Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Vin 24 Aug 2018, 13:54
Cantitatea conteaza, eu am citit in diagonala si multe se repeta! Cum ai zis Dane, chiar o fi cineva interesat de ele?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Sam 25 Aug 2018, 15:02
kristi, cu toata nostalgia care a lipsit o vreme pe aici, ldh80 nu a scris nimic despre Actul de la 23 August 1944, Revolutia antifascista si antiiimperialista.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Sam 25 Aug 2018, 17:20
Off-topic @ldh80 pe asta o ai? https://sevedetot.ro/istorica-discutia-lui-ceausescu-cu-george-bush-chiar-daca-nu-vom-mai-avea-ce-sa-mancam-nu-vom-apela-la-credite/
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Joi 06 Sept 2018, 08:46
Din pacate se pare ca si Suceava este lovita de "moda" care bantuie astazi in Romania- cea cu autobuze electrice!
Conform declaratiilor primarului Ion Lungu, se vor achizitiona "15 autobuze electrice mici si 30 autobuze electrice mari"!
Se ignora faptul ca aceste autobuze electrice prezinta serioase dezavantaje: pret de cost mare, durata de exploatare a bateriilor mica, pret de cost mare a bateriilor, intretinerea dificila, etc.
Mult mai potrivite, eficiente si usor de intretinut ar fi troleibuzele, mai ales ca se pot obtine fonduri europene pt.constructia unei retele de troleibuze noi, moderne si pentru achizitionarea de troleibuze noi!
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Vin 11 Ian 2019, 12:48
Din "Monitorul de Suceava":
Pasajul subteran de pe Calea Unirii nu poate fi redat traficului pietonal
de Cosmin ROMEGA
Fostul pasaj pietonal subteran din zona Ambro, de pe Calea Unirii, nu va fi redeschis circulației de către municipalitatea suceveană.
Primarul Sucevei, Ion Lungu, a anunțat că s-a primit rezultatul studiului comandat de municipalitate, la solicitarea consilierilor locali PSD, dar că rezultatul nu este deloc favorabil redeschiderii acestuia.
„Concluzia studiului este că pasajul are o stare tehnică nesatisfăcătoare – infiltrații de apă, deteriorarea pereților, a elementelor de grinzi, desprinderea tencuielii etc.
Mai mult, când s-a pus în aplicare proiectul ISPA, în perioada 2008 – 2011, prin pasaj a fost introdusă magistrala care asigură alimentarea cu apă de Berchișești a cartierului Burdujeni. Chiar de vom face reparații acolo, pentru că sunt obligatorii, tot nu putem redeschide pasajul subteran pentru pietoni, din cauza magistralei de apă care trece pe acolo”, a spus Ion Lungu.
Practic trecerea oamenilor prin pasaj este obstrucţionată de acea conductă care ar trebui mutată cu totul – dacă ar fi posibil, pentru a fi reluată circulaţia pietonală. „E bine că s-a făcut acest studiu, pentru că știm ce avem de făcut acolo, pentru siguranță”, a adăugat edilul sucevean.
Studiul realizat de societatea Aghemir Company SRL Iași a costat 21.000 de lei.
Primarul Ion Lungu a prezentat lista de priorități pentru bugetul Sucevei în 2019
de Cosmin ROMEGA
Bugetul local al municipiului Suceava va fi aprobat, în cel mai bun caz, pe la jumătatea lunii viitoare, fiind condiționat de aprobarea bugetului de stat, care nu a fost prezentat încă, pânăla asumarea acestuia fiind necesari mai mulți pași.
În aceste condiții, municipalitatea suceveanăva funcționa în baza unui buget estimativ, apropiat de cel al anului anterior, de 300 de milioane de lei.
Tocmai de aceea, primarul Sucevei, Ion Lungu, a prezentat lista de priorități la investiții pe anul în curs.
Primele pe listăsunt cofinanțările necesare pentru implementarea mai multor proiecte europene –autobuze electrice pentru TPL, modernizarea clădirii fostului cinematograf din Ițcani, proiectele grădinițelor din Centru, Ițcani și Burdujeni Sat, zona de agrement de pe râul Suceava, proiectele pentru unitățile școlare "Petru Rareș" și "Petru Mușat".
Realizarea platformei betonate pentru TPL, în Burdujeni Sat, pentru autobuzele electrice și demararea lucrărilor la Podul Unirii sunt principalele investiții care vor fi demarate în primăvară, din fonduri proprii.
Pentru 2019 se intenționează inaugurarea primului tronson de gaz metan din Burdujeni Sat, actualizarea proiectului de reabilitare a sediului Primăriei Suceava, finalizarea lucrărilor de utilități în cartierul Europa – apă, canal, energie electrică, străzi, demararea lucrărilor de modernizare a Ștrandului Ițcani, introducerea încălzirii în Bazar, din sistemul centralizat, acoperirea Patinoarului artificial Areni cu bani din bugetul propriu, realizarea proiectului tehnic pentru Sala Polivalentă, modernizarea Pieței George Enescu, etapa a II-a la zona de agrement – instalații de tiroliene, demararea lucrărilor de realizare a unei sere floricole, reabilitare rețele termice, prin depunere proiect POIM, dar și pentru fonduri norvegiene și guvernamentale.
Asfaltarea străzilor de pământ – Lev Tolstoi, Micșunelelor, Barbu Delavrancea, Crângului, Ștefan Luchian, Trăian Țăranu, Emil Cioran, Ștefan Tomșa, Trăian Popovici se numără de asemeni pe lista de priorități, la fel ca și o serie de extinderi la rețelele iluminat public și gaz metan, demararea programului de îngropare a cablurilor – lucrare care va fi scoasă la licitație anul acesta, reabilitare termică a blocurilor, finalizare PUG, transferul Clubului Sportiv Municipal la Primărie, cumpărarea activelor fostei TASA, pentru a fi puse bazele transportului public metropolitan, implementarea colectării selective a deșeurilor, implementarea studiului circulație, în contextul anunțatei finalizări a rutei ocolitoare nr. 1, transferul a 144 ha de pădure-parc de la Romsilva, precum și demararea de proiecte în cadrul Asociației „Moldova se dezvoltă”, anunțată oficial la finele anului trecut.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava Vin 11 Ian 2019, 13:30
Cum aratau in 1996 troleibuzele DAC din Suceava! Destul de uzate, la doar 9 ani de la darea in exploatare a retelei de troleibuze din Suceava.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava
Cateva date istorice, economice, sociale si politice despre Suceava