| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 14:45 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Jhonyla a scris:
- Putem cumpara de la anul loc la vagonul de dormit pe IR 407 relatia Oradea - Brasov?
Nu si nici nu trebuie sa se intample asa ceva. Este vagon MAV si stric pentru relatie internationala, nu interna. Foarte CORECT!! Şi aşa e deranj destul cu frontierele. De exemplu, vara asta cu EN Varşovia-Budapesta (Chopin grupă la Metropol) într-o noapte am avut 5 verificări la bilet. Două poloneze (un naş Varşovia-Katowice şi altul Katowice-Bohumin), apoi pe rănd cehul, slovacul şi dimineaţa maghiarul. Exasperant, dar perfect normal. Clasa a 2-a şi avea destui călători. De acord ca dormitoarele internaţionale să fie şi să rămână strict la traficul extern. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 14:50 | |
| La dormitor ai avantajul ca lasi biletul la insotitor si nu te mai deranjeaza nimeni, doar aici cand treci dintr-o tara in alta care nu este in Schengen, acolo nu te mai controleaza nimeni cand treci granitele si daca mergi la dormitor din Budapest la Warszawa dormi linistit tot drumul. La clasa te tot intreaba de bilet fiecare nas al administratiei feroviare unde se afla trenul in momentul respectiv. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 15:54 | |
| Aşa este. Cu ani în urmă am fost pe Krakow-Budapest cu dormitor. Linişte şi pace până la destinaţie. Traseul era prin Muszyna-Kosice-Miskolc, iar absolut nimeni nu a avut treabă cu călătoria. Şi de aceea menţionam că sunt perfect de acord cu rezervarea şi utilizarea stric la nivel internaţional pentru aceste vagoane,
Apropo, ştie cineva de ce nu mai este utilizată trasa prin Presov-Kosice (Slovacia) - Miskolc (Ungaria) pentru trenurile de noapte Warszawa-Budapest? |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 16:06 | |
| Din pacate pe Kosice-Presov-Krakov nu mai circula nici un tren international . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 16:30 | |
| Pe acolo trecea trenul direct Bucuresti-Warszawa KARPATY, prin Muszyna-Presov, era un traseu minunat, treceai muntii Karpaty iar peisajele erau de vis, ma bucur ca am apucat si am mers pe acolo, acum nu se mai poate nici pe bucati ca nu exista legaturi nici pana la granita cu schimbare, nu exista nimic pentru traficul de calatori desi linia este electrificata.
Pentru Warszawa/Krakow-Budapest se foloseste acum doar punctul de trecere Bohumin prin Cehia si pentru faptul ca la trenul de noapte se pleaca din Warszawa cu grupa pentru Budapest, Wien si Praha, in Bohumin se desfac si se combina, vine si trenul de la Krakow cu grupa pentru Praha, Budapest si Wien, ce e pentru Praha ramane, iar restul continua spre Breclav unde are loc o alta combinare si descompunere, trenul care vine de la Bohumin cu grupele Warszawa-Budapest, Warszawa-Wien si Krakow-Budapest, Krakow-Wien se combina cu Metropol care are Berlin-Budapest si Berlin-Wien, ce e pentru Wien se formeaza un tren iar ce e pentru Budapest se formeaza un alt tren si pleaca spre Bratislava-Budapest, deci cam asa e pe acolo.
Ce frumos era sa avem si noi un EC Timisoara-Arad-Szolnok-Miskolc-Kosice-Presov-Plavec-Muszyna-Tarnow-Krakow, se putea face. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Noi 2016, 17:10 | |
| Ar fi fost SUPERB. Un EN Bucuresti-Beograd care să ajungă la Timişoara pe la ora 5. Şi cu legătură pentru EC Timişoara-Krakow la 6 şi ceva. Rupeam gura târgului care zice nu avem călători pe extern şi rezolvam o nevoie de mobilitate. Cu EC prin Curtici-Hatvan-Kosice pentru Krakow aveam automat legături lesne şi comode cu tot restul Europei Centrale. Chiar dacă "Karpaty" pentru Bucureşti-Warszawa (acela iniţial prin Vadu Siret şi apoi prin Kosice) şi-a consumat anii de glorie, am putea avea varianta prescurtată din două sau trei trenuri (Bucureşti-Beograd cu Timişoara-Krakow şi o legătură bună la trenul Zakopane-Warszawa în eurogara Krakow. Mai mult decât bine decăt ce avem acum. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Noi 2016, 18:44 | |
| Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.
S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Noi 2016, 19:04 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.
S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister. 71-70 vagoane modernizate si provin din 71-80 fabricatie 1993.Ele au climatizare si sunt cabine 11-33 locuri. 70-91 sunt vagoane AVA 200.Si sunt impartite in cl1 4-8 locuri si cl.2 6-18 locuri. Se poate face comunicare intre doua compartimente cel de cl 1 cu cel de cl 2 pretabil pentru grup de 5 pasageri. Compartimentul cl.1 are WC si cabina dus. PS.Am calatorit o singura data IC.374 Bucuresti - Munchen in 2010.Silentios si cu un aspect placut in interior. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Noi 2016, 19:35 | |
| 70-91 sunt mult peste 71-70. Sunt mult mai silenţioase, mai confortabile şi au şi proze pentru fiecare pat.
Am găsit şi un minus: cutia de AVA200 e mai scundă decât cea de UIC Y utilizată la 70-31 sau 71-80, aşa că, la compartimentele cu 3 patruri, patul de sus are mai puţin spaţiu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Noi 2016, 18:08 | |
| Sunt conditii bune la dormitorul trenului IR 1668? A calatorit cineva cu el? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Noi 2016, 21:24 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce diferente exista intre vagoanele de dormit seria 71-70 si 70-91 ?? Mai exact ce dotari/conditi sunt in fiecare cabina, cate cabine/paturi sunt in cele 2 vagoane.
S-a vopsit vagoanele 21-90 si cusetele 40-70 schema Express dar au ramas dormitoarele si vagoanele Bord-Restaurant/Bar-Bistro. Cu 70-91 in loc de 71-70 ar fi fost o singura schema de vopsire mai putin Barul de la Ister. Vagoanele 70-91 sunt un fel de ,,tichie de margaritar''. Cutia vagonului este de vagon clasa, daca te uiti la 71-70 fata de 21-70 (vag. clasa) au cutia mai inalta! Interiorul vagonului 70-91 e un kitsch, tocurile de la usi sunt din stinghii din lemn de brad, montat la usi nu prea bine uscat si acum tocurile usilor de la cabine scartaie de mama focului! Paturile de mijloc au un motoras pentru a fi manipulate, chestia e ca aceste motorase sunt inutile mai rau incurca majoritatea fiind defecte! Toata instalatia sanitara de apa e pe PEXAL ordinar ca si racordurile la ghiuvete! Cu aceste vagoane Aradu a dat o mare teapa la cfr calatori nu merita 1,5 miloane euro bucata. Vagoanele 71-70 primele 13 (01 la 13) sunt ok restul de 6 intentia e buna si cu wc-uri in cabine dar a iesit o porcarie marca grivita. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Noi 2016, 22:55 | |
| Viitorul racord inainte de Sebes Alba va fi exploatat cumva, adica va circula vreun tren de calatori? Caci nu vad tren Sibiu -Alba Iulia sau via Alba Iulia.Vor circula doar trenuri de marfa? Sau ce rol va avea? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2016, 08:36 | |
| Probabil de marfa in principal, insa corelat cu legaturi in Alba Iulia in loc de Vintul de Jos ar putea fi folosit si pentru calatori.ma rog cite trenuri de la Sibiu sint incolo spre Alba Iulia cu rebusare in Vintu de Jos?
Trebuie sa remarcam ca este primul racord construit dupa multi ani in care iscarea a fost inversa adica de demontare a racordurilor si putem face o lista cu racordurile demontate, eu am in minte 4 demontate si unul inchis. Este un topic cu racorduri. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2016, 18:00 | |
| Am inteles ca este primul racord, tocmai de aceea.Ma asteptam ca CFR CALATORI, sa fructifice aceasta oportunitate si sa faca legatura intre Sibiu si Cluj pe acel racord.Merita incercarea cu un IR.Ideal ar fi sa fie trenuri R intre Sibiu si Alba Iulia sai Teius. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2016, 23:38 | |
| Inca nu a intrat in exploatare, probabil cand va intra in exploatare sa se foloseasca si pentru trenurile de calatori. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|