Pai eu am vazut-o de pe pod nu am spus ca e sigura. Si in legatura cu copunerea lui .... de la 4 20-76 care circulau iarna au ajuns la 1...Bine ca nu baga 20-47 sau niste ,,dimitroave'' ...
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
Inca nu e definitivata compunerea .. Probabil mai suplimenteaza.. Pe mine m-au surprins cele 2 vagoane clasa 1'a 20-76 sunt pe una din compuneri .. pe aialalata sunt bagate 20-49 de Arad,Timisoara si 1 de Iasi :shock:
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4874 Data de inscriere : 24/12/2011
Si de ce nu pot face pe amandoua garniturile aceasi compunere?Anul trecut pe acest tren era o harababura totala...nu se stia ce vagoane baga,ce fel de vagoane sunt.Cand am venit de la Mangalia cu el trebuia sa fiu in 20-76 dar am stat in 20-49 pentru ca au inversat vagoanele.Si nu cred ca mai suplimtenteaza...pe Buc N-Mangalia are 15 vagoane,daca mai suplimenteaza poate cu o cuseta si ramane iar cu 3 20-76 din Buc N.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
Doamne ce compuneri...Dar unde sunt acele 4 20-76 care erau pe el iarna?
vagoanele cu numerele 13,14,15 .. care circula din Bucuresti ca deeh ,e prioritar bucuresteanul.. Slava domnului ca macar nu dau 8 locuri in compartiment la 20-49,dau doar 6.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
Nici nu ma mir ca oamenii aleg masina sa mearga la mare.Adica de ce ai plati bilet de clasa a 2-a si sa stai in cojile astea de vagoane.Pe langa asta mai au si intarzieri de 1-2 ore...Cum sa mergi cu trenul in conditiile astea?
Continut sponsorizat
Subiect: Re: IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia
IR 1921/1922 Arad-Deva-Petrosani-Craiova-Buc. Nord-Mangalia