|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 00:26 | |
| - Vitosa a scris:
- Pe mersul vechi ajungea in Orșova la 19.49 si pleca la 20.14 (R9195). La cat pleacă acum ultimul regio din Orșova ?
Acum garnitura lui 9192 se ataseaza la 9197 de asta e doar pana la Toplet ca nu e timp pana la Orsova, daca era timp sa ajunga 9192 in Orsova si apoi sa il ataseze la 9197 asa faceau. Pe vremuri acest 9192 era Timisoara-Craiova sau mai inainte era Timisoara-Pitesti-Bucuresti P 1006. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 01:04 | |
| - mielutu zburator a scris:
Dacă s-ar reabilita Făurei - Urziceni la 100 km/h (nu necesită lucrări elaborate; șina e în stare impecabilă din cauza lipsei traficului de marfă, doar terasamentul e cam trist) s-ar putea băga tren în rang III care să facă distanța în 3 ore. După 2003 nu țin minte vreun tren care să facă sub 3h30, dar nu neg existența lor, mai ales că VS pe Făurei - Barboși era 120 km/h. Rămâne de văzut, eu tot cred că un rang II cu oprire în P.O Aeroport și Brăila și-ar scoate pârleala, ar avea timpi de mers sub 3h30 în condițiile astea. Rang II înseamnă risc comercial 100% pentru OTF, preţuri mari şi şanse reduse să-şi acopere cel puţin cheltuielile de exploatare. Nu merge pentru un tren cu circulaţie zilnică, în România fără compensaţie dispare transportul feroviar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 01:58 | |
| Pe Bucureşti - Constanţa sunt trenuri în rang III care merg fără oprire... însă trebuie determinat şi impactul comercial asupra suprimării de opriri. După Pogoanele, Ruşeţu şi alte HM-uri nu cred că o să plângă mulţi, dar dacă scoţi opririle din Făurei, Urziceni şi, eventual, Ianca... s-ar putea să ai de pierdut. Dar asta înseamnă să regândeşti tot mersul pe linia 700, ca să faci în aşa fel încât aceste trenuri ,,rapide" să nu trebuiască să aştepte după altceva. Pe vremea IC-urilor Galaţi - Bucureşti se mai nimerea să stea IC-ul la cruce prin Ruşeţu. Da' în schimb nu oprea la Urziceni, deşi intra în abatere şi ieşea tot în abatere (sau ieşea pe directă şi trecea pe abatere la Armăşeşti dar, de obicei, din Urziceni ieşea direct pe linia de Bucureşti), aşa că o oprire de 30s nu ar fi afectat restul parcursului. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 07:47 | |
| - dan tm a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
Trasa modificata din 21.12.2015. Nu circula duminica pe distanta Caransebes-Toplet. La o saptamina de cind s-a schimbat mersul, dupa inca o saptamina o sa il duca la Orsova, sau poate la Virciorova.
De ce nu l-au lasat la Orsova de la inceput, ce le trebuia scurtat? si de ce au schimbat, banuiesc ca acuma au schimbat si la celalalt 9197ca sa aiba timp sa le cupleze in Toplet? Si daca 9192 prinde o zi mai slaba si întârzie serios unde mai are loc cuplarea cu 9197 ?? Sau garnitura se întoarce fara călători cu nr de GG ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 08:29 | |
| Ma gindesc ca au gindit si o solutie de avarie, sau poate ca nu... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 13:26 | |
| Inseamna ca are lumea bani la Galati de se propun trenuri InterCity catre aceasta destinatie... Nu sunt IC catre Constanta si vad ca se propun catre Galati.
Lasand gluma la o parte - chiar credeti ca au vreo sansa asemenea trenuri? Nu doar la Galati, vorbesc in general. Atata timp cat nu sunt subventionate - regret sa va dezamagesc dar asa ceva nu va exista. Tendinta este exact invers, tot mai multe trenuri IR sunt tarifate Regio pentru a facilita calatoria tuturor, inclusiv a celor cu venituri mai mici.
Propunerile astea sunt la fel cu cele care le-am citit la un alt topic - hai sa punem trenuri cu schimbare ca asteapta fraierii in gari si sar dintr-un tren in altul. Trenurile directe nu sunt bune, hai sa ii civilizam pe calatori ca asa am vazut noi nu stiu unde in ce tara mai apuseana si sigur merge si aici. Ei bine - nu merge. Iar CFR nu e in situatia sa faca astfel de experimente - cel putin nu pe termen scurt. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 13:34 | |
| Nici pe CT in momentul de fata trenurile fara oprire, in special ala de 7:31 circula cu 35-50% grad de ocupare de luni pana joi, doar in weekend ce mai misca bine ca in rest bate vantul si e IR dar daca ar fi IC cu preturi de nava spatiala, nu stiu cine are bani de aruncat pe fereastra asa. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 15:36 | |
| Lipsa calatorilor i-au determinat sa bage oferta-tarif Regio, daca acele glume de trenuri cu conditi de Suburban si tarif de taxi ar fi avut calatori astazi nu mai vedeam IR cu tarife de Regio. Desi teoria lui Dr2005 spunea ca un Desiro e musai sa mearga cu minim 40 calatori ca sa scoata parleala la tarif de IR.
Tendinta e in crestere si asta se datoreaza mult privatilor care au deschis ochii si celor de la CFR si s-au adaptat conform pietei si cerintelor pietei.
Nici 62 lei nu e mult pentru 2 ore de mers fara oprire pe linie modernizata fara galagie si zdruncinaturi dar daca mergi des aia 62 lei chiar sunt jaf la drumul mare la buzunarul calatorului asa ca ce sa mai vorbim de IC.
Vedeti ca pentru FailValentinesDay si Dragobete CFR o sa introduca din nou oferta 1+1 gratis asa ca in astea 2 zile din an e singura data pentru cei fara reduceri cand pot merge cu 62 lei cu vitezomanele 1581/1588 pana la CT si inapoi.
Sunt multe trenuri in tara asta care circula goale si care ar trebui sa primeasca aceasta oferta in cele 2 zile nu doar 1 pereche pe CT si alta pe Brasov.
Per ansamblu cred ca majoritatea celor de pe forum sunt oarecum multumiti de cum arata noul mers de tren, orare, compuneri, tarife etc...
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 24 Dec 2015, 15:55 | |
| La Constanţa în extra-sezon nu prea merge nimeni... mai sunt marinari care se întorc cu avionul de pe unde sunt schimbaţi în tură, angajaţi pe platformele petroliere, angajaţi de la centrala din Cernavodă... dar ălora li se decontează transportul. Vineri şi duminică mai sunt studenţi, dar în rest, cam bate vântul pe ruta asta. Însă traficul de marfă e intens, ăsta a fost şi motivul modernizării.
La Desiro s-a determinat experimental că pe o secţie de câmpie, de aprox. 50 km lungime, un Desiro la rang de R scoate un mic profit (câteva zeci de lei pe cursă) dacă are în permanenţă 35 călători în el. După aia s-a calculat cât costă să plimbi Desiro-ul 160 km la dus şi 160 la întors ca să ajungă acolo şi s-a renunţat la cursele respective. Aplicând principiile alea, un IR ar trebui să treacă pe plus cam tot de la numărul ăsta de călători, însă trebuie determinat practic (probabil au calculat cei de la CFR Călători). La IR ai consum mai mic şi uzură mai redusă (că nu opreşti din km în km) şi bilete mai scumpe. Însă la R ai mulţi călători care merg puţin şi se tot schimbă, care pot aduce încasări mai mari decât câţiva călători care merg mult. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3616 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: precizari mers trenuri internationale 2016 Vin 25 Dec 2015, 03:13 | |
| In legatura cu tabelul "Trenuri directe cu circulatie internationala ‐ 2015/2016", publicat pe site-ul CFR Calatori la sectiunea "international", am constatat ca s-au strecurat cateva erori care ar putea crea confuzie pt calatorii care doresc sa parcurga rute internationale cu plecare din Romania sau catre Romania:
- la trenul 369 (Puspokladany - Salonta) statia de plecare corecta este PUSPOKLADANY, ora 6,37; - la trenul 6826 (Debreţin - Jibou) statia de plecare corecta este DEBRECEN, ora 15,12; - la trenul 6812 (Debreţin - Oradea) statia de plecare corecta este DEBRECEN, ora 7,12; - la trenul 6822 (Debreţin - Satu Mare) statia de plecare corecta este DEBRECEN, ora 9,12; - la trenul 6827 (Jibou - Debreţin) statia de sosire corecta este DEBRECEN, ora 8,48; - la trenul 6811 (Oradea - Debreţin) statia de sosire corecta este DEBRECEN, ora 18,48; - la trenul 6823 (Satu Mare - Debreţin) statia de sosire corecta este DEBRECEN, ora 16,48; - la trenul 368 (Salonta - Puspokladany) statia de sosire corecta este PUSPOKLADANY, ora 16,06; - la trenul 1051 (Chisinau - Iasi-Socola) statia de plecare corecta este CHISINAU, ora 6,43; - la trenul 1052 (Iasi-Socola - Chisinau) statia de plecare corecta este SOCOLA-IASI, ora 17,12; - la trenul 1051 (Chisinau - Iasi-Socola) statia de sosire corecta este SOCOLA-IASI; - la trenul 1052 (Iasi-Socola - Chisinau) statia de sosire corecta este CHISINAU, ora 21,13;
De asemenea, din tabelul respectiv, lipsesc cateva trenuri internationale:
- tren nr. 36313 Mateszalka (14,10) - Carei (16,21); - tren nr. 36326 Carei (17,38) - Mateszalka (18,03); - tren nr. 36329 Mateszalka (5,35) - Carei (7,46); - tren nr. 36322 Carei (9,27) - Mateszalka (9,52); - tren nr. 37630 Bekescsaba (Bichişciaba) (6,38) - Salonta (9,00); - tren nr. 37647 Salonta (9,40) - Bekescsaba (Bichişciaba) (10,10); - tren nr. 37656 Kotegyan (16,45) - Salonta (18,05); - tren nr. 37651 Salonta (18,30) - Kotegyan (17,50); |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 25 Dec 2015, 11:37 | |
| Nu prea are sens postarea ta, Socola e Socola nu Socola Iasi, Debretin e Debretin aici la noi .... celelalte sint legaturi la frontiera, mai mult locale. Si te asigur ca cei care vor sa circule prin Romania si trebuie sa foloseasca trenurile alea stiu ce cauta.
La fel daca mergi in Bulgaria si Macedoria (FYROM) o sa te descurci daca vezi ca trenul merge la Solun.
Ba mai mult la MAV daca o sa cauti gasesti Pozsony [BRATISLAVA*] Bécs [WIEN*]Bécs Westbahnhof [Wien Westbf] |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 25 Dec 2015, 12:29 | |
| Sa zambesc era bine cum e tradus Békéscsaba si chiar nu e corect. Daca dorim traducerea exacta in limba romana iese cam asa : Bekeșciaba... nicidecum bichis. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3616 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 25 Dec 2015, 13:15 | |
| Datorita faptului ca postarea mea a creat cateva polemici, sunt nevoit sa revin cu cateva precizari: - stiu f bine ca gara Socola se numeste "Socola" si nu "Iasi-Socola", dar simplii calaltori, mai ales turistii straini fac grave confuzii datorita acestor denumiri, incomplete zic eu; multi nu stiu ca, atat gara Nicolina, cat si gara Socola se afla in Iasi, chiar in oras; iar cum trenul la care fac referire se adreseaza in special moldovenilor de peste Prut, am constatat, in practica, ca multi calatori se feresc sa-l foloseasca nestiind ca ajunge chiar pana in iasi, ca gara Socola e chiar in oras si nu este vorba de o alta localitate; exact la fel patesc turistii/calatorii straini sau cei care nu sunt de prin partea locului cand ajung la Nicolina, nu inteleg daca e in Iasi sau nu; - pt corectitudine lingvistica am folosit denumirile localitatilor atat in limba romana, cat si in limba maghiara, evident acolo unde exista astfel de denumiri: "Bichişciaba (în maghiară Békéscsaba, în slovacă Békešská Čaba)", "Debrețin (în maghiară Debrecen)" - sursa: Wikipedia; ca doar in romana nu spunem London, ci Londra; - fie ca sunt trenuri locale sau nu, fie ca sunt legaturi de frontiera sau nu, chiar daca unii calatori se descurca, importanta este corectitudinea, la unele trenuri statia de sosire/plecare e trecuta corect, la altele nu, de exemplu: la trenul 369/368 e trecuta statie de plecare/sosire Biharkeresztes - corect este PUSPOKLADANY; la trenurile 6826/6827, 6811/6812, 6822/6823 e trecuta statie de plecare/sosire Nyirabrany - corect este DEBRECEN/DEBRETIN; la trenul 1051 e trecuta statie de sosire Nicolina - corect este SOCOLA; la trenul 1052 e trecuta statie de plecare Nicolina - corect este SOCOLA, aici e gresita si ora de plecare, e trecut 17,18, iar in realitate e 17,12; trenul 1051/1052 vine/pleaca de la/la CHISINAU si nu de la Ungheni cum apare in tabelul de pe site; In concluzie..... unde e greseala mea? Am facut doar cateva precizari pt corectitudine! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 25 Dec 2015, 16:16 | |
| Bichişciaba e denumirea românească, folosită de comunitatea de români de acolo. Şi Szeged este, în română, Seghedin (şi au un cartier numit Mihai Viteazul acolo), Mako e Macău, Ruse din Bulgaria ar fi Rusciuc ş.a..
Cartea cu mersul trenurilor e tipărită acum câteva luni, iar mersul nou e gata, de obicei, prin iunie - iulie. Însă până la intrarea în vigoare mai apar modificări, care uneori apar sub forma unei erate, alteori nu mai apar deloc (de cele mai multe ori). Şi în cartea actuală sunt multe greşeli, nu doar la traficul internaţional. Oricum, cartea are, cel mult, rol informativ. Eu o pun în bibliotecă la colecţie, nu mă bazez niciodată pe ea. _________________ :TTT:
|
| | | matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4289 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 25 Dec 2015, 18:29 | |
| Nu am știut unde sa scriu asa ca scriu aici:Crăciun liniștit si sărbători cum vi le doriți sa aveți!sa ne auzim cu bine! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |