|
| Retragerea certificatului de siguranta | |
|
+38Razvan Tudor DUAL adrian.vidican.9 alinx3330 stinky cfr500 Luna M.I.C.I. AndiCFR Norbi ana imfinity @ndrey Jhonyla TonyCFR Adirmvl razvan - trenuri cristy79 Czirjak Arpad alliens Tomi13leu IonutCFR2009 ldh80 cristi CFR dan tm lapsanszkitamas Nesebar Adrian78 LanceR Andrey_tm mielutu zburator IonutChircu alex.alexus.tm buldozer2 Dr2005 c o r v i n cortexedge COSTACHE MIHAIL gvd 42 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 10:16 | |
| - dan tm a scris:
- Daca la RATB sau aici la noi la RATT se gasesc 5 tramvaie neconforme, 4 autobuze cu ITB expirat si 6 troleibuze neconforme se inchite transportul in comun?
La Metrorex nu s-a oprit circulatia dupa problemele descoperita la noile metrouri CAF, problema de care se ocupa si SRI
http://www.economica.net/cad-suruburi-si-lipsesc-piese-din-noile-trenuri-de-metrou-caf-sri-analizeaza-problema_95870.html
http://adevarul.ro/economie/afaceri/sri-analizeaza-problema-noilor-trenuri-metrou-caf-cad-suruburi-lipsesc-piese-1_54e75293448e03c0fdd089d2/index.html
Asadar e destul de evident ca e o problema pur politica.
Oamenii au ramas fara transport dar daca toti oamenii erau uniti si luau cu asalt prefecturile din judetele cu probleme? sa fi fost o problema ca nu au mers la lucru citeva mi de oameni? daca sareau multimanionalele?ce masuri politicianisto-populiste se luau?
Sindicalistii din CFR impreuna cu birocratii din CFR cred ca sint eterni acolo pe posturile lor de unde pot fura, dar poate intr-o zi se intoarce foaia.
Am mers la Golenti intr-un vagon din care cind se zgiltia in mers, vedeam fanta de lumina prin grila caloriferului. - OMT 535/2007 a scris:
- Art. 5. - Prevederile prezentului ordin nu se aplică:
a) metrourilor, tramvaielor şi altor sisteme feroviare urbane;
b) trenurilor compuse din utilaje de întreţinere a căii, drezine automotor, automotor pentru diagnoză, pluguri de zăpadă şi altele asemenea (în proprietate sau închiriate), utilizate de către administratorul/gestionarii infrastructurii feroviare pentru restabilirea circulaţiei pe liniile de cale ferată deschise circulaţiei publice afectate de calamităţi sau evenimente feroviare;
c) reţelelor de cale ferată, care funcţional sunt separate de restul sistemului feroviar şi care sunt destinate numai exploatării unor servicii de călători locale, urbane sau suburbane, precum şi operatorilor economici care funcţionează exclusiv pe aceste reţele;
d) infrastructurii feroviare private, care este utilizată numai de proprietarul infrastructurii respective pentru propriile sale operaţiuni de transport de mărfuri;
e) pe porţiunile de cale ferată cuprinse între frontiera de stat a României cu statele care nu sunt membre ale Uniunii Europene şi prima staţie de cale ferată de pe teritoriul României, In aceste zone circulaţia se va efectua în baza acordurilor sau convenţiilor bilaterale în domeniul feroviar încheiate cu aceste state vecine. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 11:49 | |
| Tu nu ai inteles ce am intrebat asa ca o sa simplific
au gasit 29 de motoare neconforme si au inchis toata firma, dar nu au inchis metroul pentru niste trenuri neconforme.
Ca sa intelegi, in uma unui control se lasa un raport de exemplu Curtea de Conturi lasa un raport de sute de pagini in care lasa masurile de remediere si termenul de remediere, nu inchide institutia(Primarie, Prefectura , Minister, Agentie, Guvern,Scoal, Spital etc) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 12:08 | |
| Aici e vorba de siguranță circulației |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 12:26 | |
| Daca la începutul activitatii, pana au reusit sa se dezvolte si sa se extinda, am inteles ca alta solutie decat utilizarea unor automotoare second-hand nu exista, acum cred ca ar trebui ca si Regiotrans sa achizitioneze automotoare noi!
In plus, ar trebui puse conditii mai stricte pentru operatorii privati de transport feroviar de calatori, in momentul in care li se inchiriaza sectii neinteroperabile si anume
-Un pachet minim de investitii in infrastructura feroviara de pe sectia inchiriata, cu posibilitatea ca in functie de volumul acestor investitii sa li se prelungeasca contractul de inchiriere. -Intr-un anumit termen rezonabil, sa achizitioneze automotoare noi, produse de firme consacrate din Romania sau din strainatate.
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 12:31 | |
| - Adrian78 a scris:
- Aici e vorba de siguranță circulației
O fi vorba de siguranta circulatiei, sunt convins ca daca se fac controale si se aplica legea la toti OTF nu mai circula nici un tren timp de cateva luni. Va imaginati ce ar insemna asta ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5796 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 13:07 | |
| - ldh80 a scris:
-Un pachet minim de investitii in infrastructura feroviara de pe sectia inchiriata, cu posibilitatea ca in functie de volumul acestor investitii sa li se prelungeasca contractul de inchiriere. O singura problema: o investitie in infrastructura nu o amortizezi in 5 ani... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 13:09 | |
| Eu cred ca automotoarele lor sint mai noi decit malaxele CFR. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 13:22 | |
| Atunci se poate mari durata contractului de inchiriere a unei sectii la 10 sau 20 de ani, dar cu obligatia clar mentionata in contract ca in acest interval sa se realizeze de catre operatorul care a inchiriat sectia , anumite investitii in infrastructura feroviara.
Este adevarat ca automotoarele operatorilor privati sunt mai noi decat automotoarele Malaxa a cFR-Calatori (care demult trebuiau casate), insa ideea ar fi ca statul- prin politicile sale- sa incurajeze aparitia si dezvoltarea unor operatori privati de transport feroviar puternici si capabili sa faca investitii serioase in infrastructura si material rulant. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 13:44 | |
| - ldh80 a scris:
- cu obligatia clar mentionata in contract ca in acest interval sa se realizeze de catre operatorul care a inchiriat sectia , anumite investitii in infrastructura feroviara.
Operatorii sunt obligaţi ca, la sfârşitul perioadei de închiriere, să predea linia în aceeaşi stare în care au primit-o. Iar asta înseamnă ceva, pentru că, de obicei, angajaţii CFR S.A. au plecat cu tot cu tâmplărie, mobilier şi bariere... Un automotor nou are un preţ de ordinul milioanelor de euro... nu se poate amortiza în 5 ani de exploatare nici la tarife de ICE. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 14:00 | |
| Dar se și pot cumpara în leasing și Pesa Newag si Koncar reprezintă alternative pentru piața entrylevel Sa nu ne mai ascundem după deget de zece ani puteau sa schimbe ceva mai ales pentru trenurile București Craiova puteaun moderniza vagoane și sa concureze și la confort numai la pret |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 15:20 | |
| - cristi CFR a scris:
- Adrian78 a scris:
- Aici e vorba de siguranță circulației
O fi vorba de siguranta circulatiei, sunt convins ca daca se fac controale si se aplica legea la toti OTF nu mai circula nici un tren timp de cateva luni. Va imaginati ce ar insemna asta ?
Atunci, dupa ce se rezolva problema cu Regiotrans sa treaca si la ceilalti operatori feroviari. Sa se aplice legea la toti! Daca niciun alt OTF nu va fi sanctionat ca nu are materialul rulant in regula, inseamna ca ce s-a intamplat cu RT a fost o chestie politica. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 16:53 | |
| Sunt SH-uri, au deja zeci de ani in exploatare. Acum au iesit prost la control 29 de automotoare, peste 3 luni poate mai gasesc 20, samd. ce se va intampla atunci? De fiecare data li se va suspenda certificatul de siguranta feroviara? Are dreptate ldh80, ar trebui sa gaseasca o solutie pentru a inlocui treptat materialul rulant cu altul nou. Asa ar trebui sa procedeze toti operatorii feroviari, inclusiv CFR Calatori sa retraga malaxele din circulatie ca au mers destul din 1934 pâna acum si LVT-urile sa le trimita oriunde numai pe aici sa nu mai circule ca-s dezastro curat. |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5522 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 17:34 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sunt SH-uri, au deja zeci de ani in exploatare. Acum au iesit prost la control 29 de automotoare, peste 3 luni poate mai gasesc 20, samd. ce se va intampla atunci? De fiecare data li se va suspenda certificatul de siguranta feroviara? Are dreptate ldh80, ar trebui sa gaseasca o solutie pentru a inlocui treptat materialul rulant cu altul nou. Asa ar trebui sa procedeze toti operatorii feroviari, inclusiv CFR Calatori sa retraga malaxele din circulatie ca au mers destul din 1934 pâna acum si LVT-urile sa le trimita oriunde numai pe aici sa nu mai circule ca-s dezastro curat.
Nu stiu ce ai cu LVT-urile,sunt mult peste malaxe! Singurul defect e suspensia pe arcuri cu foi. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9365 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 17:58 | |
| Daca ar fi sa ne luam dupa vechimea materialului rulant, CFR ar ramane fara tractiune. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5796 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 19 Mar 2015, 18:36 | |
| Ar ramane GMurile si papagalii modernizati/noi: centuristele 2003-2004, munteanca si Delfinii |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta | |
| |
| | | | Retragerea certificatului de siguranta | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |