Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 13:18

neluadi a scris:
Oare, până la urmă s-a întâmplat ce se preconiza? Pe linia deja atât de discutată pe forum:

http://stiri.tvr.ro/un-tren-de-calatori-a-deraiat-intre-baia-mare-si-satu-mare_815454.html
Si uite apare inca un motiv pentru CFR Calatori de a limita trenurile importante de pe M400 la Baia Mare Sad
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 13:21

Daca nu se baga bani in linie, e normal sa se degradeze.

_________________
595423Revista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 15:01

Vorbirea vorbirii în parlament, despre calea ferată la noi

http://psnews.ro/problemele-spinoase-ale-transporturilor-din-romania-incotro-se-indreapta-calea-ferata-exclusiv-166408/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 19:54

Cinste lor!
http://www.europafm.ro/metroul-din-sofia-vs-metroul-din-bucuresti/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 20:17

La autostrăzi nu mă bag, dar cu metroul lor am umblat.
Linia de metrou a ajuns la aeroport dintr-un motiv simplu: aeroportul e aproape de cartierul Drujba, adică metroul nu merge vreo 10 km printr-o zonă cu densitate redusă, cum va merge al nostru spre Otopeni. De la Iskărsko Şose la Aeroport sunt vreo 3 km, din care vreo 2 sunt la suprafaţă.

Metroul e realizat pe model rusesc, deci e metrou de mare adâncime, săpat cu scut şi pe care circulă trenuri produse de MetroVagonMaş. Chiar şi staţiile terminate cu bani europeni sunt făcute pe acelaşi model, iar trenurile noi tot de la MVM sunt.
Din păcate, pe altarul metroului a fost sacrificat transportul de suprafaţă, mai ales liniile 1, 6 şi 7, linia 6 fiind cea mai afectată. Problema e că nu s-a gândit nimeni la staţiile intermediare ale tramvaiului, astfel că jumătate din cartierul Obelya a rămas fără transport, ceea ce face ca 6, aşa ciuntit şi ocolit cum a ajuns, să aibă muşterii, în ciuda scurtării traseului din centru, a intervalului de succedare mare şi a graficului făcut în aşa fel încât tramvaiul să nu depăşească 30 km/h (comparativ cu alte linii gen 3, 5, 8, 12 sau 20 unde vatmanii îi dau blană ca să ţină graficele).

Dar, per ansamblu, metroul din Sofia e gândit să fie folosit la călătoria pe distanţe lungi. Cum era şi cel din Bucureşti, mai puţin extensia spre Drumul Taberei care va fi tramvai subteran. O comparaţie cu Paris sau Londra e nepotrivită, acolo metroul e pe post de autobuz sau tramvai, pe când pentru traversat oraşul există trenuri urbane, cu distanţe între staţii cam ca la metroul nostru sau cel bulgar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 21:06

Poze de la Busag
https://www.agerpres.ro/social/2017/03/15/trenul-regio-4313-a-deraiat-intre-statiile-busat-si-baia-mare-nu-au-fost-inregistrati-calatori-raniti-10-48-13

Si tot azi
https://www.agerpres.ro/social/2017/03/15/arges-coliziune-intre-un-tren-si-un-autocamion-la-o-trecere-la-nivel-cu-calea-ferata-13-33-03
tren 9472, ldh 89-0251
Sus In jos
CristianSM

CristianSM


Numarul mesajelor : 90
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 3361
Data de inscriere : 10/12/2015

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 21:10

marius664 a scris:
neluadi a scris:
Oare, până la urmă s-a întâmplat ce se preconiza? Pe linia deja atât de discutată pe forum:

http://stiri.tvr.ro/un-tren-de-calatori-a-deraiat-intre-baia-mare-si-satu-mare_815454.html
Si uite apare inca un motiv pentru CFR Calatori de a limita trenurile importante de pe M400 la Baia Mare Sad

Nici pe mine nu ma incanta absolut deloc sa aud lucrurile astea.Din cele 3 perechi de trenuri IR Satu Mare - Bucuresti - Satu Mare sa se limiteze 2 in loc sa se investeasca bani si sa se repare linia asta,mai ales ca e principala si importanta..

Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 21:48

Nu ştiu ce să zic. După cum arată starea liniei în fotografii, doar importantă nu pare. Probabil doar faptul că este denumită magistrală şi leagă două oraşe vecine. Nu cunosc traficul la alte ore, dar 12 călători/tren sună ca şi toate secundarele de prin Banat deservite de Regiotrans.
Dacă s-ar scurta magistrala M400 doar până la Baia Mare şi ar fi linia 402 Oradea-Carei-Baia Mare, atunci această secţie nu ar părea atât de principală şi nici nu ar fi vreo diferenţă de trafic. Linie simplă, neîngrijită, cu segmente prelungi de vălurire.
Ar fi apropiat de M900 scurtat până la Timişoara, iar secţia Timişoara-Jimbolia redenumită. Ieşirea spre Serbia oricum murise, linia era tot în decădere cronică, a fost oferită şi spre exploatare, adică şi-a trăit veacul. Şi a fost decenii o parte din M900.
Cam la fel cum un modest bazar se numeşte complex comercial într-un burg provincial.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Mar - 23:28

http://adevarul.ro/news/societate/este-oficial-tinerii-implinesc-18-ani-vor-putea-calatori-gratuit-trenul-uniunea-europeana-timp-luna-1_58c94cfa5ab6550cb85aad3c/index.html

"Gratuitea în Europa, în completarea gratuităţii CFR" .
Va fi o reclama utila mai ales pentru trenurile internationale din ROMANIA care acum circula goale, cand tranverseaza frontiera.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 08/06/2016

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 16:53

http://www.satmareanul.net/2017/02/21/trenul-baia-mare-satu-mare-declanseaza-discutii-cfr-plimba-vagoane-goale-pe-calea-ferata/

Sa fie adevarat oare? Chiar numai un singur calator?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 18:10

http://adevarul.ro/locale/timisoara/foto-incendiu-puternic-gara-nord-timisoara-trei-vagoane-fost-cuprinse-flacari-1_58ca7a805ab6550cb86259d0/index.html

Oare nu era mai bine dacă ajungeau 20-83 așa au ajuns fiare vechi
Sus In jos
CristianSM

CristianSM


Numarul mesajelor : 90
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 3361
Data de inscriere : 10/12/2015

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 19:00

neluadi a scris:
Nu ştiu ce să zic. După cum arată starea liniei în fotografii, doar importantă nu pare. Probabil doar faptul că este denumită magistrală şi leagă două oraşe vecine. Nu cunosc traficul la alte ore, dar 12 călători/tren sună ca şi toate secundarele de prin Banat deservite de Regiotrans.
Dacă s-ar scurta magistrala M400 doar până la Baia Mare şi ar fi linia 402 Oradea-Carei-Baia Mare, atunci această secţie nu ar părea atât de principală şi nici nu ar fi vreo diferenţă de trafic. Linie simplă, neîngrijită, cu segmente prelungi de vălurire.
Ar fi apropiat de M900 scurtat până la Timişoara, iar secţia Timişoara-Jimbolia redenumită. Ieşirea spre Serbia oricum murise, linia era tot în decădere cronică, a fost oferită şi spre exploatare, adică şi-a trăit veacul. Şi a fost decenii o parte din M900.
Cam la fel cum un modest bazar se numeşte complex comercial într-un burg provincial.

Asta e problema...Importantă nu pare probabil pentru cei din Capitala...Daca s-ar creste viteza de circulatie,respectiv scaderea duratei calatoriei cu siguranta aceste trenuri ar avea mai multi calatori,desi am observat ca mai exista oameni care s-au urcat in tren ultima data pe vremea cand circulau vagoanele 20-47/57 in care era plin de mizerie si de atunci tot cred ca asa au ramas conditiile si nu se mai urca in tren
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 19:07

Se pare ca  materialulul rulant "modern" si nu starea liniei ar fi cauza deraierii...
http://www.satmareanul.net/2017/03/16/de-ce-a-sarit-de-pe-sine-trenul-satu-mare-baia-mare-foto/
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 19:43

laurentzu a scris:
http://www.satmareanul.net/2017/02/21/trenul-baia-mare-satu-mare-declanseaza-discutii-cfr-plimba-vagoane-goale-pe-calea-ferata/

Sa fie adevarat oare? Chiar numai un singur calator?

In loc sa reparam linia ca sa vina lumea la tren noi scurtam garniturile, tipic pesedeilor..
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 16 Mar - 19:53

M-am abtinut sa spun, dar numai niste minti bolnave au putut sa gandeasca astfel.Ei constata trenul gol si gata nu e rentabil.Guvernul daca nu e platit cu 2000 lei/ luna, va spun sincer ca nu ne mai facem bine.Am auzit stupefiat ca ei ar castiga cu tot cu indemnizatii undeva la 20 000 lei/ luna.Pai in cazul asta nu ii vezi chinuindu-se cu trenul si nici nu vor intelege ca trenul este un mijloc de trnsport in comun, nu utilaj de agrement cand nu prea ai ce face acasa.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: