| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 13:18 | |
| - neluadi a scris:
- Oare, până la urmă s-a întâmplat ce se preconiza? Pe linia deja atât de discutată pe forum:
http://stiri.tvr.ro/un-tren-de-calatori-a-deraiat-intre-baia-mare-si-satu-mare_815454.html Si uite apare inca un motiv pentru CFR Calatori de a limita trenurile importante de pe M400 la Baia Mare |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 13:21 | |
| Daca nu se baga bani in linie, e normal sa se degradeze. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 15:01 | |
| Vorbirea vorbirii în parlament, despre calea ferată la noi
http://psnews.ro/problemele-spinoase-ale-transporturilor-din-romania-incotro-se-indreapta-calea-ferata-exclusiv-166408/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 19:54 | |
| Cinste lor! http://www.europafm.ro/metroul-din-sofia-vs-metroul-din-bucuresti/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 20:17 | |
| La autostrăzi nu mă bag, dar cu metroul lor am umblat. Linia de metrou a ajuns la aeroport dintr-un motiv simplu: aeroportul e aproape de cartierul Drujba, adică metroul nu merge vreo 10 km printr-o zonă cu densitate redusă, cum va merge al nostru spre Otopeni. De la Iskărsko Şose la Aeroport sunt vreo 3 km, din care vreo 2 sunt la suprafaţă.
Metroul e realizat pe model rusesc, deci e metrou de mare adâncime, săpat cu scut şi pe care circulă trenuri produse de MetroVagonMaş. Chiar şi staţiile terminate cu bani europeni sunt făcute pe acelaşi model, iar trenurile noi tot de la MVM sunt. Din păcate, pe altarul metroului a fost sacrificat transportul de suprafaţă, mai ales liniile 1, 6 şi 7, linia 6 fiind cea mai afectată. Problema e că nu s-a gândit nimeni la staţiile intermediare ale tramvaiului, astfel că jumătate din cartierul Obelya a rămas fără transport, ceea ce face ca 6, aşa ciuntit şi ocolit cum a ajuns, să aibă muşterii, în ciuda scurtării traseului din centru, a intervalului de succedare mare şi a graficului făcut în aşa fel încât tramvaiul să nu depăşească 30 km/h (comparativ cu alte linii gen 3, 5, 8, 12 sau 20 unde vatmanii îi dau blană ca să ţină graficele).
Dar, per ansamblu, metroul din Sofia e gândit să fie folosit la călătoria pe distanţe lungi. Cum era şi cel din Bucureşti, mai puţin extensia spre Drumul Taberei care va fi tramvai subteran. O comparaţie cu Paris sau Londra e nepotrivită, acolo metroul e pe post de autobuz sau tramvai, pe când pentru traversat oraşul există trenuri urbane, cu distanţe între staţii cam ca la metroul nostru sau cel bulgar. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 21:06 | |
| Poze de la Busag https://www.agerpres.ro/social/2017/03/15/trenul-regio-4313-a-deraiat-intre-statiile-busat-si-baia-mare-nu-au-fost-inregistrati-calatori-raniti-10-48-13
Si tot azi https://www.agerpres.ro/social/2017/03/15/arges-coliziune-intre-un-tren-si-un-autocamion-la-o-trecere-la-nivel-cu-calea-ferata-13-33-03 tren 9472, ldh 89-0251 |
|
| |
CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3361 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 21:10 | |
| - marius664 a scris:
- neluadi a scris:
- Oare, până la urmă s-a întâmplat ce se preconiza? Pe linia deja atât de discutată pe forum:
http://stiri.tvr.ro/un-tren-de-calatori-a-deraiat-intre-baia-mare-si-satu-mare_815454.html Si uite apare inca un motiv pentru CFR Calatori de a limita trenurile importante de pe M400 la Baia Mare Nici pe mine nu ma incanta absolut deloc sa aud lucrurile astea.Din cele 3 perechi de trenuri IR Satu Mare - Bucuresti - Satu Mare sa se limiteze 2 in loc sa se investeasca bani si sa se repare linia asta,mai ales ca e principala si importanta.. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 21:48 | |
| Nu ştiu ce să zic. După cum arată starea liniei în fotografii, doar importantă nu pare. Probabil doar faptul că este denumită magistrală şi leagă două oraşe vecine. Nu cunosc traficul la alte ore, dar 12 călători/tren sună ca şi toate secundarele de prin Banat deservite de Regiotrans. Dacă s-ar scurta magistrala M400 doar până la Baia Mare şi ar fi linia 402 Oradea-Carei-Baia Mare, atunci această secţie nu ar părea atât de principală şi nici nu ar fi vreo diferenţă de trafic. Linie simplă, neîngrijită, cu segmente prelungi de vălurire. Ar fi apropiat de M900 scurtat până la Timişoara, iar secţia Timişoara-Jimbolia redenumită. Ieşirea spre Serbia oricum murise, linia era tot în decădere cronică, a fost oferită şi spre exploatare, adică şi-a trăit veacul. Şi a fost decenii o parte din M900. Cam la fel cum un modest bazar se numeşte complex comercial într-un burg provincial. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mar - 23:28 | |
| http://adevarul.ro/news/societate/este-oficial-tinerii-implinesc-18-ani-vor-putea-calatori-gratuit-trenul-uniunea-europeana-timp-luna-1_58c94cfa5ab6550cb85aad3c/index.html
"Gratuitea în Europa, în completarea gratuităţii CFR" . Va fi o reclama utila mai ales pentru trenurile internationale din ROMANIA care acum circula goale, cand tranverseaza frontiera. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mar - 16:53 | |
| http://www.satmareanul.net/2017/02/21/trenul-baia-mare-satu-mare-declanseaza-discutii-cfr-plimba-vagoane-goale-pe-calea-ferata/
Sa fie adevarat oare? Chiar numai un singur calator? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mar - 18:10 | |
| http://adevarul.ro/locale/timisoara/foto-incendiu-puternic-gara-nord-timisoara-trei-vagoane-fost-cuprinse-flacari-1_58ca7a805ab6550cb86259d0/index.html
Oare nu era mai bine dacă ajungeau 20-83 așa au ajuns fiare vechi |
|
| |
CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3361 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mar - 19:00 | |
| - neluadi a scris:
- Nu ştiu ce să zic. După cum arată starea liniei în fotografii, doar importantă nu pare. Probabil doar faptul că este denumită magistrală şi leagă două oraşe vecine. Nu cunosc traficul la alte ore, dar 12 călători/tren sună ca şi toate secundarele de prin Banat deservite de Regiotrans.
Dacă s-ar scurta magistrala M400 doar până la Baia Mare şi ar fi linia 402 Oradea-Carei-Baia Mare, atunci această secţie nu ar părea atât de principală şi nici nu ar fi vreo diferenţă de trafic. Linie simplă, neîngrijită, cu segmente prelungi de vălurire. Ar fi apropiat de M900 scurtat până la Timişoara, iar secţia Timişoara-Jimbolia redenumită. Ieşirea spre Serbia oricum murise, linia era tot în decădere cronică, a fost oferită şi spre exploatare, adică şi-a trăit veacul. Şi a fost decenii o parte din M900. Cam la fel cum un modest bazar se numeşte complex comercial într-un burg provincial. Asta e problema...Importantă nu pare probabil pentru cei din Capitala...Daca s-ar creste viteza de circulatie,respectiv scaderea duratei calatoriei cu siguranta aceste trenuri ar avea mai multi calatori,desi am observat ca mai exista oameni care s-au urcat in tren ultima data pe vremea cand circulau vagoanele 20-47/57 in care era plin de mizerie si de atunci tot cred ca asa au ramas conditiile si nu se mai urca in tren |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mar - 19:07 | |
| Se pare ca materialulul rulant "modern" si nu starea liniei ar fi cauza deraierii... http://www.satmareanul.net/2017/03/16/de-ce-a-sarit-de-pe-sine-trenul-satu-mare-baia-mare-foto/ |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Mar - 19:43 | |
| - laurentzu a scris:
- http://www.satmareanul.net/2017/02/21/trenul-baia-mare-satu-mare-declanseaza-discutii-cfr-plimba-vagoane-goale-pe-calea-ferata/
Sa fie adevarat oare? Chiar numai un singur calator? In loc sa reparam linia ca sa vina lumea la tren noi scurtam garniturile, tipic pesedeilor.. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Joi 16 Mar - 19:53 | |
| M-am abtinut sa spun, dar numai niste minti bolnave au putut sa gandeasca astfel.Ei constata trenul gol si gata nu e rentabil.Guvernul daca nu e platit cu 2000 lei/ luna, va spun sincer ca nu ne mai facem bine.Am auzit stupefiat ca ei ar castiga cu tot cu indemnizatii undeva la 20 000 lei/ luna.Pai in cazul asta nu ii vezi chinuindu-se cu trenul si nici nu vor intelege ca trenul este un mijloc de trnsport in comun, nu utilaj de agrement cand nu prea ai ce face acasa. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|