Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
TonyCFR

TonyCFR


Numarul mesajelor : 419
Varsta : 24
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 4040
Data de inscriere : 25/02/2015

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2015, 22:09

Sunt de acord, LanceR!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 14 Mai 2015, 22:14

LanceR a scris:
spiderpc a scris:
http://www.biziday.ro/2015/05/14/a3-comarnic-brasov-autostrada-care-nu-ne-trebuie/

mi se pare o abordare corecta

Ne trebuie cateva autostrazi dar la preturi reale nu de 8 mld de euro si statul sa fie beneficiaru taxelor de utilizare
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeVin 15 Mai 2015, 00:52

La emisiunea din seara asta a aparut un reportaj la emisiunea lui Guran despre Prietenii Mocanitei.

http://www.biziday.ro/2015/05/14/biziday-joi-14-mai-2015/
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeDum 17 Mai 2015, 13:05

CFR licitează la Galaţi lucrări în valoare de 2,4 milioane lei pentru îmbunătăţirea siguranţei feroviare:
http://www.obiectivbr.ro/cfr-liciteaza-la-galati-lucrari-in-valoare-de-24-milioane-lei-pentru-_id104077
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 01:08

Reparatii intre Valea Marului si Caineni. Plus alte rute si statii din subordinea Regionalei Craiova.

http://ramnic.ro/articole/cfr-sa-liciteazala-craiova-lucrari-de-reparatii-la-infrastructura-feroviaran-valoare-de33-milioane-lei-71607/2015-05-19
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 11:21

Iata un fapt inedit...la o stire despre Germania poze cu un tren romanesc What a Face
http://www.capital.ro/germania-noua-greva-a-conductorilor-de-tren.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 12:42

http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-accelereaza-distrugerea-companiei-cfr-calatori-217585

_________________
595423Revista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 13:59

Articol de hazna... de ce mai facem reclamă unor astfel de publicaţii care înghit rahat (şi nu d'ăla turcesc) cu polonicul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 18:35

Vi se pare ca acest ultim Ordin aparut in dezbatere publica e facut sa ajute CFR Calatori?

Mie mi se pare ca nu - din contra. Nu articolul e de hazna, ci tentativa de distrugere a ceva ce incepuse cat de cat sa mearga.

Cine a emanat aceasta minunatie daca nu cumva prea-cinstitul si incompetentul domn Rus care probabil nu a mers in viata lui cu trenul ? Si aici nu e vorba doar de el, ci de alte cinstite fetze din Ministerul Finantelor si alte institutii care sunt paraleli cu realitatea si iau decizii care ne afecteaza pe toti si ei habar nu au pe ce lume traiesc. Stim toti cum sunt parasutati in functii...
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4653
Data de inscriere : 13/09/2012

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: cfr un putrigai   Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 18:50

Bine punctat cristy 79. Nimic concret in imbunatatirea mersului de tren sau a infrastructurii-totul se intampla in ritm de melc. Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan) - sa aduca argumente pertinente pentru intreg forumul ca in Cfr(toate companiile feroviare) nu e bataie de joc si ca nu se saboteaza. Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans. De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 19:11

Articolul e de hazna şi nu prea are legătură cu ceva anume.. e făcut doar ca să se arunce cu noroi, probabil la comanda sindicaţilor (Rodrigo, Găină & co.).
,,Anume ca mecanicul de manevra trebuie sa fie autorizat si in conducerea trenurilor de calatori si astfel sa faca si serviciul de manevra dar si pe cel de conducere a trenurilor de calatori. Prin aceasta aberatie, Szentes pune in pericol siguranta circulatiei feroviare."

Păi trebuie să fie, ca să nu mai fie nevoie să angajezi şi mecanic de manevră şi mecanic de drum. Vor fi toţi aduşi la acelaşi nivel, cu respectarea legislaţiei în vigoare (adică vor merge la CENAFER la cursuri, nu vor ajunge mecanic de drum peste noapte). Plus că AFER s-a cam prins că mecanicii de manevră din BC veneau până în Nord, deşi Bucureşti Griviţa e staţie, Bucureşti Nord la fel, deci între ele e linie curentă, nu grupă de manevră.

,,Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a semnalat de nemumarate ori despre jaful de la CFR Calatori (vezi documentul atasat), dar conducerea Ministerului Transporturilor, in frunte cu Ioan Rus, a ignorat semnalele sindicalistilor. "
A ignorat pe dracu', că sindicaliştii de câte ori veneau pe la MT urlau ca disperaţii, după aia se duceau să tragă o vodcă la bufet. Iar dacă, Doamne fereşte, erau reprezentaţi şi privaţii, sindicaliştii refuzau să se prezinte.

,,O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar, din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa."
Sunt închiriate vreo 3 locomotive... restul au reviziile expirate şi nu-şi mai permit să iasă la drum cu ele, după ce a păţit Regiotrans. Iar personalul de deservire nu mai există, sindica(ca)ţii ăştia ar putea să se plângă de asta, că fac oamenii 320 ore pe lună în loc de 160, că şeful de tren trebuie să facă şi pază şi curăţenie, că Desiro nu poate fi vidanjat în unele staţii, că sistemul de vânzare a biletelor e prost organizat (dacă vrei bilet de bicicletă, de exemplu...) ş.a.m.d.. Nu, pe ei îi fwte grija că e şef X în loc de Y.

cristy79 a scris:
Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan)
Care ziar financiar? Articolul e din Ziua News, care e un fel de Antena 3 în versiunea on-line.

cristy79 a scris:
Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii
Se fac 90 de minute pentru că e nevoie şi de opriri, încrucişări. Nu poţi să nu opreşti la Ploieşti şi, eventual, Câmpina. Iar de la Comarnic la Sinaia nu poţi să mergi cu mai mult de 80 km/h, nu îţi permite relieful, curbele şi nu te încadrezi în drumul de frânare prevăzut în instrucţie.
Care e timpul ăla mort în care trec trenurile private? Chiar şi înainte de anularea certificatului de siguranţă al Regiotrans, majoritatea trenurilor private erau dublate de trenuri CFR Călători (de ex. RE 3006).

cristy79 a scris:
ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans.
Dorobanţu nu e angajat la Regiotrans. Asta e doar o speculaţie a Ziua News, pe care nici măcar Antena 3 nu cred că a preluat-o.

cristy79 a scris:
De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ?
Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal, eventual la Buşteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienţi. Pe Bucureşti - Braşov nu se poate aplica ce se aplică pe Bucureşti - Constanţa (şi aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Feteşti, Medgidia şi Ciulniţa pentru Bucureşti, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4653
Data de inscriere : 13/09/2012

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: cfr un putrigai   Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 19:39

Inteleg Dr2005 si in unele aspecte ai dreptate dar e normal ca pe o linie noua sa faci Buc-Ploiesti in 40 min sau 50 la Ir, aceleasi capacitati de rulare erau si pe vremea lui Ceausescu. Consider deci ca pe rute de genul asta nu exista nicio diferenta reala intre ce putea oferi tehnica si capacitatile Cfr in anii 80 si acum cand se modernizeaza complet M300. E normal sa nu mai ai depou in Rosiori si sa se duca carbunele la pantograf la Ir 1823 si sa astepti locomotiva tocmai de la Buc? Daca nu aveam norocul sa se strice exact in statie si ramaneam in camp ca in alte situatii- astea sunt chestii penibile si arata management defectuos. Cum sa inchiriezi material rulant privatilor daca la tine in companie e nevoie de locomotive. Si sa fim seriosi ca sectorul Comarnic-Sinaia nu are declivitatile de pe Balota. Tu fiind din sistem consideri ca sunt si oameni cu factori de decizie care au intentii bune ? Toti constatam nu doar eu ca de ani buni mersul trenurilor este facut cu intentie de sabotare. De ce nu se da importanta transportului feroviar ? Sa stii ca 8-9 trenuri Ir dus-intors pe M800 + sezonierele sunt cam putine pentru 1 mld Eur cat s a pompat in magistrala. Multe chestii sunt aiurea si daca s ar dori ar merge si Cfr mai bine pentru poporul asta si generatiile viitoare
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 10/01/2011

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 19:51

Dr2005 a scris:
Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h.
Asta e cea mai tare propozitie! bom abc  Adica inainte de modernizare se mergea foarte frumos cu 140 km/h, dar acum nu se mai poate. Si este o linie perfect dreapta...cu mici exceptii. Dar probabil este aceeasi gandire tipic romaneasca: ce atata graba, cu 120 sau chiar 100 nu va mai place?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 19:54

Dr2005 a scris:
"Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal, eventual la Buşteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienţi. Pe Bucureşti - Braşov nu se poate aplica ce se aplică pe Bucureşti - Constanţa (şi aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Feteşti, Medgidia şi Ciulniţa pentru Bucureşti, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri)."

Adica cum vine asta ? Daca ii maresti viteza la 140 km/h nu mai poate opri in Ploiesti Vest, sau cum ? Distanta e in linie dreapta, relieful e campie, nu urca nu coboara, deci nu inteleg motivul de nu ii mareste viteza ! Ma refer strict la portiunea Floresti Prahova -Ploiesti Vest.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 20:21

Cristy, Ady, ........... trebuie sa intelegeti ca se doreste distrugerea transportului feroviar, asta e, asa se vrea si asa se face. Wink

Locomotive/vagoane exista, ei refuza operarea pe sectiile secundare, de ce? Un motiv demn de anul 2015 nu au, asa au ei nebuniile, sa nu circule pe secundare.
Plus multe altele facute doar sa alunge lumea de la tren.
Dupa '89 s-a ales praful incet incet de transportul feroviar pana la Basinescu, cand a venit el la conducere chiar ca s-a pus capac, distrugere in ritm alert, apoi Berceanu ala care nu a facut efectiv nimic, pe vremea lui era o magistrala cu pod rupt si alta sectie principala intrerupta, e vorba de podul de la Carta pe 200 si de 501 la Bolovanis, luni de zile sau chiar ani in cazul la 200, deci despre ce vorbim aici. Mad
Asta este, eu sunt obisnuit cu ideea ca de la an la altul e tot mai prost transportul feroviar.

_________________
595423Revista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 6 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: