|
| Accidente si Incidente CFR | |
|
+94Rarau George CFR Ikarus99 Vale_ntin cortexedge andreiutzu Shinkasen florrinel DPS cristi5 AeroX mishu88 Luna Vale laur 133 Daniel Trifu Tony-PH razvan - trenuri marian1967 ldh80 Sabik alex_trs ciprian71 Warrington neluadi CristyanC kristi kkk didinul saint laurentzu aris86 ets2oltromânia buldozer2 NicuS LanceR Norbi mariuscfrbucuresti marius_catalin84 euteddy @ndrey TonyGFR cristi ar sorinache96 Ony_x IonutCFR2009 cfr500 19jimmy84 Costin.H vatmanul IonutChircu alinx3330 92Dragos frank81 spiderpc cardinal TVlad Re6/6 Teodor mtk alliens c o r v i n Luca tgv AndiCFR Gabry Gabriel Vitosa DAS 2011 apmatei bubu alex.barac.5 Elful Petre_IFTE alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL tcm Dutzu Andrey_tm johnsmoke mureseanu_976 florin.lifticariu marius664 Katalyn EA025 Adirmvl Jurnal Feroviar Dr2005 DUAL Jhonyla Adisoft1991s cristi CFR Nesebar Adrian78 mielutu zburator Amiralul dan tm 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 21:22 | |
| - dan tm a scris:
- Adrian78 a scris:
- dan tm a scris:
Eu asta am vrut sa evidentiez, ca daca infrastructura era buna probabil rezista la viteze si forte mai mari. Cum a zis si Dragos pe M202 viteza de 40km/h e data de raza curbelor mult mai mica decat pe Predeal de aia pe Banita nu ai vie sa impingi cu EA trenurile deci eu zic ca a rezistat pana la viteza de 92km/h acuma cat vrei sa reziste la 200 la ora in curbele alea? Acuma tu nu ai inteles ce am zis?
daca terasamentul, traversele, sinele prinderile erau in stare buna cred ca rezistau la trecerea trenului pe acolo asta am vrut sa spun.
Va faceti ca nu intelegeti?
Linia de Predeal e pentru 110 km/h ? Tu nu intelegi dane trenul ala nu a deraiat ca avea traverse de lemn nu s-a mai inscris in curba aia pentru ca e mai inchisa decat aia pe Predeal acum intelegi? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 21:29 | |
| - Luna a scris:
- in prezent nici nu mai exista trenuri de calatori pe M214.
Ce relevanță are traficul actual de călători de pe M214 ? La scara întregii regiuni, legătura feroviară care trebuie asigurată e între Filiași și Simeria, iar la scară locală e între Livezeni și Crivadia. Un traseu prin Vulcan ar scurta distanța între Filiași și Simeria și ar crește viteza comercială, deci ar crește și competitivitatea căii ferate. Traseul prin Vulcan ar permite ca trenurile locale să continue să circule pe linia actuală prin Petroșani și Merișor, altfel sunt toate șansele să ajungă abandonată. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 21:38 | |
| Pai si din Vulcan cum ajungi la Livezeni? Pe linia simpla si nu in stare prea buna de pe M214? Oricum e o idee fantezista, eu zic mersi daca se mai da drumu pe M202 la trafic si cu 40 km/ora, nu sunt resurse pentru a construi noi cai ferate, sa recunoastem. Trebuie sa militam pentru a se mentine cat mai mult din cele existente, nu altele noi. Nici pe M214 nu cred ca se va mai circula vreodata, poate doar daca ia vreun privat linia si baga reclama sa atraga calatori, dar si firm de transport cu microbuzele imediat ar scadea pretul.
Edit: Cu ocazia acestui accident se vede ce se intampla daca trenul depaseste (cu mult) viteza permisa. Sincer nici eu nu credeam ca deraiaza atat de violent fara sa intalneasca vreun obstacol puternic, gen ciocnire frontala intre 2 trenuri sau o stanca cazuta in fata. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 21:46 | |
| - Luna a scris:
- Pai si din Vulcan cum ajungi la Livezeni? Pe linia simpla si nu in stare prea buna de pe M214? Oricum e o idee fantezista, eu zic mersi daca se mai da drumu pe M202 la trafic si cu 40 km/ora, nu sunt resurse pentru a construi noi cai ferate
Pe o linie dublă nou construită, așa ajungi. Dacă îți trebuie 300 sau 500 de milioane de euro, Japonia ți-i dă și mâine. Creditul pentru M6 stă și acum nefolosit și se plătesc penalități de neutilizare. Ca regulă generală, banii se găsesc întotdeauna, dacă știi ce vrei să faci cu ei. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 21:54 | |
| Cand nu exista interes normal ca nu se poate. Oricum daca stau bine si ma gandesc nici eu nu stiu daca as investii prea mult in linii de genul in zona, nu stiu daca merita. Cat a fost trafic intens de marfa in Valea Jiului clar atunci trebuia construit, merita, dar acum traficul se reduce, nu creste. Si cel de marfa si de calatori. Practic singurul trafic ce mai ramane pe M202 este cel de tranzit intre Targu Jiu si Simeria si putinul trafic de calatori din Valea Jiului, zona puternic depopulata, in special de populatie activa, cea care calatoreste cel mai mult. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 22:21 | |
| - Luna a scris:
- Cand nu exista interes normal ca nu se poate. Oricum daca stau bine si ma gandesc nici eu nu stiu daca as investii prea mult in linii de genul in zona, nu stiu daca merita. Cat a fost trafic intens de marfa in Valea Jiului clar atunci trebuia construit, merita, dar acum traficul se reduce, nu creste. Si cel de marfa si de calatori. Practic singurul trafic ce mai ramane pe M202 este cel de tranzit intre Targu Jiu si Simeria si putinul trafic de calatori din Valea Jiului, zona puternic depopulata, in special de populatie activa, cea care calatoreste cel mai mult.
Nu mai vorbii din povesti M202 e foarte circulata |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 22:32 | |
| Cat de circulata, incat sa merite asa tunel cat 4-7 statii de metrou? Nu s-au construit tunele noi nici macar pentru linii magistrale in ultimii ani, ma indoiesc ca s-ar construi vreun tunel nou mai ales atat de lung (de 10 km), sigur exceptie pentru linia Predeal - Brasov. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 22:38 | |
| Linia 202 e circulată pentru că are tonaje mai mari decât Balota şi pentru că Coridorul IV e în lucru. După ce se vor finaliza lucrările pe Coridor, o parte din trafic se va muta pe acolo. În plus, marfa încărcată în zonă nu prea va mai exista, mineritul va dispărea complet în următorii 10, maxim 15 ani, oraşele sunt moarte economic... Bine, asta nu înseamnă că secţia va rămâne fără trafic, dar clar nu va mai avea traficul actual. Tunelul nu e o soluţie. Costurile nu mai sunt cele de 1990, e nevoie de studii de prefezabilitate, fezabilitate, exproprieri, condiţii de siguranţă pentru muncitori, societăţi cu agrement tehnic feroviar ş.a.. Mai degrabă s-ar face un astfel de tunel pe sub Balota, ar fi mai util acolo, măcar am atrage traficul de marfă care merge din Turcia în Occident prin Serbia. Dar dacă nu îl facem până să intre Serbia în UE, îl facem degeaba.
@danTm: Curbele de pe Predeal - Dârste au raza mult mai mare decât cele de pe 202. La Predeal a fost linia proiectată pentru 80 - 90 km/h, cu supraînălţarea şi supralărgirea corespunzătoare, iar, de obicei, la proiectare se ia o marjă de siguranţă de vreo 20 km/h. Pe 202 e linie cu contraşină, aia nu cred că duce mai mult de 50 - 60 km/h, or ei au intrat cu suta. Dacă o fi făcut şi marfa balans şi vagoanele or fi avut jocuri în glisiere peste limita admisă, deja avem reţeta deraierii. Pe când la Predeal erau platforme cu traverse, cu centrul de greutate mult mai jos. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 23:00 | |
| - Luna a scris:
- Cat de circulata, incat sa merite asa tunel cat 4-7 statii de metrou? Nu s-au construit tunele noi nici macar pentru linii magistrale in ultimii ani, ma indoiesc ca s-ar construi vreun tunel nou mai ales atat de lung (de 10 km), sigur exceptie pentru linia Predeal - Brasov.
Da cine a zis de tunel cu 7 statii unde te crezi in Elvetia?In ritmul actual de constructie adica 300m de tunel dublu in 4 ani constructia unui tunel de 5 km ar dura 100 de ani la noi |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 23:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai degrabă s-ar face un astfel de tunel pe sub Balota, ar fi mai util acolo, măcar am atrage traficul de marfă care merge din Turcia în Occident prin Serbia. Dar dacă nu îl facem până să intre Serbia în UE, îl facem degeaba.
Ar fi el util, dar de modernizat se modernizează Arad-Simeria, nu M900. Între Craiova și Coridorul IV, M202 rămâne totuși legătura cea mai scurtă. Oricum, pe ansamblu România nu are destule căi ferate și asta o să fie din ce în ce mai evident în următorii 20 de ani. Când traficul din Turcia o să-l includă și pe cel din China prin Iran, Serbia n-o să-l poată prelua tot, o să fie suficient loc pentru toată lumea. Plus că pe relația Turcia - Polonia, ruta prin Serbia nu e cea mai convenabilă, chiar și după ce Serbia o să fie în UE. - Dr2005 a scris:
- marfa încărcată în zonă nu prea va mai exista, mineritul va dispărea complet în următorii 10, maxim 15 ani
Marfa din zonă chiar nu contează, poate să dispară complet. Tranzitul la nivel european o să fie baza. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 12 Apr 2017, 00:16 | |
| - Adrian78 a scris:
Da cine a zis de tunel cu 7 statii unde te crezi in Elvetia?In ritmul actual de constructie adica 300m de tunel dublu in 4 ani constructia unui tunel de 5 km ar dura 100 de ani la noi Eu ii raspundeam lui Warrington care a facut afirmatia asta: - Warrington a scris:
Soluția de secolul XXI ar fi un tunel de vreo 10 km, ori între Crivadia și Peștera Bolii, ori între Crivadia și Vulcan, ultima cu avantajul că ar evita și Petroșani cu totul. La cât minerit exista în zonă, construirea unui asemenea tunel era abordabilă demult și ar trebui abordată măcar azi. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 12 Apr 2017, 00:31 | |
| Warrington, urmaresc postarile tale, dar cred ca nimeni din aceasta parte a lumii nu e pregatita sau capabila sa le implementeze.Nu stiu daca ai remarcat dar atunci cind se construieste o macara portuara aici se spune cu multa mindrie, ,,cea mai inalta din sudul si estul Europei" adica singuri ne separam de vestul UE, singuri ne segregam, de unde sa tindem spre avansare.
Probabil peste citiva ani o sa ne uitam la coridoarele de marfa care vor trece prin fosta Iugoslavie.
Sintem prea fanarioti ca tara si partea de vest care a fost in Imperiu este napadita de sudisti.omania va fi mereu balcanica, estica si cu influente est slavice.
Slavii de sud ne-au luat-o inainte. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 12 Apr 2017, 00:52 | |
| Implementarea o să vină tot din vest. Așa cum spuneam într-o altă postare, într-o zi Germania o să cumpere CFR-ul și n-o să întrebe pe nimeni ce părere are despre asta România e azi ca un sat fără șosea asfaltată, fiindcă oamenii din sat nu merg decât la câmp și n-ar avea ce face cu asfaltul. Dar când ”șoseaua” dintre China și Germania o să treacă prin sat, o să beneficieze și oamenii din sat de ea, inevitabil. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 12 Apr 2017, 01:02 | |
| Dar sa nu ias aoameni sa blocheze soseaua pe motiv ca masinile le calca gainile si ei nu mai pot trece pe partea cealalta.
Sti cum e, astia care fac soseau o pot face,,prin afara satului", si apoi tot aia din sat o sa strige,,baaa noi tot in imala raminem"?
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 12 Apr 2017, 01:28 | |
| Oamenii nu ies să blocheze șoseaua decât dacă îi îndeamnă cineva de rea-credință, cum a fost la Pungești. În cazul de față fiind vorba de Germania și interesele ei, n-o să iasă nimeni să blocheze șoseaua. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
| | | | Accidente si Incidente CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |