Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Mier 30 Dec 2015, 13:32
S-a mai dat drumul la firul Vama-Campulung Est?
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Mier 30 Dec 2015, 15:57
Pe firul I Prisaca Dornei - Campulung Est se circula de aproximativ 3 luni.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Vin 22 Ian 2016, 18:48
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Sam 07 Mai 2016, 18:41
În noaptea de 1 spre 2 Mai la Beclean tot ce sosea pe M 400 era la timp, chiar Corona de la Brasov timpuriu cu 8 minute. Perechea Coronei de la Oradea si 12838 cu bonus de +30 de minute dinspre 401. Ca si 12837 dinspre Iasi, pe 502. Restricţiile pe Cluj-Dej-Beclean dau în cap graficelor, iar călătorii ascultă cu stoicism scuzele prezentate prin megafoanele staţiilor. Am călătorit cu MAV-urile din Corona de la Topliţa până la Beclean, unde l-am aşteptat pe IR 12838 către Vatra Dornei. Am ales această variantă pentru a evita o noapte rece de Topliţa, unde după ce apune soarele e un anotimp în minus. Anunţat cu +25 de minute şi ajuns la bonus +30' în Beclean, a avut parte de un mecanic conştiincios şi de treabă, care m-a adus în Vatra Dornei la un rezonabil +8'. Adică o recuperare de 22 de minute pe o secţie recunoscută ca foarte grea. Bravo Domn' Mecanic şi Domn' Operator, că au dus acest tren bine şi în siguranţă pe un traseu de vis pentru pasionaţi, însă dificil la circulaţie. Şi au salvat din timpul multor călători acolo unde era mai greu. Întotdeauna RESPECT pentru munca mecanicilor de locomotivă! Ei trebuie, şi reuşesc în parte, să panseze - cât pot şi ei - delăsarea şi indiferenţa celor care au adus Infra în asemenea hal (linii, macaze, poduri, staţii).
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Sam 07 Mai 2016, 21:55
Cred ca respect mai trebuie si pentru cei care intretin linia pe la Ilva Mica. Eu mi-am exprmat cu multa vreme in urma nedumerirea cum pe o linie mai usoara si dubla de la Cluj la Beclean pe Somes trenurile circula mai incet decit pe Ilva Mica -Vatra Dornei.
Desigur si mecanicii trebuie sa fie destoinici dar si devotati meseriei si sa le pese de cum duc oamenii.
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Sam 07 Mai 2016, 23:32
dan tm a scris:
Cred ca respect mai trebuie si pentru cei care intretin linia pe la Ilva Mica. Eu mi-am exprmat cu multa vreme in urma nedumerirea cum pe o linie mai usoara si dubla de la Cluj la Beclean pe Somes trenurile circula mai incet decit pe Ilva Mica -Vatra Dornei.
Desigur si mecanicii trebuie sa fie destoinici dar si devotati meseriei si sa le pese de cum duc oamenii.
Aşa este. Ai mare dreptate. Cum D-zeu este posibil ca pe Cluj Napoca-Beclean pe Someş să te mişti în 50 km/oră şi să te ducă nişte poduri şi podeţe la 10, iar pe tronsonul spre Vatra Dornei să mergi întins? Cum de 100 de kilometri să te ducă la întârzieri zilnice de 20-30 de minute ca mai apoi să fie nevoiţi să tragă la recuperare exact pe zona de munte? Iar cunoscătorii zonei ştiu că este o diferenţă colosală din toate punctele de vedere, ce ar fi trebuit să fie avantaj pentru partea dinspre Cluj. Dar este exact pe dos. Şi ajung şi eu să salut cu acest prilej pe aceia care se ocupă cu mentenanţa liniei simple trans-carpatice 502, Ilva Mică-Vatra Dornei-Suceava. Tot aşa cum merită felicitări şi pentru Paşcani-Iaşi, un tronson pe care de foarte multă vreme se circulă bine şi pe care îl remarc cu plăcere la punctele pozitive. Cu omenească mulţumire şi cu sincer respect pentru toţi cei implicaţi în traficul feroviar dintre Ilva Mică şi Iaşi, fiindcă realmente fac treabă bună!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Dum 08 Mai 2016, 11:22
Mersul trenurilor e făcut pentru tonajele maxime din livret. Normal că un tren cu 2 - 3 vagoane (sau chiar cu unul, cum sunt Regio-urile de pe 502) o să accelereze mai repede, deci o să mai recupereze din întârziere. În plus, mersul conţine şi timpi suplimentari, introduşi fix pentru acoperirea întârzierilor cauzate de restricţii şi limitări.
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Dum 08 Mai 2016, 14:42
Dr2005 a scris:
Mersul trenurilor e făcut pentru tonajele maxime din livret. Normal că un tren cu 2 - 3 vagoane (sau chiar cu unul, cum sunt Regio-urile de pe 502) o să accelereze mai repede, deci o să mai recupereze din întârziere. În plus, mersul conţine şi timpi suplimentari, introduşi fix pentru acoperirea întârzierilor cauzate de restricţii şi limitări.
Încep să cred că cel puțin pe alde M700, M300 etc. mersul conține exclusiv timpi suplimentari )) 1746 mi-a recuperat 40 de minute de la Sighișoara la București, pe secția aia blestemată. Mers mai lejer și larg ca anul ăsta n-am prins ever. Auzi, să facă IR 1776 4h10 minute, iar 1775 (care-l așteaptă pe precedentul la Cotorca 7 minute) face 4h05 minute, pe același drum, aceleași opriri, doar că are 6 vagoane în loc de 4.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Lun 09 Mai 2016, 07:46
Daca s-ar reface liniile secundare care se desprind din linia 502 (Vama- Moldovita, Pojorata- Fundu Moldovei, Ramificatia Floreni- Dornisoara si in plus linia circulata Paltinoasa/Gura Humorului- HM Cacica- Darmanesti) si aceste linii ar aveea trafic de marfa si calatori ca in 1990, s-ar putea aveea in vedere si ar fi utila dublarea liniei 502 (care strabate partea centrala a judetului Suceava), de la Paltinoasa/Gura Humorului pana la Floreni.
Iar in plus linia spre Dornisoara ar trebui sa se desprinda din statia Floreni, nu cum este acuma, de la Ramificatia Floreni (intre statia Floreni si actuala Ramificatie Floreni linia 502 si linia spre Dornisoara sa mearga paralel).
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
Subiect: Re: 502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică Mar 28 Iun 2016, 14:32
Un tren cu tancuri americane a fost observat duminică îndreptându-se de la Pașcani spre Suceava și mai apoi spre Vatra Dornei.
Trenul era remorcat de locomotiva electrica 40-0894-6 a depoului Pascani cu locomotiva electrica 474-036-7 ca impingatoare. Trenul era alcatuit din 20 de vagoane, din care 18 incarcate cu tancuri. Trenul cu tancuri a plecat mai departe spre Vatra Dornei pe Magistrala 502.