Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Reportaje feroviare Adirmvl

In jos 
+24
ciprian71
AeroX
marius664
IonutCFR2009
mielutu zburator
spiderpc
didinul
Cont.dezactivat
92Dragos
mureseanu_976
lapsanszkitamas
Nesebar
cortexedge
cfr500
MariusM
Dr2005
Adrian78
TVlad
DUAL
Vlad
delly
Teodor
Kriszti219
Norbi
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeLun 01 Oct 2018, 14:07

,,4 - numarul compartimentului, 2 - numarul locului din compartiment. Dar nu am inteles ce era cu 15"
42 este numerotarea europeana.
15 este numerotarea din ex-spatiu URSS.
La ei numerotarea incepe de la 1 la 36. Am intalnit si in Ucraina toate vagoanele UZ au dubla numerotare. Pentru cei ce calatoresc intern se tipareste locul in varianta a doua. Iar biletele internationale in varianta europeana.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeLun 01 Oct 2018, 19:11

Acum, ca zici, are logica. La casa de bilete numerotarea din D1M tot la fel aparea numerotarea, de la 1. Mersi!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeMier 03 Oct 2018, 21:29

Dragii mosului, azi va duc de la Chisinau la Odesa.

Cu o saptamana inainte de drumul Chisinau - Odesa am intrat in muzeul de istorie din R. Valcea unde am dat peste asta. CFRT?

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030417202_ca341c97fe_kIMG_20180812_162504 by SSV 1915, on Flickr

Revenind la drumul in sine. Cand inca se schimbau boghiurile olandezul mi-a zis ca a reusit sa cumpere doua bilete pentru aceeasi data in care voiam sa mergem si noi de la Chisinau la Odesa. Se pare ca a avut noroc la a treia sau a patra incercare. Totusi, cica ar fi trebuit sa si le scoata la imprimanta la gara, doar ca acolo i s-a spus ca nu e nevoie si ca tot ce trebuie sa faca este sa arate biletele pe telefon. Si a mai zis ca la clasa I mai erau 3 bilete cu vreo 12 ore inainte. Super... Eu am sunat la CFM si, la fel cum a zis si colegul Reaboi Veaceslav, doamna de acolo mi-a spus ca biletele nu se rezerva, nu se pot cumpara pe net, doar in persoana, de la gara.

Buuuuun... Cum ne-am dat jos din tren ne-am dus ata la casele de bilete, pentru ca nu eram singurii sositi cu trenul ala in Chisinau care voiam sa ajungem si la Odesa. Ne punem la una din case unde o doamna se pregatea sa inceapa programul. Fratilor... Nu ca n-a raspuns cand am zis "saru' mana"... Da' atata durere in cur fata de calator vezi rar si la noi. I-a luat trei minute, daca nu mai bine sa scoata din sertar si sa el aranjeze pe masa agrafele pentru coli, scotch-ul, cateva hartii si alte maruntisuri. Stiu, acum va ganditi "hai, ba, las-o-n spanac, ca macane! Cum sa stea atat?" Nu exagerez nici cat negru sub unghie. Cred ca si daca ar fi dat cineva sa moara in fata ghiseului, ei nu i s-ar fi zbatut un muschi. O indiferenta formidabila.

Termina de aranjat obiectele pe care mie imi venea sa i le bag pe unde o cauta proctologul si sa i le scot pe nara stanga si zice:
- Da...
- Doua bilete la clasa I pana la Odesa, pentru duminica, si inca doua inapoi, pentru vineri, va rog.
- Aaaa... Da' nu mai sint bilete pentru Odesa...
- Shocked atunci la clasa a II-a. Daca nu mai sint nici la a II-a dati-ne la a III-a...
- Da' nu mai sint bilete pentru zilele alea!

Si incepe sa caute prin calculator. Dupa un minut sau mai bine zice "deci doua bilete la clasa I pentru 19 august pana la Odesa si inca doua inapoi, pentru 24?" Eu si colegu' ne uitam unul la celalalt muti. Asteptam sa apara Nea Gaita cu camera ascunsa si tanti sa rada in hohote de noi. Dar nu! Dupa ce mai intreaba odata data si trenul, ma intreaba si numele noastre. I-l spun pe al colegului, i-l spun si pe al meu (nu e chiar cel mai comun) si ma pune sa repet. I-l zic iar pe litere. Evident, mi l-a gresit! Nu ca l-a inteles gresit, desi avea pasaportul meu sub nas. Mi l-a scris gresit pe bilet.

Credeati ca e gata? Neaaaa... Am terminat cu cu biletele de Odesa. Dupa asta i-am zis ca vrem si bilete la trenul de Iasi, pentru 25 august. Raspunsul?
- Nu s' puati.
- Cum nu se poate?
- Inca nu s' dau bilete pentru data șeia.
- Cum sa nu? De ce? (Adevarul e ca in punctul asta nici io nu aveam ce sa fac decat sa pierd vremea cu Veorica)
- Inca nu s' vand bilete pentru atunși!
- Si cand putem lua?
- Vedem, inca nu s' știi.

Revenim peste doua dimineti in gara feroviara din Chisinau pentru cea mai asteptata parte a concediului, cea petrecuta la Odesa. Aglomerat bine, oamenii tot veneau. Cu bagaje, cu copii, cu soacra, etc. Nu era trecut nicaieri nimic despre linia de la care pleaca trenul. Adevarul e ca la trei linii, cate sint pentru calatori... Dar vedem ca se pune lumea la coada, ca la aeroport, pentru ca din cladirea garii iesi printr-o usa anume ca sa ajungi la trenul de Odesa. Inaintam destul de bine. Eu detest cozile si nu am apucat sa ma plang ca stam pe loc prea mult, ca sa va faceti o idee. Doar ca tot controlul a insemnat sa aratam biletele insotitorului de vagon si am putut urca. Trenul a fost compus din doua D1M-uri. In AM-ul nostru clasa I nu avea locuri libere, nici clasa a II-a, iar dupa granita, in vagonul de clasa a III-a (cu numarul 3, cel cu 100 de locuri) erau vreo 15 calatori.

CFM-ul ne-a urat calatorie placuta tot drumul. Altceva nu aparea pe afisajul de deasupra culoarului.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167635795_64dbad8571_kIMG_20180819_064609 by SSV 1915, on Flickr

Spatiu, aer conditionat, curatenie, dar niste scaune nu foarte confortabile, cum a observat si colegul de drum. Ma rog, le stiti, sint aceleasi din saloanele de clasa I din etajate. La fel si la clasa a II-a, acelasi model din 26-16-urile CFR-ului.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265787840_afe0ef6247_kIMG_20180819_064620 by SSV 1915, on Flickr

Pana la granita foarte putin a coborat sub 40 km/h. Viteza maxima pe care mi-a aratat-o GPS-ul a fost de vreo 85. Numai ca pe foarte multe bucati din drum se mergea cam asa:



Ajungem in prima din cele doua statii de pe teritoriul Moldovei, Tighina.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265787040_bff91421b0_kIMG_20180819_080617 by SSV 1915, on Flickr

"Bender", cum ii zic cei din "Transnistrita".

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265786430_7ec48470af_kIMG_20180819_080620 by SSV 1915, on Flickr

De precizat ca atat aici, cat si in Tiraspol, au coborat 10-15 insi si s-au urcat intre 20 si 40.

Linia se desprinde spre Sud, apoi o coteste spre Vest, spre Cainari (?).

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265785520_5d237cee42_kIMG_20180819_080753 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265785090_151b4bc58c_kIMG_20180819_080757 by SSV 1915, on Flickr

Soseaua spre tiraspol. Se poate observa reteaua de alimentare a troleelor, care leaga cele doua orase. Da, cele doua orase sint legate de o linie de troleibuz.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265783470_cd9608cd8a_kIMG_20180819_081045 by SSV 1915, on Flickr

Complexul sportiv din Tiraspol.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44358380874_f71010b56a_kIMG_20180819_081609 by SSV 1915, on Flickr

Ce am putut poza prin geam din gara Tiraspol. Avand in vedere ca desteptii aia cred ca ei sint o tara n-am vrut sa fac pe istetul si sa cobor pe peron sa fac poze, desi trenul a stat 10-12 minute, la fel ca in Tighina.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265782200_9df61b4ebb_kIMG_20180819_082415 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265781220_bd769768eb_kIMG_20180819_082433 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeMier 03 Oct 2018, 22:06

O linie care merge pe latura Vestica a Lacului Raului Ciugiurgan (granita dintre Moldova si Ucraina). Linia leaga centrala electrica GRES Moldova, prin racord, de retelele Moldovei si Ucrainei.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265780160_8b2a9ff960_kIMG_20180819_085053 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265779330_6db7e7e164_kIMG_20180819_085054 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265777650_501fc9d23f_kIMG_20180819_085138 by SSV 1915, on Flickr

In Ucraina electrificarea incepe imediat dupa granita.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44358374824_aca16a8dd0_kIMG_20180819_085405 by SSV 1915, on Flickr

Rozdilna. In partea de Nord a statiei e un alt racord, de unde linie merge in sus pana la Fantana Mica, urmatorul nod.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44358372954_9b291d4f61_kIMG_20180819_094453 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44358372034_a973bc1ea8_kIMG_20180819_094457 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265772390_3a3bb36054_kIMG_20180819_094501 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44358370524_70c227eb31_kIMG_20180819_094528 by SSV 1915, on Flickr

Controlul a durat undeva la jumatate de ora, dar stationarea cred ca a ajuns pe la 45 de minute. Evident, fix atunci mi-a trebuit la baie si m-am dus. Ca in 15 secunde sa bata nervos insotitorul de vagon in usa strigand ceva in ruseste. Deschid. Continua in ruseste. Il intreb "poftim?", ce credeti ca raspunde? Nu s' puati! Din nou, din acelasi motiv, veceu cu descarcare intre sine.

Dupa nici 10 kilometri am inceput sa mergem mai serios. Fara smuciturile de pana in Tiraspol si cu viteza intre 80 si 90 aproape constant, destul de putin a scazut sub viteza asta. Bravo UZ-ului!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeMier 03 Oct 2018, 22:09

Un marfar cu o 2ES5K la tractiune.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167713505_7eead5be27_kIMG_20180819_094906 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205740628_2d1277f243_kIMG_20180819_102953 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205735648_04ed361c39_kIMG_20180819_103115 by SSV 1915, on Flickr

Rame electrice ER9E. Banchete de lemn si 10 vagoane.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205735648_04ed361c39_kIMG_20180819_103115 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205734288_64d3dfa4e6_kIMG_20180819_103124_1 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205732288_5d410766e1_kIMG_20180819_103128 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205730628_c1dc8b097a_kIMG_20180819_103134_1 by SSV 1915, on Flickr

Cu 2-3 kilometri inainte de tampoanele liniilor incel siruri nesfarsite de vagoane de calatori.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205725968_5b20f2d889_kIMG_20180819_103851 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeMier 03 Oct 2018, 22:42

In ultima poza din Moldova se vede o linie mai jos, este cumva linia despre care s-a vorbit aici pe forum ca duce la o termocentrala?
Si se mai vede ceva ce pare un pilon de pod neterminat.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeMier 03 Oct 2018, 22:47

N-am informatii despre pilonul de pod, dar da, in ultimele poze se vede respectiva linia. Am si scris: Linia leaga centrala electrica GRES Moldova, prin racord, de retelele Moldovei si Ucrainei.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 04 Oct 2018, 09:21

Erau discutii ca racordul spre Ucraina e scos.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 18:50

Dane, nu stiu nimic nici de discutii, nici daca e scos racordul. Da' nu prea vad de ce sa-l fi desfiintat.

Actuala cladire a garii Odesa Golovna (Одеса-Головна) dateaza din '52. Are 10 linii, din care cea pe care am sosit noi are tampoanele cu 120-140 de metri mai departe de celelalte. Iar de pe peron treci pe poarta asta si mergi pe trotuar pana in dreptul cladirii. Ca asa se primeste un ten international. Smile E drept, nu m-am uitat sa vad cat de ocupate erau celelalte linii, dar totusi...

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205706688_130f278ec9_zIMG_20180823_170533 by SSV 1915, on Flickr

In fata garii erau dube care faceau curse pana la Kiev si, daca retin bine, pana la Harkov. Deci se practica si in tari cu tren ieftin si in care lumea chiar se deplaseaza pe calea ferata.

Cupola cladirii.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205705558_6a03a3b868_kIMG_20180823_170730 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205703498_75ec9da8fb_kIMG_20180823_170740 by SSV 1915, on Flickr

Plecari.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205701688_840f9fc0b2_kIMG_20180823_170803 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205698858_79cf1aab1a_kIMG_20180823_170814 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205696548_588938d0d7_kIMG_20180823_170902 by SSV 1915, on Flickr

Sosiri.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078576871_7d67b8f682_kIMG_20180823_171642 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167664385_27e0425cd5_kIMG_20180823_171628 by SSV 1915, on Flickr

Sala de asteptare.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205693058_24a6db4129_kIMG_20180823_170913 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 31205689518_d441047e70_kIMG_20180823_170936 by SSV 1915, on Flickr

Preacucernicul Franarie, ocrotitorul UZ-istilor. Razz

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265731280_223699890a_kIMG_20180823_171013 by SSV 1915, on Flickr

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 18:59

Tabela electronica, plecari.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265729330_8df132bc46_kIMG_20180823_171116 by SSV 1915, on Flickr

Tabela completa.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167672915_5218632416_kIMG_20180823_171134 by SSV 1915, on Flickr

La intrarea pe unele peroane sint pusi turnicheti, dar nu erau functionali.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078593551_a97170de2d_kIMG_20180823_171149 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078590841_5959dd766c_kIMG_20180823_171223 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078587431_b929731a57_kIMG_20180823_171303 by SSV 1915, on Flickr

Trenuri spre toate zonele din tara.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078585281_77d118c7c7_kIMG_20180823_171324 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078583931_6c156d69ec_kIMG_20180823_171347 by SSV 1915, on Flickr

ER9E-uri. Spre pline.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078582351_727f79597a_kIMG_20180823_171352 by SSV 1915, on Flickr

Cladirea vazuta dinspre tampoane.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167665125_51d1c3c4d9_kIMG_20180823_171509_1 by SSV 1915, on Flickr

VL80C-1672

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078573391_5a31444f71_kIMG_20180824_175101 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 19:08

ChS4-188

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45078570041_6215270ec7_kIMG_20180824_175110 by SSV 1915, on Flickr


Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167659295_c45492f644_kIMG_20180824_175144 by SSV 1915, on Flickr

Uitasem ca exista garnituri atat de lungi...

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265704180_19f2797608_kIMG_20180824_175210 by SSV 1915, on Flickr

Si nu circula goale.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030344742_d8ceff39dd_kIMG_20180824_175737 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141570117_a41212c57e_kIMG_20180824_175823 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 43265698800_5b118f4ada_kIMG_20180824_181256 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030339882_850dd7ac71_kIMG_20180824_181308 by SSV 1915, on Flickr

In stanga, trenul de Ternopil pleca, incet. Apropo, viteza trenurilor era destul de mica. 20-25 km/h la plecarea din statie.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030339882_850dd7ac71_kIMG_20180824_181308 by SSV 1915, on Flickr

Doua din D1M-urile CFM-ului.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141566127_03cd7c2297_kIMG_20180824_181322 by
Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141566127_03cd7c2297_k

Cladirea vazuta de pe peron.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030338082_75bb04552c_kIMG_20180824_181552 by SSV 1915, on Flickr
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 20:16

Trenul de Harkov a pornit si el.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141564467_ec3e57c7df_kIMG_20180824_181746 by SSV 1915, on Flickr

VL60PK-1564 se retrage in depou.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141562597_7e9b596ca3_kIMG_20180824_182006_1 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167642245_33d8414102_kIMG_20180824_184020 by SSV 1915, on Flickr

Si la intors au fost tot doua D1M-uri, cu grad de ocupare similar. Evident, numerotarea vagoanelor era facuta gresit fata de ce scria pe bilete, in sensul ca la dus era vagonul 21, adica AM-ul 2, vagonul 1. Aici tot intreba lumea unde are locul, pentru ca numerotarea era 1, 2, 3, 4, 1-1, 1-2, 1-3,1-4. Iar cei cu locuri la vagoanele 2X... In fine, am vazut-o pe una din insotitoare spunandu-i cuiva "asta e vagonul 1" si arata spre numarul clasei. Laughing

Voiam sa vad cum sint si celelalte vagoane, dar, cand sa intru in cel de clasa a II-a ma ia in primire insotitorul.

- Ce faci?
- Bine, vreau sa trec.
- A, da' nu s' puati...
- Pai vreau sa vad cum arata inainutru celelalte vagoane.
- Da' de ce, n-ai mai fost cu trenu'?
- Ba da, da' noi nu avem AM-uri ca astea doua.
- Da și, in Romania nu sint trenuri?

Si caterinci de-astea de neam prost. Ca intr-un final sa-mi spuna ca pot trece dupa ce pleaca trenul. Evident ca nu mi-am mai batut capul, mai ales ca putea taranu' sa spuna asa de la inceput, da' da-i unuia sa pazeasca o usa...

Apoi m-a intrebat femeia care vindea mancare si bauturi cum de am venit in Odesa si cum m-am descurcat daca nu stiu rusa. Cam atat ii duce pe unii capul, da' o ard caterincosi si dastepti in creieru' din cap.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030332322_bf6dd4ec5d_kIMG_20180824_183535 by SSV 1915, on Flickr

Pornim. Un vagon pentru transportul autoturismelor calatorilor.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167640535_b2a01ac9f4_kIMG_20180824_184548 by SSV 1915, on Flickr

2TE dupa plecarea din vama ucraineana. De precizat ca pana la granita mai este o statie, Kuciugran (sper ca am transliterat corect).

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030327782_311f1eb7a1_kIMG_20180824_194211 by SSV 1915, on Flickr

ChME3 (boghiu cu trei osii, spre deosebire de doua osii, cate au boghiurile de ChME2)

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 44167637895_9a0c3b34b1_kIMG_20180824_194219 by SSV 1915, on Flickr

Racord spre Nord, spre nodul din Mihajeve.

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 45030326242_c6dfeb4b00_kIMG_20180824_194324 by SSV 1915, on Flickr

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 30141549827_5fb0cc254a_kIMG_20180824_194400 by SSV 1915, on Flickr

Si cam aici se termina pozele, pentru ca se intuneca.

De precizat ca si in AM-ul asta AC-ul mergea prea tare, iar o doamna, invelita cu o bluza si un prosop mare, a cerut sa fie dat mai incet. Nu era singura femeie cu haine suplimentare pe ea. Eh, ce raspuns credeti ca a primit? Exact! "Nu s' puati...". Eh, doamna nu a acceptat raspunsul. Smile))) Si a avut grija sa stie insotitorii. Smile))))) Plus ca a fost sustinuta de mai multe femei si, ce sa vezi? S-a putut da aerul mai incet! Smile))

Cam atat din drumul Chisinau - Odesa - Chisinau, urmeaza Chisinau - Odesa.

Ce nu inteleg e de ce circula trenurile astea J-D sau V-D, ca n-am reusit sa inteleg, cu doua AM-uri, in loc sa circule zilnic cu unul. Si, daca tot sint atat de scarbe astia de la CFM si incearca sa bage calatorilor biletele scumpe pe gat, de ce nu circula zilnic ori in format A-B-B-A, ori A-B-B-C. Dar misterioase sint Caile Ferate din Moldova. Smile




Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 21:12

Faine poze, vag la mijlocul peroanelor niste semnale, banuiesc ca sint repetitoare.
Peroanele sint destul de curate desi nu sint cosuri de gunoi dar nici banci sa stai pe peron.

aici au fost discutii despre racordarile alea. http://trenuletz.forumz.ro/t715p960-cfm-moldova
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 11:52

Moldovenii chiar sunt nașpa cu românii, nu îi iubesc prea tare. În Chișinău unii chiar se uitau urât tare, li se pare că noi suntem niște oameni infinit de bogați care venim să îi admirăm în sărăcia lor și să îi țepuim pe toate drumurile. E păcat, dar asta-i realitatea. Iar cu trenurile, având în vedere că au 10 pe zi care pleacă din Chișinău (cam câte pleacă din ultima haltă din România), na, normal că țin la ele ca la un bun important, ca la un mare secret de stat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitimeSam 06 Oct 2018, 14:20

Sunt batuti in cap cu parul. Au venit in Europa cu dubla cetatenie de aia se dau mai importanti decat romani. Si faptul ca ei cunosc 2 limbi iar e un avantaj in mintea lor bolnava.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl   Reportaje feroviare Adirmvl - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
Reportaje feroviare Adirmvl
Sus 
Pagina 16 din 22Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Reportaje feroviare - Teodor.
» La Multi Ani adirmvl !
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Reportaje mai vechi
» Accidente feroviare

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: