazul CFR boi destui are dar prin birouri  Twisted Evil
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Feb 2019, 08:11

https://www.opiniatimisoarei.ro/alerta-pe-calea-ferata-timisoara-bucuresti-a-deraiat-un-tren-incarcat-cu-gaz-de-sonda-circulatie-blocata/05/02/2019
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Feb 2019, 18:58

SRCF Craiova, data de 02.02.2019 ora 22:35 în statia Târgu Jiu Locomotiva EC 053 apartinând CFR Calatori, fiind cuplata cu garnitura trenului 2092 la linia 2B, s-a pus în miscare în jurul orei 22:35, a depasit semnalul Y2 aflat în pozitia pe oprire, si a talonat macazul 41 pe la calcâi, oprindu-se la linia 2 A. Cauza se va stabili la finalizarea anchetei.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Feb 2019, 20:16

dan tm a scris:
https://www.opiniatimisoarei.ro/alerta-pe-calea-ferata-timisoara-bucuresti-a-deraiat-un-tren-incarcat-cu-gaz-de-sonda-circulatie-blocata/05/02/2019
Si tot ce vorbeam mai deunazi de improvizatiile de pe aceasta linie si "previziunile" AGIFER...Iata ca avusera dreptate...
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2019, 14:37

https://www.gazetanoua.ro/index/art/t/un-angajat-al-cfr-piatra-olt-a-murit-in-timpul-serviciului-barbatul-a-fost-resuscitat-minute-bune-dar-nu-a-putut-fi-readus-la-viata
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: