|
| 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
+67Katalyn Ciprian NIKU24 alex1987 mariushal Capsuneanu @ndrey allred Wadan bostanescu 2 mishu88 NicuS ravers75 baiazid Katalin4653 ANDU2100HP Luna Kriszti219 EuroNight Radu srazvi George33 nenuandrei manuela iuli.hard kristi kkk razvan - trenuri 060-EA078 Laur Dr2005 AndiCFR Teodor mihai-calin Stere Serban lovekomotive Nesebar mihaiuc AlexD alliens bostanesku gigel DUAL IonutChircu rizelgeorgel2004 nokia2010 Nk11 redeme riciu tuborgtnp popovici Razvan Tudor Cobra cortexedge TVlad IonutCFR2009 ATM Adrian78 Vitosa decward bostanescu gigel cont dezactivat . Semaca DPS mardaryroby Ionutz COSTACHE MIHAIL Vlad KQQ 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 14 Noi 2011, 19:53 | |
| - MariusD a scris:
- Chitila TDJ 28/30 9+875-9+925 cu 15
Chitila Buftea 14+400-15+650 cu 70 firul 2 15+650-15+700 cu 30 firul 2 Buftea Peris 17+750-17+800 cu 70 firul 1 18+050-18+100 cu 30 firul 2 Peris L3 directa cap X 29+900-29+950 cu 40 firul 2 Peris Crivina 38+500 - 38+550 cu 70 firul 2 Crivina Brazi 38+500-38+900 cu 30 firul 1 38+900-44+100 cu 70 firul 1 42+000-44+000 cu 70 firul 2 46+200-46+800 cu 80 fir 1+2 50+100-50+150 cu 70 fir 1 si 2
La cat mai multe Interesant este ca s-a scos restrictia de la podul de linga Buciumeni insa sinele nu s-au inlocuit; troncanitul se simte la fel de bine si acum. De asemenea, cred ca pina la urma o sa avem restrictii la fiecare joanta de semnal - fac un zgomot teribil... De serpuirile dintre Brazi si Crivina nu citisem aici pe forum insa le-am sesizat, sint foarte ample si inca pe ambele fire. Banuiesc ca e o problema mult mai grava acolo, poate din cauza solului cam mlastinos din padurea aceea. Oricum, va spun ca eram mult mai relaxat inainte, cind nu eram capabil sa "detectez" imperfectiunile liniei, acum ma enervez rau. Atitia bani, timp pierdut, ca sa ce, sa ajungem iar la restrictii? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 14 Noi 2011, 19:56 | |
| @Dragos : acel snur 140 cap coada de care spui tu nu este posibil, daca te uiti in livret de la Brazi la R Ploiesti Triaj ambele fire cu 120 km/h, cu atat e din 2004 (iti poate confirma orice mecanic) si cu atat va fi forever, asta daca nu mai scade , de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie . |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 03:43 | |
| Cam asa ceva...si sincer nu sunt convins ca si o viteza de 140 km/h poate scoate un timp de 30 minute pe BUcuresti-Ploiesti. Trebuie mai mult. 30 de minute pentru 60 km =Vcom 120 km/h. Luand in calcul ram Ploiesti Tj-Ploiesti Vest (sau Sud), la 120, si mai ales ca totusi din GdN trebuie sa mearga cativa km (2...3...?) pana da de linie OK, deci taraindu-se cam cu 40-60 la ora...ma rog luand in calcul astea, as zice ca de fapt trenul poate sa mearga intins pentru vreo 53 de km, restul de 7 fiind afectati segmentelor sus-mentionate. Chiar daca se ridica restrictiile si se merge cu 140 km constant, nu cred ca ar scoate 30 minute. Poate vreo 34-35... Plus ca ajungem la vechea problema, viteza de 140 km/h solicita si locomotiva si vagoane si linie. Cum noi nu intretinem nici una din astea stralucit, d-aia nu avem cu ce sa ne dam in barci. Asta e. Ramanem cu timpul de 39 de minute afisat undeva prin anii 90 si Doamne-Ajuta sa nu ajungem mai rau. BTW, se vorbea de o serpuire intre Crivina si Brazi. Daca nu ma-nsel eu, pe segmentul asta, odata cu modernizarea, s-au facut ample lucrari generate de constructia podului nou si mutarea terasamentului cu vreo 20 de metri mai spre V pe o distanta destul de lunga- sa inteleg ca segmentul asta e ala cu serpuirea, s-a lasat terasamentul de bine ce a fost el facut, sau e vorba de un alt segment? - Citat :
- de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie
Doar nu suntem suficient de tampiti sa credem elucubratiile debitate de ministru si de presa. Eu o sa dic Bodgaproste daca o sa avem macar 110 reali si constanti de la Comarnic pana in Predeal. Numa' ca si pe aia nu-i vad bine, ca-s destul de multe curbe relativ stranse, iar o malaca de EA repezindu-se cu 110 in curba numa' bine n-o sa faca sinei. In fine, om vedea. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 10:43 | |
| - ATM a scris:
- (...)as zice ca de fapt trenul poate sa mearga intins pentru vreo 53 de km, restul de 7 fiind afectati segmentelor sus-mentionate (...)
Asta zic, pentru cei 50 de km (de la km 1 pana la km 51 Brazi) viteza sa fie 140 km/h si pentru restul 30 km/h pentru iesirea de la Nord, 120 km/h pentru Brazi-Ploiesti Triaj si 90 km/h pentru Ploiesti Triaj-Ploiesti Vest. S-ar apropia viteza medie de 120 km/h deci la un parcurs de 30 de minute. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 11:13 | |
| Problema nu cred ca ar fi infrastructura pe M1000 cele cateva puncte cu probleme daca se vrea se pot remedia repede. Parerea mea e ca cea mai mare piedica pentru circulatia cu 140km/h-160km/h este traficul, e cea mai aglomerata magistrala din tara marfa/calatori pana nu se monteaza sistemul "minune" de gestionare a traficului ETCS cu asta defilam din pacate...Oricum in conditiile actuale tindem spre Vmax 120km/h pe toate magistralele modernizate din tara, asta e crudul adevar daca nu se investeste nici un leu in lucrari de intretinere. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 13:52 | |
| - ATM a scris:
- Chiar daca se ridica restrictiile si se merge cu 140 km constant, nu cred ca ar scoate 30 minute. Poate vreo 34-35...
Pai cam atat (36' am prins eu cu ,,Dacia'') se scoate acum cu 140 in cazul in care trenurile (in special internationale) trebuie sa recupereze . 30 de minute e greu de scos cu 140 , dar 33' cu ceva schimbari in bine la intrarile si iesirile din gari este chiar foarte posibil ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 15:00 | |
| Normal linia Bucuresti-Brazi ori trebuia alt traseu nou si lasata vechea linie pentru trenuri Regio si Marfa ori alt traseu dublu paralel cu linia veche dar iara visam si ciorile fura cablurile de semnalizare!!Nu meritam nimic!!
Normal daca se merge cu 137km/h pana la Brazi se scoate undeva la 36 de minute pana la Ploiesti Sud si undeva la 25 minute 45 de kilometri!! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 15:16 | |
| - adrian78 a scris:
- Normal linia Bucuresti-Brazi ori trebuia alt traseu nou si lasata vechea linie pentru trenuri Regio si Marfa ori alt traseu dublu paralel cu linia veche dar iara visam si ciorile fura cablurile de semnalizare!!Nu meritam nimic!!
Nu oamenii sunt de vina ci statul ca nu-i civilizeaza si ca nu exista , pentru ca in in Romania statul de drept nu exista si nu functioneaza din pacate. Un popor precum cel roman , civilizat si ordonat cu de-a sila de mana de fier comunista si lasat mai apoi prada unei libertati aproape nelimitate nu avea cum sa ,,evolueze'' altfel... Dar asta nu inseamna sa uitam momente din istoria universala , sa vedem ce-a fost fiecare popor si ce a ajuns , de exemplu cum au ajuns curvarii , sadicii si betivii de englezi sa se identifice cu unul dintre cele mai civilizate popoare din lume ... La fel si italienii , maghiarii , germanii sau spaniolii , cate orori au savarsit impotriva altor natii sau chiar impotriva propriului popor... Oare aceste popoare enumerate mai sus nu pot ajunge si ele la conditia poporului roman in mai putin de 20 de ani in cazul in care statul de drept nu ar mai exista nici la ei ? Simplu de tot... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 19:21 | |
| CFR SA a semnat contractul privind instalarea ERTMS pe secţiunea Chitila-CrivinaCFR SA a semnat contractul privind execuţia proiectului de instalare a sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina, co consorţiul Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks care a avut o ofertă în valoare de 38,2 milioane euro. Valoarea contractului este de 161.946.080,41 lei, (37 mil euro) fără TVA, iar durată de valabilitate este de 54 de luni, din care 24 luni pentru lucrări de proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţie), la care se adaugă 30 de luni perioadă de garanţie. În cadrul licitaţiei au mai depus ofertele consorţiul Alstom – Kapsch – Alcatel Lucent, cu suma de 31,8 milioane de euro şi consorţiul Ansaldo – Selex, cu suma de 48,2 milioane euro. Preţul ofertei depuse constituie 35% din punctajul obţinut de constructor, restul de 65% reprezentând capacitatea tehnică. Secţiunea Chitila-Crivina este situată pe tronsonul Bucureşti-Câmpina, parte a Coridorului IV pan-european. Menţionăm că atribuirea contractului a fost contestată de mai multe ori, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.) a avizat favorabil semnarea contractului, însă există încă o contestaţie depusă la Curtea de Apel de către consorţiul condus de Ansaldo. Sistemul pilot constă în echiparea cu sistemele ETCS şi GSM-R, a instalaţiilor de centralizarea electronică (la Chitila, Periş, Buftea) şi a blocului de linie automat electronic integrat. Sistemul GSM-R asigură transmisii de date în mod continuu între toate componentele aplicaţiilor de siguranţa circulaţiei, inclusiv OBU (On Board Unit – echipamentele îmbarcate pe locomotivă). Acest lucru oferă posibilitatea informării în mod continuu a OBU asupra stării echipamentelor din cale. Ceea ce trebuie menţionat aici este faptul că factorul uman nu este implicat în acest proces de siguranţă. Implementarea sistemului pilot operaţional ETCS/ERTMS, nivel 2 este primul proiect major finanţat din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, aprobat de Comisia Europeană şi contractat de CFR SA. Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 20:23 | |
| - Dragos a scris:
- maryus74 a scris:
- @Dragos : acel snur 140 cap coada de care spui tu nu este posibil, daca te uiti in livret de la Brazi la R Ploiesti Triaj ambele fire cu 120 km/h, cu atat e din 2004 (iti poate confirma orice mecanic) si cu atat va fi forever, asta daca nu mai scade , de la Brazi pana la Brasov cel putin (exceptie Ploiesti Vest-Campina) n-o sa vedeti voi 160 Km/h in vecii vecilor, doar pe hartie .
Ok, atunci ce ne impiedica sa avem 140 intre podul Grand si Brazi ? Chiar nu se va putea niciodata afisa un timp de parcurs de 30 de minute intre Bucuresti si Ploiesti ? Banuiesc ca nu, pentru ca se iau in calcul eventualele restrictii care apar si decat sa apara intarzieri la acele 30 de minute mai bine sa ajunga timpuriu la 40-43 de minute. Gresesc ? Nu Dragos nu gresesti cu nimic, astai politica cfr, si eu astept ziua aia cand nu vor mai fi restrictii si se va circula constant cu 140 macar, acolo pe unde se poate, cat despre sectia asta din cate stiu eu este declarata sectie cu trafic suprasaturat, vina ptr acele probleme la linii sunt in mare masura a trenurilor marfare, un raspuns ai putea primi din partea autoritatilor cfr de ce sunt aceste vesnice probleme.
Doua corectari vreau sa fac una despre ,,podul Grand,, cealalta despre ,, ce ne impiedica sa avem 140 intre podul Grand si Brazi,,
Podul GranT chiar tu mai corectat in primavara mi-aduc eu aminte cu o imagine pe forum, dar probabil ai formulat cum imi place mie sa ii spun asa ca o percepem ca pe o gluma
Chiar de la Podul Grant nu e posibil cu 140 ptr ca la dus spre Ploiesti tr franeaza in dreptul haltei Basarab, se face proba tr la frana de la 60 la 40 km/h, mai exact din dreptul primului BLA (zona capatul peronului haltei Bas, deci dupa pasarela Grivita) si nici la sosire nu e posibil ptr ca la acel BLA (ptr ducere) pe partea opusa (la intoarcerea spre Nord) este prevestitorul ptr Nord iar in dreptul lor tr nu depasesc 90/95 km/h depinde de rang (aici intalnesti un galben sau un galben clipitor), din dreptul pasarelei tr fiind luat iar la frana, deci concret acel 140 din dreptul km 2 poate 2 si cateva sute de metri, nu stiu exact tre sa merg pe teren sa vad, pana la Brazi AR TREBUI SA FIE POSIBIL SNUR DAR...ne omoara practica. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 15 Noi 2011, 23:45 | |
| De acord cu tine, se pare ca oficial e Grant, desi pe unele placute si indicatoare e scris si Grand. Revenind, la primul BLA de la Nord, km 2+600, se poate teoretic sa se atinga deja 140 km/h, daca eficacitatea se face pana in semnalul de iesire de la peron, in cazul trenurilor scurte. Pentru restul, cam in zona Carpati (km 3+500) se ajunge la 140. De aici (3+500) pana in axa statiei Brazi (51+500) ziceam de mers cu Vmax. Deci 48 de km mers cu 137 km/h inseamna 21 de minute. Deci restul de 11 km (0+000 la 3+500 si 51+500 la 59+000) se fac tot in ~21 de minute |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 16 Noi 2011, 15:17 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 16 Noi 2011, 19:44 | |
| - Dragos a scris:
- De acord cu tine, se pare ca oficial e Grant, desi pe unele placute si indicatoare e scris si Grand.
Revenind, la primul BLA de la Nord, km 2+600, se poate teoretic sa se atinga deja 140 km/h, daca eficacitatea se face pana in semnalul de iesire de la peron, in cazul trenurilor scurte. Pentru restul, cam in zona Carpati (km 3+500) se ajunge la 140. De aici (3+500) pana in axa statiei Brazi (51+500) ziceam de mers cu Vmax. Deci 48 de km mers cu 137 km/h inseamna 21 de minute.
Deci restul de 11 km (0+000 la 3+500 si 51+500 la 59+000) se fac tot in ~21 de minute Sunt de acord cu tine in cazul eficacitatii tr scurte dar nu toate cele 14 linii suporta asta, iti dau exemplu liniile 7 si 8 praf, practic tr tzopaie, si mai sunt destule linii asemanatoare, singurele BUNE fiind doar 1, 2, 3 si 4 reabilitate. Ok iti dau dreptate, de la Pod Grant la Brazi ar putea fi posibili acei 140 km/h in cazul tr scurte. |
| | | Stere Serban
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 32 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4942 Data de inscriere : 29/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Sam 26 Noi 2011, 22:52 | |
| Pentru a atinge o viteza constata, ar trebui investiti bani seriosi si in achizitionarea de rame moderne. Spre exemplu,unele rame electrice care circula pe ruta Bucuresti Nord-Ploiesti Sud-Campina dateaza din 1965, una chiar din 1957 (au fost aduse din Franta si reconditionate la remarul 16 Februarie in 2009)!!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
| |
| | | | 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |