|
| Diverse | |
|
+44IonutCFR2009 get. cristy79 Alextasy MariusM COSTACHE MIHAIL StefanD_ alliens laur 133 LanceR DUAL Petre_IFTE AndiCFR ets2oltromânia AeroX neluadi cristi ar didinul cristi CFR lifetec bubu razvan - trenuri gvd Luna Adisoft1991s Luca tgv Vitosa Andrey_tm Zsoe marius664 kristi kkk teoiasi Rarau Adrian78 riciu alex.alexus.tm mielutu zburator Adirmvl dan tm Dr2005 Katalyn ciprian71 Simply18 Nesebar 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:42 | |
| 20-71-urile MAV-ului au mocheta. Clasa a II-a, pentru omul de rand. La aia cum nu sint infecte? Asa e, la CFR e jegul gros de un deget pe ramele geamurilor, si nu zic de 20-55 sau 21-80. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 00:51 | |
| Dr2005, există vreun element de comfort pentru călători pe care nu l-ai scoate? Scoate frate și cutia vagonului, antifonarea și becurile, lasă să mergem pe platforme cum cărau nemții prizonierii de război, ce atâta comfort? Economie să fie, să iasă banii, cui îi pasă că mergi ca-n Congo când ție-ți dau hârtiile cu 0, și nu cu virgulă? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 08:43 | |
| Cutia vagonului nu poti sa o scoti ca nemtii ii duceau in vagoane inchise, nu pe platforme.
E vorba de civilizatie intr-o parte si de dotare si cheltuieli pe de alta parte(pentru curatenie)
Ca daca le cureti de la inceput bine, atunci vor fi curate.
Vagoanele MAV cind ajung pe la noi, ne uitam ce curate sint si pe afara. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Diverse Joi 05 Ian 2017, 08:44 | |
| Deja m-ati facut sa rad cu scosul cutiei vagonului, a becurilor si ce mai are vagonul acela.Imi aduc aminte vara de vara, de ce primaria nu ia o masura drastica in privinta autobuzelor RATB.Pe timp de vara sa inlocuiasca geamurile cu grilaje, pentru aintra aerul si noi sa avem ceva confort si aer respirabil. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 08:48 | |
| Clar aş renunţa la mochete (de peste tot; şi în casă am renunţat la ele, pentru că e mai uşor să lustruieşti un parchet sau un linoleum decât să aspiri o mochetă) şi aş căuta să fac şi scaunele din materiale antialergice (tapiţerii speciale sau imitaţie de piele). Şi aş mai avea grijă să existe măcar o priză la 2 scaune şi câte o măsuţă la fiecare scaun. Aşa aş organiza eu vagoanele mele dacă m-aş apuca să fac transport feroviar. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 09:05 | |
| Pai asa ai putea sa revii la musamaua aia cu sigla CFR, car eera inainte. Basca ai putea spala cu jet de apa. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Diverse Joi 05 Ian 2017, 09:05 | |
| Ideea cu mocheta la vagonul clasa mi se pare exagerat.Raman sa cred ca este cat de cat util la VD. si cuseta.Acolo poate ca e de folos.Eu cel putin obisnuiesc sa ma descalt si sa stau lejer in timpul calatoriei.Mai ies pe hol altfel ma simp in ciorapi sau fara.La clasa e alt trafic in primul rand, intervine uzura si apoi sunt multe vagoane, sa foloseasca aspiratorul la sute de vagoane e o nebunie. Mentionez ca nu am intalnit mocheta la DB-IC.,TGV, OBB-IC,SBB-IC,ES TreniItalia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 10:35 | |
| - dan tm a scris:
- Pai asa ai putea sa revii la musamaua aia cu sigla CFR, car eera inainte.
Basca ai putea spala cu jet de apa. Mă refeream la un material în genul: (sursa foto) Desigur, făcute nişte scaune de dimensiuni normale, nu ca în avion. Am văzut în Olanda scaune din astfel de materiale, atât la clasa I, cât şi la clasa a II-a şi nu se plângea nimeni. Ce nu mi-a plăcut a fost că la tren IC, internaţional, clasa I şi 73 euro biletul nu erau decât 2 prize în tot vagonul. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Diverse Joi 05 Ian 2017, 11:22 | |
| Ceva de genul acestea?
https://images.monocle.com/1/0/800/uploads/image/gallery/17_sbb-50b4bc9f3e07f.jpg |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 12:40 | |
| Se doreste extinderea si pe alte rute gen Timisoara-Baia Mare (De unde tractiune diesel ?!) sau Timisoara-Viena.
http://www.opiniatimisoarei.ro/trenul-de-lux-care-va-pleca-de-la-timisoara-spre-doua-destinatii-arata-spectaculos-foto-si-video/05/01/2017#OptmGallery%5B586e1bd18412a%5D/8/
Ultima editare efectuata de catre alex.alexus.tm in Joi 05 Ian 2017, 13:53, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 13:04 | |
| Dacă ar fi după mine, toate trenurile de lung parcurs (de zi) ar trebui să aibă o priză la 4 scaune, vagoane salon și semi-compartimentate (clasa a doua), iar la clasa 1, o priză la 2 scaune, maxim 6 scaune / compartiment virtual, măsuțe, mochetă, și musai semi-compartimentare. Pentru trenurile de noapte, exclusiv vagoane semi-compartimentate sau compartimentate, cu aceleași dotări ca mai sus, iar mocheta să rămână cel puțin la VD, atât pe coridor cât și în compartimentele sale. Pentru orice tren a cărui durată de parcurs depășește 3 ore, interzisă folosirea șobolanilor sau a materialului rulant cu un grad de comfort inferior celui oferit de VT-uri. În cazul ăsta, aș introduce ADH-uri sau Duewaguri acolo unde nu sunt oameni pentru vagoane + locomotivă. Iar pentru trenuri R, etajate, saloane 20-83 pe unde sunt călători cu cei 7 ani de-acasă, rame Z, iar pe secția neelectrificată, Desiro/Malaxa 700/LDH + saloane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 13:48 | |
| Mocheta este un plus de confort, si la un hotel care se respecta ai mocheta pufoasa si ti se scufunda talpa piciorului in ea, asta inseamna confort!
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Diverse Joi 05 Ian 2017, 14:53 | |
| Hehe, etajatele sunt orice numai confortabile nu! Cat despre mocheta, trebuie sa o curate des si fie foarte rezistenta (cel putin la vagoanele de clasa), ca daca intru cu mocirla de afara, si se usuca dupa cateva ore, cand ajunge la capat, se va chinui ceva sa o curate.
Nota: cand ai clase de curatenie, nu e permis decat linoleumul si asta daca respecta niste conditii, inclusiv interdictia de avea imbinari, rotunjirea la colturi, etc. - a se vedea spitalele. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Vin 06 Ian 2017, 01:21 | |
| Ar fi interesant daca introduce cateva trenuri pe urmatoarele rute:
1 Timisoara-Arad-Oradea-Cluj-Beclean-Suceava-Iasi in Beclean sau Cluj (daca lasa in Cluj sa circule prin Tg Mures) lasa grupa pentru Deda-Miercurea Ciuc-Galati
2 Timisoara-Arad-Deva-Brasov-Bucuresti (Constanta)
3 Arad-Petrosani-Craiova-Bucuresti (Buzau-Galati)
4 Primul tren Arad-Timisoara-Craiova-Bucuresti sa circule mereu la Constanta.
5 Cel de Baia Mare poate sa fie grupa la primul ce se desparte in Oradea.
Practic trenul 1 ar putea sa fie cu 5-6 vagoane de Iasi, 4-5 de Galati si 3-4 de Baia Mare
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Vin 06 Ian 2017, 10:19 | |
| Te intinzi mai mult decat e plapuma. Mai stim noi un operator care vroia sa ajunga la Miercurea Ciuc, Atena sau pe Craiova-Petrosani eu si acum am tupeu sa pariez cu voi pe ce vreti ca pana la noul mers in decembrie Softrans nu va cicula la Petrosani.
Astra Transcarpatic e si normal sa anunte ca vor sa opereze si spre Baia Mare si Viena si eu vreau sa ajung in China de la a vrea pana la realizare e cale lunga. Mai au cateva zile si vor incepe cu primul tren iar ei nu au un site cu informati, mers, tarife etc...
Pentru Arad-Buc.Nord-Constanta le trebuie stationare de cel putin o ora pentru a muta locomotiva in Gara De Nord, la fel si pentru Buzau-Galati deci ce vrei tu si ce viseaza ei e treaba multa si dificila. Sa vedem cum se descurca cu Arad-Buc.Nord si retur in primul rand mersul si tarifele ca daca merg pe tarifele de la CFR Calatori viata lunga nu vor avea.
Apropo nu cred ca Astra Transcarpatic va avea vreodata tren de 15 vagoane. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
| | | | Diverse | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |