Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6232
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 18:36

http://www.dejeanul.ro/content/trenul-regal-al-romaniei-trebuia-tractat-de-locomotiva-din-dej-insa-aceasta-nu-primit-aviz/
Voi ce ziceti?


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 19:36

Ordinul a fost întârziat şi CFR Călători nu a mai avut cum să ceară la ASFR înscrierea locomotivei în CSA... altă explicaţie nu găsesc.
Nu văd ce e în neregulă la GM 847. Poate doar că e scadentă la RG de câţiva ani, însă nici 060-DA-001 nu e tocmai la zi cu reviziile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 20:02

Macar au ales cava bun si frumos pe 847 e si asta un lucru bun printre atatea rele. Noua ne trebuia o aburoasa daca nu avem asa ceva nici macar asta de la Dej nu a putut pai in ritmul asta la anul nu o sa mai circule nimic de ziua nationala.
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 21:29

..DA-001 oricum nu putea furniza inalta tensiune pentru garnitura regala, asa ca e mai simplu cu GM-urile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 21:59

Garnitura regală nu se alimentează de la locomotivă, are generator propriu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 13:49

Ce parere aveti?

Russian Railways' network transported 81.2 million passengers in November 2015

RU EN
According to the latest figures, in November 2015 the Russian Railways' infrastructure transported 81.2 million passengers from all carriers, 2.1% less than during November last year. Suburban passengers stood at 74 million, a decrease of 1.7%, while long-distance passenger numbers were down 5.6% to 7.3 million.
Passenger turnover in November 2015 amounted to 8.6 billion passenger-kilometres, which is 5.4% less than in November 2014.
A total of 940.4 million passengers travelled during January-November 2015, 4.4% less than during January-November 2014. Suburban passenger numbers amounted to 849.9 million, a decline of 4.3%, while long-distance passengers were down 5.2% to 90.5 million.
Since the beginning of 2015, passenger turnover on the Russian Railways' network decreased by 6.7% compared to last year and amounted to 111.8 billion passenger-kilometres
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 14:29

Pe măsură ce drumurile rutiere se vor dezvolta, RZD va avea mult de pierdut. Deocamdată drumurile ruseşti sunt praf şi low-cost-ul nu are voie în Rusia, astfel că nu prea ai alternativă la tren, nici măcar dacă ai bani.
La ora actuală, RZD - la transportul de pasageri pe distanţe medii şi lungi - lucrează la cotă de avarie, sunt relaţii pe care trebuie luat biletul cu o săptămână avans. Asta pentru a împiedica protestele anti-Putin. Să nu uităm că ultimul astfel de protest, ţinut acum câţiva ani, a adunat peste 100.000 participanţi. Vă daţi seama că dacă puteau veni şi din ţară se lăsa cu revoluţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 15:56

Aceeasi placa/postare o pui de 2 ani, altceva nu mai sti?

_________________
595423Revista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:55

Păi dacă nici Putin nu ştie altceva? RZD ar putea scoate profit frumos dacă s-ar adapta la piaţă. Trenuri au, personal  au (deşi e prost plătit şi nu are nicio facilitate; numai organizarea şi legislaţia comunistă ţin compania asta să nu o pună de o grevă generală pe termen nelimitat)...  ar trebui să profite de asta. Încă există zone pe unde trece un tren la câteva zile. Oamenii ăia sunt izolaţi acolo, oricâţi bani ar avea, nu pot pleca, pentru că nu au cu ce, că drum nu e sau e drum forestier, avionul costă salariul pe un an şi se rezervă cu câteva luni avans, trenul trebuie şi ăla rezervat cu săptămâni întregi în avans şi face o săptămână pe drum (înţeleg că sunt distanţe mari, dar să stai aiurea câte juma' de oră o dată la fiecare 150 - 200 km? Nu poţi merge mai mult cu o singură locomotivă? La noi procesul tehnologic de schimbare a locomotivei durează 12 minute, deşi la noi e cuplă UIC cu şurub şi noi avem şi încălzire tren de conectat şi verificat, pe când ăia au încălzire independentă cu păcură pe fiecare vagon, la rebrusare legi doar cupla (şi se leagă singură, că e automată) şi conducta de aer).

Nu ştiu de ce am senzaţia că şi la noi înainte de '89 era la fel (şi se cam vede şi din mersurile de tren), erau şi atunci intervale moarte sau, deşi erau n'şpe trenuri pe o secţie, navetiştii şi elevii erau vârâţi toţi claie peste grămadă în acelaşi tren, după ce mai şi aşteptau cu orele prin gări... că altceva nu era, nu aveau de ales. Aşa e în Rusia acum.
Să nu uităm de directiva NKVD K-AA/CC113, indicaţia NK/003/47 care prevedea clar la art. 24 că ,,Punctualitatea transporturilor de orice gen trebuie perturbată (mai puţin cele cuprinse în îndrumările din N.K. - 552-46".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 19:25

Omule, lasa naibii NKVD-ul.

O fi ceva la rusi dar ei tot merg, lasa ca nu e peste tot ca la Polul Nord.

Unde a fost asa la noi?
cind?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 19:30

Cand ti se pune pata pe ceva, pai nu mai vezi altceva, o ti una si buna asa cum vrei tu, cum vezi tu si pace, indiferent de faptul ca poate lucrurile stau altfel, tu nu si nu, Batman, Batman.

(pentru Dr2005)

_________________
595423Revista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 21:31

Controlul mobilității populației intr-o societate oarecum totalitară precum Rusia este un apanaj al unui lider cu mână forte precum Putin în a obliga oamenii să rămână în locul de baștină. Dacă orice Ivan ar avea acces facil în orice zonă, s-ar putea ca această propagandă ce face din Putin un ins mai popular decât Petru cel Mare să pice, s-ar afla de crimele nerezolvate în care au cam pierit toți oponenții anacronicului țar sau sărăcirea rusului de rând în detrimentul lui Abramovich sau Deripaska, aici e de vină și media afiliată Kremlinului ce spune doar ce primește aprobarea lui Putin-un fel de presă gen Antena 3, RTV sau TVR din 2014. Da, drumurile rutiere rusești sunt praf, avioanele nu prea există pe intern, trenurile sunt cam singura variantă de deplasare a rusului de rând. Am un exemplu la Steinbeck ce descrie în ”Jurnal rusesc” cursele aeriene interne din defuncta URSS, ceva demn de Kafka, pasageri ce stăteau în picioare în avion. Nu s-a schimbat aproape nimic în ultimii 50 de ani. Dacă ar fi mijloace de deplasare multiple și la preț acceptabil nu ar fi așa de ușor de contolat maica Rusie, altfel o ursoaică ce hibernează de aproape un secol. Da' și când se va trezi...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 21:42

Poate ca rusilor le convine sa hiberneze asa sub Putin.
pentru ceea ce vedem mie mi se pare ca pe undeva Rusia e destul de avansata.


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 21:52

Mijloace de transport nu sunt... pentru că nu se permite concurenţa. RZD nu are concurenţă, liniile low-cost nu au voie în Rusia (nici măcar pe curse internaţionale), iar transportul rutier probabil e şi el controlat tot de stat, asta presupunând că există drum practicabil unde vrei să mergi.

Şi România era relativ avansată sub Ceauşescu, deşi calitatea produselor o cunoaştem cu toţii. Credeţi că în Rusia e altfel? Ăştia până acum vreo 3 ani mai produceau Ziu-9 cu acţionare reostatică! Dar Ziu-9 ăla dezvoltat în 1990, pentru care s-a primit un premiu pentru utilizarea judicioasă a resurselor, după ce au redus cu 30% cantitatea de metal din el... de aia tot ce a venit după 1991 rar a trecut de 8 ani, în schimb Ziu-uri din 1980 circulă bine mersi. Rusia nu prea exportă (cu excepţia ,,uniunii vamale" Rusia - Belarus - Kazahstan) produse finite (cu mici excepţii, de exemplu toate electrocasnicele Artic, mai puţin frigiderele, sunt produse în Rusia), deşi produce cam orice, de la biciclete la nave spaţiale. Oare de ce?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 22:00

Dr2005 a scris:
Mijloace de transport nu sunt... pentru că nu se permite concurenţa. RZD nu are concurenţă, liniile low-cost nu au voie în Rusia (nici măcar pe curse internaţionale), iar transportul rutier probabil e şi el controlat tot de stat, asta presupunând că există drum practicabil unde vrei să mergi.

Aceasi placa de 2-3 ani, mai documenteaza-te si tu, Wizz Air are curse Moskow-Budapest!!!

_________________
595423Revista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 56 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: