Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+94
Rarau
George CFR
Ikarus99
Vale_ntin
cortexedge
andreiutzu
Shinkasen
florrinel
DPS
cristi5
AeroX
mishu88
Luna
Vale
laur 133
Daniel Trifu
Tony-PH
razvan - trenuri
marian1967
ldh80
Sabik
alex_trs
ciprian71
Warrington
neluadi
CristyanC
kristi kkk
didinul
saint
laurentzu
aris86
ets2oltromânia
buldozer2
NicuS
LanceR
Norbi
mariuscfrbucuresti
marius_catalin84
euteddy
@ndrey
TonyGFR
cristi ar
sorinache96
Ony_x
IonutCFR2009
cfr500
19jimmy84
Costin.H
vatmanul
IonutChircu
alinx3330
92Dragos
frank81
spiderpc
cardinal
TVlad
Re6/6
Teodor
mtk
alliens
c o r v i n
Luca tgv
AndiCFR
Gabry Gabriel
Vitosa
DAS 2011
apmatei
bubu
alex.barac.5
Elful
Petre_IFTE
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
tcm
Dutzu
Andrey_tm
johnsmoke
mureseanu_976
florin.lifticariu
marius664
Katalyn
EA025
Adirmvl
Jurnal Feroviar
Dr2005
DUAL
Jhonyla
Adisoft1991s
cristi CFR
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Amiralul
dan tm
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 21:22

dan tm a scris:
Adrian78 a scris:
dan tm a scris:


Eu asta am vrut sa evidentiez, ca daca infrastructura era buna probabil rezista la viteze si forte mai mari.

Cum a zis si Dragos pe M202 viteza de 40km/h e data de raza curbelor mult mai mica decat pe Predeal de aia pe Banita nu ai vie sa impingi cu EA trenurile deci eu zic ca a rezistat pana la viteza de 92km/h acuma cat vrei sa reziste la 200 la ora in curbele alea?

Acuma tu nu ai inteles ce am zis?

daca terasamentul, traversele, sinele prinderile erau in stare buna cred ca rezistau la trecerea trenului pe acolo asta am vrut sa spun.

Va faceti ca nu intelegeti?  

Linia de Predeal e pentru 110 km/h ?

Tu nu intelegi dane trenul ala nu a deraiat ca avea traverse de lemn nu s-a mai inscris in curba aia pentru ca e mai inchisa decat aia pe Predeal acum intelegi?
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 21:29

Luna a scris:
in prezent nici nu mai exista trenuri de calatori pe M214.  

Ce relevanță are traficul actual de călători de pe M214 ?  

La scara întregii regiuni, legătura feroviară care trebuie asigurată e între Filiași și Simeria, iar la scară locală e între Livezeni și Crivadia. Un traseu prin Vulcan ar scurta distanța între Filiași și Simeria și ar crește viteza comercială, deci ar crește și competitivitatea căii ferate.

Traseul prin Vulcan ar permite ca trenurile locale să continue să circule pe linia actuală prin Petroșani și Merișor, altfel sunt toate șansele să ajungă abandonată.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 21:38

Pai si din Vulcan cum ajungi la Livezeni? Pe linia simpla si nu in stare prea buna de pe M214? Oricum e o idee fantezista, eu zic mersi daca se mai da drumu pe M202 la trafic si cu 40 km/ora, nu sunt resurse pentru a construi noi cai ferate, sa recunoastem. Trebuie sa militam pentru a se mentine cat mai mult din cele existente, nu altele noi. Nici pe M214 nu cred ca se va mai circula vreodata, poate doar daca ia vreun privat linia si baga reclama sa atraga calatori, dar si firm de transport cu microbuzele imediat ar scadea pretul.

Edit: Cu ocazia acestui accident se vede ce se intampla daca trenul depaseste (cu mult) viteza permisa. Sincer nici eu nu credeam ca deraiaza atat de violent fara sa intalneasca vreun obstacol puternic, gen ciocnire frontala intre 2 trenuri sau o stanca cazuta in fata.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 21:46

Luna a scris:
Pai si din Vulcan cum ajungi la Livezeni? Pe linia simpla si nu in stare prea buna de pe M214? Oricum e o idee fantezista, eu zic mersi daca se mai da drumu pe M202 la trafic si cu 40 km/ora, nu sunt resurse pentru a construi noi cai ferate

Pe o linie dublă nou construită, așa ajungi. Dacă îți trebuie 300 sau 500 de milioane de euro, Japonia ți-i dă și mâine. Creditul pentru M6 stă și acum nefolosit și se plătesc penalități de neutilizare.

Ca regulă generală, banii se găsesc întotdeauna, dacă știi ce vrei să faci cu ei.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 21:54

Cand nu exista interes normal ca nu se poate. Oricum daca stau bine si ma gandesc nici eu nu stiu daca as investii prea mult in linii de genul in zona, nu stiu daca merita. Cat a fost trafic intens de marfa in Valea Jiului clar atunci trebuia construit, merita, dar acum traficul se reduce, nu creste. Si cel de marfa si de calatori. Practic singurul trafic ce mai ramane pe M202 este cel de tranzit intre Targu Jiu si Simeria si putinul trafic de calatori din Valea Jiului, zona puternic depopulata, in special de populatie activa, cea care calatoreste cel mai mult.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 22:21

Luna a scris:
Cand nu exista interes normal ca nu se poate. Oricum daca stau bine si ma gandesc nici eu nu stiu daca as investii prea mult in linii de genul in zona, nu stiu daca merita. Cat a fost trafic intens de marfa in Valea Jiului clar atunci trebuia construit, merita, dar acum traficul se reduce, nu creste. Si cel de marfa si de calatori. Practic singurul trafic ce mai ramane pe M202 este cel de tranzit intre Targu Jiu si Simeria si putinul trafic de calatori din Valea Jiului, zona puternic depopulata, in special de populatie activa, cea care calatoreste cel mai mult.

Nu mai vorbii din povesti M202 e foarte circulata
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 22:32

Cat de circulata, incat sa merite asa tunel cat 4-7 statii de metrou? Nu s-au construit tunele noi nici macar pentru linii magistrale in ultimii ani, ma indoiesc ca s-ar construi vreun tunel nou mai ales atat de lung (de 10 km), sigur exceptie pentru linia Predeal - Brasov.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 22:38

Linia 202 e circulată pentru că are tonaje mai mari decât Balota şi pentru că Coridorul IV e în lucru. După ce se vor finaliza lucrările pe Coridor, o parte din trafic se va muta pe acolo. În plus, marfa încărcată în zonă nu prea va mai exista, mineritul va dispărea complet în următorii 10, maxim 15 ani, oraşele sunt moarte economic... Bine, asta nu înseamnă că secţia va rămâne fără trafic, dar clar nu va mai avea traficul actual.
Tunelul nu e o soluţie. Costurile nu mai sunt cele de 1990, e nevoie de studii de prefezabilitate, fezabilitate, exproprieri, condiţii de siguranţă pentru muncitori, societăţi cu agrement tehnic feroviar ş.a.. Mai degrabă s-ar face un astfel de tunel pe sub Balota, ar fi mai util acolo, măcar am atrage traficul de marfă care merge din Turcia în Occident prin Serbia. Dar dacă nu îl facem până să intre Serbia în UE, îl facem degeaba.

@danTm: Curbele de pe Predeal - Dârste au raza mult mai mare decât cele de pe 202. La Predeal a fost linia proiectată pentru 80 - 90 km/h, cu supraînălţarea şi supralărgirea corespunzătoare, iar, de obicei, la proiectare se ia o marjă de siguranţă de vreo 20 km/h. Pe 202 e linie cu contraşină, aia nu cred că duce mai mult de 50 - 60 km/h, or ei au intrat cu suta. Dacă o fi făcut şi marfa balans şi vagoanele or fi avut jocuri în glisiere peste limita admisă, deja avem reţeta deraierii. Pe când la Predeal erau platforme cu traverse, cu centrul de greutate mult mai jos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 23:00

Luna a scris:
Cat de circulata, incat sa merite asa tunel cat 4-7 statii de metrou? Nu s-au construit tunele noi nici macar pentru linii magistrale in ultimii ani, ma indoiesc ca s-ar construi vreun tunel nou mai ales atat de lung (de 10 km), sigur exceptie pentru linia Predeal - Brasov.

Da cine a zis de tunel cu 7 statii unde te crezi in Elvetia?In ritmul actual de constructie adica 300m de tunel dublu in 4 ani constructia unui tunel de 5 km ar dura 100 de ani la noi
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 23:30

Dr2005 a scris:
Mai degrabă s-ar face un astfel de tunel pe sub Balota, ar fi mai util acolo, măcar am atrage traficul de marfă care merge din Turcia în Occident prin Serbia. Dar dacă nu îl facem până să intre Serbia în UE, îl facem degeaba.

Ar fi el util, dar de modernizat se modernizează Arad-Simeria, nu M900. Între Craiova și Coridorul IV, M202 rămâne totuși legătura cea mai scurtă.

Oricum, pe ansamblu România nu are destule căi ferate și asta o să fie din ce în ce mai evident în următorii 20 de ani. Când traficul din Turcia o să-l includă și pe cel din China prin Iran, Serbia n-o să-l poată prelua tot, o să fie suficient loc pentru toată lumea. Plus că pe relația Turcia - Polonia, ruta prin Serbia nu e cea mai convenabilă, chiar și după ce Serbia o să fie în UE.

Dr2005 a scris:
marfa încărcată în zonă nu prea va mai exista, mineritul va dispărea complet în următorii 10, maxim 15 ani

Marfa din zonă chiar nu contează, poate să dispară complet. Tranzitul la nivel european o să fie baza.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMier 12 Apr 2017, 00:16

Adrian78 a scris:

Da cine a zis de tunel cu 7 statii unde te crezi in Elvetia?In ritmul actual de constructie adica 300m de tunel dublu in 4 ani constructia unui tunel de 5 km ar dura 100 de ani la noi
Eu ii raspundeam lui Warrington care a facut afirmatia asta:

Warrington a scris:

Soluția de secolul XXI ar fi un tunel de vreo 10 km, ori între Crivadia și Peștera Bolii, ori între Crivadia și Vulcan, ultima cu avantajul că ar evita și Petroșani cu totul. La cât minerit exista în zonă, construirea unui asemenea tunel era abordabilă demult și ar trebui abordată măcar azi.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMier 12 Apr 2017, 00:31

Warrington, urmaresc postarile tale, dar cred ca nimeni din aceasta parte a lumii nu e pregatita sau capabila sa le implementeze.Nu stiu daca ai remarcat dar atunci cind se construieste o macara portuara aici se spune cu multa mindrie, ,,cea mai inalta din sudul si estul Europei" adica singuri ne separam de vestul UE, singuri ne segregam, de unde sa tindem spre avansare.

Probabil peste citiva ani o sa ne uitam la coridoarele de marfa care vor trece prin fosta Iugoslavie.

Sintem prea fanarioti ca tara si partea de vest care a fost in Imperiu este napadita de sudisti.omania va fi mereu balcanica, estica si cu influente est slavice.

Slavii de sud ne-au luat-o inainte.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMier 12 Apr 2017, 00:52

Implementarea o să vină tot din vest. Așa cum spuneam într-o altă postare, într-o zi Germania o să cumpere CFR-ul și n-o să întrebe pe nimeni ce părere are despre asta Very Happy

România e azi ca un sat fără șosea asfaltată, fiindcă oamenii din sat nu merg decât la câmp și n-ar avea ce face cu asfaltul. Dar când ”șoseaua” dintre China și Germania o să treacă prin sat, o să beneficieze și oamenii din sat de ea, inevitabil.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMier 12 Apr 2017, 01:02

Dar sa nu ias aoameni sa blocheze soseaua pe motiv ca masinile le calca gainile si ei nu mai pot trece pe partea cealalta.

Sti cum e, astia care fac soseau o pot face,,prin afara satului", si apoi tot aia din sat o sa strige,,baaa noi tot in imala raminem"?

Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitimeMier 12 Apr 2017, 01:28

Oamenii nu ies să blocheze șoseaua decât dacă îi îndeamnă cineva de rea-credință, cum a fost la Pungești. În cazul de față fiind vorba de Germania și interesele ei, n-o să iasă nimeni să blocheze șoseaua.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 40 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: