Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Feb 2017, 21:18
Ce s-a luat până în 2011 (inclusiv) s-a luat cu bani de la stat, CFR Călători nu prea a plătit pentru ele.
_________________ :TTT:
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Feb 2017, 21:27
si o roata care se invarte poate produce paguba,nu numai una care sta.daca plimbi vagoane fara calatori,cum se cheama asta?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Feb 2017, 22:34
Încasezi subvenție pentru roata aia fără călători.
Nu toate trenurile sunt profitabile unele se duc goale și se întorc pline sau invers depinde de zile, de nevoile oamenilor. IR 1634 e cel mai aglomerat tren pe ruta Brașov-Buc.Nord din cauza tarifului nu că ar fi o oră prea bună pentru călători. Poate că unii ar vrea să vină cu 2 ore mai târziu dar nu mai merg la tarif de Regio.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Feb 2017, 23:48
LanceR a scris:
si o roata care se invarte poate produce paguba,nu numai una care sta.daca plimbi vagoane fara calatori,cum se cheama asta?
Consideri ca e trenu tau si te bucuri de un vagon doar pentru tine.
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Feb 2017, 23:50
Dr2005 a scris:
Nici eu, mai ales că maşina era parcată regulamentar. Nu ştiu ce o fi vrut ăla care m-a lovit, probabil a fost o dubă sau un SUV. A trebuit s-o repar pe CASCO (bară faţă, mască, suport număr, un far, îndreptat capota şi aripa).
Hai ca esti si comic si tragic, cum mama naibii asa grav, dar ce a fost acolo, a trecut tancu pe strada unde era masina ta parcata?
_________________
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 14 Feb 2017, 21:21
Chiar așa mare succes au vagoanele de clasa 1-a ? Întreb că în afară de cfr-isti și cei cu diferite pomeni plus 2-3 afaceriști nu am văzut să se înghesuie lumea la clasa 1-a. Ce rost mai au vagoanele de clasa 1-a la trenurile IR cu ofertă tarif-Regio ?
Un bilet Buc-Craiova costă 30 lei și 88 lei la cls 1-a de 3 ori mai mult cu același mers și aceleași condiții dar cu un scaun mai puțin pe rând.
Ar fi prea frumos să facă CFR Călători un tren cu 4-5 vagoane clasa 1-a tarifate cls 2-a și 88-96 pe ruta Brașov-Buc.Nord-Constanta sau la vitezomanul de pe M800. Dungile galbene au dispărut de pe noile vagoane sau cele modernizate nu ar s-ar prinde călători că merg cu vagon de cls 1-a la tarif de cls 2-a.
1581/1582/1587/1588 : 10-91, 10-91, 10-91.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 14 Feb 2017, 21:32
La toate maşinile noi (deşi şi la Mercedes şi Audi), extremităţile sunt făcute din plastic, ba la unele chiar şi aripile sunt din plastic. În felul ăsta se distrug la impact şi protejează ocupanţii din maşină. Dacă ăla de m-a lovit o fi condus vreun hârb de acum 15 ani sau o dubă sau orice altceva cu fund metalic (că bănuiesc că cu spatele a dat, n-o fi fost atât de prost să dea cu faţa şi să nu vadă ditamai Loganul). Devizul total de la Dacoserv - 4800 RON. Noroc cu Casco, altfel nu ştiu ce mă făceam. Bara faţă e dintr-o bucată de la o roată la alta, masca s-a deformat serios, sigla Dacia s-a rupt, suportul de număr s-a rupt, la far s-a rupt prinderea de bara faţă, capota şi aripa uşor îndoite (şi îndreptate şi revopsite de cei de la service de arată ca noi).
Tocmai am venit cu 1752 de la Mărăşeşti. În Mărăşeşti au urcat vreo 20 persoane, vreo 4 - 5 venite cu un Regio dinspre Focşani (probabil de la Putna Seacă unde nu opreşte 1752). Vagonul de clasa I (10-91) ocupat cam 60%, la Focşani a rămas cam 25%, la Rm. Sărat cam 50%, la Buzău s-a făcut full, la Mizil nu ştiu ce a fost (mă luase somnul), la Ploieşti au mai coborât, dar locurile s-au ocupat imediat, erau nişte ceferişti care nu mai găsiseră loc.
Nu ştiu câţi din vagon erau ceferişti, era lume cu trolere, bagaje, ăştia nu arătau a navetişti din CFR şi nici pensionari nu păreau toţi. În jumătea mea de vagon nu am auzit să zică cineva ,,autorizaţie" sau să se salute cu naşul.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 14 Feb 2017, 21:47
1752 nu are ofertă tarif-Regio deci diferența dintre 1-a și a 2-a e mai mică decât la IR-urile cu ofertă tarif-Regio. Ca să mă fac mai înțeles vara la 1921/1922 pe Buc-CTA la etajate jos la 36-16 ai fotoliile alea cu prize și mini-masuta rabatabila la 88 lei iar sus la etaj mergi cu 30 lei.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 10:16
Personal clasa 1 o folosesc noapte daca nu-s in stare sa-mi iau la cuseta.
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 11:12
s-a discutat ieri la stiri despre asta ca cica infractura romaneasca de cai ferate e naspa ... ce parere aveti?
parca locomotivele noastre erau mai puternice decat cele din Vest
Vremea potrivnică şi nepotrivirea căii ferate din ţara noastră cu cea din Occident au întârziat sosirea trupelor americane la baza militară de la Mihail Kogălniceanu. Garniturile încărcate cu tancuri şi alte echipamente militare, care ar fi trebuit deja să fie în Constanţa, vor ajunge în baza militară abia marți.
Diferența dintre infrastructura din Occident şi cea din ţara noastră întârzie sosirea trupelor americane în baza militară de la Mihail Kogălniceanu. Mai exact, șinele din Europa de Est, inclusiv din România, sunt mai înguste decât cele din Occident, drept urmare, tancurile, care sunt mai late decât platforma, nu încap în tuneluri.
Au intrat prin vama Curtici, dar nu au putut merge pe traseul standard, aşa că au ocolit pe la Câmpia Turzii, potrivit Digi24.
În plus, toate trenurile militare, pe timp de pace, dau prioritate trenurilor civile.
Un alt motiv de întârziere - convoiul era mai lung şi nu putea fi susţinut de o locomotivă românească, aşa că a fost împărţit în mai multe transporturi mai mici, ca să poată fi trase. Iar operațiunea a luat timp.
Oficiali din Ministerul Apărării au declarat că din cauza „condițiilor de trafic și a stării vremii", trenurile vor ajunge la baza de la Mihail Kogălniceanu abia marți.
E un material tendentios?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 11:39
Au intrat prin Curtici si le-au dus prin Suceava, cum sa nu intirzie.
trebuiau sa le coboare pe 202 sau pe 900.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 12:46
Acum, nu exact care e situatia, dar orice transport agabaritic, are probleme la anumite poduri si tuneluri.
Tin minte ca intr-un an, am nimerit pe soseaua (autostrada) a soarelui, un transport din asta, si era coada pe 10 de kilometrii din cauza asta (era oricum undeva iarna, dar fara zapada, viscol si altele similare.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 13:01
Dar ce agabaritice sint tancurile? si daca sint agabaritice, traseul prin Suceava e supradimensionat?
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 13:58
Agabaritic sau nu, nu stiu; dupa parerea mea l-au dus prin Curtici-Oradea-Dej-Suceava-M. Kogalniceanu din cauza lucrarilor.
Rrimul tren in Oradea, venind de la Arad in seara de 11 februarie:
In cursul zilei de 12 era deja la Suceava:
Si se pare ca si a doua garnitura a trecut in aceasi zi seara prin Suceava:
Nu cred ca are rost sa comentam articolele de acest gen, probabil nici purtatorului de cuvant nu a fost clara situatia.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 19:02
dan tm a scris:
Dar ce agabaritice sint tancurile? si daca sint agabaritice, traseul prin Suceava e supradimensionat?