|
| Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
+69Shinkasen get. radubd Costin.H bubu florin94 alliens delfinson didinul stefan_br matei vulcan cristi ar florin29sv Razvan Tudor c o r v i n Rarau Alex Avram g.popovici Spartan1948 marius664 mureseanu_976 TudorVD Vale alex1987 traian AeroX vanchorusebulgaria Luca tgv mariuscfrbucuresti marius_catalin84 ttavi TonyCFR ionutz85 Theijs liviulav33 Katalin4653 KQQ laur 133 bobi decward EuroNight miguel1975 alex.barac.5 cardinal Dionis cristi CFR Adrian78 Jhonyla dan tm cfr500 Norbi Jurnal Feroviar Vitosa Adirmvl razvan - trenuri mielutu zburator ALEXCFR IonutCFR2009 johnsmoke 92Dragos alex.alexus.tm allred Dr2005 adytm Katalyn cristy79 Nesebar DUAL AndiCFR 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 01 Oct 2015, 23:46 | |
| In curand vor aparea livretele, pana atunci are cineva vreun zvon despre noul mers de tren? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Joi 01 Oct 2015, 23:49 | |
| Vor muta Dacia si Ister cred de anul asta inapoi pe M300 .. Deja e aproape complet 1 fir pe M300, iar de la Vintu la Simeria s-a lucrat bine pentru anul asta.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 00:01 | |
| Dacia ar fi bine sa ramana pe Sibiu nu prin catunele de pe 300. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 00:10 | |
| O informatie proaspata primita si de mine astazi.
De la mersul de tren 2015/2016 va circula un tren Regiotrans cu plecare din Bucuresti Nord la ora 08:50 sosire in Brasov la ora 12:23. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 08:07 | |
| - DUAL a scris:
- Vor muta Dacia si Ister cred de anul asta inapoi pe M300 .. Deja e aproape complet 1 fir pe M300, iar de la Vintu la Simeria s-a lucrat bine pentru anul asta..
Anul asta ? 2015 sau 2016 ? Poate apare in mersul trenului Dacia si Ister din 13 decembrie sa zicem pana pe undeva prin martie-aprilie tot pe 200 si din aprilie pe 300. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 17:24 | |
| Din iarna.. Odata ce le a facut trasa, nu le mai schimba pana la anul ca trebuie sa i schimbe si numarul, si nu le prea convine.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 17:53 | |
| Sper sa nu, chiar daca e gata un fir pe 300 tot nu e gata 100% si intarzierile sunt mari pe acolo, deci sa le lase prin Sibiu. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 19:12 | |
| Tot de la Regiotrans:
Pentru mersul de tren 2015/2016 plecarile din Brasov spre Bucuresti Nord vor fi la orele 05:00, 07:00, 13:40, 16:00. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Se exagereaza cu favorizarea operatorilor privati Vin 02 Oct 2015, 20:02 | |
| - cristy79 a scris:
- Tot de la Regiotrans:
Pentru mersul de tren 2015/2016 plecarile din Brasov spre Bucuresti Nord vor fi la orele 05:00, 07:00, 13:40, 16:00. Cam mult chiar foarte mult se vorbeste despre ce au in plan operatorii privati, ce fac ei- eu inteleg ca libera concurenta este un aspect democratic dar stiti voi ca sunt si aici marsavenii puse la cale tot de stat cum ar fi plata subventiei pe km parcurs diferentiat, de cum se acorda subventia companiei de stat( pe numarul de calatori) Stim toti ca Cfr este un putrigai, un colos divizat si capusit cu intentie si pentru interese " dube si actionariat majoritar'' dar nu as vrea sa vad ca preferati o companie feroviara privata de anvergura ca in Marea Britanie unde folosirea trenurilor este un lux. Asa in halul in care este CFR eu zic ca merita sa i se acorde mai multa atentie si sa nu mai exagerati cu subiecte " de vorba cu conducerea "Dracu" sau nu stiu ce anunturi. De mult timp am remarcat chestia asta dar eu zic sa fiti mai ponderati ca astia nu investesc nimic in infrastructura nationala si urmaresc doar profitul imediat adica principiul capitalist speculand intr-adevar "greselile" sau permisiunile deliberate ale CFR Calatori. Logica relatiei cu privatii trebuie sa fie doar cea de inchiriere( plata temporara a serviciilor puse la dispozitie: calea ferata ca infrastructura nationala nu ca bun al lui Softrans sau TFC sau alte porcarii) pentru ca nimeni dintre acesti privati nu a finantat sau pregatit documentatia pentru reabilitarea liniilor ferate ci tot acest prapadit de sistem guvernamental a creat conditiile finantarii europene. Deci in felul asta ajunge GFR si toti privatii sa faca patrate liniile si sa se aplice reduceri de viteza pe linii complet reabilitate de vreme ce pentru ei conteaza doar respectarea contractului de a vira marfa la timp. Nici cu politica asta nu sunt de acord si sa nu uitati ca nu e normal nici marfare private sa treaca pe linia a I a si sa te trezesti ca tu in tren international stai pe loc ca sa te depaseasca marfarele astora deci aranjamente cu IDM. Eu unul prefer mereu actionariatul de stat. Nu miroase lucru curat nici cu pauzele alea de timp pe M300 cand exact atunci isi baga Regiotransul trasele lui. Asa ca indiferent de halul in care este eu prefer aceasta companie capusita- nu ma incalzeste cu nimic ca Softrans-ul de exemplu are garniturile alea mai bune decat Desiro( prea sunt laudate exagerat caci scaunele nu sunt atat de confortabile ca la vag de clasa a I-a cu rabatabile) cand ei primesc si subventie din bugetul de stat si fac si un profit pe baza caruia mai mult sau mai putin returneaza impozitul deci sa fim seriosi. Nu uitati ca liniile ferate sunt obiectiv de interes national si strategic si ele trebuie in mod norma;l exploatate de stat nu de firma lui Gruia Puya si Dracul de la Balta Verde. Sa ne uitam mai bine la SNCF Franta ca modelul lor centralizat nu a fost rau niciodata. Asa ca sa vorbim mai mult despre cum actionati voi ca intr-adevar unele propuneri pertinente sa ajunga la "specialistii" care analizeaza mereu si nu fac nimic ba chiar impotriva vorba lui Karpaty. Nu suspin nici dupa vremurile in care CFR era a doua armata dar nici sa ridicam in slavi pe smecherii astia de la privat care au prea mult oxigen tot de la vanzatorii de tara si neam Observ ca nimeni nu ridica problema serios a magistralei 900 care clar e praf si exploatata si ea un pic de privat. Deci privatii nu trebuie sa fie cot la cot cu CFR beneficiari ai modernizarii liniilor ferate. Mai analizati companii de stat care au fost privatizate si spuneti voi daca a simtit poporul asta vreo ameliorare si un beneficiu comun- spre exemplu OMV |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 21:10 | |
| Ai exagerat mai mult decat era cazul. Cu ce te deranjeaza pe tine de la Timisoara ca circula pe M300 Buc-Brasov SFT si RT ? Nu de aceeasi parere sunt si cele cateva mii de calatori care aleg sa circule cu RT saptamanal pe ruta asta.
Eu maine daca imi fac firma de transport calatori pe feroviar o sa fiu legal si o sa respect niste legi si dispoziti si regulamente doar nu o sa ies cu trenurile mele cand vrea muschiul meu pe traseu.
Nu mai zic ca din postarea ta ne obligi pe noi toti ceilalti sa pupam in partea dorsala pe CFR, eu din pacate pup altceva nu stau sa pup operatori de fiare iar faptul ca M900 a ajuns praf e vina altora nu a privatilor si in situatia lui M900 sunt si alte magistrale una din ele este M500 de la Cricov la Adjud, Buzau-Faurei si altele.
Si nu in ultimul rand aici e comunitate nu trebuie sa jignesti cum iti vine la gura un operator sau mai multi iar comparatile cu tarile din Vest nu se merita noi suntem cu multi ani in urma fata de Vest nu doar la infrastructura ci la toate inclusiv la salari, la educatie, la civilizatie la toate.
P.S : Mai studiaza mersul trenului si spune-mi si mie care sunt acele intervale unde CFR nu are trenuri si s-a bagat RT ca eu cunosc mersul trenului ca pe ochii din cap si nu vad asa ceva, dar poate imi deschizi tu ochii. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Se exagereaza cu favorizarea operatorilor privati Vin 02 Oct 2015, 21:27 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Ai exagerat mai mult decat era cazul. Cu ce te deranjeaza pe tine de la Timisoara ca circula pe M300 Buc-Brasov SFT si RT ? Nu de aceeasi parere sunt si cele cateva mii de calatori care aleg sa circule cu RT saptamanal pe ruta asta.
Eu maine daca imi fac firma de transport calatori pe feroviar o sa fiu legal si o sa respect niste legi si dispoziti si regulamente doar nu o sa ies cu trenurile mele cand vrea muschiul meu pe traseu.
Nu mai zic ca din postarea ta ne obligi pe noi toti ceilalti sa pupam in partea dorsala pe CFR, eu din pacate pup altceva nu stau sa pup operatori de fiare iar faptul ca M900 a ajuns praf e vina altora nu a privatilor si in situatia lui M900 sunt si alte magistrale una din ele este M500 de la Cricov la Adjud, Buzau-Faurei si altele.
Si nu in ultimul rand aici e comunitate nu trebuie sa jignesti cum iti vine la gura un operator sau mai multi iar comparatile cu tarile din Vest nu se merita noi suntem cu multi ani in urma fata de Vest nu doar la infrastructura ci la toate inclusiv la salari, la educatie, la civilizatie la toate.
P.S : Mai studiaza mersul trenului si spune-mi si mie care sunt acele intervale unde CFR nu are trenuri si s-a bagat RT ca eu cunosc mersul trenului ca pe ochii din cap si nu vad asa ceva, dar poate imi deschizi tu ochii. Cazul pe M300 cand de la 10:26 pana la 14:42 nu mai ai nimic de la Sinaia spre Bucuresti din partea Cfr si la fel pe M800 cand de la 8:55 pana la 13:00 nu mai ai nimic de la Constanta spre Bucuresti dar au grija aia cu dubele sa care oameni spre moarte in intervalul asta de 4 ore. Deci sa fim seriosi ca desi e bataie de joc si la CFR si fura toti de la nasi pana la acari si pana la directorii de directii si secreterasi dar nici sa facem atata reclama ca orice operator incaseaza si el subventie din buget si isi trambaleaza garniturile exact cand "specialistii" au ei grija sa lase un gol binefacator pentru incasarile lor si ale dubarilor. Deci cum iti mai spune Karpaty prin postari- "citeste cu atentie" si ai sa observi ca nimeni nu le stie pe toate. E clar ca intervalele astea sunt lasate intentionat ca sa se saboteze incet incet o companie de stat |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 22:42 | |
| Ia mai incearca si alte rute sa vezi ca la prinz sunt goluri fara trenuri si pe alte rute nu doar Sinaia-Bucuresti, ia vezi cumva pe Buzau-Buc.Nord gasesti tren in intervalul 11:11-13:51 aproape 3 ore ? Ia vezi intre 09:25 si 13:25 pe Buc-Pitesti e vreun tren ? Asta cu intervalele fara tren tin de cei care fac mersul trenului eu nu vad niciun privat intre aceste intervale cu trasa cum ai spus la prima postare. Sunt lasate aceste goluri si pentru lucrarile de mentenanta care se fac la cf. Faptul ca RT primeste subventie si cat primeste e problema lor tu crezi ca in afara de pasionati mai stiu si alti cu ce se mananca subventia, cum se acorda si cat este ? Pe calator nu-l intereseaza ca RT sau alt operator face profit de pe urma lui pe calator in primul rand il intereseaza sa ajunga la timp din A in B si tariful in cazul RT i mai ramane si ceva bani in plus nu ca RT face profit de pe urma lui. Cu ce va deranjeaza atat aceasta companie pe cei maxim 100 de insi care sunteti in toata tara ? Nu suficient ca asigura niste locuri de munca oamenilor care au facut scoala pentru calea ferata, nu e suficient ca plateste taxele in Romania pentru acei angajati unde se duc banii aia cumva in conturi din afara ? Nu e suficient ca, cateva mii de oameni circula saptamanal cu aceasta companie si sunt multumiti de conditi, de orar si de tarife ? De ce trebuie sa fie 100 insi contra la cateva mii ?
Ca si cu GFR sunt unii care arunca cu noroi, ce treaba are angajati de la GFR care au facut scoala la Cenafer si trebuie sa munceasca ca sa traiasca cu faptul ca patronul lor a fost un baiat destept ? El plateste acuma in puscarie in vreme ce alti sunt bine mersi in libertate desi au aceeasi parte de vina dar astea sunt legile la noi in Romania cum e o vorba intr-un serial turcesc de mare audienta "Tu trebuie sa mori ca noi sa putem trai". Locomotivele de la GFR nu sunt tot romanesti fabricate la Electroputere cu mecanici romani care au lucrat la CFR ? Ori sunt extrateresti si locomotivele sunt aduse din alta galaxie ?
Ar fi mai bine sa vedem ce trebuie nu ce nu trebuie ca o hartie de 10 lei pe strada toata lumea o vede dar altele nu vrem sa le vedem, ori le vedem dar ne facem ca nu le vedem. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 22:45 | |
| Trenurile se baga la ore cand fluxul de calatori este foarte mare, e normal ca din CT la Bucuresti sa nu ai tren la 10-11, atunci toata lumea e la scoala/faculatate/servici, lumea scapa dupa ora 14-16 in functie de program de asta si pe secundare trenurile de navetisti nu circula intre 9 si 14, atunci toata lumea e ocupata cu serviciul pe care il are. Ca in acest interval mort exista dube/autocare asta e, capacitatea de transport al unui autocar este egala cu un vagon asa in mare, deci e normal asa, nici un autocar nu umpli in acest interval dar un tren de 3-4 vagoane, nici poveste.
Privatii la fel ca si CFR pentru ca circula de la A la B platesc taxa la CFR infra, cum pe auto se plateste rovinieta asa e si aici taxa TUI(ceva similar) deci toata lumea plateste pentru ca foloseste calea ferata, iar mersul de tren e facut de CFR SA, companiile/firmele doar cer trase, iar CFR SA le traseaza in functie de conditiile de trafic pe respectivele sectii. Daca CFR Calatori considera ca intre 9 si 13 nu are rost sa bage tren este fix problema sa, ca vine un privat si doreste operarea in acel interval iar e fix problema lui, daca este linia libera la ora care doreste i se traseaza trasa.
Deci nu e draq chiar asa negru pe cum se vede.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Vin 02 Oct 2015, 22:48, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 22:47 | |
| Pe Braşov e aceeaşi situaţie de ani de zile... şi nu cred că prosperă dubele pe acolo, în afară de câteva curse C&I care merg la Tg. Mureş (şi au 15 locuri), nu sunt alte curse rutiere Bucureşti - Braşov, iar pe Bucureşti - Ploieşti e cel mai mare trafic interurban din ţară, e o felie mare de care profită şi operatorii feroviari şi cei rutieri (de regulă cine lucrează în Băneasa/Pipera pleacă cu duba că îi e mai aproape, cine lucrează în alte zone cu acces mai uşor la gară pleacă cu trenul, dar sunt clienţi pentru ambele moduri de transport. Dovada că intervalul nu e profitabil e că nici Regiotrans nu mai vrea tren la prânz spre Braşov (dacă e bun orarul vehiculat pe aici pentru noul mers). Concurenţa e benefică... înainte să apară privaţii aveam nişte 20-47/57 cu banchete de muşama, neîncălzite iarna, fără climatizare, cu legături la 3 ore una de alta. De la Constanţa la Bucureşti circulă nişte dube Iveco Daily şi Mercedes Sprinter, autobuze mari dacă or mai fi 2 - 3 curse pe zi. Ca să nu mai zic că, deşi în licenţa de traseu merg la Mangalia, toate se opresc la Constanţa. Capacitatea curselor auto din intervalul 9 - 13 e absolut neglijabilă, toţi pasagerii din ele nu ar umple un vagon de tren. - adytm a scris:
- stiti voi ca sunt si aici marsavenii puse la cale tot de stat cum ar fi plata subventiei pe km parcurs diferentiat, de cum se acorda subventia companiei de stat( pe numarul de calatori)
Cine te-a minţit? Sau eşti unul din clienţii fideli ai ZiuaNews şi Antena 3? Sau eşti Rodrigo/Măntescu sub acoperire? Compensaţia se acordă identic pentru toţi operatorii, valoarea şi criteriile sunt aceleaşi. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 Vin 02 Oct 2015, 22:56 | |
| Dragose RT nu renunta la trenul de prinz spre Brasov. Cel de 05:00 din Brasov va pleca din Buc la 08:50, cel de 07:00 din Brasov la 12:10 din Buc, iar celelalte 2 cum circula si in prezent.
Asteptam si alte noutati chiar si zvonuri caci 90% din zvonuri s-au adeverit.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2015/2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |