| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 08 Oct 2020, 18:04 | |
| Oare aia de la Alstom stiu cum e un AM 900? |
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3380 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 08 Oct 2020, 18:20 | |
| Alstom repară malaxe ... mare mai trebuie sa fie foametea |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 08 Oct 2020, 19:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Începând cu luna mai 2020, Alstom Transport România s-a autorizat pentru efectuarea de RG la automotoarele Malaxa 700, 900 şi 1000, Duewag, LVT+LVS, pentru RR şi RG la VT 614, 624, DH2, X4500, XR8300 şi pentru R8 la Desiro.
Deja pentru 700 şi 1000 avem 3 societăţi autorizate (Alstom, Reloc şi Petroutilaj). Numai de ar mai scoate CFR Călători la licitaţie RG-uri... Se modernizeaza 700 şi 1000 cu interior de Coradia ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 08 Oct 2020, 21:08 | |
| Nu interior ci motorizare de Coradia. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 08 Oct 2020, 21:32 | |
| - dan tm a scris:
- Nu interior ci motorizare de Coradia.
O fac Bimodala o unitate diesel si una electrica _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 26 Oct 2020, 20:08 | |
| Malaxele si LVT-uri au sansa la o noua viata
https://www.agerpres.ro/economic-extern/2020/10/26/o-statie-de-alimentare-pentru-cea-mai-mare-flota-de-trenuri-pe-hidrogen-din-lume-va-fi-construita-la-frankfurt--597797 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2020, 00:10 | |
| Curtea Constituțională a hotărât miercuri că o lege care respingea o Ordonanță de Urgență a Guvernului Orban prin care se restricționa pentru doi ani doar cedarea acțiunilor statului la companiile naționale, nu și a participațiilor acestuia, este constituțională. Simplu spus, în decizie se arată că statul este obligat să păstreze toate participațiile sale la companii naționale în următorii doi ani, nu doar acțiunile sale, după cum voia guvernul Orban. Un efect ar fi imposibilitatea CFR Marfă de a renunța prin valorificare la activele sale. https://clubferoviar.ro/o-decizie-a-curtii-constitutionale-are-consecinta-blocarea-vanzarii-de-active-de-catre-cfr-marfa/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2020, 13:04 | |
| Noutățile CFR Călători în mersul trenurilor 2020 – 2021 Detalii pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea presă sau direct pe link https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/noutatile-cfr-calatori-in-mersul-trenurilor-2020-2021/ |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 29 Ian 2021, 13:24 | |
| https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/25-de-trenuri-interregio-vor-deveni-trenuri-regio-expres/
Ceva bun, dar sper sa se mai extinda lista. Sunt inca destule trenuri IR cu Desiro. Si multe din ele se justifica sa fie tot RE (mai ales datorita opririlor si vitezei comerciale destul de slaba). |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 29 Ian 2021, 13:48 | |
| Da pe multe tronsoane unele trenuri IR au mers de cel mult REX acolo ar trebui aplicate tarife de regio plus rezervarea de loc 1 leu |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 29 Ian 2021, 21:52 | |
| Salut cu brațele deschise această schimbare, dar mai trebuiau incluse inclusiv trenurile IR 1733, 1734, 1818, 1819, că și astea sunt de lung parcurs deservite de automotoare desiro siemens. Dar văd că nimeni nu a pus întrebarea, având în vedere că le schimbă rangul și numărul de circulație dar că opririle rămân aceleași stabilite în mersul de tren 2020/2021 rangul 3 (trenuri IR) și știut fiind faptul că rangul REX nu există în legislație există cadru legal pentru această schimbare? Dacă nu, este cineva tras la răspundere? Sau și la cfr călători este stat în stat la fel ca la cfr infrastructură? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 29 Ian 2021, 22:11 | |
| A tot semnalizat Doctorul faza cu REx-urile.
Din punctul meu de vedere, problema cu IR formate din Desiro tine in primul rand de timpi. De exemplu R. Valcea - Cluj: 297 km, vreo 70 de lei. Daca ar parcurge distanta asta in maximum 4 ore nu m-as mai uita la confort, la lipsa prize, la faptul ca are o singura baie. Dar si pret de IR, si material rulant conceput pentru trenuri locale, si timpi mari...
O alta faza la care s-ar putea lucra ar fi tarifarea pe segment, nu pe rang. Adica daca din A in B viteza comerciala e de 38 km/h nu merge sa-i ceri omului pret de IR, indiferent de materialul rulant, las-o-n nasterea ma-sii. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 30 Ian 2021, 11:33 | |
| Cel mai bine faceau un tarif standard pana in 100 de km iara la R mai puneau 4 lei rezervarea de loc.. Ar mai trebui marit pretul la abonamente nu mai merge in unele parti unii sa mearga cu 1 mil pe luna si cu trenuri IR adica 5 pachete de tigari ca mie imi pare asta tot un fel de venit social.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 30 Ian 2021, 22:10 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar văd că nimeni nu a pus întrebarea, având în vedere că le schimbă rangul și numărul de circulație dar că opririle rămân aceleași stabilite în mersul de tren 2020/2021 rangul 3 (trenuri IR) și știut fiind faptul că rangul REX nu există în legislație există cadru legal pentru această schimbare? Dacă nu, este cineva tras la răspundere? Sau și la cfr călători este stat în stat la fel ca la cfr infrastructură?
Ori au plătit re-trasarea, ori e doar o manevră comercială. Dar dacă trenurile au fost incluse în rangul IV (că acum e şi cadru legal - http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/235093 ), atunci e nevoie şi de o modificare a contractului de servicii publice, că la R compensaţia este de cca. 7 ore mai mare pe căl-km decât la IR - http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/223223 Din câte ştiu, hotărârea aia nu a fost modificată încă. Bine, oricum nu se poate modifica până nu se aprobă Legea Bugetului, momentan se merge pe 1/12 din bugetul pe 2020. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 31 Ian 2021, 16:16 | |
| Aha. Acum am înțeles de ce 1733/34 și 1819/18 nu se încadrează în acel ordin. Depășesc cei 300 km +/-10%. Primul parcurge 371 km, al doilea 347 km. Dar cu tren 1863/66 Iași - Galați (255 km) ce au avut de nu l-au încadrat la rangul de tren REx ? Făcut și cu tramvai Dezastro. Și unde mai pui că în Moldova nu mai e aproape nicio ofertă. E lumea bogată acolo își permite tarif IR ? Și unde mai pui că din acel ordin reiese clar că rezervarea locului este opțională nu obligatorie cum face madam Chinde. E abuz sau nu ? Și dacă vrei să ști părerea mea, facem abstracție despre politică și despre care mi-am expus public opinia, să ști că Lucian Bode era mult mai potrivit pentru acest minister în comparație cu Cătălin Drulă pentru care acest mimister este o pălărie mult prea mare pentru capul lui. Părerea mea. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
|
| |
| INFORMATII GENERALE | |
|