|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Lun 25 Ian 2016, 23:04 | |
| - 92Dragos a scris:
- 1822 la Oradea, 1742 Oradea-Constanta ca RE pana la Mangalia, iar de la Satu Mare sa apara doar 1642 ca nocturn pentru ca e distanta mai scurta, 1992 pana la Satu Mare cu grupa Resita, 1944 de la Baia Mare cu grupele de Sighet, Cluj si Targu Mures plus un tren sezonier nou pe relatia Deva-Mangalia via Sibiu.
1821/1822 este facut de revizia de vagoane Arad, daca il muti la Oradea inseamna ca le iei oamenilor munca, practic la Arad asta e singurul IR facut de ei. 1742 nu ai timp sa il duci la Mangalia si apoi sa formezi 1741, maxim Constanta, se mai practica prelungirea lui in zilele cu flux mare de calatori si in mini vacanta de 1 mai. 1992 nu are ce sa caute la Satu Mare, nu e timp ca 1991 sa ajunga la SM si apoi sa formeze 1992, e bine asa cum sunt acum, de la Timisoara iar de la Satu Mare 1944/1945. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mar 26 Ian 2016, 00:29 | |
| Cu un mers cadenţat făcut ca lumea pe Constanţa - Mangalia, nu ar mai trebui să ajungă toate trenurile la Mangalia. Nici nu s-ar mai da mersul peste cap când vin întârziate trenurile de la Cluj, Satu Mare sau Timişoara. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mar 26 Ian 2016, 07:10 | |
| Stai că o să îți sară în cap rezistenții la schimbare |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mar 26 Ian 2016, 18:24 | |
| NU e vorba de rezistenti la schimbare -e vorba de calatori. Cum sa ii trambalezi cu bagaje, cu copii mici care urla etc etc se stie ca la mare lumea merge cu catzel si cu purcel, in general sunt multe familii cu copii mici si cu casa in spinare. Dupa un drum de 10-12 ore cu un tren - hai dati-va jos ca trebuie sa va urcati in altul. A face asta inseamna a pierde o multime de calatori si CFR Calatori nu este in situatia sa faca astfel de experimente si sa riste pierderea atator calatori. Si asa anul trecut a iesit un mare scandal tocmai din acest motiv cu limitarea sezonierului de Iasi la Constanta in timp ce toate celelalte mergeau la Mangalia. A curs cu reclamatii si sper ca anul asta sa nu mai faca asa ceva. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mar 26 Ian 2016, 18:41 | |
| Au curs reclamatiile din cauza rezistentei la schimbare.
Eu am mers cu el , bine nu chiar cu toata casa, si in Constanta a fost primit la peron COMUN cu trenul de legatura cel de la Sibiu.
Impegata s-a nimerit sa treaca pe acolo si indruma oamenii, ma rog s-a simtit ea datoare, daca cineva se uita pe linga tren, a crezut ca se uita spre ea si spunea tuturor:,, Eforie Nord, Sud, Costinesti, Mangalia".
A fost in regula, daca nu ar fi stresul ca intirzie trenul si pierzi legatura n-ar fi nici o problema. Cum zice doctorul, daca ar fi cadentat nu s-ar mai teme nimeni. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mar 26 Ian 2016, 18:50 | |
| - cristy79 a scris:
- NU e vorba de rezistenti la schimbare -e vorba de calatori. Cum sa ii trambalezi cu bagaje, cu copii mici care urla etc etc se stie ca la mare lumea merge cu catzel si cu purcel, in general sunt multe familii cu copii mici si cu casa in spinare. Dupa un drum de 10-12 ore cu un tren - hai dati-va jos ca trebuie sa va urcati in altul. A face asta inseamna a pierde o multime de calatori si CFR Calatori nu este in situatia sa faca astfel de experimente si sa riste pierderea atator calatori. Si asa anul trecut a iesit un mare scandal tocmai din acest motiv cu limitarea sezonierului de Iasi la Constanta in timp ce toate celelalte mergeau la Mangalia. A curs cu reclamatii si sper ca anul asta sa nu mai faca asa ceva.
Daca Iasiul va avea etajate ii se poate da un mers cu sosire in acelasi timp ca Sibiul sau aproape acelasi timp, iar aceste doua pot continua drumul cuplate de la Constanta . Problema este ca 2801/02 este si el lung, deserveste atat Sibiul cat si capitala si depasesti tonajul desigur acel tren daca ar fi fost pus cu evitarea capitalei nu ar fi avut mai multe de 5 vagoane in compunere. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 00:34 | |
| Dragos, tu citesti ce scrii? Cum sa pui etajate pentru un IR Iasi-Constanta/MAngalia si cum sa ocoleasca 2801/2 Bucurestiul, cand 3/4 din calatori sau mai bine se urca acolo? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 02:18 | |
| Direct mor cand aud ``vai cum sa schimbe``. Dar cand vin la gara, ii lasa cumva mijlocul de transport in comun sau taxiul direct la scara trenului ? Ii lasa in fata garii, se duc sa isi cumpere bilet si la peron. Cand schimbi doua trenuri e simplu : cobori 3 scari, urci 3 scari. Mai ales ca trenurile cu conexiune sunt tot timpul trase la peron comun/alaturat + ca se asteapta unul pe celalalt (exemplu recent in Arad: R 2372 a plecat intarziat cu 15 min pentru ca l-a asteptat pe R 3112 de la Oradea care a venit intarziat, la peron comun). Sau cand te duci la autogara si nu stii la ce peron trage autobuzul si te trambalezi cu bagajele, aia nu indeparteaza calatorii? Dincolo se practica foarte bine treaba asta, numa` romanu-i mai cu mot. Astept sa-mi sara si mie in cap ``rezistentii la schimbare``. Seara buna ! |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 06:43 | |
| Sunt schimbari si schimbari. Unele in bine, altele in rau.
E usor sa stai in fata monitorului si sa dai idei cum sa se trambaleze oameni batrani sau familii cu copii si bagaje dintr-un tren in altul. Si anul trecut incepuse aceeasi discutie fara niciun sens... asa ceva nu poate fi implementat cel putin deocamdata. Iar faptul ca vezi Doamne in afara asa stau lucrurile - ce relevanta are asta? Numai maimutzele imita si ele ce vad la altii. Chiar asa rau am ajuns? Daca functioneaza acolo nu inseamna ca va functiona si aici. Eu zic sa mai parasiti calculatorul si sa mergeti pe teren sa vedeti cum stau lucrurile. S-au terminat toate problemele CFR-ului si a ramas doar asta?
Raman la parerea ca acest sistem nu are nicio sansa aici din varii motive. Si nu am inteles ce asa mare dovada de civilizatie si evolutie ar fi sa pui oamenii sa schimbe trenurile ca pe sosete? Eu credeam ca trebuie lucrat la conditiile de calatorie, durata calatoriei nesimtit de mare raportata la pretul imens cerut, mersul facut uneori aiurea cu mari goluri de ore intregi in care nu e niciun tren, materialul rulant de multe ori inadecvat si ineficient, nr mare de blatisti pe diverse rute etc. Astea-s adevaratele probleme, nu vezi Doamne ca nu suntem civilizati ca nu schimbam trenul la Constanta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 08:33 | |
| Vezi ca sintem pe aici unii care avem ceva kilometri cu trenul.
Si daca noi am schimbat nu inseamna ca imitam pe altii.Dintr-o data a dat in tine grija pentru batrini, bolnavi,femei gravide si copii in brate.daca tu stai in fata calculatorului si mai mergi cu Hyperionul strict pe trasa lui nu inseamna ca altii nu pot schimba.
Nu peste tot se pot introduce trenuri directe din multe motive.Si daca trenurile ar merge bine fara atitea defectari, restrictii si alte neprevazute, calatorii nu ar avea stres ca nu prind legatura.
Daca trenurile sint primite la peron comun e in regula, in parcurs.
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 09:28 | |
| - cristy79 a scris:
- Sunt schimbari si schimbari. Unele in bine, altele in rau.
E usor sa stai in fata monitorului si sa dai idei cum sa se trambaleze oameni batrani sau familii cu copii si bagaje dintr-un tren in altul. Si anul trecut incepuse aceeasi discutie fara niciun sens... asa ceva nu poate fi implementat cel putin deocamdata. Iar faptul ca vezi Doamne in afara asa stau lucrurile - ce relevanta are asta? Numai maimutzele imita si ele ce vad la altii. Chiar asa rau am ajuns? Daca functioneaza acolo nu inseamna ca va functiona si aici. Eu zic sa mai parasiti calculatorul si sa mergeti pe teren sa vedeti cum stau lucrurile. S-au terminat toate problemele CFR-ului si a ramas doar asta?
Raman la parerea ca acest sistem nu are nicio sansa aici din varii motive. Si nu am inteles ce asa mare dovada de civilizatie si evolutie ar fi sa pui oamenii sa schimbe trenurile ca pe sosete? Eu credeam ca trebuie lucrat la conditiile de calatorie, durata calatoriei nesimtit de mare raportata la pretul imens cerut, mersul facut uneori aiurea cu mari goluri de ore intregi in care nu e niciun tren, materialul rulant de multe ori inadecvat si ineficient, nr mare de blatisti pe diverse rute etc. Astea-s adevaratele probleme, nu vezi Doamne ca nu suntem civilizati ca nu schimbam trenul la Constanta. Ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui! Ar trebui ca toti cei care sunt asa de amatori de schimbare,, cu catel si purcel ,, sa faca solicitare ca trenul lor ,in acest caz cel de la Timisoara, sa fie limitat la Constanta!!!!!! Eu am facut reclamatie si la OPC;nu este posibil ca de la Craiova sa fie 3 legaturi cu Mangalia iar de la Iasi ,niciuna!!!!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 09:45 | |
| CFR Călători pierde mai mulţi călători prin orarul dat peste cap de pe Constanţa - Mangalia decât ar pierde dacă unele trenuri s-ar limita la Constanţa. Aia e linie simplă, dacă un tren ajunge întârziat, le dă pe toate peste cap, să nu mai vorbim că traficul de navetă - din care se poate trăi tot anul - e ZERO în perioada sezonului estival, pentru că trenurile tot timpul întârzie şi nu poţi să mergi la muncă în condiţiile astea. Ar trebui mers cadenţat cu trenuri din oră în oră, să plece la fix din Constanţa şi la şi 10 din Mangalia şi să se încrucişeze la Costineşti. La trenurile cu legătură la unele de lung parcurs să fie etajate, la celelalte să fie AM700. Eventual duci 2 - 3 perechi de trenuri de lung parcurs până la Mangalia, dar doar pe cele care nu vin, de regulă, întârziate, adică 2801/2, Suceava şi o parte din cele formate în Bucureşti - dar şi astea integrate în cadenţare. Restul se pot limita la Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 09:48 | |
| Dar cit de uniti sinteti voi astia care vreti tren direct Satu Mare -Iasi via Timisoara-Craiova.
Ai sa ramii surprinsa dar eu am mers la mare cu schimbare in Bucuresti, si ca mine o gramada ca trenul direct nu face fata solicitarilor. Nu mi-au picat galoanele, nu mi-a crecut curul si nici nu mi s-au uscat ouale ca m-am dat jos din 1696 am umblat un pic colo colo prin aprozarul si bazarul din gara Bucuresti Nord si m-am urcat in celalalt tren.
Iar inapoi de la mare am venit cu schimbare in Constanta si Bucuresti Nord si a fost mai mult decit in regula.
Doctore iti bati gura degeaba, esti considerat un birocrat care nu vede problemele si cerintele publicului, mai degraba eu as baga trenuri directe asa cum le cer unii, si Zalu, si Galati-Timisoara si mai nou Sibiu si pe urma prin surprindere as cere alora cu gura mare sa imi arate bilete cu cite calatorii au facut ei.
aaa nu pai noi credeam ca lumea merge si vrea , noi mergem o data in an sau in viata asa, etc.
E miezuu biiip sa fie tren Satu Mare-Galati sau Timisoara -Galati. Nu merge nici dracu cap coada si nici nu a mers cind era. Da hai sa fie. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 09:54 | |
| - cristy79 a scris:
- NU e vorba de rezistenti la schimbare -e vorba de calatori. Cum sa ii trambalezi cu bagaje, cu copii mici care urla etc etc se stie ca la mare lumea merge cu catzel si cu purcel, in general sunt multe familii cu copii mici si cu casa in spinare. Dupa un drum de 10-12 ore cu un tren - hai dati-va jos ca trebuie sa va urcati in altul. A face asta inseamna a pierde o multime de calatori si CFR Calatori nu este in situatia sa faca astfel de experimente si sa riste pierderea atator calatori. Si asa anul trecut a iesit un mare scandal tocmai din acest motiv cu limitarea sezonierului de Iasi la Constanta in timp ce toate celelalte mergeau la Mangalia. A curs cu reclamatii si sper ca anul asta sa nu mai faca asa ceva.
Cand isi cumpara biletele cu anticipatie sau cu 1-2 zile inainte stiu calatori ca trenul merge numai pana la Constanta, probabil ca stiu si de legatura imediata, toata vara lui 2015 s-a mers asa si nu au fost probleme, s-a discutat zeci de pagini pe tema asta pe la diferite topicuri. Vinovati sunt toti si niciunul. Cand vi de la Brasov si mergi la Vaslui sau la Braila te dai jos la Ploiesti Vest cu bagaj cu tot ce ai la tine te duci frumos iei autobuzul pana la Gara de Sud dupa care iei alt tren. Cand ma duc la tara la bunici merg 7 minute pana la statia de autobuz apoi mai am inca 4-5 minute pana vine autobuzul cu care merg doar 2 stati apoi iau alt autobuz cu care merg 13-15 minute, dupa care iau Regio direct sau cu schimbare la Marasesti, ajung la Adjud la o ora la care am duba ( duba e de 3 ori pe zi 11:00, 14:00 si 19:00 ) sau daca ajung la o ora nasoala mai merg pe jos 20 minute pana la Piata unde stau la ocazie ori varianta nr 2 iau un Regio spre Bacau si cobor la Halta Adjudu Vechi apoi ocazie care ma lasa la Intesesctie. De la intersectie pana acasa la bunici mai am 7 km din care 4 pe asfalt si 3 in urcare pe drum neasfaltat unde urca 10-12 masini toata ziua, dar daca iau duba de 11, 14 sau 19 ma lasa exact unde incep ultimi 3 km cei neasfaltati. Iarna pe ger sau vara pe canicula o adevarat aventura sa ajungi la tara si nu a mai murit nimeni. Si ca mine sunt multi care trec prin astfel de aventuri sa ajunga din punctul x in punctul y. E bine ca legatura e imediata si cu tren cu capacitate mare locuri etajatele sunt cele mai mari vagoane de la CFR nu doar ca au 120 locuri ( vagoanele 26-16 ) dar e loc pe la capete sau in zona usilor si pentru alti 20-30 calatori sau cu bagaje. In plus sunt multi care merg la Eforie, Costinesti sau alte statiuni cu trenul pana la Constanta si aici ma refer strict la trenurile R sau IR cu statia finala Constanta nu doar la Iasi-CT si apoi continua drumul cu autocarele. Dovada grupul cu care am fost la mare in 21 august cu trenul Regiotrans am coborat si i-am urcat la autocar mergeau in Eforie Nord dupa care eu am luat 100M si m-am dus dupa ai mei in Mamaia. Doar nu crezi cristy79 ca daca ajunge lumea la Constanta e musai sa stea dupa R sau un alt IR 1 ora sau mai bine de atat. Sunt atat de multe dube si autocare in spatele gari ca nu mai sta nimeni dupa tren. Sunt bune si reclamatile cine stie poate se rezolva ceva pentru sezonul 2016 in privinta trenului Iasi-Constanta daca nu asta e situatia cine vrea se urca la IR Sibiu-Mangalia cine nu ia bilet pana la Constanta si de acolo autocarul doar nu credeti ca nu mai merge lumea acuma la mare ca nu au tren direct pentru ultimi 20-30-40 km. In plus studenti si elevi vor merge cu trenul Iasi-CT dovada ca "limitarea" nu l-a afectat cu nimic daca imi aduc bine aminte parca ajunsese la 10-11 vagoane cu tot cu cusete iar despre etajate s-a pus ce s-a gasit si de unde s-a putut lua ca nr de locuri un etajat face cat 2 vagoane 20-54/55 22-76/96 dar la confort pierde. Si sa nu uitam ca au fost unii care au visat ca au vazut trenul Iasi-Constanta asta vara cu 3 etajate in coada - 92Dragos a scris:
Daca Iasiul va avea etajate ii se poate da un mers cu sosire in acelasi timp ca Sibiul sau aproape acelasi timp, iar aceste doua pot continua drumul cuplate de la Constanta . Problema este ca 2801/02 este si el lung, deserveste atat Sibiul cat si capitala si depasesti tonajul desigur acel tren daca ar fi fost pus cu evitarea capitalei nu ar fi avut mai multe de 5 vagoane in compunere. Nu cred ca se poate realiza o astfel de combinatie deoarece IR Sibiu-Mangalia circula in anumite zile si perioada cu 13-14 etajate tonaj maxim in plus ce coboara in Constanta si pleaca la dube/autocare plus cei pentru Mamaia le pot lua locul cei de la trenul Iasi-CT. - Adirmvl a scris:
- Dragos, tu citesti ce scrii? Cum sa pui etajate pentru un IR Iasi-Constanta/MAngalia si cum sa ocoleasca 2801/2 Bucurestiul, cand 3/4 din calatori sau mai bine se urca acolo?
Stai cuminte Adriene ca daca i-ar pune etajate dar sa bage oferta tarif-Regio ca la IR Sibiu-Mangalia nu ar mai zice nimeni din contra cred ca ar mai castiga cativa calatori. - dan tm a scris:
Nu peste tot se pot introduce trenuri directe din multe motive.Si daca trenurile ar merge bine fara atitea defectari, restrictii si alte neprevazute, calatorii nu ar avea stres ca nu prind legatura.
Daca trenurile sint primite la peron comun e in regula, in parcurs.
Se cunosc motivele de ce Iasi-Constanta s-au postat la cateva topicuri cu un total de cateva zeci de pagini dar tot nu vrem sa vedem realitatea. Hyperion se pare ca este revolutia trenurilor din Romania pentru unii atat de laudat ce a fost ca era sa dea "coltul" in primele 6 luni, pana la urma e o vorba "Lauda de sine....." Daca i-as face reclama negativa zi de zi timp de 10 ani si nu as putea echilibra balanta la cat l-au laudat unii pe tot internetul. Cand o sa vina ramele electrice la CFR Calatori ( caci la un moment dat o sa vina si acest moment ) sunt curios fanii sticlei de plastic made powerd by Softronic, Craiova - Romania o sa treaca de partea CFR Calatori sau vor ramane cu oltenii ? Ca mai stiu eu unii care s-au vandut mai ieftin ca legumele din piata laudau Regiotransul cum a venit iesit TGV-ul oltenesc cum au uitat de brasoveni si s-au dat de partea oltenilor. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Mier 27 Ian 2016, 10:10 | |
| Katalyn ca sa vezi, eu am mers cu asta de la Vaslui la Neptun si am schimbat in Constanta. Cu bagaje cu alea alea, ca de la mare ne intorceam acasa la Timisoara.
Si mai interesant intr-un an am venit de la Vaslui la Ploiesti Sud am luat un autobuz pina la Ploiesti Vest si de acolo am plecat la Tusnad cu schimbare in Brasov.
Ca sa vezi nu am avut probleme, partea mai interesanta a fost cu autobuzul, ca na. dar nu e nimeni absurd sa nu inteleaga ca nu exista alta posibilitate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |