|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4040 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mai 2015, 22:09 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mai 2015, 22:14 | |
| - LanceR a scris:
- spiderpc a scris:
- http://www.biziday.ro/2015/05/14/a3-comarnic-brasov-autostrada-care-nu-ne-trebuie/
mi se pare o abordare corecta Ne trebuie cateva autostrazi dar la preturi reale nu de 8 mld de euro si statul sa fie beneficiaru taxelor de utilizare |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Mai 2015, 00:52 | |
| La emisiunea din seara asta a aparut un reportaj la emisiunea lui Guran despre Prietenii Mocanitei.
http://www.biziday.ro/2015/05/14/biziday-joi-14-mai-2015/ |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Mai 2015, 13:05 | |
| CFR licitează la Galaţi lucrări în valoare de 2,4 milioane lei pentru îmbunătăţirea siguranţei feroviare: http://www.obiectivbr.ro/cfr-liciteaza-la-galati-lucrari-in-valoare-de-24-milioane-lei-pentru-_id104077 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 01:08 | |
| Reparatii intre Valea Marului si Caineni. Plus alte rute si statii din subordinea Regionalei Craiova.
http://ramnic.ro/articole/cfr-sa-liciteazala-craiova-lucrari-de-reparatii-la-infrastructura-feroviaran-valoare-de33-milioane-lei-71607/2015-05-19 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 11:21 | |
| Iata un fapt inedit...la o stire despre Germania poze cu un tren romanesc http://www.capital.ro/germania-noua-greva-a-conductorilor-de-tren.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 12:42 | |
| http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-accelereaza-distrugerea-companiei-cfr-calatori-217585 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 13:59 | |
| Articol de hazna... de ce mai facem reclamă unor astfel de publicaţii care înghit rahat (şi nu d'ăla turcesc) cu polonicul? _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 18:35 | |
| Vi se pare ca acest ultim Ordin aparut in dezbatere publica e facut sa ajute CFR Calatori?
Mie mi se pare ca nu - din contra. Nu articolul e de hazna, ci tentativa de distrugere a ceva ce incepuse cat de cat sa mearga.
Cine a emanat aceasta minunatie daca nu cumva prea-cinstitul si incompetentul domn Rus care probabil nu a mers in viata lui cu trenul ? Si aici nu e vorba doar de el, ci de alte cinstite fetze din Ministerul Finantelor si alte institutii care sunt paraleli cu realitatea si iau decizii care ne afecteaza pe toti si ei habar nu au pe ce lume traiesc. Stim toti cum sunt parasutati in functii...
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: cfr un putrigai Mar 19 Mai 2015, 18:50 | |
| Bine punctat cristy 79. Nimic concret in imbunatatirea mersului de tren sau a infrastructurii-totul se intampla in ritm de melc. Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan) - sa aduca argumente pertinente pentru intreg forumul ca in Cfr(toate companiile feroviare) nu e bataie de joc si ca nu se saboteaza. Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans. De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 19:11 | |
| Articolul e de hazna şi nu prea are legătură cu ceva anume.. e făcut doar ca să se arunce cu noroi, probabil la comanda sindicaţilor (Rodrigo, Găină & co.). ,,Anume ca mecanicul de manevra trebuie sa fie autorizat si in conducerea trenurilor de calatori si astfel sa faca si serviciul de manevra dar si pe cel de conducere a trenurilor de calatori. Prin aceasta aberatie, Szentes pune in pericol siguranta circulatiei feroviare." Păi trebuie să fie, ca să nu mai fie nevoie să angajezi şi mecanic de manevră şi mecanic de drum. Vor fi toţi aduşi la acelaşi nivel, cu respectarea legislaţiei în vigoare (adică vor merge la CENAFER la cursuri, nu vor ajunge mecanic de drum peste noapte). Plus că AFER s-a cam prins că mecanicii de manevră din BC veneau până în Nord, deşi Bucureşti Griviţa e staţie, Bucureşti Nord la fel, deci între ele e linie curentă, nu grupă de manevră. ,,Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a semnalat de nemumarate ori despre jaful de la CFR Calatori (vezi documentul atasat), dar conducerea Ministerului Transporturilor, in frunte cu Ioan Rus, a ignorat semnalele sindicalistilor. " A ignorat pe dracu', că sindicaliştii de câte ori veneau pe la MT urlau ca disperaţii, după aia se duceau să tragă o vodcă la bufet. Iar dacă, Doamne fereşte, erau reprezentaţi şi privaţii, sindicaliştii refuzau să se prezinte. ,,O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar, din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa." Sunt închiriate vreo 3 locomotive... restul au reviziile expirate şi nu-şi mai permit să iasă la drum cu ele, după ce a păţit Regiotrans. Iar personalul de deservire nu mai există, sindica(ca)ţii ăştia ar putea să se plângă de asta, că fac oamenii 320 ore pe lună în loc de 160, că şeful de tren trebuie să facă şi pază şi curăţenie, că Desiro nu poate fi vidanjat în unele staţii, că sistemul de vânzare a biletelor e prost organizat (dacă vrei bilet de bicicletă, de exemplu...) ş.a.m.d.. Nu, pe ei îi fwte grija că e şef X în loc de Y. - cristy79 a scris:
- Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan)
Care ziar financiar? Articolul e din Ziua News, care e un fel de Antena 3 în versiunea on-line. - cristy79 a scris:
- Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii
Se fac 90 de minute pentru că e nevoie şi de opriri, încrucişări. Nu poţi să nu opreşti la Ploieşti şi, eventual, Câmpina. Iar de la Comarnic la Sinaia nu poţi să mergi cu mai mult de 80 km/h, nu îţi permite relieful, curbele şi nu te încadrezi în drumul de frânare prevăzut în instrucţie. Care e timpul ăla mort în care trec trenurile private? Chiar şi înainte de anularea certificatului de siguranţă al Regiotrans, majoritatea trenurilor private erau dublate de trenuri CFR Călători (de ex. RE 3006). - cristy79 a scris:
- ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans.
Dorobanţu nu e angajat la Regiotrans. Asta e doar o speculaţie a Ziua News, pe care nici măcar Antena 3 nu cred că a preluat-o. - cristy79 a scris:
- De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ?
Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal, eventual la Buşteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienţi. Pe Bucureşti - Braşov nu se poate aplica ce se aplică pe Bucureşti - Constanţa (şi aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Feteşti, Medgidia şi Ciulniţa pentru Bucureşti, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri). _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: cfr un putrigai Mar 19 Mai 2015, 19:39 | |
| Inteleg Dr2005 si in unele aspecte ai dreptate dar e normal ca pe o linie noua sa faci Buc-Ploiesti in 40 min sau 50 la Ir, aceleasi capacitati de rulare erau si pe vremea lui Ceausescu. Consider deci ca pe rute de genul asta nu exista nicio diferenta reala intre ce putea oferi tehnica si capacitatile Cfr in anii 80 si acum cand se modernizeaza complet M300. E normal sa nu mai ai depou in Rosiori si sa se duca carbunele la pantograf la Ir 1823 si sa astepti locomotiva tocmai de la Buc? Daca nu aveam norocul sa se strice exact in statie si ramaneam in camp ca in alte situatii- astea sunt chestii penibile si arata management defectuos. Cum sa inchiriezi material rulant privatilor daca la tine in companie e nevoie de locomotive. Si sa fim seriosi ca sectorul Comarnic-Sinaia nu are declivitatile de pe Balota. Tu fiind din sistem consideri ca sunt si oameni cu factori de decizie care au intentii bune ? Toti constatam nu doar eu ca de ani buni mersul trenurilor este facut cu intentie de sabotare. De ce nu se da importanta transportului feroviar ? Sa stii ca 8-9 trenuri Ir dus-intors pe M800 + sezonierele sunt cam putine pentru 1 mld Eur cat s a pompat in magistrala. Multe chestii sunt aiurea si daca s ar dori ar merge si Cfr mai bine pentru poporul asta si generatiile viitoare |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 19:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h.
Asta e cea mai tare propozitie! Adica inainte de modernizare se mergea foarte frumos cu 140 km/h, dar acum nu se mai poate. Si este o linie perfect dreapta...cu mici exceptii. Dar probabil este aceeasi gandire tipic romaneasca: ce atata graba, cu 120 sau chiar 100 nu va mai place? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 19:54 | |
| - Dr2005 a scris:
"Pentru că între Ploieşti şi Floreşti nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal, eventual la Buşteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienţi. Pe Bucureşti - Braşov nu se poate aplica ce se aplică pe Bucureşti - Constanţa (şi aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Feteşti, Medgidia şi Ciulniţa pentru Bucureşti, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri)." Adica cum vine asta ? Daca ii maresti viteza la 140 km/h nu mai poate opri in Ploiesti Vest, sau cum ? Distanta e in linie dreapta, relieful e campie, nu urca nu coboara, deci nu inteleg motivul de nu ii mareste viteza ! Ma refer strict la portiunea Floresti Prahova -Ploiesti Vest. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 20:21 | |
| Cristy, Ady, ........... trebuie sa intelegeti ca se doreste distrugerea transportului feroviar, asta e, asa se vrea si asa se face. Locomotive/vagoane exista, ei refuza operarea pe sectiile secundare, de ce? Un motiv demn de anul 2015 nu au, asa au ei nebuniile, sa nu circule pe secundare. Plus multe altele facute doar sa alunge lumea de la tren. Dupa '89 s-a ales praful incet incet de transportul feroviar pana la Basinescu, cand a venit el la conducere chiar ca s-a pus capac, distrugere in ritm alert, apoi Berceanu ala care nu a facut efectiv nimic, pe vremea lui era o magistrala cu pod rupt si alta sectie principala intrerupta, e vorba de podul de la Carta pe 200 si de 501 la Bolovanis, luni de zile sau chiar ani in cazul la 200, deci despre ce vorbim aici. Asta este, eu sunt obisnuit cu ideea ca de la an la altul e tot mai prost transportul feroviar. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |