Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest

In jos 
+67
Katalyn
Ciprian
NIKU24
alex1987
mariushal
Capsuneanu
@ndrey
allred
Wadan
bostanescu 2
mishu88
NicuS
ravers75
baiazid
Katalin4653
ANDU2100HP
Luna
Kriszti219
EuroNight
Radu
srazvi
George33
nenuandrei
manuela
iuli.hard
kristi kkk
razvan - trenuri
060-EA078
Laur
Dr2005
AndiCFR
Teodor
mihai-calin
Stere Serban
lovekomotive
Nesebar
mihaiuc
AlexD
alliens
bostanesku gigel
DUAL
IonutChircu
rizelgeorgel2004
nokia2010
Nk11
redeme
riciu
tuborgtnp
popovici
Razvan Tudor
Cobra
cortexedge
TVlad
IonutCFR2009
ATM
Adrian78
Vitosa
decward
bostanescu gigel
cont dezactivat .
Semaca
DPS
mardaryroby
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
Vlad
KQQ
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeLun 14 Noi 2011, 19:53

MariusD a scris:
Chitila TDJ 28/30 9+875-9+925 cu 15
Chitila Buftea 14+400-15+650 cu 70 firul 2
15+650-15+700 cu 30 firul 2
Buftea Peris 17+750-17+800 cu 70 firul 1
18+050-18+100 cu 30 firul 2
Peris L3 directa cap X 29+900-29+950 cu 40 firul 2
Peris Crivina 38+500 - 38+550 cu 70 firul 2
Crivina Brazi 38+500-38+900 cu 30 firul 1
38+900-44+100 cu 70 firul 1
42+000-44+000 cu 70 firul 2
46+200-46+800 cu 80 fir 1+2
50+100-50+150 cu 70 fir 1 si 2

La cat mai multe

Interesant este ca s-a scos restrictia de la podul de linga Buciumeni insa sinele nu s-au inlocuit; troncanitul se simte la fel de bine si acum. De asemenea, cred ca pina la urma o sa avem restrictii la fiecare joanta de semnal - fac un zgomot teribil...
De serpuirile dintre Brazi si Crivina nu citisem aici pe forum insa le-am sesizat, sint foarte ample si inca pe ambele fire. Banuiesc ca e o problema mult mai grava acolo, poate din cauza solului cam mlastinos din padurea aceea.
Oricum, va spun ca eram mult mai relaxat inainte, cind nu eram capabil sa "detectez" imperfectiunile liniei, acum ma enervez rau. Atitia bani, timp pierdut, ca sa ce, sa ajungem iar la restrictii? Evil or Very Mad


Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeLun 14 Noi 2011, 19:56

@Dragos : acel snur 140 cap coada de care spui tu nu este posibil, daca te uiti in livret de la Brazi la R Ploiesti Triaj ambele fire cu 120 km/h, cu atat e din 2004 (iti poate confirma orice mecanic) si cu atat va fi forever, asta daca nu mai scade Very Happy , de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie Very Happy .
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 01:06

maryus74 a scris:
@Dragos : acel snur 140 cap coada de care spui tu nu este posibil, daca te uiti in livret de la Brazi la R Ploiesti Triaj ambele fire cu 120 km/h, cu atat e din 2004 (iti poate confirma orice mecanic) si cu atat va fi forever, asta daca nu mai scade Very Happy , de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie Very Happy .

Ok, atunci ce ne impiedica sa avem 140 intre podul Grand si Brazi ? Chiar nu se va putea niciodata afisa un timp de parcurs de 30 de minute intre Bucuresti si Ploiesti ? Banuiesc ca nu, pentru ca se iau in calcul eventualele restrictii care apar si decat sa apara intarzieri la acele 30 de minute mai bine sa ajunga timpuriu la 40-43 de minute. Gresesc ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 03:43

Cam asa ceva...si sincer nu sunt convins ca si o viteza de 140 km/h poate scoate un timp de 30 minute pe BUcuresti-Ploiesti. Trebuie mai mult. 30 de minute pentru 60 km =Vcom 120 km/h. Luand in calcul ram Ploiesti Tj-Ploiesti Vest (sau Sud), la 120, si mai ales ca totusi din GdN trebuie sa mearga cativa km (2...3...?) pana da de linie OK, deci taraindu-se cam cu 40-60 la ora...ma rog luand in calcul astea, as zice ca de fapt trenul poate sa mearga intins pentru vreo 53 de km, restul de 7 fiind afectati segmentelor sus-mentionate. Chiar daca se ridica restrictiile si se merge cu 140 km constant, nu cred ca ar scoate 30 minute. Poate vreo 34-35...
Plus ca ajungem la vechea problema, viteza de 140 km/h solicita si locomotiva si vagoane si linie. Cum noi nu intretinem nici una din astea stralucit, d-aia nu avem cu ce sa ne dam in barci. Asta e. Ramanem cu timpul de 39 de minute afisat undeva prin anii 90 si Doamne-Ajuta sa nu ajungem mai rau.


BTW, se vorbea de o serpuire intre Crivina si Brazi. Daca nu ma-nsel eu, pe segmentul asta, odata cu modernizarea, s-au facut ample lucrari generate de constructia podului nou si mutarea terasamentului cu vreo 20 de metri mai spre V pe o distanta destul de lunga- sa inteleg ca segmentul asta e ala cu serpuirea, s-a lasat terasamentul de bine ce a fost el facut, sau e vorba de un alt segment?


Citat :
de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie

Doar nu suntem suficient de tampiti sa credem elucubratiile debitate de ministru si de presa. Eu o sa dic Bodgaproste daca o sa avem macar 110 reali si constanti de la Comarnic pana in Predeal. Numa' ca si pe aia nu-i vad bine, ca-s destul de multe curbe relativ stranse, iar o malaca de EA repezindu-se cu 110 in curba numa' bine n-o sa faca sinei. In fine, om vedea.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 10:43

ATM a scris:
(...)as zice ca de fapt trenul poate sa mearga intins pentru vreo 53 de km, restul de 7 fiind afectati segmentelor sus-mentionate (...)

Asta zic, pentru cei 50 de km (de la km 1 pana la km 51 Brazi) viteza sa fie 140 km/h si pentru restul 30 km/h pentru iesirea de la Nord, 120 km/h pentru Brazi-Ploiesti Triaj si 90 km/h pentru Ploiesti Triaj-Ploiesti Vest. S-ar apropia viteza medie de 120 km/h deci la un parcurs de 30 de minute.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 11:13

Problema nu cred ca ar fi infrastructura pe M1000 cele cateva puncte cu probleme daca se vrea se pot remedia repede. Parerea mea e ca cea mai mare piedica pentru circulatia cu 140km/h-160km/h este traficul, e cea mai aglomerata magistrala din tara marfa/calatori pana nu se monteaza sistemul "minune" de gestionare a traficului ETCS cu asta defilam din pacate...Oricum in conditiile actuale tindem spre Vmax 120km/h pe toate magistralele modernizate din tara, asta e crudul adevar daca nu se investeste nici un leu in lucrari de intretinere.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 13:52

ATM a scris:
Chiar daca se ridica restrictiile si se merge cu 140 km constant, nu cred ca ar scoate 30 minute. Poate vreo 34-35...



Pai cam atat (36' am prins eu cu ,,Dacia'') se scoate acum cu 140 in cazul in care trenurile (in special internationale) trebuie sa recupereze . 30 de minute e greu de scos cu 140 , dar 33' cu ceva schimbari in bine la intrarile si iesirile din gari este chiar foarte posibil !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 15:00

Normal linia Bucuresti-Brazi ori trebuia alt traseu nou si lasata vechea linie pentru trenuri Regio si Marfa ori alt traseu dublu paralel cu linia veche dar iara visam si ciorile fura cablurile de semnalizare!!Nu meritam nimic!!

Normal daca se merge cu 137km/h pana la Brazi se scoate undeva la 36 de minute pana la Ploiesti Sud si undeva la 25 minute 45 de kilometri!!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 15:16

adrian78 a scris:
Normal linia Bucuresti-Brazi ori trebuia alt traseu nou si lasata vechea linie pentru trenuri Regio si Marfa ori alt traseu dublu paralel cu linia veche dar iara visam si ciorile fura cablurile de semnalizare!!Nu meritam nimic!!

Nu oamenii sunt de vina ci statul ca nu-i civilizeaza si ca nu exista , pentru ca in in Romania statul de drept nu exista si nu functioneaza din pacate.

Un popor precum cel roman , civilizat si ordonat cu de-a sila de mana de fier comunista si lasat mai apoi prada unei libertati aproape nelimitate nu avea cum sa ,,evolueze'' altfel...

Dar asta nu inseamna sa uitam momente din istoria universala , sa vedem ce-a fost fiecare popor si ce a ajuns , de exemplu cum au ajuns curvarii , sadicii si betivii de englezi sa se identifice cu unul dintre cele mai civilizate popoare din lume ... La fel si italienii , maghiarii , germanii sau spaniolii , cate orori au savarsit impotriva altor natii sau chiar impotriva propriului popor...

Oare aceste popoare enumerate mai sus nu pot ajunge si ele la conditia poporului roman in mai putin de 20 de ani in cazul in care statul de drept nu ar mai exista nici la ei ? Simplu de tot...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 19:21

CFR SA a semnat contractul privind instalarea ERTMS pe secţiunea Chitila-Crivina


CFR SA a semnat contractul privind execuţia proiectului de instalare a sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina, co consorţiul Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks care a avut o ofertă în valoare de 38,2 milioane euro.
Valoarea contractului este de 161.946.080,41 lei, (37 mil euro) fără TVA, iar durată de valabilitate este de 54 de luni, din care 24 luni pentru lucrări de proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţie), la care se adaugă 30 de luni perioadă de garanţie.
În cadrul licitaţiei au mai depus ofertele consorţiul Alstom – Kapsch – Alcatel Lucent, cu suma de 31,8 milioane de euro şi consorţiul Ansaldo – Selex, cu suma de 48,2 milioane euro.
Preţul ofertei depuse constituie 35% din punctajul obţinut de constructor, restul de 65% reprezentând capacitatea tehnică.
Secţiunea Chitila-Crivina este situată pe tronsonul Bucureşti-Câmpina, parte a Coridorului IV pan-european.
Menţionăm că atribuirea contractului a fost contestată de mai multe ori, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.) a avizat favorabil semnarea contractului, însă există încă o contestaţie depusă la Curtea de Apel de către consorţiul condus de Ansaldo.
Sistemul pilot constă în echiparea cu sistemele ETCS şi GSM-R, a instalaţiilor de centralizarea electronică (la Chitila, Periş, Buftea) şi a blocului de linie automat electronic integrat.
Sistemul GSM-R asigură transmisii de date în mod continuu între toate componentele aplicaţiilor de siguranţa circulaţiei, inclusiv OBU (On Board Unit – echipamentele îmbarcate pe locomotivă). Acest lucru oferă posibilitatea informării în mod continuu a OBU asupra stării echipamentelor din cale. Ceea ce trebuie menţionat aici este faptul că factorul uman nu este implicat în acest proces de siguranţă.
Implementarea sistemului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 este primul proiect major finanţat din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, aprobat de Comisia Europeană şi contractat de CFR SA.
Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat.



Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 20:23

Dragos a scris:
maryus74 a scris:
@Dragos : acel snur 140 cap coada de care spui tu nu este posibil, daca te uiti in livret de la Brazi la R Ploiesti Triaj ambele fire cu 120 km/h, cu atat e din 2004 (iti poate confirma orice mecanic) si cu atat va fi forever, asta daca nu mai scade Very Happy , de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie Very Happy .

Ok, atunci ce ne impiedica sa avem 140 intre podul Grand si Brazi ? Chiar nu se va putea niciodata afisa un timp de parcurs de 30 de minute intre Bucuresti si Ploiesti ? Banuiesc ca nu, pentru ca se iau in calcul eventualele restrictii care apar si decat sa apara intarzieri la acele 30 de minute mai bine sa ajunga timpuriu la 40-43 de minute. Gresesc ?
Nu Dragos nu gresesti cu nimic, astai politica cfr, si eu astept ziua aia cand nu vor mai fi restrictii si se va circula constant cu 140 macar, acolo pe unde se poate, cat despre sectia asta din cate stiu eu este declarata sectie cu trafic suprasaturat, vina ptr acele probleme la linii sunt in mare masura a trenurilor marfare, un raspuns ai putea primi din partea autoritatilor cfr de ce sunt aceste vesnice probleme.

Doua corectari vreau sa fac una despre ,,podul Grand,, cealalta despre ,, ce ne impiedica sa avem 140 intre podul Grand si Brazi,,

Podul GranT chiar tu mai corectat in primavara mi-aduc eu aminte cu o imagine pe forum, dar probabil ai formulat cum imi place mie sa ii spun asa ca o percepem ca pe o gluma Very Happy

Chiar de la Podul Grant nu e posibil cu 140 ptr ca la dus spre Ploiesti tr franeaza in dreptul haltei Basarab, se face proba tr la frana de la 60 la 40 km/h, mai exact din dreptul primului BLA (zona capatul peronului haltei Bas, deci dupa pasarela Grivita) si nici la sosire nu e posibil ptr ca la acel BLA (ptr ducere) pe partea opusa (la intoarcerea spre Nord) este prevestitorul ptr Nord iar in dreptul lor tr nu depasesc 90/95 km/h depinde de rang (aici intalnesti un galben sau un galben clipitor), din dreptul pasarelei tr fiind luat iar la frana, deci concret acel 140 din dreptul km 2 poate 2 si cateva sute de metri, nu stiu exact tre sa merg pe teren sa vad, pana la Brazi AR TREBUI SA FIE POSIBIL SNUR DAR...ne omoara practica.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 23:45

De acord cu tine, se pare ca oficial e Grant, desi pe unele placute si indicatoare e scris si Grand.

Revenind, la primul BLA de la Nord, km 2+600, se poate teoretic sa se atinga deja 140 km/h, daca eficacitatea se face pana in semnalul de iesire de la peron, in cazul trenurilor scurte. Pentru restul, cam in zona Carpati (km 3+500) se ajunge la 140. De aici (3+500) pana in axa statiei Brazi (51+500) ziceam de mers cu Vmax. Deci 48 de km mers cu 137 km/h inseamna 21 de minute.

Deci restul de 11 km (0+000 la 3+500 si 51+500 la 59+000) se fac tot in ~21 de minute Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMier 16 Noi 2011, 15:17

Dragos a scris:
De acord cu tine, se pare ca oficial e Grant, desi pe unele placute si indicatoare e scris si Grand.

Revenind, la primul BLA de la Nord, km 2+600, se poate teoretic sa se atinga deja 140 km/h, daca eficacitatea se face pana in semnalul de iesire de la peron, in cazul trenurilor scurte. Pentru restul, cam in zona Carpati (km 3+500) se ajunge la 140. De aici (3+500) pana in axa statiei Brazi (51+500) ziceam de mers cu Vmax. Deci 48 de km mers cu 137 km/h inseamna 21 de minute.

Deci restul de 11 km (0+000 la 3+500 si 51+500 la 59+000) se fac tot in ~21 de minute Smile
Si il franeaza un inductor si mai pui 2 minute Laughing Laughing
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeMier 16 Noi 2011, 19:44

Dragos a scris:
De acord cu tine, se pare ca oficial e Grant, desi pe unele placute si indicatoare e scris si Grand.

Revenind, la primul BLA de la Nord, km 2+600, se poate teoretic sa se atinga deja 140 km/h, daca eficacitatea se face pana in semnalul de iesire de la peron, in cazul trenurilor scurte. Pentru restul, cam in zona Carpati (km 3+500) se ajunge la 140. De aici (3+500) pana in axa statiei Brazi (51+500) ziceam de mers cu Vmax. Deci 48 de km mers cu 137 km/h inseamna 21 de minute.

Deci restul de 11 km (0+000 la 3+500 si 51+500 la 59+000) se fac tot in ~21 de minute Smile
Sunt de acord cu tine in cazul eficacitatii tr scurte dar nu toate cele 14 linii suporta asta, iti dau exemplu liniile 7 si 8 praf, practic tr tzopaie, si mai sunt destule linii asemanatoare, singurele BUNE fiind doar 1, 2, 3 si 4 reabilitate. Ok iti dau dreptate, de la Pod Grant la Brazi ar putea fi posibili acei 140 km/h in cazul tr scurte.
Sus In jos
Stere Serban

Stere Serban


Numarul mesajelor : 71
Varsta : 32
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4942
Data de inscriere : 29/08/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitimeSam 26 Noi 2011, 22:52

Pentru a atinge o viteza constata, ar trebui investiti bani seriosi si in achizitionarea de rame moderne. Spre exemplu,unele rame electrice care circula pe ruta Bucuresti Nord-Ploiesti Sud-Campina dateaza din 1965, una chiar din 1957 (au fost aduse din Franta si reconditionate la remarul 16 Februarie in 2009)!!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest
Sus 
Pagina 14 din 31Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Trenuri Gara Ploiesti Sud, Depoul Ploiesti si Gara Ploiesti Vest
» IR 14038/14039 Brasov-Ploiesti Vest-Bucuresti Baneasa-Constanta (RT)
» Locomotive clasa 47 (Vol. I)
» Calea ferata Ploiesti Nord- Ploiesti Crang

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: