| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri 20.11.16 19:12 | |
| Noutati in ce a ce priveste oferta TRENURILE ZAPEZII? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.11.16 15:05 | |
| La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.
Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??
M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro
|
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri 23.11.16 18:20 | |
| Cuseta 44-31 sunt vagoane modernizate cu AC. cl.1 - 4 locuri/cl.2 -6 locuri. Sunt 4 compartimente la mijlocul vagonului cl.1 iar capetele cu cate 3 compartimente sunt cl.2 |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.11.16 19:18 | |
| - Katalyn a scris:
- La trenul IR 1667 Buc.Nord-Iasi exista vagon de cuseta seria 44-31. Sunt cabine cu 4 paturi si 6 paturi conform tarifelor de pe cfrcalatori.ro. La cabina cu 4 paturi costa 86 lei iar la cea cu 6 paturi costa 68 lei.
Cum sunt impartite cabinele din vagon jumatate de vagon are cate 4 paturi/cabina si jumatate cate 6 paturi/cabina ?? Ce reprezinta clasa 1 si clasa 2 scrise la usile vagonului 44-31, cumva 4 paturi e clasa 1-a si 6 cls 2-a cuseta ??
M-a intrebat o vecina pensionara cat costa pana la Iasi la cuseta i-am spus tarifele si atat dar m-a facut curios faptul ca nu am fost niciodata la cuseta sau dormit plus tarifele pe de cfrcalatori.ro
Vagonul 44-31 are 9 cabine, in fiecare cabina sunt cate 6 paturi. La vanzare cam pe majoritatea rutelor diagrama arata astefel: - cabina 1 lucurile de la 21-26 e a conductorului pentru lenjerie de schimb, gestiune si efecte personale. -cabinele 2-3 si 8-9 sunt la vanzare toate 6 paturi la tarif de bilet clasa 2-a plus suplimentul de pat in valoare de 34 roni. -cabinele 4,5,6,si 7 sunt la vazare 4 paturi la tarif de bilet clasa 2 plus suplimentul de pat in valoare 51 roni. La cuseta cfr calatori tarifeaza numai clasa 2-a. Vara pe trenurile sezoniere ce au in copunere vag. de tipul 44-31 toate cabinele se vand la 6 locuri. Vagoanele 44-31 provin din cusetele vechi 59-50. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.11.16 19:27 | |
| Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??
Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 27.11.16 15:12 | |
| - Katalyn a scris:
- Pai vara de ce se vand toate cu 6 paturi si in rest cu 4 si 6 ?? Pentru diefrenta de bani de la 34 la 51 lei/pat pentru ca sunt multi calatori ?? Daca mai sunt doritori pentru maine la 1667 ce se intampla in cazul asta daca se vand toate de 4 si 6 ??
Nu e aiurea ca vara se vand toate la 6 pe sezoniere iar in rest 6+4+6 ??
E vorba de cere si oferta. De obicei cele cu patru paturi sunt mai solicitate! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 27.11.16 15:50 | |
| Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cuşetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cuşete disponibile... aşa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preţ de cuşetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cuşete de 4. _________________ :TTT:
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 27.11.16 16:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dimpotrivă, sunt mai solicitate cele de 6... dar vara, când cuşetele merg pe sezoniere, pentru trenurile ,,normale" nu mai rămân cuşete disponibile... aşa că se folosesc vagoane de dormit cu 3 paturi, taxate la preţ de cuşetă de 4, de aia unele trenuri apar doar cu cuşete de 4.
Sefulica eu vorbesc de ce arata in diagrame nu in statistici de birou! Sunt rute unde in diagrame sunt vandute toate locurile cu 4 paturi iar cele cu 6 doar cateva. Normal ca in statistici apar ca vadute mai mult cele de 6 locuri, pentru ca sunt la vanzare mai multe! |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 29.11.16 22:42 | |
| Cartea cu noul mers a aparut la vanzare? Stie cineva? |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 29.11.16 23:32 | |
| Nu a aparut. Probabil saptamana viitoare. |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 04.12.16 12:38 | |
| O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 04.12.16 14:59 | |
| - florin94 a scris:
- O întrebare: In zonele unde este ceata trenurile merg cu restrictii de viteză?
Nu |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 04.12.16 16:56 | |
| |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 05.12.16 7:59 | |
| Pate cineva sa imi explice pe scurt cativa termeni ca sa ii inteleg?Fir fals,procent de franare. Multumesc |
|
| |
johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4169 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 05.12.16 8:33 | |
| - Cod:
-
R005 Art.263 Prin linia falsă se înţelege linia din stânga sensului normal de mers pe cale dublă, înzestrată cu BLA specializat sau fără BLA. BLA specializat fiind acel BLA care se face strict pe dreapta sensului de mers ca si constructie(semnalele BL lipsind pe firul din stanga) . Diferenta fata de cel banalizat fiind ca pe acesta se poate circula pe stanga sensului de mers,identic ca pe dreapta, avand semnale BL si tot ce trebuie pt asta. Si atunci se zice pe cel banalizat, ca se circula "pe stanga". - Cod:
-
R006 Art. 30. Procentul de masă frânată reprezintă masa exprimată în tone necesară a fi frânată ce revine fiecărei 100 tone din masa brută a trenului, pentru asigurarea opririi trenului pe drumul de frânare stabilit. Fiecare vagon are inscriptionat ce tonaj franeaza in functie de gol sau incarcat si de regim („marfă - persoane” (G-P), „marfă - persoane - rapid” (G-P-R), „persoane - rapid” (P-R), „marfă - persoane - rapid - magnetică” (G-P-R-Mg) sau „persoane - rapid - magnetică” (P-R-Mg) ). Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|