| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 10 Iul 2016, 22:41 | |
| În 2009 nu era ăla micu' premier? Ăla care a dat România în urmă cu vreo 10 ani după ce a tăiat salariile şi a mărit taxele.
În ultimii ani, după anularea trenurilor care cărau aer, a început în sfârşit să crească numărul de călători pe calea ferată (după vreo 20 de ani de scădere). Tocmai pentru că materialul rulant rezultat s-a putut folosi mai eficient. Prin 2008 - 2009 mi se întâmpla des să stau singur în compartiment... acum abia îmi găsesc loc la clasa I în unele trenuri (de a IIa nici nu încape discuţie).
A dispărut 741/742, a dispărut inutilitatea aia de grupă directă Bucureşti - Zalău, nu mai avem nici 3 trenuri pe Bucureşti - Deda într-o oră, au dispărut şi IC-urile care nu prea aduceau nimic în plus faţă de rapide, iar majoritatea IR-urilor (cu câteva excepţii) au climatizare, la fel şi o bună parte din R-uri. Păi cine ar fi visat, măcar, în 2007 că va avea aer condiţionat pe Bucureşti - Urziceni sau Obor - Feteşti? Sau că Desiro-ul care forma IC-ul de Iaşi va ajunge regio pe la Curtea de Argeş?
Singurul lucru pe care-l regret din perioada ante-2012 e anularea lui 1631. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 00:55 | |
| - Vitosa a scris:
- Si oare de ce? Cine sau ce factori au contribuit la anularea lui definitiva? Si cine era la guvernare in perioada aia?
Imi place la nebunie ca tocmai tu l-ai prins umpic golut intr-o zi si o tii langa cu nerentabilitatea lui. Si nu stiu de ce imi lasi impresia ca esti impotriva sistemului feroviar. Si de fapt nu ti-o spun numai eu ci mare parte a acestei comunitati. Nu-ti mai bate capul cu cine nu trebuie. Ignore si pace. Cainii latra, ursul merge. Daca ii dai apa la moara nu mai scapi, are impresia ca le stie pe toate. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 01:11 | |
| Isterul in poza ta avea 3 dormitoare in sezon. Erau vremurile cand se circula la preturi rezonabile. O sa caut in arhiva poza cand cuplate insumau 7 dormitoare.. sa vedem ce mai zici atunci. In filmul meu Isterul avea doar 2 dormitoare+BDJ-ul cu regim inchis.! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 02:06 | |
| - DUAL a scris:
- Isterul in poza ta avea 3 dormitoare in sezon. Erau vremurile cand se circula la preturi rezonabile. O sa caut in arhiva poza cand cuplate insumau 7 dormitoare.. sa vedem ce mai zici atunci. In filmul meu Isterul avea doar 2 dormitoare+BDJ-ul cu regim inchis.!
Isterul în poza mea din 2010 are fix un dormitor, o cuşetă, un restaurant şi 2 vagoane de clasă (în 2010, o perioadă, au fost introduse şi 21-90-uri la Ister). Iar în faţa lui e 741 cu fix două vagoane de clasă, o cuşetă şi un dormitor. Sunt convins că acum 10 ani, 741+Ister o fi avut 7 vagoane de dormit, dar din 2010 şi până la dispariţia lui 741 (adică planul de mers 2010/2011) sigur nu au mai fost atâtea vagoane de dormit, poate doar ocazional să se fi suplimentat. _________________ :TTT:
|
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 09:39 | |
| - baiazid a scris:
- [...]
Pana si initiativa asta partculara a ASTRA Calatori este un tren de noapte Bucuresti-Arad. [...] Stii cumva si daca trenul asta va circula pe Timisoara si M900, sau pe M200+M300, pe la Sibiu? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 12:44 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- baiazid a scris:
- [...]
Pana si initiativa asta partculara a ASTRA Calatori este un tren de noapte Bucuresti-Arad. [...] Stii cumva si daca trenul asta va circula pe Timisoara si M900, sau pe M200+M300, pe la Sibiu? NU stiu sigur, dar cred ca (Viena-Budapesta)- Arad-Deva-Simeria-Filiasi-Craiova-Bucuresti Nord-Arad Eu personal as fi mers pe (Viena-Budapesta)-Arad-Deva-Alba Iulia-Medias-Sighisoara |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 16:46 | |
| completare...
Din 2019, durata calatoriei cu trenul intre Simeria si Sighisoara(170km) va fi de doar 1h30'.
Deci chiar si in contextul in care km.614-Simeria va fi in lucrari de modernizare, coroborat si cu faptul ca pe Curtici-Arad-km614 se va circula in cca 20 de minute, ne putem astepta ca distanta Curtici - Sighisoara sa se faca in cca 5 ore, deci o medie de 70km/h. |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 17:28 | |
| - Katalyn a scris:
Pe Mangalia-Constanta cum sunt tarifate trenurile IR acum in sezon ? 17 lei cat sau la fata locului tarif de Regio ?
Am 6 vecini care vin din Vama azi cu 1931 de la Mangalia la Constanta apoi cu Regiotransul pana la Ploiesti Vest. E al 3-lea week-end pe acest sezon cand se duc in Vama si se intorc cu Regiotransul de la Constanta la Ploiesti Vest. trenurile IR sunt tarifate Regio pe plan local. Am luat eu bilet regio la tren la IR 1932 Constanta-Eforie Nord sambata trecuta si a fost 3.3 lei parca. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 20:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Katalyn a scris:
- @Dr2005 cine te-a pacalit ca Maramures avea doar clase ? In 2008 am tot facut naveta cu el de la Buc.Nord la Pl.Vest avea 2 saloane 21-86, 2 Cusete si 2 dormitoare si circula combinat cu Isterul pana la Teius.
În 2009 avea două vagoane 21-76, o cuşetă şi un VD. Degeaba mergea plin până la Ploieşti, de la Teiuş mai departe bătea vântul prin el. Iar data respectivă era vineri, 6.03.2009, deci trenul plecase de joi.
Dacă ar fi fost un tren atât de bun, nu ar fi fost anulat iniţial cuplat cu Ister şi apoi anulat. În 2000 deja circula cuplat cu Ister şi se detaşa la Braşov, plecând înaintea Isterului (o risipă colosală de locomotive şi personal), mai târziu se făcea separarea la Teiuş. Dragose tot caut pe forum si nu gasesc raspunsul tau cu privire la risipa aia colosala de locomotive şi personal si care comparativ cu anul 2000 la care faci referire acum cum e? Nu ti se pare ca pe ici pe colo se cam repeta si in 2016? Dar stii macar pe unde sau la ce trenuri? - Dr2005 a scris:
- nu mai avem nici 3 trenuri pe Bucureşti - Deda într-o oră,
Alea trei fiind care? Si cred ca te referi la anul cand a circulat 1647 in spatele lui 1641 dar acolo au fost alte probleme fiind si o descongestionare a lui 1641, tren greu cu 15-16 vagoane cu un an inainte, EA1-ul patinand la greu pe timp de umiditate si solicitand ajutor din Comarnic in multe cazuri. Pe asta o stiai? |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 20:52 | |
| 1641 Baia Mare 1647 Bistrita Nord 1643 Sighetul Marmatiei Erau trei trenuri foarte apropiate pe Bucuresti Nord-Deda. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 20:55 | |
| Nu stie el nimic, a zis clar ca nu stie ce e pe teren el stie ce se intampla in birouri de parca trenurile merg in birouri nu pe teren. De asta e asa praf CFR-ul nostru ca oameni de prin birouri iau decizii pentru teren dar ei sunt total paraleli cu realitatea si degeaba se spune de pe teren ca nimeni nu baga in seama adevarul de pe teren, ei(soarecii de birou) stau in hartiile lor si hotarasc total aiurea. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 21:03 | |
| - cristi ar a scris:
- 1641 Baia Mare
1647 Bistrita Nord 1643 Sighetul Marmatiei Erau trei trenuri foarte apropiate pe Bucuresti Nord-Deda. 1643 pleca primul la distanta mare de urmatoarele 2. Poate vreti sa bagati 1945 dar nici asta nu merge ca in perioada aia circula pe Buzau Ploiesti Sud. Mai incercati... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 21:05 | |
| - cristi ar a scris:
- 1641 Baia Mare
1647 Bistrita Nord 1643 Sighetul Marmatiei Erau trei trenuri foarte apropiate pe Bucuresti Nord-Deda. Pai intre 1643 si 1641 era o diferenta semnificativa cel putin la plecarea din Bucuresti Nord... |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 21:28 | |
| 1643 pleca pe la 18, 1641 pe la 21 si 1647 pe la 22, cred ca Dr2005 se refera la faptul ca erau 3 trenuri de nopate pe aceeasi ruta si s-a vazut ca erau prea multe, unul fiind anulat in anul urmator. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 11 Iul 2016, 21:45 | |
| - baiazid a scris:
- completare...
Din 2019, durata calatoriei cu trenul intre Simeria si Sighisoara(170km) va fi de doar 1h30'.
Deci chiar si in contextul in care km.614-Simeria va fi in lucrari de modernizare, coroborat si cu faptul ca pe Curtici-Arad-km614 se va circula in cca 20 de minute, ne putem astepta ca distanta Curtici - Sighisoara sa se faca in cca 5 ore, deci o medie de 70km/h. Stai linistit ca va avea grija CFR SA sa mai umfle timpii de mers. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|