| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Mai 2015, 16:34 | |
| - Dionis a scris:
- Nu inteleg prea bine pe ce parcurs e Medgidia - ? . Iarasi s-au furat chestii pe M800 ... Sau e doar o defectiune la semnal?
Edit: Acum am citit ca s-a furat semnalizarea .... imi pare rau. Si ca ar fi vorba de Mircea Voda. A scris in informarea AFER din 04.05.2015: „La data de 30.04.2015, ora 23:45, intre statia Medgidia si HM Mircea Voda, persoane neidentificate au devastat si incendiat dulapurile SCB aferente semnalelor Bl11, BlYF, Bl21, PrY. La 01.04.2015, blocul de linie automat a fost scos din functie pe ambele fire de circulatie, iar circulatia feroviara pe distanta Medgidia - Mircea Voda se desfasoara pe baza de intelegere telefonica - cale libera.”
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 21 Mai 2015, 16:37, editata de 1 ori |
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Mai 2015, 16:36 | |
| Semnalul marcat cu BlYF, unde vine amplasat ? Este urmatorul semnal dupa semnalul de iesire din statie ? F vine de la Fals ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Mai 2015, 16:48 | |
| E PrYF nu BlYF şi e semnalul prevestitor al semnalului de intrare YF. F vine de la fals deşi nu se mai numeşte aşa ci "firul din stânga". |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Mai 2015, 16:59 | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Mai 2015, 18:44 | |
| Văd ca scrie BlYF dar e greşit. Corect era PrYF. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 18:51 | |
| Inca 3 saptamani si IR 1581 se va transforma in IR 1981 cu opriri in Ciulnita-Fetesti-Medgidia. Bun asa )
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Joi 28 Mai 2015, 20:32, editata de 1 ori |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 19:35 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Inca 3 saptamani si ramanem fara trenurile de viteza(fara oprire) pe M800. Trenurile care anul trecut au adus un plus de 90.000 de calatori pe M800 vor fi executate in cel mai pur stil mafiot, in loc sa mai bage inca o pereche in timpul sezonului cei din CFR le anuleaza pe cele existente. Am ramas perplex dand am vazut ca IR 1581 se va transforma in IR 1981 cu opriri in Ciulnita-Fetesti-Medgidia.
Nici vorba ca CFR Calatori sa suprime trenurile fara oprire, raman in continuare in circulatie IR1582, IR1587 , IR1588. Sa nu exageram cu comentariile de acest tip. IR 1581 va fi inlocuit ca tren de viteza cu IR1985, care va avea o singura oprire la Fetesti si viteza maxima 160km/h. Decizia cu 1581 a fost una buna, pentru ca si alti oameni de pe parcurs sa aibe posibilitatea unui tren de dimineata spre litoral. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 19:44 | |
| - baiazid a scris:
- Decizia cu 1581 a fost una buna, pentru ca si alti oameni de pe parcurs sa aibe posibilitatea unui tren de dimineata spre litoral.
Sa vedem cati o sa aplaude aceasta decizie luata pe picior marca CFR Distrugatori, nu erau suficiente trenurile de Bucuresti plus sezonierele nu? Nu ne mai mira nimic, absolut nimic. Personal nu vad logica, sau poate se aplica psihologia inversa, cand un lucru merge bine hai sa-l punem la pamant |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 19:54 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- baiazid a scris:
- Decizia cu 1581 a fost una buna, pentru ca si alti oameni de pe parcurs sa aibe posibilitatea unui tren de dimineata spre litoral.
Sa vedem cati o sa aplaude aceasta decizie luata pe picior marca CFR Distrugatori, nu erau suficiente trenurile de Bucuresti plus sezonierele nu? Nu ne mai mira nimic, absolut nimic. 1981 va fi tren de 150km/h, asta inseamna 2h15' daca era programat fara oprire. 2h25' cu patru opriri e o.k. mai ales ca se lucreaza la podurile dunarene, se circula pe un fir plus problema de la Mircea Voda. Trenurile de 160km/h vor fi programate in 2h09'. Un alt tren anulat va fi IR 1583 care se inlocuieste cu un sezonier IR 1932 incepand cu 27 iulie, plecare din Nord spre Constanta la 09.30 fata de 09.35 IR actual 1583. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 19:56 | |
| Jurnal Feroviar, eşti cam pe lângă subiect. Pe podul de la Feteşti se circulă pe un singur fir, la Cernavodă la fel. De aia apar opriri suplimentare. Să nu mai vorbesc de ONI la Mircea Vodă (sau Medgidia pentru trenurile care vin dinspre Constanţa) pentru că releele sunt furate şi nu se mai fabrică (este o singură societate producătoare în România). Să nu mai vorbim că sezonierele s-ar putea să fie mai lungi şi să nu mai satisfacă procentul de frânare necesar pentru 160 km/h. Toate restricţiile astea impun ceva timpi suplimentari, mai ales vara, când se vor dilata şinele şi se va da limitare la 80 - 100 km/h. Aşa că se introduc preventiv nişte în mers timpi suplimentari. _________________ :TTT:
|
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:19 | |
| Asteptam cu interes sezonierele combinate cu trenurile de Bucuresti si cele ale privatilor pe M800. Anularea anumitor trenuri cum e IR 1583 si combinarea acestuia cu un sezonier IR 1932 pare un lucru normal atata timp cat exista lipsa de personal si/sau locomotive apte tehnic pentru tractiune. Lucrarile la podurile feroviare dunarene stim de ele si intelegem masurile luate ca circulatia sa se desfasoare in conditii de siguranta. Trebuie sa recunosc ca pe monent am uitat de lucrarile de la poduri, cand m-au apucat furiile si nu intelegeam ce se intampla cu IR 1581.
|
|
| |
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Jurnal Feroviar, eşti cam pe lângă subiect. Pe podul de la Feteşti se circulă pe un singur fir, la Cernavodă la fel. De aia apar opriri suplimentare. Să nu mai vorbesc de ONI la Mircea Vodă (sau Medgidia pentru trenurile care vin dinspre Constanţa) pentru că releele sunt furate şi nu se mai fabrică (este o singură societate producătoare în România). Să nu mai vorbim că sezonierele s-ar putea să fie mai lungi şi să nu mai satisfacă procentul de frânare necesar pentru 160 km/h.
Toate restricţiile astea impun ceva timpi suplimentari, mai ales vara, când se vor dilata şinele şi se va da limitare la 80 - 100 km/h. Aşa că se introduc preventiv nişte în mers timpi suplimentari. Vara trecută s-au dilatat șinele? Nu era vorba că șinele noi rezistă la căldură? Oricum, timp în plus = călători în minus |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:29 | |
| Sunt destule trenuri pe m800 mai ales in intervalul de varf 07.30-10.00 cu plecare din Bucuresti Nord sunt trenuri din 40' in 40' sau chiar mai des. De asemenea in intervalul 14.00-18.00 si 19.00-21.00 cu plecare din Constanta sunt trenuri pentru toata lumea.
Nu ar trebui sa ne plangem, Bucuresti-Constanta este destul de bine deservita vara, binevenita si rutarea unor trenuri sdin tara prin Baneasa, anul acesta sunt vreo 3 trenuri sezoniere care trec pe-acolo. Cel mai mare castig: tren regio CFRCalatori Constanta Bucuresti Nord in doar 2h45'.
P.S. Nu au fost probleme de dilatare anul trecut pe m800, nu tin minte sa fi existat intarzieri din aceasta cauza.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 28 Mai 2015, 20:41, editata de 2 ori |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:34 | |
| - Nk11 a scris:
Oricum, timp în plus = călători în minus 10' in plus nu e mult, daca se rezolva problema Mircea Voda trenurile ar trebui chiar sa ajunga mai devreme decat sunt programate. Autobuzele fac 3 ore deci mai mult cu 20'-25' decat un IR venit din tara. Nu cred ca mai exista concurenta intre tren si autobuz pe ruta asta, in mod normal cei care au bani mai putin de dat si care nu se uita la timpi aleg autobuzul, insa astia sunt din ce in ce mai putini. P.S. Noua statiune Mamaia va atrage foarte multi turisti vara aceasta, eu cred ca vom avea parte de suplimentari de trenuri si vagoane mai ales din iulie. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 28 Mai 2015, 20:42 | |
| Deja lucrurile se misca in bine pe M800 la capitolul calatori, astazi IR 1583 a avut 4 vagoane pline. Pe la clasa a1a mai erau ceva locuri libere dau nu mai mult de 10-15 in tot trenul. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|