|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 00:40 | |
| S-a gândit oare cineva că traficul în UK s-a mărit din cauză că sunt mai mulți? Și că la ei, cercetătorii britanici au demonstrat demult că trenul este mai sigur decât mașina (glumă sarcastică)? Program de reclamă căi ferate, trenuri puse în concordanță cu migrația zilnică/săptămânală/sezonieră. Trenuri care au legătură cu aeroporturi. Aeroporturi cu trafic mai mare, datorită măririi capacităților de zbor. Iar ei probabil și-au permis să închidă multe secții pentru că aveau destul de multe și au construit alte variante? Mai rapide și mai eficiente. Iar calea lor ferată nu a fost trimisă la fier vechi, ci dusă cu vaporul în India. Zic și eu ca ipoteze. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 01:51 | |
| - Vale_ntin a scris:
- S-a gândit oare cineva că traficul în UK s-a mărit din cauză că sunt mai mulți?
Nu s-a dublat populația UK în ultimii 20 de ani. Numărul de pasageri s-a dublat. - Vale_ntin a scris:
- Program de reclamă căi ferate, trenuri puse în concordanță cu migrația zilnică/săptămânală/sezonieră.
Asta da. Virgin avea oferte și la 6 lire de la Nuneaton la London Euston, exact același gen de reclamă ca la Ryanair. - Vale_ntin a scris:
- Trenuri care au legătură cu aeroporturi.
Asta mai puțin, doar Heathrow are gară în aeroport. În schimb, gara St.Pancras e mai mult decât un aeroport, acolo ajung trenurile dinspre Nottingham și Leicester și tot de-acolo pleacă Eurostar spre Bruxelles, Paris, Marseille etc. Iar gara Euston, unde ajung trenurile de pe West Coast Main Line dinspre Glasgow, Edinburgh, Liverpool și Birmingham, e la doar câteva sute de metri de St.Pancras, poți să mergi și pe jos de la una la alta. În timp ce gara King's Cross, unde ajung trenurile de pe East Coast Main Line dinspre Edinburgh, Newcastle, York, Doncaster etc. e practic vecină cu St.Pancras, ai de traversat doar o alee pentru mașini aflată între cele două gări. Care împart și aceeași stație de metrou. De la King's Cross este tren din oră în oră spre Edinburgh și din jumătate în jumătate de oră spre Leeds. Virgin Trains East Coast urmează să plătească guvernului 3,3 miliarde de lire în 8 ani, pentru operarea liniei East Coast Main Line. CFR n-ar fi probabil în stare să plătească nici o zecime din suma asta pentru o magistrală de 632 de kilometri. Practic calitatea serviciilor e ceea ce contează, de asta a crescut numărul de pasageri. Imaginează-ți că ai face 4 ore cu trenul de la Suceava la București și ai avea tren din oră în oră, iar din București ai avea trenuri din 20 în 20 min. spre Budapesta sau spre Belgrad. Asta se întâmplă de fapt la St.Pancras. O garnitură nouă de Eurostar, care e de fapt Siemens Velaro, are 400 de metri lungime, 16 vagoane și 902 locuri, e ca și cum ar pleca deodată 5 Boeing-uri 737 în configurația cea mai economică (Y189) sau chiar 6 în configurația Y148. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 03:54 | |
| Asta în Londra, și Liverpool și Manchester au, nu de asemenea lungime trenul. Totuși, au investit datorită creșterii traficului aerian. În Budapesta m-au impresionat că au cinci gări. Încă nu am priceput la ce le trebuie. Au mutat sau desființat muzeul trenurilor cu exemplare inclusiv din România, de la Arad. Totuși, obiectivele turistice și cele economice ar trebui să primeze. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 04:07 | |
| Sunt linii care se pot dezvolta pe turism, linii care pot influența învățământul, măcar cel de bază. Limba maternă, limbi de circulație internațională, rusă, engleză, franceză, germană. Chestii de bază. Eu aș fi dat gratis și profesorilor la CFR, măcar așa socializau cu elevii în vacanță. Și stimulau profesorii de la oraș, foarte bine pregătiți să profeseze la țară. Oricum profitul CFR tot la PSD se duce. Adică, vorba unui profesor de chimie, circulația banilor în natură. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 06:25 | |
| Tot uitându-mă un pic pe ce am scris, poate fi extins profesorilor de la țară ce pot profesa în oraș. Sunt 200 de lei lunar, care tot la stat ajung. Dacă tot ești Dragao, fă-o până la capăt. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 09:52 | |
| Irlandezii l-au numit pe premier în limba lor, că există şi limba irlandeză... De exemplu, în Irlanda (cea independentă), căile ferate se numesc Iarnród Éireann. Asta chiar dacă şi ei au limbă oficială tot engleza. Puteam şi noi să îl numim vodă pe al nostru ) Şi nu trebuia să fie gay neapărat. Nu înţeleg de ce pe un stat îl stresează grija cum se cuplează cetăţenii săi între ei... pe stat ar trebui să-l intereseze taxele şi impozitele. Pe de altă parte, aud mereu de marşul anti-gay, de homofobie, dar despre lesbiene nimic... curată discriminare! Apropo de UK, există vreo statistică asupra parcursului călătorilor? Câţi merg pe distanţe scurte şi câţi taie Anglia de la un cap la altul? _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 12:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Irlandezii l-au numit pe premier în limba lor, că există şi limba irlandeză... Puteam şi noi să îl numim vodă pe al nostru )
Sigur că puteam să-l numim vodă, dar vodă Cabral sau vodă Raed Arafat ar fi fost ridicol de două ori În primul rând un vodă nu ajungea să conducă țara în urma unui proces democratic. Irlanda medievală avea și ea regi, plus că era împărțită în 5 regate care aveau și acelea regi. Taoiseach era o căpetenie din vremuri mult mai vechi, dinainte de organizarea statală. Iar în al doilea rând ar fi ridicol să-l pui ”vodă” pe Raed Arafat fiindcă are puțină legătură cu realitățile locale. La fel și Leo Varadkar, a fost ministru al sportului fără să aibă nicio treabă cu sportul (ceva gen Crin Antonescu) și în rest bate câmpii cu low-carbon economy, vechea marotă progresistă. - Dr2005 a scris:
- Şi nu trebuia să fie gay neapărat. Nu înţeleg de ce pe un stat îl stresează grija cum se cuplează cetăţenii săi între ei... pe stat ar trebui să-l intereseze taxele şi impozitele.
Statul reconfigurează societatea, în esență distruge familia ca să poată juca el rolul tatălui. Marxismul n-a murit în 1989, a luat doar o pauză. Apoi s-a reconfigurat sub formă de ecologism, corectitudine politică și promovarea minorităților sexuale și s-a apucat din nou de construit ”omul nou” și ”o lume mai bună și mai dreaptă”. - Dr2005 a scris:
- Apropo de UK, există vreo statistică asupra parcursului călătorilor? Câţi merg pe distanţe scurte şi câţi taie Anglia de la un cap la altul?
În mod sigur există, dar nu stau să o caut acum. Însă ca suprafață, UK e cam de aceeași mărime cu România și dacă pe ECML este tren din oră în oră între London King's Cross și Edinburgh, înseamnă că e nevoie de ele, sigur nu se plimbă goale. În timpul ăsta, între București și Suceava nu este tren din oră în oră. Separat de asta, pe WCML sunt iar trenuri din oră în oră de la London Euston spre Glasgow și Edinburgh (alternativ) în timp ce de la București la Cluj nu este tren din oră în oră. Plus tren din oră în oră spre Birmingham, din oră în oră spre Liverpool și 3 trenuri pe oră spre Manchester. Din București nu este tren din oră în oră nici pentru Timișoara, nici pentru Arad. . |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4079 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 13:16 | |
| Sunt lucrari pe 901 intre Slatina si Pitești? Întreb ca 9023 are intarziere si ieri la fel a avut. Sau or fi cedat locomotivele? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 13:21 | |
| - Vale_ntin a scris:
- Asta în Londra, și Liverpool și Manchester au, nu de asemenea lungime trenul.
În Liverpool și Manchester garniturile Fiat Pendolino operate de Virgin circulă doar în configurații de 9 sau 11 vagoane fiindcă nu sunt destul de lungi peroanele gărilor. Dar ele ar putea circula și în configurații de 18 sau de 22 de vagoane. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 17:37 | |
| Unde a crescut viteza si confortul au venit si calatorii numa Cehia cu Railjet si Polonia cu Pendolino sunt exemple mai normale Daca s-ar face 4-6 ore cu trenul intre Buc- Iasi Cluj Suceava Sibiu ar cam disparea niste firme de transport care auin spste patroni nu prea curati |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 18:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Unde a crescut viteza si confortul au venit si calatorii numa Cehia cu Railjet si Polonia cu Pendolino sunt exemple mai normale
Daca s-ar face 4-6 ore cu trenul intre Buc- Iasi Cluj Suceava Sibiu ar cam disparea niste firme de transport care auin spste patroni nu prea curati Nu trebuie sa ne rezumam doar la Bucuresti si marile orase.Ar trebuii ca toata tara sa fie legata de astfel de magistrale de mare viteza.Timisoara - Cluj - Iasi, Suceava - Targu Mures - Sibiu - Craiova,Brasov-Sibiu- Arad, Timisoara - Oradea-Satu Mare.Atunci putem vorbi de disparitia acelor firme ce ne asasineaza cu conditiile lor. |
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3523 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 22:16 | |
| Buna seara, Stie cineva cum se poate afla cand o sa mai inceapa cursuri de calificare pentru functia de Mecanic de locomotiva?
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 22:28 | |
| Aici cred ca raspunsul il au cei de la centrul CENAFER cel mai apropiat de localitatea unde aveti domiciliul si unde locuiti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Iul 2017, 23:55 | |
| Calea ferata are nevoie si de alti oameni pe alte functii nu doar de mecanici de locomotiva, nu stiu de ce toti copilasii viseaza la mecanic cand se pot face si altceva. Sunt sute de cereri la mecanici. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Iul 2017, 00:24 | |
| Pai asta-i visul fiecaruia, este meseria cea mai cunoscuta si mai dorita...Nu cred ca doreste nimeni sau viseaza sa devin meserias de cale sau revizor vagoane... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |