|
| Retragerea certificatului de siguranta | |
|
+38Razvan Tudor DUAL adrian.vidican.9 alinx3330 stinky cfr500 Luna M.I.C.I. AndiCFR Norbi ana imfinity @ndrey Jhonyla TonyCFR Adirmvl razvan - trenuri cristy79 Czirjak Arpad alliens Tomi13leu IonutCFR2009 ldh80 cristi CFR dan tm lapsanszkitamas Nesebar Adrian78 LanceR Andrey_tm mielutu zburator IonutChircu alex.alexus.tm buldozer2 Dr2005 c o r v i n cortexedge COSTACHE MIHAIL gvd 42 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 13:09 | |
| Nu e nevoie de ele, sunt destule automotoare care fac fata, RIB cu LDH consuma mai mult ca 2-3 motoare, deci nu e nevoie si cum pe muklte sectii nu s-a mai intors RT sunt destule motoare care sa faca fata la cate sectii mai au.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 13:34 | |
| R 3001 este o varza de tren de navetisti si turisti inghesuiti de-a valma si sa stau 4 ore in scaunele acelea diabolice din etajat si sa ma mai si trezesc la 5 pt el este exclus - faceam asta acum 5-6 ani cand eram mai tanar, acum sincer nu mai am niciun chef sa imi distrug spatele in etajatele CFR-ului.
In caz extrem se poate apela la R 3003 care cred ca circula mai aerisit si este format si din compartimentate, desi are un mers ingrozitor. Baza ramane insa R 15930 de la Softrans de la 9.00, ajunge putin mai tarziu dar se rezolva situatia la inapoiere cu R 3012 care si el este mai tarziu. Cat despre IR-urile CFR de pe Bucuresti-Brasov, sa si le bage undeva...Probabil trogloditii de la CFR si-au facut socoteala ca va da lumea navala la asa-zisele lor IR de dimineata daca au zburatacit Regiotransul de dimineata de la 7.55. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 14:47 | |
| Trenurile RE au disparut, e gata cu ele, vrei rapid ai IR vrei ieftin ai R atat. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 17:06 | |
| Interesant ca regula asta enuntata asa ritos de tine se aplica numai la CFR, la privati nu. Acolo trenurile cu mers de IR sunt tarifate tot R pentru ca ei tin la calatori si nu urmaresc sa si-i alunge asa cum face CFR. Ca sa nu mai spun ca la CFR nu intotdeauna IR=scump inseamna si "rapid", ba chiar din contra... Eu vreau cat se poate de ieftin dar si rapid - care este problema? Daca nu o sa mai am asa ceva ma voi reorienta, dar cat timp exista de bine de rau alternative le voi utiliza pe astea. Maine poimaine ma trezesc ca oi fi avand vreo obligatie sa cotizez la CFR cu 50 de lei pe 166 de km pana la Brasov. Fiecare e liber sa mearga cu ce doreste la urma urmei. Daca nu o mai exista Softrans sau RT - apropo la ei cum se poate ieftin si rapid? sa stiu ca ma duc la dube si la IR nu. Pe distante sub 200 km asa-zisul IR de la CFR e jaf la drumul mare, mai ales pentru cei ca mine care nu beneficiaza de tot soiul de pomeni. Pana una alta sa mai spunem ca celor de la CFR le-a reusit doar partial manevra cu Regiotransul - ca trenurile RT sunt la fel de pline si acum, sa nu creada nimeni ca a dat lumea navala inapoi la CFR ca nu e cazul. La RT daca ai sub 26 de ani pretul pe Bucuresti-Brasov este de 16.5 RON la IR - deci CFR nu are decat sa stea in limba daca vrea calatori - dar oricum pe ei nici nu ii intereseaza asa ceva.... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 18:01 | |
| - cristy79 a scris:
- Interesant ca regula asta enuntata asa ritos de tine se aplica numai la CFR, la privati nu. Acolo trenurile cu mers de IR sunt tarifate tot R pentru ca ei tin la calatori si nu urmaresc sa si-i alunge asa cum face CFR. Ca sa nu mai spun ca la CFR nu intotdeauna IR=scump inseamna si "rapid", ba chiar din contra...
Regula se aplică la toată lumea, deci subvenţia este la valoarea de IR pentru toate trenurile IR (cam la jumătate faţă de cea de R). Fiecare poate să aplice ce tarife vrea, există stabilite prin lege doar tarifele maximale, care nu pot fi depăşite. - cristy79 a scris:
- Daca nu o mai exista Softrans sau RT - apropo la ei cum se poate ieftin si rapid? sa stiu ca ma duc la dube si la IR nu. Pe distante sub 200 km asa-zisul IR de la CFR e jaf la drumul mare, mai ales pentru cei ca mine care nu beneficiaza de tot soiul de pomeni.
Automotor X4500 = 65 litri motorină la 100 km. 060-DA = 200 - 300 litri la 100 km. BB25500 = 2940 kW, 060-EA = 5100 kW. Pentru 400 călători, primul trage, în medie, 6 vagoane (2 RIO) = 180 t + 32 t călătorii = 202 t, celălalt trage, să zicem, 5 vagoane 21-76 = 230 t + 32 t călătorii = 262 t De aia CFR Călători nu îşi permite să opereze la tarife mai mici. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 19:21 | |
| Si noi calatorii ce vina avem ca CFR nu a fost in stare sa se doteze cu un material rulant mai putin energofag? Toate cifrele sunt corecte, stiu si partea cu subventia - dar este oare treaba mea ca si calator? daca ei nu sunt in stare sa ia deciziile de management ca sa isi reduca cheltuielile - de ce sa le acopar eu ? E un cerc vicios aici, daca ar creste numarul de calatori si incasarile ar putea sa achizitioneze poate ceva din Europa la mana a doua, niste rame electrice mai economice... Inteleg ca nu pot primi bani de la stat ca nu ii lasa UE (desi nu stiu daca chiar asa este, se pot gasi modalitati daca se vrea)... Dar cum sa atragi calatori cu asemenea tarife si durate ale calatoriei? Colegii mei de exemplu, degeaba incerc sa ii conving sa vina la tren. Am reusit doar cu IR-urile de 2 ore spre Constanta, dar in rest? Cei cu masina nu vor alege in veci trenul la asemenea tarife. Si repet, nu vorbim de oameni care castiga 700 de lei/luna. Cum sa conving eu pe cineva sa mearga cu IR la Brasov si sa dea 2 milioane dus-intors? Cand au auzit cat costa mi-au ras in nas Explicatii sunt pentru orice, rezultatul conteaza... Scuze pt off-topic,eu am incheiat aici. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6668 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 19:25 | |
| Din pacate sunt si zone in tara asta in care alternative la calea ferata nu sunt. In sensul ca au scos si trenurile si nici microbuze nu sunt sau daca sunt, sunt de cel mult doua ori pe zi la ore imposibile. Daca vrei sa ajungi la Sasca Romana (mai jos de Anina) de pilda (zona pitoreasca de altfel), si nu ai masina personala e un adevarat chin. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 20:03 | |
| - cristy79 a scris:
- Si noi calatorii ce vina avem ca CFR nu a fost in stare sa se doteze cu un material rulant mai putin energofag?
Mai mult ca sigur ca avem o singura vina in toata aceasta problema a transportului feroviar: aceea ca inca mai calatorim cu trenul. Daca nu ar avea clienti ar trebui sa se orienteze cumva.Problema este ca nu ar avea cine sa se orienteze, forumul e plin de exemple abearante de la CFR, cel mai nou fiind acela cu cartea VSD cu care iti puteai lua bilet pe rute unde nu mai circula tren. Si tot acolo mai e un exemplu de management CFR, cind au vazut ca lumea merge la oferte le-au schimbat cu gindul de a le elimina. Si tot asa. Ca sa nu mai spunem de chestia asta cu Regiotransul si certificatul lor. Auzisem niste vorbe cum ca si la CFR au fost niste probleme ca circulau niste motoare 700 care nu erau in certificatul de siguranta dar s-a dat termen de conformare.Sau cam asa ceva. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 21:12 | |
| - cristy79 a scris:
- Si noi calatorii ce vina avem ca CFR nu a fost in stare sa se doteze cu un material rulant mai putin energofag?
Toate cifrele sunt corecte, stiu si partea cu subventia - dar este oare treaba mea ca si calator? daca ei nu sunt in stare sa ia deciziile de management ca sa isi reduca cheltuielile - de ce sa le acopar eu ? E un cerc vicios aici, daca ar creste numarul de calatori si incasarile ar putea sa achizitioneze poate ceva din Europa la mana a doua, niste rame electrice mai economice... Inteleg ca nu pot primi bani de la stat ca nu ii lasa UE (desi nu stiu daca chiar asa este, se pot gasi modalitati daca se vrea)... Dar cum sa atragi calatori cu asemenea tarife si durate ale calatoriei? Colegii mei de exemplu, degeaba incerc sa ii conving sa vina la tren. Am reusit doar cu IR-urile de 2 ore spre Constanta, dar in rest? Cei cu masina nu vor alege in veci trenul la asemenea tarife. Si repet, nu vorbim de oameni care castiga 700 de lei/luna. Cum sa conving eu pe cineva sa mearga cu IR la Brasov si sa dea 2 milioane dus-intors? Cand au auzit cat costa mi-au ras in nas
Explicatii sunt pentru orice, rezultatul conteaza...
Scuze pt off-topic,eu am incheiat aici. Ce parte nu ai inteles? Vrei ieftin si rapid, toti vrem asa dar statul nu mai vrea sa tina in carca asa ceva, daca vrei rapid scoti bani din buzunar, daca vrei sa dormi pe drum alegi Regio si accepti mersul/conditiile acelui tren. Nu mai vi la tren? Nu plange nimeni, nu este paguba, cu atat mai bine ca in final anuleaza trenul, inchide sectia si statul nu mai arunca banii pe trenuri, fiecare se descurca cu ce poate si cu cat il tine buzunarul. Asta e viata, e cruda de multe ori dar nu avem ce face, realitatea nu e roz mereu. Trenul nu va mai fi ce a fost, e foarte clar asta, iti convine sau nu asta e. In ziua de azi timpul inseamna bani plus ca exista variante de transport mult mai comode, lumea cauta ce e comod si cand ai ceva banuti in buzunar chiar nu te mai uiti ca benzina costa 6 lei, acum pe bune, se merita sa economisesti 20-30 maxim 50 de lei la un drum dar sa pleci cand vor altii, sa depinzi de ora impusa de ei atat la plecare cat si la sosire, sa calatoresti in anumite conditii impuse de altii cand poti sa platesti putin mai mult (asta in cazul cand mergi singur, ca daca mergi cu inca 1-2 deja e mai ieftinfata de tren) si sa pleci cand vrea muschiul tau, pe ruta care o vrei tu, la orice ora din zi sau din noapte? Deci despre ce vorbim aici? Hai sa vedem realitatea ce ne inconjoara nu visele noastre de pasionati ca ne place sa mergem cu trenul. Populatia majoritara nu e inebunita dupa tren si dupa schimbatul trenurilor prin garile x din tara, cauta mijlocul de transport cel mai convenabil si mai accesibil din mai multe puncte de vedere. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6668 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mar 14 Iul 2015, 23:40 | |
| Pana la un punct ai dreptate. Insa din pacate zone in care repet nici trenul nu mai circula, nici microbuze nu mai sunt. Iar locuitorii din anumite zone pur si simplu sunt legati de glie. Pentru de regula aceste zone sunt destul de sarace. Sa iesi din sate precum cele din Caras, anumite sate din Botosani, numai zic de Tulcea la un drum cat de cat circulat este o adevarata aventura daca nu ai masina personala. Si din pacate tocmai in zonele alea oameni n-au nici masini, nici microbuze, nici trenuri.
Scuzati off-topicul. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Mier 15 Iul 2015, 00:51 | |
| Culmea.. Trenurile de Brasov sunt mai pline decat alea de Constanta. La Constanta se merge 3 luni pe an din tara.. in rest bate vantu.. pe cand la Brasov... de bine de rau sunt calatori mereu. Ai dreptate ,doar snobii nu merg cu trenul la Brasov, si dupaia plang .. am stat 5 ore la Sinaia.. Din nefericire trenul nu a mai ramas un mijloc de transport social... Asta e cel mai dureros, ca in rest, prietenii tai, daca nu vor IR cu 2 milioane pot sa faca cu masina in mai putini bani in 10 ore... sau sa ia regio care opreste in toate h.-urile si colturile de camp si sa faca undeva intre IR si masina. Cat despre Regiotrans si Softrans, din nefericire si acolo sunt locuri limitate.. poti merge cu bani putini, dar cu bilete din timp la unele trenuri.. altfel, in picioare |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta Joi 17 Mar 2016, 00:45 | |
| Data de 17.03 va ramane zi de doliu in transportul feroviar Azi se implineste un an de de cand nu mai circula trenuri de calatori pe urmatoarele sectii : Berzovia - Oraviţa Oraviţa - Iam Buziaş - Gataia - Jamu Mare Cărpiniş - Ionel Jimbolia - Lovrin Jebel - Giera Jebel - Liebling Livezeni - Lupeni Nădab - Grăniceri Hm. Leorda - Dorohoi Dolhasca - Fălticeni Roşiori Nord - Costeşti _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta | |
| |
| | | | Retragerea certificatului de siguranta | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |