| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 21 Mar 2018, 22:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Minti de ingheata apele... drept dovada, mâine 22.03.2018, situatia rezervarilor este destul de buna la aceasta ora:
De azi inainte te ignor total! Numai tampeni postezi in ultima luna. Nu mint cu nimic, am spus exact situatia din ziua x de sapt trecuta. Ca fapt divers locuri la clasa 2-a sunt 84 ca atatea are un vagon 21-76 iar daca pe relatia Cluj-Baia Mare s-au dat 30 de bilete atunci pe relatia Bucuresti-Baia Mare mai sunt 54 disponibile si daca pe Bucuresti-Cluj s-au dat 10 apoi Brasov-Cluj inca 10 si 5 pe Bucuresti-Medias si alte 5 pe Sighisoara-Cluj atunci pe intreaga distanta mai raman doar 24 locuri! Dar e greu de gandit. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 21 Mar 2018, 22:46 | |
| - Katalyn a scris:
- La ce cifre ai dat eu il anulam de maine de la Brasov in sus. Cum naiba numai cine are gratis sau are interes il vede plin mereu ?
Plus cei blocati in anii 80 care inca viseaza ca lumea din tara asta sta in trenuri si nu au alte oportunitati. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 21 Mar 2018, 23:16 | |
| IR 1745, 22.03.2018, situatia rezervarilor pe segmente la momentul interogarii 21.03.2018, 23:00, in detaliu pentru karpaty care nu intelege ca trenul asta chiar este utilizat pe intreaga distanta:
Brasov-Sighisoara: Clasa 1: 37 (7 rezervari) > 16 % Clasa 2: 63 (17 rezervari) > 27 % Sighisoara-Medias: Clasa 1: 37 (7 rezervari) > 16 % Clasa 2: 63 (17 rezervari) > 27 % Medias-Copsa Mica: Clasa 1: 39 (5 rezervari) > 11 % Clasa 2: 60 (20 rezervari) > 25 % Copsa Mica-Cluj Napoca: Clasa 1: 39 (5 rezervari) > 11 % Clasa 2: 60 (20 rezervari) > 25 % Cluj Napoca-Baia Mare: Clasa 1: 43 (1 rezervare) > 2 % Clasa 2: 61 (19 rezervari) > 24 %
Disponibilul de rezervare locuri este: Clasa 1: 44 locuri Clasa 2: 80 locuri O parte din locuri sunt rezervate partidei trenului (compartiment de serviciu) |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 00:35 | |
| Eficienta la maxim 2 vagoane cu grad de ocupare 16-30%, dar esti in lumea ta. Nici daca erau 100% acele 2 vagoane nu era ok, la cat consuma acea EA dar vorbesti .......... |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4790 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 02:43 | |
| Daca EA e energofaga, pune o rama electrica in loc. Altfel, e simplu sa spui ca e nerentabil si sa propui scoaterea din circulatie. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 07:01 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Daca EA e energofaga, pune o rama electrica in loc. Altfel, e simplu sa spui ca e nerentabil si sa propui scoaterea din circulatie.
Rama electrica??? Avem rame electrice? CFR nu a mai investit in material rulant de ani buni. Daca aveau in lan asa ceva, Bucuresti - Constanta ar fi fost primul tronson ce ar fi putut beneficia de asa ceva. Cu o rama electrica de 3-4 vagoane ar fi fost mai mult decat suficient. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 09:59 | |
| Da la CFR Calatori trebuie sa se termine agonia actuala si trebuie un nou inceput Ei trebuie sa isi adapteze materialul rulant la fluxul de calatori nu e posibil sambata pe anumite trenuri sa lasi aceasi compunere gen EA 3-4 sa cari 10-15 calatori iar pe 201 tot la fel sa tarai DA-2 vagoane gol.E asa greu sa se faca compunerile in functie de biletele vandute in era informatizarii chiar societatea asta traieste in epoca de piatra
|
|
| |
florrinel
Numarul mesajelor : 17 Reputatie : 4561 Data de inscriere : 18/06/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 16:10 | |
| Stie cineva din ce motiv pe magistrala 800 in statia Ciulnita este neterminata reabilitarea, iar in statia Fetesti nu s-au efectuat lucrari de reabilitare? |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4790 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 17:39 | |
| Pe motiv de lipsa de competenta sau de ticalosie. Contractele semnate prevad solutionarea litigiilor la curtile internationale de arbitraj. Ghici ce, ambele sunt in litigiu, procesul nu numai ca are costuri mari, dar dureaza si foarte mult, nu mai vorbim ca sunt sanse bune ca statul roman sa piarda. Pana atunci se pune batista pe tambal si cei de la infrastructura se folosesc de aceste litigii ca sa nu mai dea nici macar o carpeala liniilor directe...
Podurile dunarene nu-s gata nici acum. Basarabi-Murfatlar - panourile fonice se vor monta la sf asteapta. Podul Constanta o sa-l reabiliteze Firuta cand va binevoi.
Cam asa se face reabilitarea pe M800, reabilitare ce a inceput in 2005 si se va finaliza.....in 2025? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 19:18 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Pe motiv de lipsa de competenta sau de ticalosie. Contractele semnate prevad solutionarea litigiilor la curtile internationale de arbitraj. Ghici ce, ambele sunt in litigiu, procesul nu numai ca are costuri mari, dar dureaza si foarte mult, nu mai vorbim ca sunt sanse bune ca statul roman sa piarda. Pana atunci se pune batista pe tambal si cei de la infrastructura se folosesc de aceste litigii ca sa nu mai dea nici macar o carpeala liniilor directe...
Nu ai voie să modifici un obiect aflat în litigiu. Până se pronunţă curţile de arbitraj mai durează... oricum, acolo câştigă care dă mai mult pe avocaţi. Asta e consecinţa contractelor făcute prost... ar fi trebuit să se prevadă din start că disputele se tratează la tribunalele de la noi. - Citat :
- Podurile dunarene nu-s gata nici acum.
Termenul de finalizare e peste vreo 2 luni. - Citat :
- Podul Constanta o sa-l reabiliteze Firuta cand va binevoi.
Podul Constanţa o să îl reabiliteze CFR S.A., care s-a săturat să aştepte după dUamna Firea, probabil o să facă şi partea primăriei, chiar cu riscul de a avea Curtea de Conturi pe cap. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Mar 2018, 23:53 | |
| Cred că doar TUI pe București - Cluj e mai scump ca încasările totale ale lui 1745 într-o zi oarecare, excluzând vinerea. Când ai un mers făcut cu .... normal că se duce la dracu trenul ăsta. Ca să fi avut succes, trebuia un mers sprinten, redus timpul la MAXIM 9 ore, cu grupă directă pentru Oradea. Trenul putea veni în compunere de genul EA + A B B WR B, din Cluj ultimele 2 vagoane (WR și B) se atașau la semnalul Fomii, pentru că așa ar mai fi ciugulit niște mușterii de ici, de colo. Din Cluj spre Satu Mare se oferea legătură cu Desiro; A B B făceau ceva Regio în zonă. În schimb, așa cum e acum, ar trebui clar anulat. Dacă CFR Călători avea rame electrice confortabile (vezi FLIRT III în varianta MTR Express, că e disponibilă pe net) putea trimite un tren din 3 rame spre Brașov, pe trasa lui 1745; o ramă pleca spre Beclean (leg. Sighet și Vatra Dornei), o ramă pleca din Teiuș spre Timișoara, iar una continua la Dej, de unde aveai legătură cu Desiro mai departe. Ramele au demaraje mai scurte, frânări mai scurte, pot da timpi de mers superiori celor calculați pt EA2+tonaj maxim. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 24 Mar 2018, 19:07 | |
| Stie cineva daca mai circula in momentul de fata vagoane seria 21-90 vopsite in schema originala (rosu cu alb)? |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3613 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 24 Mar 2018, 21:07 | |
| - ravers75 a scris:
- Stie cineva daca mai circula in momentul de fata vagoane seria 21-90 vopsite in schema originala (rosu cu alb)?
Am văzut că pe 346/347 o garnitură mai are un vagon seria 21-90 vopsit în schema rosu cu alb. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 24 Mar 2018, 22:48 | |
| - florin94 a scris:
- ravers75 a scris:
- Stie cineva daca mai circula in momentul de fata vagoane seria 21-90 vopsite in schema originala (rosu cu alb)?
Am văzut că pe 346/347 o garnitură mai are un vagon seria 21-90 vopsit în schema rosu cu alb. Ieri era pe 72-1 |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Apr 2018, 19:49 | |
| Dintre cei pasionati de istorie feroviara, are cineva o harta cu schema cailor ferate din zona Rosiori de dinaintea darii in folosinta a segmentului Bucuresti-Rosiori-Craiova? S-a modificat cumva traseul liniei Costesti-Rosiori odata cu infiintarea garii Rosiori Nord? Imi cere aceste date un profesor de istorie ce vrea sa faca o monografie referitoare la drumurile ce au strabatut Teleormanul de-a lungul timpului! Bineinteles, cei de la CFR i-au spus ca nu pot sa-i dea detalii deoarece suntpasibili de sanctiune! Multumesc anticipat! L.E. Pe vechiul traseu al soselei Rosiori-Costesti-Pitesti, prin spatele depoului sau remizei(dupa cum o mai fi in scriptele CFR) e vizibil un Hecht aflat inca in stare bunicica, nu mai are geamuri iar inscriptiile sunt sterse! Sambata dupa-amiaza am incercat sa vad urme ale acestei foste sosele si/sau daca exista ceva semne ale unui terasament care sa aminteasca de un fost traseu al liniiei Costesti-Rosiori Est. Bineinteles, un paznic al depoului plus vreo 10 Grivei mi-au facut imposibila apropierea de el. Insa, pe principiul PCR, am luat legatura cu un ins cu putere de decizie in zona care mi-a promis ca va facilita accesul la acel vagon. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|