Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime20.11.16 19:12

Noutati in ce a ce priveste oferta TRENURILE ZAPEZII?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime23.11.16 15:05

La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.

Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??

M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro

Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime23.11.16 18:20

Cuseta 44-31 sunt vagoane modernizate cu AC. cl.1 - 4 locuri/cl.2 -6 locuri. Sunt 4 compartimente la mijlocul vagonului cl.1 iar capetele cu cate 3 compartimente sunt cl.2
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime23.11.16 19:18

Katalyn a scris:
La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.

Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??

M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro

Vagonul 44-31 are 9 cabine, in fiecare cabina sunt cate 6 paturi. La vanzare cam pe majoritatea rutelor diagrama arata astefel: - cabina 1 lucurile de la 21-26 e a conductorului pentru lenjerie de schimb, gestiune si efecte personale. -cabinele 2-3 si 8-9 sunt la vanzare toate 6 paturi la tarif de bilet clasa 2-a plus suplimentul de pat in valoare de 34 roni. -cabinele 4,5,6,si 7 sunt la vazare 4 paturi la tarif de bilet clasa 2 plus suplimentul de pat in valoare 51 roni. La cuseta cfr calatori tarifeaza numai clasa 2-a. Vara pe trenurile sezoniere ce au in copunere vag. de tipul 44-31 toate cabinele se vand la 6 locuri. Vagoanele 44-31 provin din cusetele vechi 59-50.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime23.11.16 19:27

Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??

Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??

Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime27.11.16 15:12

Katalyn a scris:
Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??

Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??

E vorba de cere si oferta. De obicei cele cu patru paturi sunt mai solicitate!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime27.11.16 15:50

Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cuşetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cuşete disponibile... aşa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preţ de cuşetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cuşete de 4.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime27.11.16 16:06

Dr2005 a scris:
Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cuşetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cuşete disponibile... aşa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preţ de cuşetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cuşete de 4.
Sefulica eu vorbesc de ce arata in diagrame nu in statistici de birou! Sunt rute unde in diagrame sunt vandute toate locurile cu 4 paturi iar cele cu 6 doar cateva. Normal ca in statistici apar ca vadute mai mult cele de 6 locuri, pentru ca sunt la vanzare mai multe!
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime29.11.16 22:42

Cartea cu noul mers a aparut la vanzare? Stie cineva?
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6554
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime29.11.16 23:32

Nu a aparut. Probabil saptamana viitoare.
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime04.12.16 12:38

O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime04.12.16 14:59

florin94 a scris:
O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză?

Nu
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime04.12.16 16:56

OK. Va multumesc.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime05.12.16 7:59

Pate cineva sa imi explice pe scurt cativa termeni ca sa ii inteleg?Fir fals,procent de franare. Multumesc
Sus In jos
johnsmoke




Numarul mesajelor : 98
Varsta : 52
Reputatie : 4169
Data de inscriere : 04/10/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime05.12.16 8:33

Cod:
R005 Art.263 Prin linia falsă se înţelege linia din stânga sensului normal de mers pe cale dublă, înzestrată cu BLA specializat sau fără BLA.
BLA specializat fiind acel BLA care se face strict pe dreapta sensului de mers ca si constructie(semnalele BL lipsind pe firul din stanga) . Diferenta fata de cel banalizat fiind ca pe acesta se poate circula pe stanga sensului de mers,identic ca pe dreapta, avand semnale BL si tot ce trebuie pt asta. Si atunci se zice pe cel banalizat, ca se circula "pe stanga".
Cod:
R006 Art. 30. Procentul de masă frânată reprezintă masa exprimată în tone necesară a fi frânată ce revine fiecărei 100 tone din masa brută a trenului, pentru asigurarea opririi trenului pe drumul de frânare stabilit.
Fiecare vagon are inscriptionat ce tonaj franeaza in functie de gol sau incarcat si de regim („marfă - persoane” (G-P), „marfă - persoane - rapid” (G-P-R), „persoane - rapid” (P-R), „marfă - persoane - rapid - magnetică” (G-P-R-Mg) sau „persoane - rapid - magnetică” (P-R-Mg) ). Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: