Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 21 Apr 2018, 20:14
Cred ca e 1798
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 21 Apr 2018, 20:40
Au intors 9-le ca la ruleta. Cine nu a jucat la roata nu stie despre ce vorba 😂😂😂
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 21 Apr 2018, 22:16
Adrian78 a scris:
Cred ca e 1798
Da, chiar el fu. Jurnalistii astia sunt ceva de speriat.
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 09:44
4 tinere frumoase şi-au pierdut viaţa şi o a cincea se alfă în stare gravă, după ce tânăra şoferiţă (ea fiind fata care a supravieţuit) a ignorat semnalele luminoase şi acustice de la o trecere la nivel cu calea ferată la ieşirea din localitatea Jibou. Maşina lor a fost spulberată de trenul R 4046. Fata din mijloc, Sanda Ungur, în vârstă de 21 ani a fost cea care a condus maşina şi singura supravieţuitoare. Celălalte fete care au decedat sunt Mădălina Pârja, Maria Şteţ, Claudia Barboş şi Sara Pop, toate din judeţul Maramureş. Mare păcat, pentru o clipă de neatenţie sau pentru un minut cu care puteau ajunge mai repede, să moară 4 tinere. Informaţie şi fotografie preluată de pe adevarul.ro
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 11:31
Or fi scumpe rau cumpenele pentru barierele automate? Eu nu cred ca e admisibil sa avem o sosea nou construita (centura orasului, se presupune ca daca a fost construita are si trafic mare) care la trecerea la nivel sa nu aiba cumpene. Stiu, e vina ei ca nu a fost atenta la semnalele sonore si vizuale (care presupun ca functionau...) dar totusi cred ca o masura suplimentara de siguranta e necesara.
Din proprie experienta va pot spune ca sint multe situatii in care pur si simplu iti risti viata traversind cu masina calea ferata. Vegetatia sau alt obstacol obtureaza vizibilitatea catre linie si nu poti decit sa tragi aer in piept si sa speri ca nu vine trenul tocmai atunci. Semnalizarea presupun ca in general functioneaza; ca sofer eu nu am cum sa verific dar oricum ma uit bine chiar daca luminile sint stinse. Nu mi s-a intimplat pina acum sa ma pomenesc cu trenul in raza vizuala si avertizarea sa nu functioneze insa nu cred ca ar fi exclus.
Ceea ce ma revolta profund este faptul ca au fost desfiintate barierele manuale si au fost inlocuite cu sisteme cu grad de siguranta inferior. Pe Constanta - Mangalia in Tuzla si Eforie Sud spre exemplu au ramas simple cruci ale Sf. Andrei! E inadmisibil sa se faca reduceri de costuri pe seama vietii oamenilor. Sigur, mai apare cite unul sa zica "lasa-l dracu, daca e bou si nu se uita, asa ii trebuie! Selectie naturala!" insa realitatea e ceva mai complexa si nuantata.
Locul accidentului e asta:
47°17'19.12"N/23°15'44.63"E
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 12:39
Las ca organizam referendum pentru familie traditionala cu 20 mil de euro
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 12:50
Nu este accident la CFR.
Pe linia 212 barierele manuale de pe DN se inlocuiesc cu semibariere si camere de filmat deci totusi se mai face cite ceva.
Legislatia rutiera prevede oprirea la bariera sau la semnalele luminoase acolo nu e bariera.
tot legislatia prevede amenda si pentru persoanele juridice care nu indeparteaza obstacolele care impiedica vizibilitatea soferilor la trecerile la nivel cu calea ferata.
Daca printr-o actiune concertata a Politiei s-ar da intr-o zi 100 de amenzi pentru 100 de treceri la nivel si miine inca 1000 de amenzi tuturor gestionarilor de infrastructura feroviara, zilnic pina s-ar taia toata vegetatia care impiedica vizibilitatea? Trebuie insa sa acceptam faptul stiut de putina lume, ca uneori vegetatia se afla atit pe terenul caii ferate cit si pe terenul celor care au drumul, limita nefiind trasata in teren.
Articolul 60(1) Participanții la trafic trebuie să dea dovada de prudență sporită la apropierea și traversarea liniilor de cale ferată curentă sau industrială, după caz. (2) La trecerea la nivel cu o cale ferată curentă, prevăzută cu bariere sau semibariere, conducătorii de vehicule sunt obligați să oprească în dreptul indicatorului ce obliga la oprire, dacă acestea sunt în curs de coborâre ori în poziție orizontala și/sau semnalele sonore și luminoase care anunță apropierea trenului sunt în funcțiune. (3) La trecerea la nivel cu o cale ferată industrială, semnalizată corespunzător, conducătorii de vehicule sunt obligați să se conformeze semnificației semnalelor agentului de cale ferată.
Articolul 102(1) Constituie contravenții și se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de persoane fizice: c) neoprirea la trecerea la nivel cu calea ferată când barierele sau semibarierele sunt coborâte ori în curs de coborâre sau când semnalele cu lumini roșii și/sau sonore sunt în funcțiune
Articolul 105Constituie contravenții și se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a V-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de către persoane juridice:1. nesemnalizarea sau semnalizarea necorespunzătoare a drumului public sau a trecerilor la nivel cu calea ferată, conform standardelor în vigoare; neînlăturarea obstacolelor care împiedică vizibilitatea conducătorilor de vehicule la trecerile la nivel cu calea ferată;
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 13:03
Legislatia e clara insa nu se aplica. Chiar daca s-ar aplica intocmai tot ar fi loc de imbunatatire. Cum spuneam, cred ca e mai bine ca in calea soferilor sa apara o bariera decit sa ne bazam pe atentia, bunavointa sau frica lor de amenzi.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 18 Mai 2018, 22:23
Rezultatul va fi o limitare de viteza de 30 km/h .....
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 19 Mai 2018, 22:19
Asta ar fi culmea prostiei sa pui restrictie la o TN unde ai SAT functional-chiar daca se pare zic unii ca cel in cauza n-a functionat corespunzator. Urmatorul lucru care o sa-l vedem va fi ca trenurile sa aibe stop la TN si masinile sa aibe prioritate
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 20 Mai 2018, 14:14
Pe linia Timisoara - Cenad exista SAT si pasajul are si limitare de 30 😡
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 21 Mai 2018, 11:53
Nu ar fi exclus sa apara limitare; asa au pus si pe Constanta - Mangalia unde au desfiintat barierele manuale.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 22 Mai 2018, 18:06
Doar prin Romania e asa ceva, in alte tari nu exista limitare de viteza pentru trenuri la pasaje.
_________________
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 23 Mai 2018, 00:51
In alte tari NU exista pasaje !! La polonezi am vazut cateva pe o secundara, in Lithuania nu am vazut dar posibil sa fie iar in UK nici vorba de asa ceva desi la fel nu bag mana in foc dar la cum e infrastructura englezilor si la cat de tare se circula 220 km/h mi-e greu sa cred ca ar avea pasaje prea multe. La 220 km/h cu Pendolino la curbele duble te ia cu ameteala daca te uiti pe geam.
Sa vedeti pe 904 ce frumos e cand trece sageata cu 5km/h ca asa sunt unii idioti si iau decizii din pix.
Nici "Cucuveaua" de la TEIS HM nu mai sperie pe nimeni ultima data treceau ca in codru trenul aflandu-se la 800-900 metri.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mier 23 Mai 2018, 01:33, editata de 1 ori
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 23 Mai 2018, 01:06
In Italia sunt multe pasaje, cel putin pe liniile secundare. Si la fiecare pasaj, sunt niste telefoane de alarma, daca ti a ramas masina pe sine.