Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania

In jos 
+8
Adrian78
Vitosa
lifetec
Dr2005
NicuS
IonutChircu
dan tm
ldh80
12 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeSam 24 Aug 2019, 17:07

ldh80 a scris:
Întradevăr, Mihai Ghimpu are dreptatea! Vina pentru faptul că încă nu s-a realizat unirea Republicii Moldova cu România o purtăm în primul rând noi românii de pe ambele maluri ale Prutului! Atunci când poporul român își va recăpăta o conștiință națională puternica, cu siguranță se va realiza aceasta unire. Pe de altă parte, trebuie luptat și cu propaganda agresivă și imperialistă rusă în Republica Moldova, care din păcate a "reușit " sa creeze și să inoculeze in mentalitatea multor cetățeni din Republica Moldova că ei de fapt ar fi chipurile "moldoveni" și nu români și că ar vorbi chipurile o așa-zisa " limba moldovenească" și nu română!


Ce vina? tocmai pentru ca avem constiinta nu vrem unirea noi de pe malul asta al Prutului.

Cum sa ne unim, sa ne luam probleme pe cap nu avem ale noastre?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeSam 24 Aug 2019, 20:57

Dane dă-i pace și lasă-l în lumea lui. Întrebarea e care vor renunța la ciolan, hoții de la București sau hoții de la Chișinău? Ah stai că am uitat că peste 50-100 de ani altele vor fi vremurile iar peste noi va fi pământ și iarbă verde.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMier 21 Dec 2022, 19:35

Ia uite domnule cenzură în moldova ! Cenzură și pumnu în gură. Exact ca și pe Facebook.

Citez umpic din articol

„«Lumea buna» se uita la Maia Sandu ca la marea sperantă; a unirii cu Romania, a ruperii de Rusia, a democratiei, a relansarii economice. Bine vanduta ca imagine, sprijinita pe fata de toata familia Soros, de SUA si de UE, sefa de facto a Republicii Moldova se comporta in realitate fix invers decat e creionata in portretele idilice de presa. Niciodata n-a dat, public, doi bani pe unirea cu Romania, ba dimpotriva, s-a declarat profund suveranista. Bucurestiul e, pentru ea, fix locul de cerseala, curent, gaze, bani, scoli si gradinite, tot ce apuca. Si de arogante ieftine la adresa unui popor care a ajuns sa stranga cureaua si sa faca economii ca sa aiba ea ce vinde credulilor de la Chisinau si de aievea. De rusi se rupe fix cat sa-i scoata pe ai lor de la cașcaval.

Continuarea aici
https://evz.ro/romania-tv-a-fost-eliminata-din-grila-de-televiziune-din-moldova-victor-ciutacu-maia-sandu-isi-bate-joc-de-romania-bucurestiul-e-locul-de-cerseala.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMier 21 Dec 2022, 20:55

Încep să cred că e mai bine în Moldova... la noi RomâniaTV e must carry, la fel şi Antena 3-CNN (da, aşa îi zice acum).
Apropo de RTV, e interesant că eu ca să înregistrez o societate de stat care să conţină cuvântul ,,română" în denumire ar fi trebuit să cer aviz la SGG sau nu mai ştiu pe unde (am renunţat la denumire până la urmă), dar un personaj condamnat şi dat în urmărire internaţională a putut să înfiinţeze un post TV numit România TV, asta în condiţiile în care TVR redenumise la un moment dat programul 1 în România 1. Confuzia era evidentă pentru neavizaţi, în mod sigur mulţi au crezut fie că e tot Realitatea TV (din care s-a desprins, păstrând elementele grafice, iniţialele RTV şi domeniul de net rtv punct net), fie că e un canal al TVR. Nu mai zic că a emis fără licenţă... şi nici cu frat'su Realitatea TV nu mi-e ruşine, care a ,,vândut" licenţa către Realitatea Plus, adică tot ăia, dar cu alt şef în acte.

În rest, există destule exemple prin Europa de ţări sau regiuni care vorbesc aceeaşi limbă, ba chiar sunt şi în UE unele din ele, dar n-au niciun gând să se unească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMier 21 Dec 2022, 21:25

Eu as fi închis Romania TV după alegerile din 2016
Porcăria aia nu se poate numi post de televiziune poate troaca de porci sau mocirla tv
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2022, 08:38

Doar la noi e porcaria asta cu unirea, cu fratii cu ...

Noi îi ajutam si ei fac afaceri cu Transnistria, cînd se întîlnesc vorbesc limba rusă ca să nu-i întelegem noi.

Vorbesc o română stricată, ca o traducere calchiată pe regulile limbii ruse. Nu se compara cu românii din Ucraina să zicem.

Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2022, 12:09

Mie imi place cum ideile privind unirea vin de la oameni care nu ies niciodata din satul lor, dar plang ca Cernautiul si Balcic-ul nu sunt teritorii romanesti.

Nu mai suntem in vremea comunismului, acum avem cu totii pasapoartele acasa, nu ne opreste nimeni sa ne suim in masina (sau microbuz, daca n-avem) sa ne ducem acolo. Eu am traversat Bugeacul de vreo 4-5 ori in drum spre Odesa sau Kiev, nu ma incalzeste cu nimic ca nu sunt romanesti, de fapt toate zonele astea au fost romanesti cel mai putin timp in toata istoria lor.
Idem si cand te duci dinspre Galati spre Husi vs din Giurgiulesti spre Cahul: nu e mare diferenta intre sate de o parte si de alta a Prutului.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2022, 13:26

Iar la Balcic aproximativ 80% din populație cunoaște și limba romana meniurile sunt in limba romana nu ești la fel că în Turcia unde aia nici măcar engleza nu vorbesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2022, 13:54

dan tm a scris:
Doar la noi e porcaria asta cu unirea, cu fratii cu ...

Noi îi ajutam si ei fac afaceri cu Transnistria, cînd se întîlnesc vorbesc limba rusă ca să nu-i întelegem noi.

Vorbesc o română stricată, ca o traducere calchiată pe regulile limbii ruse. Nu se compara cu românii din Ucraina să zicem.

Am avut acum câteva luni o întâlnire trilaterală cu ucrainenii şi moldovenii. Ghici în ce limbă vorbeau ăştia între ei? Indiciu: nu e engleza Laughing Eu vorbeam în engleză cu ucraineanul, dar când voia ucraineanul să îi zică ceva moldoveanului şi să nu înţeleg eu, o dădea pe rusă.

Adrian78 a scris:
Iar la Balcic aproximativ 80% din populație cunoaște și limba romana meniurile sunt in limba romana nu ești la fel că în Turcia unde aia nici măcar engleza nu vorbesc
Nici 5% din populaţie nu ştie limba română... românii din Cadrilater au plecat în Dobrogea, la schimb cu bulgarii de acolo, după ce Cadrilaterul a trecut la bulgari. Cei care vorbesc română acum o fac din motive turistice. Dacă ieşi din zona domeniului de la Balcic şi a restaurantelor şi intri într-un magazin de cartier, se uită ăia la tine ca la urs dacă vorbeşti română sau engleză. Dar îţi vor vinde produsul dorit dacă li-l arăţi şi îţi vor scrie totalul de plată pe o hârtie sau pe un ecran de telefon. În plus, există cuvinte asemănătoare în română şi bulgară - cartofi, morcovi, salam, bira, bon/kvitanţia/faktura (dacă vrei vreo dovadă că ai plătit ceva), bilet... şi apoi ceri o torbicika (de la Ivan Turbincă) să le pui pe toate în ea, întrebi dacă au tualet, rezolvi problema, iei un avtobus şi de duci la ţentralna j.p. gara.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 13:28

Nu mai visati uniri si alte trasnai. Fiecare sa stea in banca lui iar daca nu-i place ce e in tara lui, sa emigreze sau sa faca ceva pentru tara in care se afla, dupa caz.

Moldovenii de peste Prut sunt rusificati. Lasa-i acolo cu tara lor.
Cand aud ca ne trebuie Cadrilater si Cernauti si nu mai stiu ce, mor. Noi nu ne conducem tara bine dar ne trebuie alte teritorii. Mai stim noi pe unii de la rasarit care au aceleasi apucatori, doar ca s-au apucat si de razboi.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMar 31 Ian 2023, 22:43

As vrea sa amintesc si cateva aspecte tehnice, in privinta problemelor care sunt si trebuie rezolvate, la conectarea retelelor de energie electrica si gaze naturale, dintre Romania si Republica Moldova:

1. Energie electrica

In prezent compania de stat "Moldelectrica" utilizeaza, in principal, linii electrice aeriene de inalta tensiune, de 330 Kv (acestea interconecteaza Republica Moldova de Ucraina si de termocentrala Cugiurgan).
Exista o singura LEA de 400 Kv, care leaga termocentrala Cugiurgan de Vulcanesti.
In prezent "Moldelectrica" are 3 statii de transformare de 330/110 Kv (la Chisinau, Balti si Straseni).

Exista si cateva LEA de 110 Kv (una din ele este Husi- Cioara) care leaga Romania de Republica Moldova, dar prin acestea se pot alimenta un numar limitat de consumatori din Republica Moldova.

In Romania LEA de inalta tensiune sunt in mare parte de 400 Kv (cea mai mare valoarea de tensiune utilizata pe reteaua de transport a energiei electrice din Romania)
*Mai demult auziseram ca ar exista in Romania si LEA de 700 Kv!

Asadar reiese faptul ca o prioritate pentru guvernul de la Chisinau si pentru conducerea "Moldelectrica" ar trebui sa fie modificarea tensiunii de lucru pe LEA din administrarea "Moldelectrica", de la 330 Kv la 400 Kv, astfel incat LEA din Republica Moldova sa poata fi interconectate cu LEA de 400 Kv din Romania.
Acest lucru ar presupune montarea sau schimbarea unor transformatoare (de 330/400 Kv), in punctele in care LEA care vin din Ucraina sau de la termocentrala Cugiurgan intra pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau , precum si schimbarea unor transformatoare din statiile electrice de la Chisinau, Balti si Straseni- actualele transformatoare de 330/110 Kv sa fie inlocuite cu transformatoare de 400/110 Kv.

Astfel s-ar creea conditiile tehnice pentru constructia unor LEA de 400 Kv care sa lege Romania de Republica Moldova: Suceava- Balti, Iasi- Straseni- (Chisinau), Galati- Vulcanesti. Prin aceste 3 LEA de 400 Kv (si eventual cu inca una in zona Vaslui- Husi- Chisinau; dar pentru aceasta ar trebui ca "Transelectrica" sa construiasca o LEA de 400 Kv pana la Husi- Poganesti) s-ar asigura alimentarea intregului teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau cu energie electrica din Romania, prin LEA de 400 Kv.

LEA de 400 Kv Vulcanesti- Chisinau, care se construieste in prezent, are marele dezavantaj va permite alimentarea cu energie electrica din Romania, dar tranzitand teritoriul Ucrainei, deoarece , de la Vulcanesti, actuala LEA de 400 Kv, trece intai pe teritoriul Ucrainei, inainte de a ajunge la Isaccea, in Romania. Ori portiunea de pe teritoriul Ucrainei poate fi oricand distrusa de bombardamentele rusesti.
Mult mai sigura ar fi continuarea LEA de 400 Kv Chisinau- Vulcanesti (care se construieste acum) direct de la Vulcanesti la Galati, distanta intre Vulcanesti si Galati nefiind foarte mare si astfel nemaitrecand pe teritoriul Ucrainei.

Daca s-ar construi aceste 3- 4 LEA de 400 Kv, care sa lege direct Romania de Republica Moldova, Republica Moldova s-ar putea alimenta cu energie electrica numai din Romania si astfel s-ar putea renunta total de a mai importa energie electrica de la termocentrala Cugiurgan, aflata sub controlul regimului de la Tiraspol.
Sistarea achizitiei de energie electrica de la termocentrala Cugiurgan ar da o importanta lovitura regimului de la Tiraspol.

In privinta posibilitatilor de import a energiei electrice din Ucraina acestea sunt in prezent reduse, datorita distrugerii partiale a retelei electrice ucrainiene.

In privinta capacitatilor de producere a energiei electrice de pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau acestea sunt extrem de putine : hidrocentrala Stanca-Costesti de pe raul Prut (impartita cu Romania) si 3 CET-uri (doua in Chisinau si unul in Balti)(construite si proiectate in special pentru a produce energie termica, functionand initial pe baza de gaze naturale).

Tinand cont de faptul ca Republica Moldova nu dispune de resurse proprii de gaze naturale, carbuni sau petrol, iar potentialul energetic al retelei rauri din interiorul Republicii Moldova (Bac, Raut, etc) este destul de mic, este clar ca tot timpul Republica Moldova va fi un importator de energie electrica.

Ar trebui facuta o propunere (de catre guvernul roman) celui de la Chisinau: compania de stat "Moldelectrica" sa fie cumparata de compania de stat romaneasca "Transelectrica", astfel incat "Transelectrica" sa devina operatorul si administratorul sistemului de transport a energiei electrice si pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau!


2. Gaze naturale

In anii 70' reteaua de gaze naturale din Romania a fost adusa pana la Suceava, Botosani, Iasi, Galati. Insa atunci reteaua de gaze naturale a fost proiectata, dimensionata si construita strict pentru alimentarea cu gaze naturale a acestor orase si a industriei de acolo (doar conducta de gaze naturale care alimenteaza orasul Galati sa fi fost proiectata pentru o capacitate mai mare, tinand cont ca trebuia sa alimenteze si combinatul siderurgic).

Asadar este necesar in primul rand ca "Transgaz" sa majoreze capacitatea (diametrul+ statii de comprimare) a conductelor de gaze naturale care alimenteaza Suceava, Botosani, posibil si Galati, pentru ca, prin aceste conducte, sa existe si posibilitatea si a alimentarii cu gaze naturale a tuturor consumatorilor de pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau.

De asemenea este necesara marirea capacitatii conductei actuale de gaze naturale Onesti- Barlad- Crasna- Husi/Vaslui (conducta care a fost proiectata, dimensionata si executata in anii 90' si dupa 2000 strict pentru alimentarea cu gaze naturale a oraselor Barlad, Vaslui, Husi si a unor comune).

Astfel s-ar creea conditiile tehnice pentru construirea unor noi conducte de gaze naturale (pe langa conducta existenta Iasi- Chisinau): Suceava- Botosani- Balti, Husi- Hancesti- (Chisinau), Galati- Vulcanesti. In partea de sud a Republicii Moldova este necesara constructia unui gazoduct Vulcanesti- Chisinau, pentru a inlocui actualul gazoduct, care tranziteaza teritoriul Ucrainei.

Insa, pentru realizarea acestor investitii, trebuie in primul rand ca, guvernul de la Chisinau, sa ia o decizie politica radicala, dura, dar absolut necesara: aceea de a nationaliza si de a trece in proprietatea statului toate actiunile detinute de concernul rus "Gazprom" la "Moldovagaz"!
In prezent concernul rus "Gazprom" detine peste 50% din actiunile "Moldovagaz" si astfel practic controleaza intreg sectorul de gaze naturale din Republica Moldova!

Daca guvernul de la Chisinau ar nationaliza si ar trece in proprietatea sa toate actiunile detinute de "Gazprom" la "Moldovagaz" , ar deveni actionar majoritar la "Moldovagaz" si ar putea lua masuri dure, dar corecte, in relatia cu concernul rus "Gazprom":

-Nerecunoasterea sub nici o forma a datoriilor facute de consumatorii de pe teritoriul controlat de regimul criminal si terorist de la Tiraspol, ca datorii a "Moldovagaz" catre "Gazprom", pentru gazele naturale livrate, dar neachitate, catre consumatorii de pe teritoriul controlat de regimul de la Tiraspol;

-Emiterea de somatii de achitare imediata, iar, in caz de neplata, oprirea furnizarii de gaze naturale catre consumatorii de pe teritoriul controlat de regimul de la Tiraspol (numai uzina metalurgica din Rabnita si termocentrala Cugiurgan au datorii foarte mari pentru gazele naturale primite de la "Moldovagaz", dar neachitate; sistarea furnizarii de gaze naturale catre acesti mari consumatori, pana la achitarea completa a datoriilor, ar creea mari probleme regimului de la Tiraspol)

Obligarea termocentralei Cugiurgan de a achita tot consumul de gaze naturale ar duce la imposibilitatea acesteia de a mai produce si vinde energie electrica, la preturi de dumping (mult sub preturile pietei) catre Republica Moldova! Aceasta este in prezent explicatia din cauza careia pretul energiei electrice, produse si vandute de termocentrala "Cugiurgan", catre Republica Moldova (mai precis catre "IS Energocom") este mai mic decat pretul energiei electrice importate din Romania sau din Ucraina!

-Nerecunoasterea entitatii denumita "Tiraspoltransgaz" si incheierea numai de contracte directe intre "Moldovagaz" si consumatorii din stanga Nistrului;

-Constructia unor conducte de gaze naturale care sa lege si direct Republica Moldova de Ucraina, fara sa treaca pe teritoriul controlat de regimul de la Tiraspol.

-Daca guvernul de la Chisinau ar deveni actionar majoritar la "Moldovagaz" ar putea apoi sa vanda "Moldovagaz" catre compania romaneasca de stat "Transgaz".

Situatia actuala, cu concernul rus "Gazprom" ca actionar majoritar la "Moldovagaz", exista incepand din octombrie 1998, cand, autoritatile Republicii Moldova de la aceea data (presedintele Petru Lucinschi, prim-ministrul Ion Ciubuc si ministrul economiei si reformelor Ion Sturza) au acceptat constituirea si infiintarea concernul "SA Moldovagaz", unde concernul rus "Gazprom" sa detina peste 50% din actiuni, in contul "datoriilor" acumulate de Republica Moldova, in perioada 1991- 1998, pentru gazele naturale achizitionate de la "Gazprom"!
A fost atunci o decizie politica foarte proasta, cu consecinte dezastroase pana azi!

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeMier 01 Feb 2023, 08:48

Nu te supara domnule, dar ce pregatire ai?

te pricepi la transporturi, la energie electrica, la gaz metan, la politica regionala.

Ce ne intereseaza pe noi republica Moldova?

ei sînt rusi, fac afaceri cu rusii si mimeaza europenismul ca sa fie calul troian al rusilor.
Nu vor sa faca nimic asteapta totul de la un tatuc de la cineva mai mare si mai darnic. Exact stilul de viata al rusilor asa cum îl gasim si în operele scriitorilor rusi.

Ce tot unire, transport, linii noi pe aici cînd de fapt noi ar trebui sa întarim granita cu ei mai mult.

probabil obligati, si noi le tinem spatele si le dam cetatenia română (acusi o sa fie toti moldovenii de dincolo cetateni români) poate în ideea de ai îi îndepărta de rusi dar e o lupta pierduta.

Ramîne întrebarea de ce nu te muți peste Prut la leneșii ăia?

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Feb 2023, 09:34

Mi-aș dori sa vad la Chișinău un guvern realmente unionist, format din oameni care au dovedit că-si doresc sincer unirea cu România: fostul prim-ministru de la începutul anilor 90 Mircea Druc (patriot român adevărat; a spus atunci că dacă mai rămânea o lună prim-ministru făcea atunci unirea, dar din păcate președintele Mircea Snegur l-a înlocuit atunci cu Valeriu Muravschi), generalul Ion Costas (eroul din timpul războiului din Transnistria, a fost atunci ministru de interne și ministru apărării naționale), Anatol Salaru, Ana Guțu, Dorin Chirtoacă, etc!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Feb 2023, 12:05

Ar trebui sa facem o alianta cu ucrainenii si sa rezolvam cu armata rusa din Transnistria. Am auzit ca au un depozit mare de munitie. Daca nu e expirata, poate fi folosita de ucraineni. E momentul potrivit, altfel s-ar putea sa mai avem de furca cu nemernicii aia.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Feb 2023, 14:24

Degeaba terminam cum aia de acolo ca ramin astialalti care tot ruseste gindesc.

Asta e problema ca s-au invatat asa.

Plus ca cine stie pe unde o mai fi din munitia aia ca banii circula si pe acolo.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania   Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Cateva aspecte privind unirea Basarabiei cu Romania
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Cateva date privind municipiul Chisinau
» Unirea hc. (300)
» Inceputul.....
» Aspecte tehnice generale la vagoanele de calatori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: