Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+75
vlad237
CristianSM
bobi
laurentzu
apmatei
TER200
TVlad
kristi kkk
ravers75
florrinel
Capsuneanu
NicuS
florin29sv
bubu
cristy79
vatmanul
billy752-istu
Cipri Andrei Neculai
CRT
AndiCFR
AeroX
florin94
costy_92
huiu_goe
cfr500
aris86
IonutChircu
IonutCFR2009
Andrey_tm
Codrut1985
seby1998
qew00
get.
sorinache96
Rarau
Ciprian
LanceR
rich1974
@ndrey
ldh80
cristi ar
Vale_ntin
sp59
didinul
alex.barac.5
dan tm
marius_catalin84
Elful
AlexCFRB
marius664
Norbi
cardinal
riciu
mielutu zburator
DUAL
CristyanC
Vitosa
lapsanszkitamas
johnsmoke
92Dragos
Jhonyla
ciprian71
ets2oltromânia
Katalyn
Luna
Warrington
Adirmvl
alliens
alex.alexus.tm
Adrian78
Sabik
alex1987
neluadi
Dr2005
Nesebar
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24333
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 17 Sept 2017, 16:03

ciprian71 a scris:
O intrebare orientativa.Cu cat poate circula TGV intre Paris si Geneva?Care ar fi viteza maxima?

300
http://www.openrailwaymap.org/mobile.php?
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8302
Data de inscriere : 18/03/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Sept 2017, 20:36

De unde vine si la ce se refera prescurtarea de I.T. de la cablurile de conexiune dintre vagoane? Este cablul de conexiune electrica pentru incalzire, aer conditionat si prize sau e alt cablu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Sept 2017, 20:40

IT vine de la Înclăzire Tren, abrevierea e o reminiscenţă din vremurile în care doar la asta se folosea alimentarea electrică. Vagoanele vechi aveau alternator sau dinam pentru încărcat bateriile, iar curentul de la locomotivă era doar pentru încălzire. Acum vagoanele au convertizoare statice, care alimentează toate instalaţiile vagonului (încălzire, climatizare, auxiliare, încărcat baterii, prize pentru călători ş.a.), de aceea acest ,,IT" e important a fi cuplat întotdeauna. Dacă dai de un Sulzer fără încălzire tren, s-ar putea ca pasagerii să nu fie prea fericiţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24333
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 18 Sept 2017, 20:41

Luna a scris:
De unde vine si la ce se refera prescurtarea de I.T. de la cablurile de conexiune dintre vagoane? Este cablul de conexiune electrica pentru incalzire, aer conditionat si prize sau e alt cablu?

Vine de la Incalzire Tren si are tensiunea de 1500v ajunge intro sursa unde este transformat in tensiuni pentru alimentare prize AC
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3791
Data de inscriere : 03/09/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeVin 22 Sept 2017, 11:57

Un transformator ”pe linie îngustă” Very Happy fabricat de Siemens.

Știe cineva cum ”manevrează” un asemenea transformator? Care e utilitatea montării lui pe șine și mai ales pe asemenea șine? E cumva un transformator temporar, folosit doar în timpul lucrărilor la transformatoarele ”titulare”?

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Trafostation_Alter_Hellweg_IMGP4722
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeSam 23 Sept 2017, 08:22

Şi ale noastre sunt puse pe şine, că nu poţi să intri cu macaraua printre stâlpii de înaltă tensiune. În plus, mă gândesc că în caz de nevoie poţi să scoţi repede transformatorul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8743
Data de inscriere : 08/04/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 13:15

Se pot cumpara bilete cu schimbare in Bucuresti Nord grupa A cu Basarab ?
Adica daca sosesc in Nord, sa merg pe linia 1 pana la gara Basarab si sa iau vreun regio spre Craiova.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 17:03

Statia de sosire trebuie sa fie aceeasi cu cea de plecare!!! S-a mai discutat acest aspect si la cazul Ploiesti Vest cu Sud nu se da legatura ci se plimba omul pana la Bucuresti Nord!

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8743
Data de inscriere : 08/04/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 17:45

Apropo, chiar am intalnit un asemenea caz, era un mos care venea cu 12578, mergea la Cluj, avea bilet la 10641, si a coborat la Ploiesti Sud, spunea ca ia troleibuzul pana la Ploiesti Vest, ca in Bucuresti nu are timp, ca daca intarzie ?
Daca intarzie, nu il astepta ? Ca doar avea bilet.
Bine, i-am mai povestit eu de Galati Cluj, tren de zi.
Controlorul la fel, cica legatura nu asteapta.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 19:54

Kapпaтй a scris:
Statia de sosire trebuie sa fie aceeasi cu cea de plecare!!! S-a mai discutat acest aspect si la cazul Ploiesti Vest cu Sud nu se da legatura ci se plimba omul pana la Bucuresti Nord!

Ar fi bine si ca Gara Obor sa fie desfiintata, te plimbi prin Bucuresti daca ai treaba cu un tren R de pe M800.
Si la Ploiesti ar trebui un tren naveta intre Ploiesti Sud si Ploiesti Vest.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 21:24

cfr500 a scris:
Ar fi bine si ca Gara Obor sa fie desfiintata, te plimbi prin Bucuresti daca ai treaba cu un tren R de pe M800.
Si la Ploiesti ar trebui un tren naveta intre Ploiesti Sud si Ploiesti Vest.
Da, dar problema este ca faci mai putin cu troleul de la Nord la Obor decat daca mergi cu trenul.Daca trenul ar face macar 30 min-asta insemnand o viteza comerciala de 50 km/h,realizabil fara multe efortur, ar fi bine, pana atunci...La Ploiesti este ok ca faci 5 minute dar cu lucrarile si traficul din zona ma gandesc ca alte trenuri cu greu isi pot gasi loc fata de cele care deja asigura legatura intre cele 2 gari.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13011
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 23:05

La ploiesti s-ar rezolva foarte simplu daca trenurile care pot asigura legaturi ar opri la peron comun in Brazi de exemplu.
Acuma poate ca nu sint calatori care sa justifice o asemnea masura, dar la fel de bine poate nu sint calatori tocmai din lipsa acestei masuri.

Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 23:10

În afara câtorva weekend-uri sau la.marile sărbători în rest chiar nu sunt călători. Dar ce te faci dacă trenul din Moldova are întârziere și se pierde legătură de la Brazi ? Taxiul de la Sud la Vest costa maxim 10 lei și face minim 7 minute maxim 10 depinde de șofer și de trafic iar autobuzul 2 face 16-17 minute.

Sunt totuși câteva trenuri TFC cele de pe Slănic și Târgoviște care pot fi folosite intre cele 2 gări 2 lei și 5 minute.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 26 Sept 2017, 03:55

cfr500 a scris:
Kapпaтй a scris:
Statia de sosire trebuie sa fie aceeasi cu cea de plecare!!! S-a mai discutat acest aspect si la cazul Ploiesti Vest cu Sud nu se da legatura ci se plimba omul pana la Bucuresti Nord!

Ar fi bine si ca Gara Obor sa fie desfiintata, te plimbi prin Bucuresti daca ai treaba cu un tren R de pe M800.
Si la Ploiesti ar trebui un tren naveta intre Ploiesti Sud si Ploiesti Vest.

Nu prea e bine sa nu mai fie statia Bucuresti Est, numele de Obor e prea taranesc, aceasta gara poarta doua nume iar mie unu mi se pare mult mai ok sa ii zic Est. De ce nu mi se pare ok desfiintarea? Pentru ca sunt multi tigani si oameni de o categorie inferioara ce merg cu Regio spre Fetesti, nu mi se pare ok si nu da bine la imagine sa vezi aceste persoane prin gara principala a orasului Gara de Nord.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3791
Data de inscriere : 03/09/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 26 Sept 2017, 11:03

Cred că hipsterii de azi nici nu mai știu ce înseamnă obor, pentru ei tre'să fie un nume ca toate numele Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: