|
| 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. | |
|
+48billy752-istu Czirjak Arpad laurentzu mishu88 Vale_ntin Cipri Andrei Neculai alex.alexus.tm Balto Vitosa mielutu zburator Andrey_tm Davee91 marius664 Luca tgv MariusM dan tm alliens Costin.B vanchorusebulgaria riciu DUAL boldalexandru Lumunita Stana COSTACHE MIHAIL vatmanul FelixTheBear030 Adrian78 Mihay Razvan Tudor Adirmvl Dr2005 Katalin4653 phnegativ IonutCFR2009 Vlad ldh80 Norbi TVlad ionutz85 kristi kkk Semafor srazvi Andrei Alexandra cristi CFR Nesebar razvystefan myster2008 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Joi 17 Aug 2017, 15:12 | |
| Multumesc. Spre Rodna Veche au fost putini, vreo 5-10 calatori, dar in schimb la coborare din Rodna Veche spre Ilva Mica au fost vreo 40-50 de calatori, majoritatea continuandu-si drumul din Ilva Mica cu IR 1832 si IR 1833. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Sam 26 Aug 2017, 12:33 | |
| Multumim Norbi si felicitari pentru reportaj.
Din imagini se observa ca CFR Infrastructura nu a intervenit cu mai nimic, de fapt chiar ca cu nimic. Sina si traversele cred ca sunt neschimbate de prin anii 70-80. Oare d-l ministru al transporturilor ce reactie o fi avut in trenul "inaugural" vazand ca merge precum caruta ?? L-o fi intrebat si dansul pe d-l director general de la cfr infrastructura de ce merge atat de incet ? Defapt nu prea cred, s-a vazut si in sedinta de guvern cand premierul l-a apostrofat de ochii lumii pe domn ministru in legaturile cu pierderile de la Tarom, CFR Marfa si CFR Calatori, ca de fapt discutia sa se axeze doar pe...Tarom (si asta doar la misto cred). Deci praf in ochi. Calea ferata da-o-n doamne iarta-ma sa mai astepte. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Dum 27 Aug 2017, 22:23 | |
| - Vitosa a scris:
- Multumim Norbi si felicitari pentru reportaj.
Din imagini se observa ca CFR Infrastructura nu a intervenit cu mai nimic, de fapt chiar ca cu nimic. Sina si traversele cred ca sunt neschimbate de prin anii 70-80. Oare d-l ministru al transporturilor ce reactie o fi avut in trenul "inaugural" vazand ca merge precum caruta ?? L-o fi intrebat si dansul pe d-l director general de la cfr infrastructura de ce merge atat de incet ? Defapt nu prea cred, s-a vazut si in sedinta de guvern cand premierul l-a apostrofat de ochii lumii pe domn ministru in legaturile cu pierderile de la Tarom, CFR Marfa si CFR Calatori, ca de fapt discutia sa se axeze doar pe...Tarom (si asta doar la misto cred). Deci praf in ochi. Calea ferata da-o-n doamne iarta-ma sa mai astepte. TFC pe Oltenița după câțiva ani de operare a readus secția la viteza proiectată, pe câteva porțiuni, iar timpii de parcurs au scăzut cu 45 de minute. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Lun 28 Aug 2017, 17:57 | |
| E bine că s-a reluat traficul de călători chiar şi după 4 ani de pauză pe această linie cu un automotor Desiro-Siemens în fiecare zi, ziua, tur-retur! Dar cu viteza maximă de 35 kilometri pe oră oare mai sunt călători? (50 kilometri pe oră e viteza maximă pentru automobilişti în interiorul localităţilor) Nu întreb dacă e rentabil sau nu (pentru cei care au fost pe-aici acum 4 ani, nu era rentabil deloc), aceste automotoare sunt foarte uşoare la greutate, şi consumă foarte puţin... Dar la o viteză mai mică, decât acum o sută de ani, oare mai sunt călători? Trafic de marfă văd că de mult nu mai are... Fiind o linie înfundată (simplă, neelectrificată şi fără automatizare) de lungime scurtă cu o viteză atât de mică, sunt sigur că e sortit închiderii definitive în viitorul apropiat chiar şi pentru CFRCălători...
Oare mai există vreun proiect de reabilitare (din fonduri europene, zic – sic!) pentru această linie pentru o viteză mai mare, să zicem 100 kilometri pe oră (sau, mă rog, viteza cea mai mare care a fost vreodată pe-aici)?
Adică Munţii Rodnei (rezervaţie naturală) cu cel mai înalt vârf din Carpaţii de Est, Pietrosul de 2.303 metri, am escaladat-o de 2 x consecutiv, cu cortul, un an după altul, în luna august, era zăpadă pe partea dinspre nord (încă pe-atunci erau urşi pe-acolo, ne-am şi întâlnit, dar nu ne-au atacat, probabil nu le era foame), cât eram la liceu în anii 1990 pe timpul lui Ion Iliescu, ar avea potenţial turistic... Sângeorz-Băi, oraş - localitate balneoclimaterică! Bine, să nu mint, vârful am atacat-o de la Borşa... Dar am coborât spre vârful Ineu, spre Rodna Veche... Tare fain era acolo sus pe vârf! Era vreme frumoasă, vedeam până şi dincolo de frontieră, Ucraina, cu ochii liberi... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Lun 28 Aug 2017, 19:34 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Vitosa a scris:
- Multumim Norbi si felicitari pentru reportaj.
Din imagini se observa ca CFR Infrastructura nu a intervenit cu mai nimic, de fapt chiar ca cu nimic. Sina si traversele cred ca sunt neschimbate de prin anii 70-80. Oare d-l ministru al transporturilor ce reactie o fi avut in trenul "inaugural" vazand ca merge precum caruta ?? L-o fi intrebat si dansul pe d-l director general de la cfr infrastructura de ce merge atat de incet ? Defapt nu prea cred, s-a vazut si in sedinta de guvern cand premierul l-a apostrofat de ochii lumii pe domn ministru in legaturile cu pierderile de la Tarom, CFR Marfa si CFR Calatori, ca de fapt discutia sa se axeze doar pe...Tarom (si asta doar la misto cred). Deci praf in ochi. Calea ferata da-o-n doamne iarta-ma sa mai astepte. TFC pe Oltenița după câțiva ani de operare a readus secția la viteza proiectată, pe câteva porțiuni, iar timpii de parcurs au scăzut cu 45 de minute. Nu încape comparaţie. Ilva Mică - Rodna Veche nu cred că a pupat în viaţa ei vreun RK, doar diverse reparaţii cu material semibun. În plus, e cu traverse de lemn. În schimb, Titan - Olteniţa a benefiat de o refacţie cu traverse de beton, ceea ce a permis TFG să execute relativ uşor lucrări de buraj şi completarea prismei de balast. Lucrările necesare pentru aducerea liniei Ilva Mică - Rodna veche la nivelul liniei Bucureşti Sud - Olteniţa sunt extrem de costisitoare, nu pot fi justificate. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mar 29 Aug 2017, 14:42 | |
| măcar la 50 km/h tot ar fi bine s-o aducă... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mar 29 Aug 2017, 14:46 | |
| Dar care era VS pe aceasta linie in 1990 ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mar 29 Aug 2017, 15:32 | |
| - ldh80 a scris:
- Dar care era VS pe aceasta linie in 1990 ?
Ilva Mica - Rodna Veche: 50 km/h Timp de mers: 39-41 minute (tren A) |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Dum 15 Oct 2017, 16:44 | |
| Traficul rutei în 1995/1996: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-418 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mar 21 Noi 2017, 16:59 | |
| << CFR SA a lansat licitația pentru lucrări de consolidare a suprastructurii liniei CF ne-interoperabile, neînchiriate Ilva Mica-Rodna Veche, intre stațiile Ilva Mica-Sângeorz Bai de la km 43+555-51+910. Lucrările vor consta în schimbarea a 1900 traverse din lemn defecte si a 11400 tirfoane B2 cu uzuri pronunțate. Valoarea estimată a contractului este de 504 mii lei, fără TVA. Termenul de depunere al ofertelor este 3 ianuarie 2018, urmând ca termenul de realizare al lucrărilor să fie de 70 de zile începând cu semnarea contractului. >>
Asta cum vi se pare? Se pare ca viitorul la calea ferata, apartine turismului... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mier 22 Noi 2017, 11:38 | |
| Iar din 10 decembrie nu mai circula nimic cel putin in momentuld e fata CFR-Calatori renunta la x perechi de trenuri printre care si cele de pe Rodna, Gradistea si cateva IR adica cele nu apar in sistem dar sunt in livret, pana la noi ordine pe motiv ca nu este material rulant nu ca nu ar fi calatori, acolo ceva calatori se gasesc dar materialul rulant e problema. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mier 22 Noi 2017, 13:24 | |
| Oare câţi călători erau pe Giurgiu - Grădiştea şi Ilva Mică - Rodna Veche? Despre Grădiştea mi-a trecut acum câţiva ani prin faţă o hârtiuţă, care evidenţia faptul că ruta scoate un mic profit, dar costurile cu aducerea automotorului de la Bucureşti sunt prea mari şi anulează acel profit (de fapt duc la pierdere). Sunt gata să pun pariu că e aceeaşi situaţie şi pe Rodna, unde vine un Desiro special de la Cluj pentru această rută, evident cu cheltuielile de rigoare.
În livret mai apare un automotor Bucureşti - Tulcea zilnic care nu va circula şi care ar fi trebuit să facă şi funcţia de tren R pe Medgidia - Tulcea. Mai mult ca sigur pentru Medgidia - Tulcea va apărea un R în locul acestui IR, chiar dacă licitaţia pentru RG la AM700 întârzie şi se circulă cu DA cu un vagon.
Iese din scenă 1540/1, care oricum era programat să circule doar pe perioada şcolii. Acum circulă doar SD? Că azi nu apare. În schimb, apare un tren nou Braşov - Sfântu Gheorghe şi retur (4583 Braşov 17:40 - Sf. Gheorghe 18:21; 4586 Sf. Gheorghe 18:52 - Braşov 19:43), despre care sunt gata să pun pariu că va fi făcut un materialul rulant care ar fi fost folosit de Braşov la 1540/1. _________________ :TTT:
|
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: Trenuri Mier 22 Noi 2017, 16:26 | |
| Până pe 24 e anulat pentru că se lucrează la niste podete intre Asau și Comănești,posibil ca și în decembrie sa fie niste lucrări și de aceea nu apare?
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mier 22 Noi 2017, 22:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Oare câţi călători erau pe Giurgiu - Grădiştea şi Ilva Mică - Rodna Veche?
Despre Grădiştea mi-a trecut acum câţiva ani prin faţă o hârtiuţă, care evidenţia faptul că ruta scoate un mic profit, dar costurile cu aducerea automotorului de la Bucureşti sunt prea mari şi anulează acel profit (de fapt duc la pierdere). Sunt gata să pun pariu că e aceeaşi situaţie şi pe Rodna, unde vine un Desiro special de la Cluj pentru această rută, evident cu cheltuielile de rigoare.
În livret mai apare un automotor Bucureşti - Tulcea zilnic care nu va circula şi care ar fi trebuit să facă şi funcţia de tren R pe Medgidia - Tulcea. Mai mult ca sigur pentru Medgidia - Tulcea va apărea un R în locul acestui IR, chiar dacă licitaţia pentru RG la AM700 întârzie şi se circulă cu DA cu un vagon.
Iese din scenă 1540/1, care oricum era programat să circule doar pe perioada şcolii. Acum circulă doar SD? Că azi nu apare. În schimb, apare un tren nou Braşov - Sfântu Gheorghe şi retur (4583 Braşov 17:40 - Sf. Gheorghe 18:21; 4586 Sf. Gheorghe 18:52 - Braşov 19:43), despre care sunt gata să pun pariu că va fi făcut un materialul rulant care ar fi fost folosit de Braşov la 1540/1. Evident trebuia sa comentezi tu ca nu trebuie, dupa minte ata nu trebuie nimic in afara de Bucuresti-Brasov si Constanta sa fie tren acolo unde te plimbi tu ca doar acolo se face profit, restul oamenilor din tara asta nu au nevoie de transport dar acei oameni trebuie sa plateasca obligatoriu taxe si impozite la stat sa te plimbi tu mocangeala dar ei sa nu beneficieze de un transport ieftin. Zgarcit si avar, doar tie sa iti fie bine. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. Mier 22 Noi 2017, 22:49 | |
| @Dr2005 Nu pune pariu ca-l pierzi din start. In mersul trenurilor 2016/2017 nu revizia de vagoane Brasov a dat vagoanele pentru turnusul 1540/1541 ci Iasiul. O singura garnitura si nu doua cum erau necesare prin anii trecuti. Probabil ca noul turnus la care faci referire (4583/4586) ori va fi compus dintr-o rama electrica ori il vor face din vagoanele unui regio venit tot de pe 400. Fara suparare dar cam au dreptate unii co-forumisti cand iti spun ca esti paralel de bucataria cfr dar si la modul de a te descurca in viata. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. | |
| |
| | | | 418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |