| IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+36AndiCFR mariuscfrbucuresti Jurnal Feroviar florin.lifticariu gvd alex1987 The Legend IonutCFR2009 AlexD allred Alex Avram riciu cristi CFR get. laur 133 bubu Grigor manuela Katalin4653 adytm Vlad Vitosa marcelbanu Nesebar kristi kkk maris.constantin sibiustation Dr2005 ATM Adrian78 Andrey_tm Luna 92Dragos Adirmvl DUAL IR1822 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Lun 05 Aug 2013, 22:27 | |
| Cea din 3 august e mai nasoala are doar un 20-76 si un 21-70.E cea cu 21-80 si doar 13 vagoane.Asta care ai zis tu era Sambata in Mangalia adica este aceeasi pe care am postat-o eu doar au schimbat ordinea vagoanelor.Oricum cred si sper sa mai bage un 20-76 pe garnitura de Arad. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 06 Aug 2013, 00:23 | |
| Anticipasem lucrul asta la inceputul sezonului.Consecinta e anularea lui 1995/6. Din Hunedoara si Deva se umple aproape zilnic peste 25% din tren.Ce se urca de la Craiova deja se urca in picioare... Daca bagau o ramura din Hunedoara cu grupa in Vintu de Jos de la Alba Iulia via Sibiu la 1944,care oricum are acele 3 vagoane de la Brasov,era si mai bine! Compunerea putea fi AcBcmee-B-B + B-A-WLABmee. Cuseta trimisa la Bucuresti dimineata cu 1824,iar dormitorul din Teius la Bucuresti De la noi pleaca cu GM ul foamei sau cu cel de la Panonnia,cum e mai lejer.. |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 06 Aug 2013, 12:42 | |
| Cum spuneam cealalta garnitura de la 1822 are mai putine vagoane : cuseta+cuseta+cuseta+20-49+20-49+21-80(la care usa unui compartiment Era rupta)+19-80+20-76+20-49+21-70+20-49.oricum Maine merg sa Il vad iar si sper sa mai bage un 20-76 pe cealalta garnitura.Si eu as Vrea sa bage 1822 pe Sibiu Sau Sighisoara Dar sa nu fie ramura lui 1944.Cel mai Bine ar fi sa faca cum era 926 mures cu ramura de Tg.Mures.926 era Arad-Sibiu-Bucuresti-Mangalia.Dar ar fi mai bine pe Sighisoara mai ales ca este culoarul si in 8-9 ore ai fi la mare de la Arad. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mar 06 Aug 2013, 22:25 | |
| - DUAL a scris:
- Anticipasem lucrul asta la inceputul sezonului.Consecinta e anularea lui 1995/6.
Din Hunedoara si Deva se umple aproape zilnic peste 25% din tren.Ce se urca de la Craiova deja se urca in picioare... Daca bagau o ramura din Hunedoara cu grupa in Vintu de Jos de la Alba Iulia via Sibiu la 1944,care oricum are acele 3 vagoane de la Brasov,era si mai bine! Compunerea putea fi AcBcmee-B-B + B-A-WLABmee. Cuseta trimisa la Bucuresti dimineata cu 1824,iar dormitorul din Teius la Bucuresti De la noi pleaca cu GM ul foamei sau cu cel de la Panonnia,cum e mai lejer.. DUAL acele vag 21-86 ale brasovului au turnusul brasov-mangalia 1944/1945 (3 bucati) si brasov-constanta 1632/1631 (celelalte 3 bucati), iar ce spui tu aici sunt lucruri sfinte in zilele noastre, hunedoara, alba iulia, teius... |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 07:45 | |
| Nu e buna propunerea lui 1822/1821 pe Sibiu-Brasov.IR 1822/1821 pe tot parcursul anului e plin,pe trasa lui.Sa ramana asa, mai bine sa repuna in circulatie fostul Rapid 'Mures',pe relatia Arad-Deva-Simeria-Orastie-Vintu-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Mangalia(eventual sa aiba grupa de Cluj) |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 08:11 | |
| La 1822 se schimbă locomotiva la Bucureşti şi Constanţa. Mecanicii unde se schimbă (în afară de Bucureşti şi Constanţa)? La Craiova presupun... |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 08:16 | |
| Mecanici de Arad fac serviciu pana la Petrosani,mecanici de Craiova fac serviciu pe Petrosani-Craiova,mecanici de Bucuresti,fac serviciu pe Craiova-Bucuresti,in Bucuresti se schimba locomotiva,nu stiu ce mecanici fac pe Bucuresti-Mangalia |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 08:40 | |
| Eu soar sper ca sa Il bage pe Sighisoara cand e gata culoarul.Faci 7-8 ore de la Arad la Mangalia Decat 16 ore cat face acum.... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 10:45 | |
| 1821 nu o sa aibe modificat traseul niciodata .. nu se poate.Eu sper totusi sa se revina la Cluj-Craiova ca pe vremuri.... mai ales ca Cluj-Deva acum e vaca cu 2 vitei.... Trenul a avut realmente succes cand avea ora de plecare timpurie si la ora 4 de la Cluj .. Se circula cu sageati cuplate.... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 10:53 | |
| - IR1822 a scris:
- Eu soar sper ca sa Il bage pe Sighisoara cand e gata culoarul.Faci 7-8 ore de la Arad la Mangalia Decat 16 ore cat face acum....
1821/1822 nu va fi modificat , indiferent ca se face linia prin Sighisoara peste 10 ani sau peste 15 , nu poti sa bagi toate trenurile pe o ruta si sa lasi alta ruta fara trenuri , prin Petrosani mereu va fi 1821/1822/1823/1824 , sunt numerele trenurilor IR pe linia 202 . Arad-Sighisoara-Bucuresti vor fi rutele trenurilor internationale si atat , eventual sa apara fostul 1625/1626 Arad-Sibiu-Brasov-Bucuresti-(Constanta-Mangalia) dar daca va fi 1821/1822 clar nu va fi 1625/1626 , nu vor baga 2 trenuri intre Arad si Mangalia indiferent de faptul ca unu merge pe o ruta si altul pe alta ruta iar faptul ca 1821/1822 are multi calatori in varianta actuala il va face sa ramana multi ani asa cum este . |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 12:40 | |
| - Karpaty a scris:
- IR1822 a scris:
- Eu soar sper ca sa Il bage pe Sighisoara cand e gata culoarul.Faci 7-8 ore de la Arad la Mangalia Decat 16 ore cat face acum....
1821/1822 nu va fi modificat , indiferent ca se face linia prin Sighisoara peste 10 ani sau peste 15 , nu poti sa bagi toate trenurile pe o ruta si sa lasi alta ruta fara trenuri , prin Petrosani mereu va fi 1821/1822/1823/1824 , sunt numerele trenurilor IR pe linia 202 . Arad-Sighisoara-Bucuresti vor fi rutele trenurilor internationale si atat , eventual sa apara fostul 1625/1626 Arad-Sibiu-Brasov-Bucuresti-(Constanta-Mangalia) dar daca va fi 1821/1822 clar nu va fi 1625/1626 , nu vor baga 2 trenuri intre Arad si Mangalia indiferent de faptul ca unu merge pe o ruta si altul pe alta ruta iar faptul ca 1821/1822 are multi calatori in varianta actuala il va face sa ramana multi ani asa cum este . Si pe M900 ce mai baga dragi prieteni, pe alte magistrale sunt o gramada de trenuri de lung parcurs , ok inteleg pe M300(exista linie mai buna , flux mai mare de calatori) si pe M900 le-au redus de tot. Ar fi ca lumea sa lase 72/73 la regim de IC si sa fie mai de dimineata si sa existe mai multe IR, eventual un RE prin Severin -Craiova pentru studentii de la Timisoara. E un interval de 7-8 ore fara niciun tren spre/ dinspre Timisoara- Bucuresti. trenul de la Budapesta , la 14;15 e ticsit, arhiplin pentru ca nu mai sunt decat 3 trenuri din Timisoara prin Tr Severin. Bun , nu zice nimeni sa le plimbe goale dar chiar sunt insuficiente pe M900 in 24h pentru Bucuresti |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 13:15 | |
| @ karpaty,bine ar fi sa reapara 1625'ul,dar ma indoiesc,pentru ca exista deja Pannonia,care dupa parearea mea circula bine acum.Mi se pare o prostie sa ai si Panonnia(pe m300 dublat de Ister si Dacia) si Transilvania.La Panonnia atasata grupa de Tirgu Mures,ca tot schimba locomotiva in Simeria,si ai rezolvat problema(Tg Mures-Arad).. 1625 sa fie grupa la 1622,ar crea probleme,ca : 1. se ataseaza greu ca grupa 2. e trasul scurt,si exista deja Arad-Brasov via Sighisoara 3. exista deja tren Arad-Sibiu...
Eu visez la 1625 ,Arad/Timisoara(poate ca o grupa din 1622) =>Ilia-Deva-Vintu-Sibiu-Podu Olt-Rm.Valcea-Pitesti-Bucuresti.. Probleme cu viteza e doar pe zonele cu rosu,dar cred ca din Deva pana la Bucuresti ar scoate putin sub 7 ore... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 13:28 | |
| Bine, dar presupun ca dupa ce or sa circule trenuri pe 219 or sa lucreze si la 201, sa nu mai aiba bucatile alea cu viteze de toata jena si pentru R-uri. Si poate l-ar prelungi pana la Budapesta. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 14:45 | |
| Dual la care Panonnia te referi ? acest tren este anulat , poate vrei sa spui Transilvania ?
Eu unu sunt pentru trenul 1625 Bucuresti-Sibiu-Deva-Arad cu plecare din Bucuresti la 23:50 cum era in ultimul an cand a circulat astfel ar fi tren permanent de noapte pentru Bucuresti-Sibiu iar 1626 cu plecare din Arad intre 18 si 20 dar sa ajunga in Bucuresti la 5 .
Ca fapt divers eu unu as prelungii trenul Transilvania la Galati astfel ar pleca din Brasov seara dupa 23 si dimineata la 5-6 ar fi in Galati iar invers ar pleca din Galati seara pe la 23:30 si dimineata la 6 ar fi in Brasov de unde ar pleca mai departe spre Budapesta conform grafic actual . In anii '90 a existat acest tren , Galati-Budapesta si retur sub numele de Muntenia . |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 07 Aug 2013, 15:13 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
|