|
| Retragerea certificatului de siguranta | |
|
+38Razvan Tudor DUAL adrian.vidican.9 alinx3330 stinky cfr500 Luna M.I.C.I. AndiCFR Norbi ana imfinity @ndrey Jhonyla TonyCFR Adirmvl razvan - trenuri cristy79 Czirjak Arpad alliens Tomi13leu IonutCFR2009 ldh80 cristi CFR dan tm lapsanszkitamas Nesebar Adrian78 LanceR Andrey_tm mielutu zburator IonutChircu alex.alexus.tm buldozer2 Dr2005 c o r v i n cortexedge COSTACHE MIHAIL gvd 42 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 04:20 | |
| Master Planul pacii nu e aprobat. - Citat :
adica cu preturi reglementate de stat, in urma acordarii unor compensatii. Detaliati. |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4261 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 12:35 | |
| - DUAL a scris:
- Master Planul pacii nu e aprobat.
- Citat :
adica cu preturi reglementate de stat, in urma acordarii unor compensatii. Detaliati. Cu tot respectul pentru pasionatii de calatoria cu trenul, legislatia e o obligatie a fiecarui cetatean, daca doriti incercam sa va raspundem la intrebari punctuale, concrete despre aspecte legislative, dar dezbaterea legislatiei o facem in medii in care sunt premize de a obtine rezultate |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5111 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 12:57 | |
| - DUAL a scris:
- Master Planul pacii nu e aprobat.
Adica Master Planul ala de care s-a tot vorbit pana acum a ajuns pana la urma sa nu fie aprobat? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 12:58 | |
| Cu tot respectul pentru calatorii secundarelor, daca nu va simtiti in stare, sau va simtiti amenintati/neputinciosi in fata marelui "Master Plan", renuntati la mulsul acestor linii din traficul de marfa. Poate se simte altcineva mai capabil, si poate ii impiedicati. Daca tot vorbim de respect pentru calatori. |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4261 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 13:58 | |
| - DUAL a scris:
- Cu tot respectul pentru calatorii secundarelor, daca nu va simtiti in stare, sau va simtiti amenintati/neputinciosi in fata marelui "Master Plan", renuntati la mulsul acestor linii din traficul de marfa.
Poate se simte altcineva mai capabil, si poate ii impiedicati. Daca tot vorbim de respect pentru calatori. Nu dorim sa intram in polemici neproductive generate de confuzii despre traficul de calatori, cel de marfa si gestionarea infrastructurii, o sa repetam de cate ori va fi nevoie ca afirmatiile / informatiile cu caracter de zvon, parere neautorizata sau rauvoitoare nu merita a fi combatute prin explicatii, ci prin trimitere la legislatie. Astfel, legislatia spune punctual: - un operatot feroviar de calatori nu este raspunzator in vreun fel pentru traficul de marfa - nici ca drepturi, nici ca obligatii. - traficul de calatori aferent Contractului de servicii publice pentru transportul social de calatori este disponibil oricarui operator, de stat sau privat si se aloca la solicitarea gestionarului de infrastructura, iar propunerea operatorului la aceasta solicitare se aproba de catre Ministerului Transporturilor, in conditiile legii. Concret pentru RT: incepand cu 18 aprilie orice operator care indeplineste conditiile legale poate prelua pachetul minim social de pe rutele unde nu mai opereaza RT. Realitatea arata ca niciun operator nu doreste/nu poate/ nu este interesat in a prelua acest trafic, odata ce in perioada 17.03-18.04 operatorul national a introdus doar cateva trenuri pe cateva sectii iar in prezent (dupa cate stim de la gestionarul de infrastructura) niciun operator nu a raspuns pozitiv solicitarilor de a prelua traficul pe acele sectii. Suntem convinsi ca -odata ce aveti suspiciuni despre alocarea pachetului minim social- stiti ca raspunsuri oficiale la intrebarile diverse pe care le aveti pot fi obtinute de la MT in baza legii 544 / 2001 republicata in 2009, cu privire la accesul la informatiile de interes public. Un exemplu de astfel de raspuns il gasiti pe internet cautand interpelare din Camera Deputatilor nr 6673A / 2015 a deputatului Dragusanu Vasile privind reluarea traficului pe linia Pascani - Targu Neamt. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 14:13 | |
| REGIOTRANS poate introduce cu succes trenurile IR 14092 si 14093 pe rutele Bucuresti - Craiova si retur, fostele regio si veti avea profit. CFR CALATORI in aproape toate cazurile pe linile secundare introduce in circulatie un numar scazut de trenuri din motive diverse. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 14:22 | |
| - DUAL a scris:
- Cu tot respectul pentru calatorii secundarelor, daca nu va simtiti in stare, sau va simtiti amenintati/neputinciosi in fata marelui "Master Plan", renuntati la mulsul acestor linii din traficul de marfa.
Poate se simte altcineva mai capabil, si poate ii impiedicati. Daca tot vorbim de respect pentru calatori. Este o vorba, "vrabia malai viseaza" asa si cu tine, nu mai visa ca vine CFR Calatori pe 207 ca nu vine, CFR NU iubeste secundarele, nu ii intereseaza aceste cioturi de linii, nu mai sperati ca sperati degaba. Sanasa secundarelor pentru a avea trenuri de calatori sta in privati, daca ei nu opereaza statul NU opereaza, poate o sa intelegeti intr-o buna zi asta. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5111 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 17:42 | |
| - vatmanul a scris:
- DUAL a scris:
- Master Planul pacii nu e aprobat.
Adica Master Planul ala de care s-a tot vorbit pana acum a ajuns pana la urma sa nu fie aprobat? Nu mi s-a raspuns la intrebare. DUAL, te rog sa ma lamuresti. Sau oricare altcineva care detineti vreo informatie legata de Master Plan. Chiar nu s-a aprobat pana la urma? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 18:31 | |
| Master Planul nu este încă aprobat, fiind în discuţie la Parlament. Urmează a deveni lege, iar circuitul unei legi este... lung.
Din păcate pentru visători, CFR Călători nu are material rulant de capacitate redusă şi e supusă unui stress destul de mare pentru a reduce datoriile. Probabil de la noul mers se va mai modifica repartizarea automotoarelor existente şi, dacă va mai exista şi personalul disponibil, se vor mai introduce trenuri pe unele secţii. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 19:37 | |
| [quote="Regiotrans"] - Adirmvl a scris:
Materialul rulant care nu mai este folosit de catre RT este disponibil la inchiriere pentru alti operatori. Nu cumva retragerea de pe aceste rute are legatura directa cu faptul ca nu ati obtinut de la AFER avizele pentru automotoarele care operau pe aceste linii? Si ca folositi acest master plan neaprobat inca ca sa aruncati vina in ograda statului cand de fapt vinovata nu este decat compania propie care a dispus sa circulati cu aceste trenuri care puneau in pericol inclusiv propii angajati?/ Si inchei cu o intrebare la care sigur as dori raspuns. Daca nu vi se retragea acest certificat de siguranta mai renuntati la operarea pe aceste linii(aici includ si Craiova-Brasov unul dintre cele mai profitabile trenuri ale dvs) lasand de izbeliste platitorii de abonamente si calatorii ocazionali (aia putini) cu noaptea in cap???? Sau o faceati civilizat cu o luna inainte sau in mod firesc de la noul mers??? PS Scuze sunt doua intrebari |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4261 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 21:27 | |
| - marius664 a scris:
- Regiotrans a scris:
Nu cumva retragerea de pe aceste rute are legatura directa cu faptul ca nu ati obtinut de la AFER avizele pentru automotoarele care operau pe aceste linii? Si ca folositi acest master plan neaprobat inca ca sa aruncati vina in ograda statului cand de fapt vinovata nu este decat compania propie care a dispus sa circulati cu aceste trenuri care puneau in pericol inclusiv propii angajati?/ Si inchei cu o intrebare la care sigur as dori raspuns. Daca nu vi se retragea acest certificat de siguranta mai renuntati la operarea pe aceste linii(aici includ si Craiova-Brasov unul dintre cele mai profitabile trenuri ale dvs) lasand de izbeliste platitorii de abonamente si calatorii ocazionali (aia putini) cu noaptea in cap???? Sau o faceati civilizat cu o luna inainte sau in mod firesc de la noul mers??? PS Scuze sunt doua intrebari Master Plan e raspunsul pe teren lung ( cunoasteti oare prevederile pentru sectorul feroviar?) , adica raspunsul negativ dar rezonabil la sperantele de a avea trenuri la Giera, Curtea de Arges, Corabia, Oravita, Dolhasca, Iam, Jam, Hunedoara, etc. Pe termen scurt, adica 2015, la 1 mai s-a semnat actul aditional la Contractul deservicii publice care impune schimbari in modul de calcul si plata a compensatiei . Concret, 40% din compensatie se va incasa doar daca se atinge un anumit numar de calatori x km, facand imposibila operarea trenurilor in conditiile de mai sus. Este al 3 lea an consecutiv in care se schimba compensatia in sensul calatori x km, la anul va fi 50%. Despre Bucuresti Craiova, un pasionat de business feroviar, nu doar de trenuri, realizeaza ca daca mergi cu o garnitura pina la Bucuresti ai putea merge si mai departe la Craiova, cel putin din perspectiva certificatului de siguranta Daca aveti dubii, solicitati AFER informatii despre motivele ridicarii certificatului d esiguranta, ca sa nu spuneti ca noi suntem partinitori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 22:00 | |
| Cred ca anularea trenurilor de Craiova are legatura cu subventionarea trenurilor ca trenuri IR in loc de regio si din cauza subventiei reduse v-ati retras |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4261 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 22:06 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cred ca anularea trenurilor de Craiova are legatura cu subventionarea trenurilor ca trenuri IR in loc de regio si din cauza subventiei reduse v-ati retras
Nu, de altfel avem trenuri IR in continuare. Din pacate pentru dumneavoastra nu veti auzi de la RT decat motive care sunt facute publice prin legislatie, unii colegi stiu ca sedinta cu pricina a tinut de la pranz pina la 3 dimineata;) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 22:21 | |
| Nu o sa vina nici un operator feroviar daca nu face parte din grupul RT. Din nefericire asa functioneaza lucrurile in Romania. Iar raspunsurile dat este tipic cel dat de CFR Calatori, cand ori arunca mata in ograda CFR Infrastructura, ori face referire la CFR Infrastructura, cand se "delimiteaza" de acestia.
@ Karpaty, multumesc frumos. Continui sa viesez la malai, si probabil poate si la faina. Am vazut cat de mare e speranta in operatorii privati... Inca 1 luna cred si incepe sa dispara si catenara de pe 207 si 214. Ce sa mai zic de Jimbolia.. |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4261 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Lun 25 Mai 2015, 22:40 | |
| - DUAL a scris:
- Nu o sa vina nici un operator feroviar daca nu face parte din grupul RT. Din nefericire asa functioneaza lucrurile in Romania.
Iar raspunsurile dat este tipic cel dat de CFR Calatori, cand ori arunca mata in ograda CFR Infrastructura, ori face referire la CFR Infrastructura, cand se "delimiteaza" de acestia.
@ Karpaty, multumesc frumos. Continui sa viesez la malai, si probabil poate si la faina. Am vazut cat de mare e speranta in operatorii privati... Inca 1 luna cred si incepe sa dispara si catenara de pe 207 si 214. Ce sa mai zic de Jimbolia.. 207 ca si alte linii sunt in procedura de inapoiere de catre RCCF Trans la CFR Infrastructura, astfel incat nu va mai exista paradigma stat-privat, de parca legea ar fi interzis sa circule un tren " de stat" pe o sectie administrata " privat". |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta | |
| |
| | | | Retragerea certificatului de siguranta | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |