| IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
|
+17marius664 ciprian71 rich1974 mariuscfrbucuresti Vitosa Jurnal Feroviar baiazid razvan - trenuri LanceR 92Dragos Dr2005 dan tm cristy79 Katalyn Adirmvl didinul Nesebar 21 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 19 Sept 2016, 11:12 | |
| - rich1974 a scris:
- Salut!
Pana la urma, e sfarsit de sezon si s-a cam tras linie. Trenul asta a avut ceva calatori? Are cineva informatii din interior? Si eu sunt curios sa stiu, poate cineva ce are info ar putea sa ne spuna.Ideea a fost indrazneata cu cele trei vagoane catre Salonik.CFR a pus ce e mai bun la aceasta garnitura vis-a -vis de vagonul BDZ ce palea langa grupa noastra.Din pacate s-a ales o ruta cu concurenta maxima.Romanii nu merg in Grecia sa viziteze doar Salonikul.Grecia reprezinta litoralul ce a ce o fac agentiile cu autocarul si transportul cu avionul.Tarifele sunt atractive pe partea agentiilor si unde mai pui ca ii transporta pana in fata hotelului. Dupa mineGrecia si litoralul bulgaresc sunt de neincercat din simplul motiv ca romanii sunt comozi si vor transport direct la hotel.Infrastructura din aceste tari este destul de dificila si nu se compara cu litoralul romanesc unde sa zicem din Mnaglia te sui in microbuzul local ce te lasa in fata hotelului. Pentru palmares CFR ar trebuii sa se rezume la un vagon cuseta cu circulatie zilnica si cam atat. Repet CFR ar trebuii sa geseasca o solutie poate prin Dimitrovgrad sa puna in circulatie o cuseta care sa faca cumva legatura la IC 431 sau D.1137 catre Muntenegru.Transportul cu avionul nu se poate iar cel cu autocarul dureaza aproximativ 30 de ore din Bucuresti. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 26 Sept 2016, 18:49 | |
| Sezonul s-a incheiat si trenul nu mai circula, pacat, trebuia sa ramana macar cum e prin alte tari, o zi da o zi nu, in fine. Cert e ca a circulat putin si in acele zile de circulatie au fost cateva cu calatori ok dar nu a circulat niciodata la capacitate maxima, a fost binisor. Multi turisti straini care achizitionau bilete cu pret intreg, asta a facut sa salte putin nivelul. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 08:52 | |
| mai e putin si se reia circulatia acestui tren.... totusi, am indoieli ca trenul asta isi scoate banii. poate ideea mai buna ar fi introducerea pe traseul asta a unui automotor desiro de 70 de locuri. trenul ar fi fost mult mai ieftin de operat si putea fi coborat pretul biletelor, un 70 de euro dus-intors, sa zicem. asa cum stai intr-un autocar, ai putea foarte bine sa stai si int-un desiro.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 09:03 | |
| CFR Călători se încăpăţânează să îl taxeze pe 460/461/1095/1094 ca IR şi să nu-i pună oprire decât la Videle... asta în condiţiile în care sunt zeci de angajaţi CFR care nu au cu ce face naveta. Când 1094 mai opreşte la încrucişare în Grădinari, se face full de acolo. Doar 3 - 4 opriri i-ar trebui, nu l-ar afecta prea mult la mers (ar face mai mult cu vreo 5 - 6 minute) şi clar nu i-ar deranja pe cei zero - unu călători internaţionali. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 14:31 | |
| Trenul asta e international deci oameni care platesc bilete scumpe si nu e normal sa fie amestecati cu toti tiganii care urca si coboara in alte halte. Asa e bine cum e. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 14:46 | |
| Eu as scoate si oprirea din Videle ca tot pleaca cu diesel din Bucuresti... |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 15:33 | |
| - marius664 a scris:
- Eu as scoate si oprirea din Videle ca tot pleaca cu diesel din Bucuresti...
Depinde care este scopul acestui tren.Daca vrei turisti catre Grecia sau Turcia, acest tren il faci sa meraga rapid si cu cat mai putine opriri in tara si in Bulgaria.Daca ai nevoie de navetisti e bun asa cum este. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 18:02 | |
| Eu nu inteleg de ce nu se baga niste rame electrice care sa penduleze pe Basarab Chiajna Gradinari Videle, daca situatia e asa critica pe acolo |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 18:19 | |
| - Karpaty a scris:
- Trenul asta e international deci oameni care platesc bilete scumpe si nu e normal sa fie amestecati cu toti tiganii care urca si coboara in alte halte. Asa e bine cum e.
Oamenii ăia cu bilete scumpe sunt ZERO, rar găseşti câte 2 rătăciţi care iau trenul, iar ăia sunt cu InterRail sau cu FIP. Asta în timp ce naşii din localităţile de pe Giurgiu - Videle fac naveta cu autostopul la Videle. Am tot mers cu trenul ăsta de la Giurgiu la Bucureşti, niciodată nu am prins mai mult de 2 călători veniţi din Ruse. Ah, ba da, în 2009 am dat peste 5 brazilieni cu BalkanFlexiPass. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 18:30 | |
| Doctore, dacă sînt așa de economice malaxele de ce să nu le pună un AM sau două la dispoziție pentru navetă? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 19:42 | |
| Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) şi încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 19:43 | |
| Cum ajung IDM la schimb in Valea Alba?
Cum se face schimbul de personal la CFR Infrastructura? (IDM, acari etc) |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 20:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Degeaba sunt economice, dacă au nevoie de încă o trasă (cu TUI de rigoare) şi încă un rând de personal de deservire. Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.
Sa foloseasca mai bine un tren care sa ajunga la Salonic? Pai cum vrei sa atragi calatori daca pui trenurilor opriri in te miri ce halta? Uite ce se intampla intre Sibiu si R. Valcea: Talmaciu, Podu Olt, Caineni (poate si ceva pana la Brezoi) Lotru, Pausa, Calimanesti, R. Valcea. Daca nu ai legatura in Podu Olt pentru ce sa opreasca acolo? Idem de ce sa le pui doua opriri in Calimanesti, cand poate ramane cea din Pausa? Caineni? Pentru ce? |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun 29 Mai 2017, 20:56 | |
| CFR se afla intr-o dilema cu toate aceste trenuri internationale.Pe deoparte vor calatori la ele si atunci vedem cum aceste trenuri opresc si in gari mai mici pe dealtaparte vor sa fie si rentabile catre destinatia propusa dar fara timp optim de calatorie. Clar pentru CFR viteza comerciala buna este doar daca renunta la numeroase opriri asa cum s-a incercat cu IR EXPRES.Nu ne putem compara cu cei din vest unde isi pot permite ca trenuri internationale sa aibe opriri mai dese. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki Lun 29 Mai 2017, 21:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ideea ar fi fost să folosească mai bine trenurile existente, iar trenul ăsta de Ruse/Sofia e, practic, trenul fantomă.
Atunci sa-l anuleze, si sa-l faca regio pana la Giurgiu daca asta e mai rentabil.In fond la ce ne trebuiesc trenuri internationale, doar sa rada strainii de ce infrastuctura avem... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
| |
|
| |
| IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki | |
|