| IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+36AndiCFR mariuscfrbucuresti Jurnal Feroviar florin.lifticariu gvd alex1987 The Legend IonutCFR2009 AlexD allred Alex Avram riciu cristi CFR get. laur 133 bubu Grigor manuela Katalin4653 adytm Vlad Vitosa marcelbanu Nesebar kristi kkk maris.constantin sibiustation Dr2005 ATM Adrian78 Andrey_tm Luna 92Dragos Adirmvl DUAL IR1822 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 10:57 | |
| 1821/1822 la Bucuresti ajunge la timp .. Nu stiu cum ajunge la mare,si nu cred ca face intarzieri 1,2 ore .. |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4874 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 11:02 | |
| Pai anul trecut cand am fost cu el in Bucuresti avea 5 minute iar la Mangalia 120... |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 11:30 | |
| Asta nu înseamnă că tot timpul ajunge întârziat/cu atâta întârziere. Eu am prins 1821 ajungând și mai repede în unele stații.
Legat de compunere... măcar aici sunt vagoane compartimentate. Pe 1696 sunt saloane. Pe mai multe trenuri cu destinația Mangalia/Constanța sunt vagoane 20-49.
Pentru cine dorește un condiții mai bune pe acest tren să aleagă cușeta. 30 de lei costă un supliment de pat la cușeta cu 6 locuri și 45 de lei la cușeta cu 4 locuri. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 23:03 | |
| Cu 20-49 si 21-80-le alea chiar ca au calcat stramb.
Nu tu AC, nu tu 6 locuri in compartiment...au fost ele vagoane bune la vremea lor, finisaje semi-lux (vorbesc de 21-80), frana pe disc, mie ca pasionat imi place sa merg cu el, chit ca are scaunele inghesuite... dar sa fim cinstiti nu toata lumea e pasionata - tipul asta de vagon il mai gasim doar la personalele de Targoviste si Buzau...si astia il pun pe un tren care strabate toata tara. Se schimba timpurile, daca vagonul asta mergea acuma 10 ani pe internationale nu-nseamna ca e top-class si acuma.
Imi e chiar IMPOSIBIL sa cred ca nu s-a gasit niscaiva de 21-87 sau 20-49 (cu AC) in tot parcul CFR sa le inlocuiasca. Aaa, chiar nu aveam 21-87 sau 20-49? bine, uite o alta idee, cate vagoane 19-80 mai presteaza acuma? teoreric nu mai au voie sa circule pe IR drept clasa 1 (ca n-au AC). Deci, decat sa circule pe regio, unde nu cumpara nici dreacu' bilet de clasa 1, ba isi mai si bate tzaranimea joc de ele, mai bine le adunai pe toate si formai o garnitura pentru 1822 asta, cu vagoanele respective downgrade la clasa a 2a.
Dar nu, noi batman, batman...ca oamenii e fraeri si vine la tren. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 23:09 | |
| Ca o comparație, în zona Timișoarei circulă 19-80, 21-80 și 20-49 pe trenurile Regio de scurt parcurs. |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4874 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 23:10 | |
| Oricum 1822 nu o sa ramana asa toata vara.Asta e o compunere provizorie! Poate nu ati vazut clipul lui DistrictEA dar compunerea s-a schimbat: EA+dormitor+cuseta+cuseta+cuseta+cuseta+20-49+20-49+20-76+10-91+21-80+20-49+22-76/96.Si la 21-80 si 20-49 se vinde doar 6 locuri nu 8:D |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Joi 18 Iul 2013, 23:58 | |
| ...si le-au demontat si cotierele, ca sa poata sta omul, cum se zice in popor, " cu cooru-n doua luntri?"...adica pe doua scaune?
...pentru ca altfel ei pot sa vanda si doar 6 locuri in compartiment, ca tot nu prea sporesc confortul. Scaunele, in special marginile spatarelor si tetierele, tot in pozitia constructiva initiala raman. NU mai e ca la vagoanele 20-57, cand sezutul si spatarul erau otova si te pozitionai cum vroiai, mai crucis, mai curmezis...la scaunele astea individuale, daca nu te pui fix pe mijloc, in scoica ergonomica (...hm...) constructiva, iti faci mai mult rau decat bine.
Cu atat mai mult, daca nu se vand decat 6 locuri pe compartiment, de ce nu baga vagoane 19-80 downgrade acolo? sau si-au facut calculul ca s-ar putea sa scape si vagoane 20-55 pe el (care oricum din constructie au doar 6 locuri in compartiment?)
In fine, peticeli si iar peticeli, asta e. Bine ca circula. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 09:09 | |
| 19-80 sunt cele mai bune vagoane de clasa 1 pentru un tren de noapte si partea cu AC nu prea are rost pleaca la ora 19 din Arad cand ajungi pe la Petrosani esti nevoit sa iei o bluza cu maneca lunga pana dupa TG Jiu..Nu vad rostul vagoanelor cu AC pe trenurile de noapte
Saptamana trecuta am fost cu Dacia de la Deva la Curtici la 21-76 a mers AC continuu inainte de Arad m-am trezit inghetat si m-am imbracat toti din salon erau cu maneca lunga zgribuliti..AC e folosit in batjocura nu stiu de ce nu monteaza niste termostate mai inteligente sa nu mai zic de nasii picati de pe alta planeta
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 19 Iul 2013, 09:50, editata de 1 ori |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4874 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 09:43 | |
| Da,sunt de acord cu adrian.Sper sa ramana pe 1822 20-76 19-80 21-80 si 22-76/96 anul acesta. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 12:57 | |
| Cat de inteligente sa fie termostatele ? Ca vagoanele nu am vazut sa aiba ceas,sa stie ora,si spre seara sa ridice temperatura ambientala peste 24 de grade C.Exista nasii care oricum stau degeaba in tren,dar macar atat sa faca,sa decupleze AC sa lase doar ventilatie.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 13:20 | |
| Termostatul oricum măsoară temperatura în cel mai călduros/răcoros punct al vagonului (călduros pentru răcire şi răcoros pentru încălzire) care, de regulă, e la capătul vagonului. Cum instalaţia are 1 sau, în cel mai fericit caz, 2 canale, e clar că pentru a fi 23 de grade la capătul vagonului, în mijloc o să fie mai puţine, că e acelaşi aer. Valabil şi cu încălzirea, de aia la mijlocul vagonului e cel mai cald. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 16:52 | |
| Am vazut la polonezi ca au termostat ca cel de la centrala poti sa iti reglezi temperatura dorita in compartiment Solutii s-ar gasi dar e si o mare delasare ce zice nasul lasa sa mearga ca doar nu consuma de la mine de acasa |
|
| |
sibiustation
Numarul mesajelor : 21 Localizare : Sibiu Reputatie : 4167 Data de inscriere : 16/07/2013
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Iul 2013, 19:10 | |
| ai dreptate deoarece nu-i pasa la nas daca merge aerisirea conteaza sa ii iese lui bani |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Iul 2013, 09:36 | |
| Aseara 1822 21-76-dormitor-4xcusete 3x20-49-19-80 2x20-76 |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4874 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Iul 2013, 10:14 | |
| Acel 21-76 avea calatori?Sau era dus pana la Bucuresti? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia | |
|