Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Reportaje feroviare Adirmvl

In jos 
+24
ciprian71
AeroX
marius664
IonutCFR2009
mielutu zburator
spiderpc
didinul
Cont.dezactivat
92Dragos
mureseanu_976
lapsanszkitamas
Nesebar
cortexedge
cfr500
MariusM
Dr2005
Adrian78
TVlad
DUAL
Vlad
delly
Teodor
Kriszti219
Norbi
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 16:17

Adirmvl a scris:

IR 1722 iesint din statie si o parte din 9401. Malaxa 907 a fost decuplata de la garnitura. Il forma, cumva, pe R 9472 Piatra Olt - Pitesti?
Din cvate stiu 9024 trannsporta garnitura lui 9471/2 pana in Pitesti cel din urma continuandu-si drumul.
PRESUPUN ca 9471/2 se intoarce in Piatra Olt ca si 9475.
Malaxa poate sa se intoarca spre Caracal(este si un tren Piatra Olt Potcoava Caracal format din Malaxa)
PS. Bals are semnale luminoase sau mecanice?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 20:06

@Ets, din pacate nu m-am uitat, deci nu stiu sa-ti raspund.

@Dan,
1. Nu am habar de semnalizare, deci nu am ce sa comentez mai mult de ce se vede in imagini. Smile
2. Da, in Ungheni, Chisinau si in Odesa garile sint curate, nu ai o problema sa intri in ele ca in multe de pe la noi. Dar cum nu se sta pe peroane, in afara de mucuri de tigara, nu au ce sa arunce calatorii. Nu te dai jos din tren cu ambalajele ca sa le arunci pe peron, iar ca mergi sa urci in tren nu termini ceva de mancat sau de baut acolo, ca apoi sa arunci ambalajul pe jos.  
3. Din ce am vazut ei nu prea stau pe peroane, doar se deplaseaza pe ele. Poate si din cauza ca nu au banci, nu stiu exact care e treaba. Dar la ce puhoaie mergeau spre unele trenuri ar fi incurcat respectivele banci si poate de-asta nu exista.

@Mielutul si Catalin, impresia pe care mi-au lasat-o multi e ca se uita la tine ca si cum tu ai fi de vina pentru ca tara lor e praf si ca ei o duc nasol. Si da, "ne-ati dat rusilor" auzi de la destui. Si cum te prind jucand in deplasare, iti dau un pic la glezne. Insa cand am ajuns de la Odesa erau 0 sanse sa prindem taxi si de programul transportului in comun nu ne-am uitat. Insa am cerut ajutor si am primit. Da, am fost intrebati daca sintem romani (era si greu sa te prinzi), nu, doi nu s-au putut abtine sa nu intrebe daca nu vorbim moldoveneasca, dar nu ne-au lasat de izbeliste.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 22:12

Am uitat sa fac cateva precizari, aseara, legate de drumul Chisinau - Odesa - Chisinau:

1. Trenul retur ar putea ajunge cu o ora mai tarziu. Cel putin duminica seara e si destul de neplacut pentru cei care in dimineata urmatoare merg la serviciu, iar transportul in comun nu stiu cat de bine mai circula la ora aia.
2. La dus, dupa granita, trenul mergea cu 80-90 km/h fara limitari sau restrictii serioase. La intors o cam tinea cu 100, viteza osciland intre 90 si 110 km/h.
3. La sosire in Chisina un politista ne spunea ca, pentru cei care au ceva de declarat, sint niste formulare de completat. Evident, nimeni nu-l baga in seama. Laughing Deci si la dus, si la intors, doar ucrainenii verifica documentele.
4. Am observat ca si in Moldolva, si in Ucraina, traversele de lemn alterneaza cu cele de beton in foarte multe locuri, uneori fiind chiar una de beton la trei de lemn.
5. Pentru cei care va plangeti ca Bucurestiul e prea miez si bla-bla-bla, Chisinaul, cand vine vorba de mers la Odesa, e chiar miezul in Moldova. Poate gresesc, dar nu pareau sa fie legaturi din tara sosite in gara inainte de plecarea trenului spre Odesa. Deci daca nu esti din Chisinau, Tighina sau Tiraspol, naspic. Daca esti din Balti, sa zicem, te descurci, ca esti baiat mare. Smile

Bun, din nou in gara din Chisinau, dupa ce ne-am intors de la Odesa. Cand eram in Ucraina am gasit o stire care anunta ca se ieftinesc biletele pentru perechea Chisinau - Socola - Chisinau. Deci, desi nu ne incalzea cu mare lucru, am aflat de ce nu puteam sa ne luam bilete cand am vrut. Una din casele de bilete e deschisa non-stop. Eh, era inchisa! Smile) Cea de langa avea si program de noapte, unde era aceeasi tanti, mama de academicieni, care ne-a vandut biletele pentru Odesa. Ii cerem doua bilete pentru maine, la Socola, la clasa I, iar daca nu mai sint locuri la clasa I, la a III-a. Si am insistat pe treaba asta. Ne cere pasapoartele. Din nou, cu pasaportul meu in fata ma intreaba cum ma cheama. Iar ii zic numele de familie pe litere. Culmea, de data asta nu l-a mai gresit! Dar fara sa ne spuna nimic ne-a dat bilete la clasa a II-a! Smile)) Rad eu acum, da' atunci imi venea sa o dau cu capul de masa pe vaca.

In ziua urmatoare am aflat (vazusem ceva indicator pentru cazare, dar cum aveam deja rezolvata problema prin airbnb nu l-am bagat in seama) ca si in gara poti dormi. Cica ai "albituri, dus". Dar nu l-am intrebat pe insotitorul de vagon daca e camera dubla, daca e dus in camera, etc. Deci, daca e cineva interesat, sfatul meu e sa sunati la CFM sa intrebati.

S-a facut dimineata, am revenit la gara, de unde am luat, din nou, un D1M. Clasa a II-a, scaune ca in 26-16, dar parca nu au fost atat de rele. Poate si pentru ca am fost doar eu cu colegul pe 4 scaune. Cand sa ne o ocupam locurile, o duduie era deja pusa acolo. Ii zic ca avem doua locuri acolo. Ea zice ca nu are cum, ca are loc acolo. Ii aratam biletele, ne arata biletul, desteapta avea loc in celalalt capat al vagonului. Ne intreaba daca nu vrem sa ne mutam da' o refuzam, oferindu-ne sa o ajutam cu bagajele.

Intr-un final pornim spre Iasi. De precizat ca in trenul acesta nu era nimeni care sa vanda cafea, ceai, apa sau gustari. La clasa a II-a gradul de ocupare era de vreo 60-70%. Din ce declarau oamenii granicerilor mergeau pentru o vizita de o jumatate de zi la Iasi.

Colegul Reaboi Veaceslav a postat la topicul dedicat CFM-ului un cab view Chisinau - Ungheni. Deci cui e curios si are rabdare ii urez vizionare placuta!



Ce spuneam de alternarea traverselor din cele doua materiale.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43325753370_969d5db76d_kIMG_20180825_075013 by SSV 1915, on Flickr

Ungheni.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090069912_5a91dc2c94_kIMG_20180825_081640 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31265348238_10dd65b8ea_kIMG_20180825_081653 by SSV 1915, on Flickr

Vagoane de D1 decuplate.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44418127524_cd28a177bb_kIMG_20180825_081706 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44227322755_4407f82863_kIMG_20180825_081726 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31265329698_4d151baee0_kIMG_20180825_081808 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31265327488_88d7fa8c1c_kIMG_20180825_083331 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44227317665_8921a7a3e6_kIMG_20180825_085742_1 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44227314065_e439ccb715_kIMG_20180825_085805 by SSV 1915, on Flickr

Controlul de la moldoveni a fost rezonabil, dupa vreo jumatate de ora totul fiind gata, asta in conditiile in care vamesii nu se grabeau.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 22:33

A urmat mai bine de o ora si jumatate de asteptat in vama romaneasca. Controlul calatorilor nu a durat mai mult de 30-35 de minute, dar apoi au cautat trenul si in suflet de tigari ascunse.

Un domn il intreaba pe insotitorul de vagon unde-si poate face juniorul nevoile, mai ales ca nu se vedea la orizont ora la care urma sa plecam. O fractiune de secunda a lipsita sa zica si el el "nu s' puati". Smile))) Dar, fiind vorba de un copil, i-a spus sa mearga prin tren pana la usa X si sa coboare acolo, ca e un veceu in apropiere. Omul tot drumul a verificat biletele pe care le ridicase de la calatori. Da, aparent asa e sistemul la CFM, dar daca iti ceri biletul inapoi ti-l dau fara sa comenteze. Mai completa niste linii de tabel, mai numara biletele, le ordona de la primul la ultimul si invers, etc. Ce sa si faci tot drumul? E printre singurii angajati ai CFM-ului cu care am interactionat si care era binevoitor. Am povestit despre drumul de la Odesa, despre impresiile legate de orasul ala si de Moldova, etc. El mi-a spus si de cazarea din gara. Daca ar fi toti CFM-istii ca ei sigur si intreprinderea ar avea o situatie ceva mai buna.

Din vama pana la Socola trenul a mers cu viteza de plimbare prin parc. 10-15 kilometri pe ora sa fi fost viteza comerciala. Linia e praf, bulbere si bucati.

Cred ca asta e linia de la CET II Holboca.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090031122_6f93b72734_kIMG_20180825_103300 by SSV 1915, on Flickr

Trenul sosit in statie si impunatorul peron.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090027662_ac0888520e_kIMG_20180825_105407 by SSV 1915, on Flickr

Gara Socola vazuta din strada. Da, cladirea e intre linii iar drumul era in spatele meu.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090026032_8d7cac6477_kIMG_20180825_105726 by SSV 1915, on Flickr

Era un autobuz in fata garii, dar acela nu ajungea la gara principala. De ce ar fi ajuns, nu?

Per total e foarte nasol sa mergi cu trenul din Romania in Moldova. trenul asta a facut vreo patro ore si jumatate. Din ce am inteles autocarele baga si ele vreo 3. Cu Prietenia a, facut 15. Execrabili timpii!

In caz ca sint curiosi sa faca o excursie similara, daca Chisinaul a fost sub asteptari, Odesa a fost mult peste! In ambele orase o masa ajunge la 30-40 de lei romanesti, felul doi si ceva de baut, chiar si doua beri, in functie de loc. Insa nu ne-am uitat la preturi cand ne-am pus la o masa. Taromul a introdus curse Bucuresti - Odesa, nu stiu daca merita la preturile alea, dar orasul trebuie vizitat, mai ales vara, cand puteti sta si la mare!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:00

D1M e modernizat cum trebuie, din perspectiva calatorului, in linii mari. Spun in linii mari pentru ca e destul de zgomotos, semn ca provine dintr-un fost AM de clasa a III-a.

Schema locurilor. Era afisata la casele de bilete din Chisinau.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43265788090_c6925ecb32_kIMG_20180817_094616 by SSV 1915, on Flickr

Afiajul ala a tot urat calatorilor drum bun din partea CFM-ului, iar ecranele nici nu stiu daca erau conectate. Sigur nu le-am vazut aprinse.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44167635795_64dbad8571_kIMG_20180819_064609 by SSV 1915, on Flickr

Masuta pe spatarul fiecarui scaun, plus capacul cosului de gunoi pe post de suport, pentru cei care stau la fereastra.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43265787840_afe0ef6247_kIMG_20180819_064620 by SSV 1915, on Flickr

Prizele. Desi pe cealalta parte a culoarului e un scaun pe rand, nu doua, sint tot doua prize. Wifi-ul functioneaza decent pana aproape de granita. Dar dupa Tiraspol, de exemplu, n-a mai mers deloc. Nici in Ungheni.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43265780510_d4d06e61ab_kIMG_20180819_083816 by SSV 1915, on Flickr

Intr-unul din capatul fiecarui vagon exista un suport pentru vagoane voluminoase. Tot in numar de una per vagon sint si baile. Incuietoarea schimba culoarea literelor afisajului "WC" in rosu sau verde, calatorii putand vedea cand e ocupat sau liber. Totodata, cand intri in cabina e un singur bec, chior, aprins, dar cand rasucesti incuietoarea se aprind alte doua, astfel ca locul ajunge sa fie luminat corespunzator. Geam din spate, deci daca ai norocul sa intri dupa unul care a stat mai mult nasol. Hartie si sapun dupa noroc.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45030342912_dbce4a3039_kIMG_20180824_180943 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45030342142_ff0f07f6e2_kIMG_20180824_180953 by SSV 1915, on Flickr

Cele doua AM-uri care fac de serviciu pe Chisinau - Odesa si retur.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 30141566127_03cd7c2297_kIMG_20180824_181322 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45030333812_e862c389b4_kIMG_20180824_183523 by SSV 1915, on Flickr

Afisajele cu ruta alterneaza denumirile in rusa si in alfabetul chirilic cu cele in romana si alfabetul latin.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45030332322_bf6dd4ec5d_kIMG_20180824_183535 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45030331502_6871ef1040_kIMG_20180824_183554 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:09

Fain.
Descrierile tale contrasteaza cu parerile lui ldh80 despre aceasta tara si locuitorii ei. pig


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Sam 06 Oct 2018, 23:20, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:19

Clasa a II-a. Acel micut bar este ocupat in unele trenuri, cu un angajat care vinde mancare ambalata si bauturi. Pe ruta Chisinau - Socola era ocupat de insotitorul vagonului.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44227309915_aaf67ebb79_kIMG_20180825_093151 by SSV 1915, on Flickr

Vagonul 3 (remorca) al trenului, de clasa a III-a, la fel ca cel cu numarul 4 (motor). Din ce am putut vedea pe viu si in unele reportaje de pe youtube husele alea albe se pun numai pentru trenurile care ies din granitele Moldovei.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090079632_3356009cbc_kIMG_20180825_075234 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090076382_3695963e78_kIMG_20180825_075248 by SSV 1915, on Flickr

Picioarele de Hercule ale subsemnatului. Ai loc, chiar daca ai 186 de centimetri. Iar scaunele nu par mai tari ca cele de clasa a II-a. Cum nu prea sint calatori e destul de pont sa mergi la clasa a III-a. Spun "destul de" pentru ca diferentele de pret intre clase sint decente, nu ca la CFR: 130 MDL la clasa I, 100 MDL la clasa a II-a si 90 MDL la clasa a III-a. In lei romanesti sumele sint de patru ori mai mici.

Pana si la clasa a III-a ai un rahat de suport sub geam, pe cand la CFR Calatori asta e un lux in multe cazuri. Totusi, n-am inteles zgarcenia de a pune cotiere si pentru locurile astea.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31265353058_b88e6c78ca_kIMG_20180825_075505 by SSV 1915, on Flickr

Camera de supraveghere de la unul din capetele vagonului.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45139080711_4d280019f0_kIMG_20180825_093507 by SSV 1915, on Flickr

Si in exterior.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45139078881_b5d5864929_kIMG_20180825_100456 by SSV 1915, on Flickr

Cu treptele astea treaba sta cam asa: sint bune pentru Moldova, peroanele fiind joase. Dar in Odesa insotitorii de vagon ii avertizau pe oameni sa aiba grija cum calca la urcarea in vagon.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44227304455_aa134ae5f7_kIMG_20180825_100527 by SSV 1915, on Flickr

Laughing lol!

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45090033462_53138f6694_zIMG_20180825_100955 by SSV 1915, on Flickr

Boghiu-motor. N-am mai vazut unul asemanator, cu distante diferite intre osii.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43325701280_580f026255_zIMG_20180825_105349 by SSV 1915, on Flickr

Cam asta a fost aventura din Moldova si Ucraina. Sper ca n-am uitat nimic. Daca aveti nelamuriri va stau la dispozitie. Smile


Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:26

Mersi, Dane!

Stai linistit, ca si eu sint pentru unire, doar ca nu sint orb. Poate oamenii din Husi sint mai asemanatori ca fel de a fi cu moldovenii de peste Prut si de-aia ii vede altfel. Smile)

Feroviar sa nu te astepti la mare lucru. Ce imi pare rau e ca nu am fost in gara la plecarea sau sosirea unui tren spre/din Rusia.

Dar pune-ti pasaportul cu tine si mergi si la Odesa. Numai vezi, du-te singur. Noua ne tot fugeau ochii, la cat de frumoase sint fetele pe acolo, deci daca mergi cu doamna sa nu va intoarceti separat. Smile)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:38

Sa inteleg ca si acest tip de tren are insotitor la fiecare vagon?

Controlul biletelor la ei se face tot cala noi de catre conductor sau doar la urcarea in tren?

Ce diferente in activitatea feroviara ai mai remarcat?

Mecanicii moldoveni merg pina in Odesa ori au ucrainienii mecanici pentru D1M?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 23:51

Singura nelamurire pe care o am e daca e unul pentru ambele vagoane de clasa a III-a sau un insotitor pentru fiecare. Vagoanele de clasa I si de a II-a au insotitori dedicati.

La trenurile internationale se verifica la urcarea in tren si apoi vine insotitorul si iti ia biletul. Pentru birocratia lor, nu stiu care e treaba. Cel din Prietenia a venit sa ne intrebe daca vrem biletele inapoi, ca sa stie daca sa faca fotocopii dupa ele sau nu. Celor din AM-uri le-am cerut si mi le-au dat inapoi imediat. Insotitorii sint si controlori. Asta a fost pe internationale. Pe rutele interne nu stiu care e procedura. Dar na, sint tinuti pentru locurile de munca. Avand in vedere ca nu prea au opriri pe intern, stau degeaba pe drum. Sau poate sint tinuti sa nu lase calatorii la veceu cat sta trenul in vama. Smile)))

Diferente remarcate... Am mai intalnit doua D1-uri in statii diferite, asteptau sa treaca Prietenia, si cred ca era trenul de la Moscova care merge Calarasi cel cu care ne-am intersectat cand ne-am intors la Iasi. Plus garnituri de marfa prin statii. Cele mai multe fiind pentru transportul granelor. Cam atat. Chiar m-a uimit cat de redus e traficul feroviar pe acolo.

Din ce mi-am putut da seama tot personalul merge pana la Odesa, inclusiv mecanicii.


Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Dum 07 Oct 2018, 00:11, editata de 2 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 00:02

Mersi.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 01:13

Boghiul ăla e special nu doar pentru că are distanțe diferite între osii ci și pentru că fiecare roată are cilindrul de frână cu timoneria aferentă. E o soluție constructivă pe care nu am văzut-o decât la Ludmilla, unde din nou fiecare roată are un cilindru de frână dedicat cu tot cu timonerie... bine, Ludmilla e de construcție sovietică.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 11:28

La Ludmilla ai cilindri de frână la fiecare roată că nu au avut cum altfel să facă frâna la boghiul ăla. În mod sigur şi la D1-uri a fost aceeaşi situaţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 16:49

Cladirea garii din Iasi, vazuta dinspre strada.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44419740374_7aed1dfec3_kIMG_20180825_111743 by SSV 1915, on Flickr

Reusita, dupa mine, combinatia de fatada veche cu insertii de sticla.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31281712288_64ee1e64d1_kIMG_20180825_111748 by SSV 1915, on Flickr

97 0674

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 30217008347_e6f1069fb8_kIMG_20180825_123408_1 by SSV 1915, on Flickr

97 1603. Pe fundal se vede o parte a garniturii unui local Iasi - Vaslui.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 30202780307_04b3492627_zIMG_20180825_123505 by SSV 1915, on Flickr

Cladirea garii si R 5422 Iasi - Bacau, cu care urma sa mergem pana la Pascani. Compunerea: 36-16 26-16.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44229164755_5d4815f725_zIMG_20180825_123429 by SSV 1915, on Flickr

A plecat cam 3/4 ocupat din Iasi, dar pe parcurs au tot coborat oameni. Am ramas placut surprins de viteza de pe Iasi - Pascani, pe mai toata bucata de drum s-a dus cu 80-100 km/h. Pe cele mai multe parti din magistrale nu merg trenurile asa de bine... Nu m-am uitat la ceas, deci nu stiu daca a ajuns timpuriu, dar sigur a stat 15 minute pentru rebrusare in Pascani. Desi seputea rezolvata problema clar in maximum 10 minute. Dar na, CFR...

Vedere spre Dolhasca.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282204208_3e8a178983_kIMG_20180825_142718 by SSV 1915, on Flickr

Spre Roman.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282202058_df4fbaf671_kIMG_20180825_142725 by SSV 1915, on Flickr

Cladirea garii vazuta din R 5449 Bacau - Suceava Nord.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282199768_46b9814fec_kIMG_20180825_151041 by SSV 1915, on Flickr

Lunca Siretului hc

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43341887250_e481314fa9_kIMG_20180825_151715 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282194308_b083fd598f_kIMG_20180825_151719 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 16:55

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43341878830_5caa7f4c6c_kIMG_20180825_152039 by SSV 1915, on Flickr

Intrarea in Lespezi.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43341876300_3dded3fe3b_kIMG_20180825_152137 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43341869660_5eadc14674_kIMG_20180825_152148 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 43341866840_baf5c01032_kIMG_20180825_152204 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44244252575_08d3714c8f_kIMG_20180825_152215 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 30217541167_0852cf3447_kIMG_20180825_152230 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 45155809781_7a90f58983_kIMG_20180825_152234 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44244247995_f434115e47_kIMG_20180825_152238 by SSV 1915, on Flickr

Probota hc

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44244245445_a262f40ff3_kIMG_20180825_152257 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282164698_b24055a90f_kIMG_20180825_152303 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 31282162728_f82a37f328_kIMG_20180825_153228 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44434274154_904ac1deb5_kIMG_20180825_153709 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 44434271914_b204bcfbb2_kIMG_20180825_153717 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
Continut sponsorizat





Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Reportaje feroviare Adirmvl
Sus 
Pagina 17 din 22Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Reportaje feroviare - Teodor.
» La Multi Ani adirmvl !
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Reportaje mai vechi
» Accidente feroviare

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: