| IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
|
+17marius664 ciprian71 rich1974 mariuscfrbucuresti Vitosa Jurnal Feroviar baiazid razvan - trenuri LanceR 92Dragos Dr2005 dan tm cristy79 Katalyn Adirmvl didinul Nesebar 21 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 21:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) şi încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.
Nu ar fi mai rentabil daca acest tren ar fi fost un IR obisnuit cu oferta regio si sa fie limitat la Giurgiu? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 21:20 | |
| - Adirmvl a scris:
- Dr2005 a scris:
- Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) şi încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.
Sa foloseasca mai bine un tren care sa ajunga la Salonic? Pai cum vrei sa atragi calatori daca pui trenurilor opriri in te miri ce halta? Stai puţin, trenul de Salonic o să circule o zi pe săptămână. În celelalte ce faci cu el? Oricum între Bucureşti şi Giurgiu nicio staţie nu e deschisă traficului internaţional (nici măcar Videle), deci nu se vor putea lua bilete de la Toporu la Salonic. Dacă îl limitezi la Giurgiu nu ai făcut nimic... dar soluţia actuală cu Ruse e destul de bună. Ar trebui mai multe trenuri în mic trafic, pentru că între Giurgiu şi Ruse nu există transport în comun! E doar acest tren (la vreo 4 euro pe sens un bilet pentru nici 10 km). Taxiurile cer 25 euro pe un drum (din care vreo 10 se duc pe taxa de pod), iar Podul Prieteniei e o loterie, nu ştii cât stai până treci. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 21:32 | |
| Ce succes ar avea pentru micul trafic local? a mai fost un tren Giurgiu -Giurgiu Nord-Ruse. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Lun 29 Mai 2017, 21:41 | |
| E ca o propunere de viitor.Poate ideea nu este una fericita dar eu o spun.Clar trenul 1461 nu este unul atractiv la cate ore face.Sunt firme de transport cu autocarul care parcurge aceasta distanta in 9-10 ore la un tarif de 50e.Agentiile de turism sunt adversarii CFR ului.Iar acestia isi stiu sa-si faca treaba si inca mai bine de 20 de ani.Unde mai pui ca autocarul ii duce direct la all-inclusivul lor.CFR nu are decat o singura solutie, un tren de zi de tip Softrans care sa plece dimineata si sa in Salonic in maxim 12 ore.Asta inseamna opriri putine pe teritoriul Bulgarie si pana la Salonic.De acolo transbordare la autocar CFR.Chiar nu stiu daca este legal asa ceva pe teritoriul Greciei.Doar asa poate avea turisti la tren. |
|
| |
Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3120 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 22:02 | |
| Trenul Salonic București va staționa in Sofia 3 ore, 30 min era suficient asa se pierde o groază de timp plus ca pe Sofia- Ruse are foarte multe opriri plus la granita si schimbarea locomotivei. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 22:16 | |
| - Theo A. a scris:
- Trenul Salonic București va staționa in Sofia 3 ore, 30 min era suficient asa se pierde o groază de timp plus ca pe Sofia- Ruse are foarte multe opriri plus la granita si schimbarea locomotivei.
Se vede din capul locului ca trasa e facuta de dragul sa existe acest tren.Probabil ca BDZ mai ataseaza vagoane din Sofia.Si poate ca turisti bulgari sunt la 1461/1460. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 22:19 | |
| Inseamna ca e doar o grupa atasata la cite un tren BDZ.
Era o treaba daca CFR isi punea un tren in tranzit cum vor cei din Bielorusia sa tranziteze sau ca Nesebarul, tranzit cu opriri minimale. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 23:13 | |
| Saptamana trecuta m-am intors din Grecia am fost cu masina pana in Lefkada 1080 km prin Serbia Macedonia Eu zic ca CFR ul nu are nici o sansa la cat de ieftine sunt biletele de avion poate doar o oferta gen 29 de euro sau 49e la cuseta si un vgon de transport automobile sa aibe vreo sansa |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 00:34 | |
| Aceasta pereche de trenuri este utila la putin oameni : pasionati feroviari, tineri europeni de 18 ani cu gratuitate, ceferisti si familile lor.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 01:15 | |
| Trenurile internationale sunt foarte bune pentru cei cu InterRail si angajatii CFR care merg cu FIP, deci trebuie sa existe si ele dar fara prea multe opriri ca doar mergi pe relatie internationala nu cu "personalu" plin de tigani navetisti. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 08:37 | |
| Da, e mai bine să le ţii pentru 2 - 3 călători de pe urma cărora nu scoţi nimic (că FIP-urile nu se decontează) sau scoţi câţiva lei (InterRail). Ce naibii, în Ungaria opreşte Ister în nu ştiu ce PO doar pentru că acolo locuiesc nişte angajaţi MAV. La noi lucrezi în calea ferată şi faci autostopul până la muncă deşi ai calea ferată pe lângă casă. _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 14:31 | |
| Pai de ce ar trebui sa fie privilegiati angajatii CFR fata de restul angajatilor din Romania.Nu e treaba angajatorului cu ce vii la munca, daca nu-ti convine sau n-ai cu ce renunti la job si vine altul dornic de munca.Ce eu daca lucrez in benzinarie ar trebui sa primesc benzina gratis sau redusa cu 50% sa fac naveta??? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 14:53 | |
| Doctore, am intrebat cum se face schimbul intre IDM in statiile astea mici? adica nu se semneaza nimic, nu se verifica nimic? e asa cum se schimba vatmaii intr-o statie, unul coboara celalalt urca?
adica vine un IDM de la Videle la Toporu , coboara din tren, celalalt ii da paleta si urca in tren si pleaca spre Giurgiu?
se poate intimpla ca oamenii, mersul trenurilor si directia trenurilor sa nu se potriveasca cu schimbul de tura.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 19:24 | |
| Angajatii CFR au autorizatie, acum ce sa facem, oprim trenurile oriunde sta cate un angajat CFR? E foarte bine cu autorizatia, mai departe se descurca, se pot muta in oras la o adica daca nu pot face naveta de la tara, exista variante. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Mar 30 Mai 2017, 19:35 | |
| @dan tm exact asa se si intampla pe 903, cand am fost atunci la Ruse cu patania in 9343 Videle-Giurgiu era o bicicleta foarte obosita un tohan care a mers de la Videle pana la Toporu era a IDM-ului care intra in tura la 10 si ceva si care l-a schimbat pe colegul lui in cateva secunde la peron. Practic a coborat bicicleta si geanta, a dat noroc cu cel care terminase programul a pus basca in cap si a dat plecarea trenului. Probabil ca serviciul a fost predat prin telefon, totusi e bine ca se descurca fiecare cum poate IDM-ul din Videle vine la munca la ora 10 celalalt din Giurgiu pleaca acasa si tot asa...de fapt sunt vreo 10-12 cfr-isti care i-am vazut in acel Desiro printre care si o casiera din Giurgiu care venise tocmai de la Bucuresti cu 1823 si apoi 9343.
Întrebare pentru cunoscători. Pentru CFR S.A e important sa aibă în permanenta om în post ( ex IDM în stația Toporu ) nu contează ca ei se vorbesc sa facă ture de 15 ore respectiv 9 ore atâta timp cât hârtiile sunt făcute corect și scrie numele celui care e în post ?
Care e diferența la salariu între un IDM din stația Toporu și un IDM de la Ploiești Vest ?
Întreb asta pentru ca în perioada 2005-2010 lucram ca agent de securitate și eram la ture de 12/24 și 12/48 un singur post și doar 4 oameni, băgăm și cate 36-48 ore dar pe registre toată lumea figura regulamentar în post. Controale aveam rar atât de la firma cat și de la politie și mereu spuneam ca x e la examen sau probleme medicale și l'am schimbat mai devreme etc...Am stat la munca și 48 ore dar ce munca ca închideam poarta, ma băgăm la somn saua TV, ori ieșeam în oraș sau ma duceam acasă sa mănânc era un obiectiv liniștit în spatele primăriei din Ploiești vara făceam grătare sus pe acoperiș la etajul 4 în buricul orașului. La ore ieșeam toți la fel eu băgăm 36-48 ore adică 2 zile la munca non-stop apoi o săptămână liber. Cel mai tare era când in registru era trecuta o colegă iar în post de fapt era un bărbat a mers vrăjeala 5 ani pana si-a băgat PDL coada și a stricat tot... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
| |
|
| |
| IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
|