|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6232 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2015, 18:36 | |
| http://www.dejeanul.ro/content/trenul-regal-al-romaniei-trebuia-tractat-de-locomotiva-din-dej-insa-aceasta-nu-primit-aviz/ Voi ce ziceti?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2015, 19:36 | |
| Ordinul a fost întârziat şi CFR Călători nu a mai avut cum să ceară la ASFR înscrierea locomotivei în CSA... altă explicaţie nu găsesc. Nu văd ce e în neregulă la GM 847. Poate doar că e scadentă la RG de câţiva ani, însă nici 060-DA-001 nu e tocmai la zi cu reviziile. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2015, 20:02 | |
| Macar au ales cava bun si frumos pe 847 e si asta un lucru bun printre atatea rele. Noua ne trebuia o aburoasa daca nu avem asa ceva nici macar asta de la Dej nu a putut pai in ritmul asta la anul nu o sa mai circule nimic de ziua nationala. |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2015, 21:29 | |
| ..DA-001 oricum nu putea furniza inalta tensiune pentru garnitura regala, asa ca e mai simplu cu GM-urile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2015, 21:59 | |
| Garnitura regală nu se alimentează de la locomotivă, are generator propriu. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 13:49 | |
| Ce parere aveti?
Russian Railways' network transported 81.2 million passengers in November 2015
RU EN According to the latest figures, in November 2015 the Russian Railways' infrastructure transported 81.2 million passengers from all carriers, 2.1% less than during November last year. Suburban passengers stood at 74 million, a decrease of 1.7%, while long-distance passenger numbers were down 5.6% to 7.3 million. Passenger turnover in November 2015 amounted to 8.6 billion passenger-kilometres, which is 5.4% less than in November 2014. A total of 940.4 million passengers travelled during January-November 2015, 4.4% less than during January-November 2014. Suburban passenger numbers amounted to 849.9 million, a decline of 4.3%, while long-distance passengers were down 5.2% to 90.5 million. Since the beginning of 2015, passenger turnover on the Russian Railways' network decreased by 6.7% compared to last year and amounted to 111.8 billion passenger-kilometres |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 14:29 | |
| Pe măsură ce drumurile rutiere se vor dezvolta, RZD va avea mult de pierdut. Deocamdată drumurile ruseşti sunt praf şi low-cost-ul nu are voie în Rusia, astfel că nu prea ai alternativă la tren, nici măcar dacă ai bani. La ora actuală, RZD - la transportul de pasageri pe distanţe medii şi lungi - lucrează la cotă de avarie, sunt relaţii pe care trebuie luat biletul cu o săptămână avans. Asta pentru a împiedica protestele anti-Putin. Să nu uităm că ultimul astfel de protest, ţinut acum câţiva ani, a adunat peste 100.000 participanţi. Vă daţi seama că dacă puteau veni şi din ţară se lăsa cu revoluţie. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 15:56 | |
| Aceeasi placa/postare o pui de 2 ani, altceva nu mai sti? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 16:55 | |
| Păi dacă nici Putin nu ştie altceva? RZD ar putea scoate profit frumos dacă s-ar adapta la piaţă. Trenuri au, personal au (deşi e prost plătit şi nu are nicio facilitate; numai organizarea şi legislaţia comunistă ţin compania asta să nu o pună de o grevă generală pe termen nelimitat)... ar trebui să profite de asta. Încă există zone pe unde trece un tren la câteva zile. Oamenii ăia sunt izolaţi acolo, oricâţi bani ar avea, nu pot pleca, pentru că nu au cu ce, că drum nu e sau e drum forestier, avionul costă salariul pe un an şi se rezervă cu câteva luni avans, trenul trebuie şi ăla rezervat cu săptămâni întregi în avans şi face o săptămână pe drum (înţeleg că sunt distanţe mari, dar să stai aiurea câte juma' de oră o dată la fiecare 150 - 200 km? Nu poţi merge mai mult cu o singură locomotivă? La noi procesul tehnologic de schimbare a locomotivei durează 12 minute, deşi la noi e cuplă UIC cu şurub şi noi avem şi încălzire tren de conectat şi verificat, pe când ăia au încălzire independentă cu păcură pe fiecare vagon, la rebrusare legi doar cupla (şi se leagă singură, că e automată) şi conducta de aer).
Nu ştiu de ce am senzaţia că şi la noi înainte de '89 era la fel (şi se cam vede şi din mersurile de tren), erau şi atunci intervale moarte sau, deşi erau n'şpe trenuri pe o secţie, navetiştii şi elevii erau vârâţi toţi claie peste grămadă în acelaşi tren, după ce mai şi aşteptau cu orele prin gări... că altceva nu era, nu aveau de ales. Aşa e în Rusia acum. Să nu uităm de directiva NKVD K-AA/CC113, indicaţia NK/003/47 care prevedea clar la art. 24 că ,,Punctualitatea transporturilor de orice gen trebuie perturbată (mai puţin cele cuprinse în îndrumările din N.K. - 552-46". _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 19:25 | |
| Omule, lasa naibii NKVD-ul.
O fi ceva la rusi dar ei tot merg, lasa ca nu e peste tot ca la Polul Nord.
Unde a fost asa la noi? cind? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 19:30 | |
| Cand ti se pune pata pe ceva, pai nu mai vezi altceva, o ti una si buna asa cum vrei tu, cum vezi tu si pace, indiferent de faptul ca poate lucrurile stau altfel, tu nu si nu, Batman, Batman.
(pentru Dr2005) |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 21:31 | |
| Controlul mobilității populației intr-o societate oarecum totalitară precum Rusia este un apanaj al unui lider cu mână forte precum Putin în a obliga oamenii să rămână în locul de baștină. Dacă orice Ivan ar avea acces facil în orice zonă, s-ar putea ca această propagandă ce face din Putin un ins mai popular decât Petru cel Mare să pice, s-ar afla de crimele nerezolvate în care au cam pierit toți oponenții anacronicului țar sau sărăcirea rusului de rând în detrimentul lui Abramovich sau Deripaska, aici e de vină și media afiliată Kremlinului ce spune doar ce primește aprobarea lui Putin-un fel de presă gen Antena 3, RTV sau TVR din 2014. Da, drumurile rutiere rusești sunt praf, avioanele nu prea există pe intern, trenurile sunt cam singura variantă de deplasare a rusului de rând. Am un exemplu la Steinbeck ce descrie în ”Jurnal rusesc” cursele aeriene interne din defuncta URSS, ceva demn de Kafka, pasageri ce stăteau în picioare în avion. Nu s-a schimbat aproape nimic în ultimii 50 de ani. Dacă ar fi mijloace de deplasare multiple și la preț acceptabil nu ar fi așa de ușor de contolat maica Rusie, altfel o ursoaică ce hibernează de aproape un secol. Da' și când se va trezi... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 21:42 | |
| Poate ca rusilor le convine sa hiberneze asa sub Putin. pentru ceea ce vedem mie mi se pare ca pe undeva Rusia e destul de avansata.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 21:52 | |
| Mijloace de transport nu sunt... pentru că nu se permite concurenţa. RZD nu are concurenţă, liniile low-cost nu au voie în Rusia (nici măcar pe curse internaţionale), iar transportul rutier probabil e şi el controlat tot de stat, asta presupunând că există drum practicabil unde vrei să mergi.
Şi România era relativ avansată sub Ceauşescu, deşi calitatea produselor o cunoaştem cu toţii. Credeţi că în Rusia e altfel? Ăştia până acum vreo 3 ani mai produceau Ziu-9 cu acţionare reostatică! Dar Ziu-9 ăla dezvoltat în 1990, pentru care s-a primit un premiu pentru utilizarea judicioasă a resurselor, după ce au redus cu 30% cantitatea de metal din el... de aia tot ce a venit după 1991 rar a trecut de 8 ani, în schimb Ziu-uri din 1980 circulă bine mersi. Rusia nu prea exportă (cu excepţia ,,uniunii vamale" Rusia - Belarus - Kazahstan) produse finite (cu mici excepţii, de exemplu toate electrocasnicele Artic, mai puţin frigiderele, sunt produse în Rusia), deşi produce cam orice, de la biciclete la nave spaţiale. Oare de ce? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2015, 22:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mijloace de transport nu sunt... pentru că nu se permite concurenţa. RZD nu are concurenţă, liniile low-cost nu au voie în Rusia (nici măcar pe curse internaţionale), iar transportul rutier probabil e şi el controlat tot de stat, asta presupunând că există drum practicabil unde vrei să mergi.
Aceasi placa de 2-3 ani, mai documenteaza-te si tu, Wizz Air are curse Moskow-Budapest!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |