|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 17:52 | |
| - Luna a scris:
- esti o persoana mereu foarte ocupata si mereu grabita . Toti cei care calatoresc cu trenul sunt foarte ocupati sau foarte grabiti...mai putin studentii care sunt doar grabiti.Pe logica ta ar trebui sa dispara avioanele sau TGV-ul si sa se reintroduca locomotiva cu aburi.Ti-am mai dat exemplul cu vitezomanele de pe M800 unde calatorii sunt dispusi sa ia bilet la cls 1 decat sa mai astepte un tren care pleaca peste o ora si face cu 20 min mai mult...Pasionatii din Romania care merg de placere cu trenul sunt undeva la sub 5% restul sunt oameni ocupati care n-au timp sa stea in tren |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 17:59 | |
| La DB la 105 euro un bilet Muenchen - Berlin e ICE-ul plin... ba chiar mai sunt şi câţiva în picioare prin el (care au dat doar 101,5 euro, nu 105). _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 18:03 | |
| In Romania ar fi goale trenurile la pretul ala.
@marius664 Ba nu, sa nu dispara din contra sa se introduca si in Romania TGV-uri si avioane peste tot unde e aeroport, insa targetul este diferit. Cu alea merg persoanele ce se grabesc spre deosebire de tren. Pe M800 sunt oameni cu bani si da acolo sunt dispusi oamenii sa dea dublu la clasa 1 deoarece vorbim de asteptat total o ora si 20 de minute in total asteptati in plus conform exemplului dat de tine, asta la un drum de 2 ore. Daca omul ar ajunge cu doar 10 minute mai devreme la destinatie platind la clasa intai si asta la un drum de 5-10 ore nu ar da nimeni banii aia in plus. Sti cum e, 10 minute in plus la o calatorie de 40 de minute e foarte mult, dar la una de 10 ore e neglijabil. Oricum cine se grabeste in Romania nu merge cu trenul, exceptie Craiova - Bucuresti, Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Brasov.
Inca ceva tu vrei trenuri cu timpi de mers stransi si sansa mare de intarzieri astfel pentru ca deduc de mai sus ca mergi des cu interregio deci putine schimbari si legaturi de prins, deseori probabil niciuna. Si daca chiar ai legatura de prins nu o fi bai daca o pierzi ai destule alte variante. Pe cand uite spre exemplu in cazul meu la vreunu din traseele de aici daca pierd legatura numa peste multe ore e alta, uneori chiar a doua zi si da peste cap toata excursia/restul programului si legaturilor. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 18:04 | |
| - marius664 a scris:
- Cred ca daca ar respecta VS si ar reduce stationarile la limita ar scoate si 80 mai putin...de fapt atat a recuperat aseara 1766...Aurel Vlaicu +115 min- Iasi +38 min...Iar acum vine Luna si spune ca e bine asa el nu se grabeste .Daca faci drumul asta in fiecare luna dus-intors timp de un an pierzi mai mult de o zi din viata.Iar in 10 ani pierzi mai mult de o jumatate de luna...Despre asta e vorba dragul meu LUna de lunile pierdute in tren...Eu ma uit si la 10 minute, chiar daca dau 10 lei in plus(si ca mine sunt 90% din cei ce folosesc trenul), cand vad ca se recupereaza 80 de minute pe 600 de km fara sa se forteze...deja e bataie de joc
Cunosc, prin Iarna eram cu 1766 si s-a stricat locomotiva intre Timisoara si Arad, uite ca in Arad avea 78 minute sau ceva de genul, oricum in jurul de 80, asa a tinut-o pana pe la Teius de unde a inceput sa scada iar in Iasi a ajuns regulat! Pe langa faptul ca 1766 pleaca prea devreme, el inainte era in jurul orei 15 la plecare, face foarte mult pe drum datorita timpilor exagerat de mari/lungiti. 1766 si 1765 ar fi bine sa fie in jurul orei 15, sosirea la destinatie sa se faca intre 7 si 8 dar nu mai tarziu de 8, asa era pe vremuri si daca se vrea se poate realiza acest mers. 1837 si 1838 ar fi bine sa aibe ora de plecare dupa 19 pana in 20 maxim, sosirea sa se faca dupa ora 11, cam asa ar fi un mers chiar ok pentru aceste doua trenuri. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 18:53 | |
| - Luna a scris:
- In Romania ar fi goale trenurile la pretul ala.
. Oricum cine se grabeste in Romania nu merge cu trenul, exceptie Craiova - Bucuresti, Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Brasov. Ba da, dar merg de nevoie...Iti propun un experiment social ca poate ai timp si oricum mergi gratis...Suie-te in sezonierele care incep saptamana viitoare, in cat mai multe poti tu si pe orice distanta si intreaba oamenii de acolo daca sunt dispusi sa dea cu 50 de lei mai mult si sa faca maxim 10 ore Satu Mare-Mangalia de exemplu...Ai fi surprins de raspuns asta ca tot ai insinuat ca daca ar aparea la noi trenurile scumpe si rapide nu ar avea succes.Am mai explicat undeva ca trenul in Romania este la fel de scump ca in Germania diferenta este ca acolo poti face Satu Mare-Constanta in aceiasi zi dus-intors si iti mai ramane timp sa dormi si la hotel, la noi intr-o zi de-abia ajungi la destinatie...doar dus - Luna a scris:
- Inca ceva tu vrei trenuri cu timpi de mers stransi si sansa mare de intarzieri astfel pentru ca deduc de mai sus ca mergi des cu interregio deci putine schimbari si legaturi de prins, deseori probabil niciuna. Si daca chiar ai legatura de prins nu o fi bai daca o pierzi ai destule alte variante.
Vreau trenuri cu mers normal, care sa nu aibe timpi de 80-100 de minute in plus.Chestia cu 1766 se intampla o data la 3 luni, adica 350 de zile pe an trenul ala doarme 600 de ore, adica o luna...Este enorm si nesimtit.O manevra care se face in 8 minute, este trecuta in livret cu 15, ca d-al dracu' de calator mai ciupim si noi cateva ore.Vreau normalitate, iar intarzierile pot disparea usor daca nu se mai fura atat.Asta vreau, normalitate, daca nu consideri ca un tren recupereaza 60 de minute pe 200 km normalitate, din pacate viitorul copiilor tai in tara asta sta sub semnul intrebarii...Al meu deja are alta cetatenie iar timpul meu s-a cam dus... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Iun 2019, 21:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- marius664 a scris:
Haha, in livret are 15... .
Pai oricum la Suceava făcea revizie in tranzit și dacă ia detașat și vagonul ăla a trebuit să facă și proba de continuitate.. Ciudat în Dresda la.Metropol când se schimba locomotiva CD cu cea de la DB am văzut doar unu care a intrat și dezlegat locomotiva și atât nu tu egalizat trenul nu bibilit la roti.. Dane in Cluj am prins și eu când a venit 1766 întârziat locomotiva care mergea spre Suceava era după podul peste Someș a trecut trenul și imediat ia pus ceva pitic pe liber Stiam ca o sa imi dati cu revizia. Dar cind dezleaga ,,sa zicem" Malaxa in Darmanessti trenul spre Cacica pleaca dupa 5 minute. Pina dezleaga vagonul in Suceava nu ar putea sa il ciocaneasca deja? Stai sa luam distanta, sa schimbam mecanicul, mecanicul nu vede semnalul de mina dat de la urma, abia apoi incep sa ciocaneasca. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 08 Iun 2019, 00:21 | |
| Si inca un aspect Dane...daca aceasta operatiune se face in 8 min, de ce naiba ii pui 15 in mers.Pai la 3 revizii in tranzit aduni 30 de minute in plus din stationari.Pune naiba minimul nu maximul, ca daca se intampla o data pe an cand e suplimentat si dureaza mai mult, nu inseamna ca in restul de 364 de zile sa-ti bagi joc de calatori. Si aici iar dau cazul lui 1521 care ataseaza automotorul de Videle in 4 minute si el are 11 de stationare...Asta pe langa bataie de joc este si nesimtire crasa... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 08 Iun 2019, 13:17 | |
| - marius664 a scris:
1. Ba da, dar merg de nevoie...Iti propun un experiment social ca poate ai timp si oricum mergi gratis...Suie-te in sezonierele care incep saptamana viitoare, in cat mai multe poti tu si pe orice distanta si intreaba oamenii de acolo daca sunt dispusi sa dea cu 50 de lei mai mult si sa faca maxim 10 ore Satu Mare-Mangalia de exemplu...Ai fi surprins de raspuns asta ca tot ai insinuat ca daca ar aparea la noi trenurile scumpe si rapide nu ar avea succes.Am mai explicat undeva ca trenul in Romania este la fel de scump ca in Germania diferenta este ca acolo poti face Satu Mare-Constanta in aceiasi zi dus-intors si iti mai ramane timp sa dormi si la hotel, la noi intr-o zi de-abia ajungi la destinatie...doar dus
2. Vreau trenuri cu mers normal, care sa nu aibe timpi de 80-100 de minute in plus.Chestia cu 1766 se intampla o data la 3 luni, adica 350 de zile pe an trenul ala doarme 600 de ore, adica o luna...Este enorm si nesimtit.O manevra care se face in 8 minute, este trecuta in livret cu 15, ca d-al dracu' de calator mai ciupim si noi cateva ore.Vreau normalitate, iar intarzierile pot disparea usor daca nu se mai fura atat.Asta vreau, normalitate, daca nu consideri ca un tren recupereaza 60 de minute pe 200 km normalitate, din pacate viitorul copiilor tai in tara asta sta sub semnul intrebarii...Al meu deja are alta cetatenie iar timpul meu s-a cam dus... 1. As vrea eu sa am timp, dar nu am, de mult timp tot zic ca o sa fac si eu 1-2 calatorii cu trenul de placere, dar nu am apucat sa vad niciodata locurile alea: Oravita - Anina si mocanita. Nu am timp de nimic luna asta pana pe sfarsit, am examene si proiecte care nu glumesc, nu te ti de ele imediat iei nota mica/faci restanta, am dormit pe apucate in ultimele 2 saptamani, nici timp sa imi fac planuri de vacanta nu prea am, abea ma pot gandi la asta in pauze (atunci cand postez si pe forum). In sezonierele alea la asa distanta clar multi ar da 50 de lei in plus si la schimb sa faca maxim 10 ore fata de 19 ore si 50 de minute (20 cu tot cu intarzieri), 50 de lei vs 10 ore e rezonabil pentru omul de rand, mai ales ca fac parte din randul celor cu bani odata ce isi permit sa mearga la mare, mai ales locuind la asa distanta. Insa daca as zice 500 de lei vs cam 120 cat e acum nu ar fi prea multi dispusi sa dea aproape 100 de euro in plus pentru 10 ore, sau daca as zice sa dea 50 de lei in plus pentru a face in loc de 19 ore si 50 de minute doar 19 ore si 20 de minute sau 19 ore fix iar nu cred ca ar da mai nimeni. Daca as fi in situatia sa merg cu tren direct din lipsa de timp/resurse de a face popasuri pe drum pe ruta Satu Mare - Mangalia si eu as da 50 de lei in plus ca sa stau doar 10 ore in loc de 20 in tren, mai ales daca nici nu as avea de lucru la laptop pe drum sau tineri cu care sa treaca timpul repede. Nu este la fel de scump trenul ca in germania, decat daca ti cont si de salarii adica forta de cumparare, lucru ce nu prea are legatura cu industria feroviara. 2. 80-100 de minute e mult prea mult puse in plus, trebuie puse dar mut mai putine. O manevra de 8 minute trebuie pusa in mers cu maxim 10 minute, dar mai bine cu 8. Minute in plus trebuie pentru situatii cand urca si/sau coboara mai multi calatori mai ales batrani si in caz de incrucisari, nu puse cu nemiluita. Pentru situatiile cand e suplimentat trebuie modificat mersul doar pe zilele alea si puse minutele in plus, asa cum se face cand se lucreaza la gilort spre exemplu si se deviaza trenurile prin Turceni. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 10 Iun 2019, 00:07 | |
| Nu se pot cumpara bilete online intre 00:00 si 01:00 la CFR Calatori? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 10 Iun 2019, 00:16 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 10 Iun 2019, 00:27 | |
| Mda, dupa multe refresh-uri am reusit... |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5515 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 11 Iun 2019, 17:30 | |
| - Adrian78 a scris:
Au schimbat mersul la 13321 plecare din Radna la 16.33 și nu la 15.57, le dădea cu zecimale turnusul garniturilor pe Arad - Radna. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 12 Iun 2019, 00:33 | |
| https://www.petitieonline.com/readucerea_in_circulatie_a_trenurilor_regio_7001_bucureti_nord_-_galai_i_r_7002_galai_-_bucureti_nord?fbclid=IwAR1DC_3nEUsvdVlmUyzY2X3twJ4RFEbj6gQ8MirT77hE6QHZcfScx46Olac |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 06 Iul 2019, 23:17 | |
| CFR Călători informează că pentru efectuarea unor lucrări de către CNCF CFR SA la infrastructura feroviară dintre stațiile Nimigea –Salva – Năsăud şi respectiv Grădiniţa – Larion, vor avea loc următoarele modificări:
în zilele de 23 şi 24 iulie 2019
-trenul IR 1832/-1 Cluj Napoca – Dej Călători – Ilva Mică – Suceava – Paşcani – Iaşi – Bârlad – Tecuci – Lieşti – Galaţi va fi anulat. -trenul IR 1833/-2 Iaşi – Paşcani – Suceava – Ilva Mică– Dej Călători – Cluj Napoca – Oradea – Timişoara Nord va fi anulat.
în zilele de 23/24 şi 24/25 iulie 2019
-în locul trenului IR 1832/-1 va circula trenul IR 12832/-1 pe ruta Cluj Napoca (pl. 50) – Dej Călători – Ilva Mică – Suceava – Paşcani – Iaşi – Bârlad – Tecuci – Lieşti – Galaţi (sos. 01.13). - în locul trenului IR 1833/-2 va circula trenul IR 12833/-2 pe ruta Iaşi (pl. 08.57) – Paşcani – Suceava – Ilva Mică– Dej Călători – Cluj Napoca – Oradea – Timişoara Nord (sos. 00.42).
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6183 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 10 Iul 2019, 11:51 | |
| Fără sa anunțe pe site sau în presă, pe sestache și după zeci de ani de existență, CFR călători a desființat oferta călătoriei în circuit! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |