Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Retragerea certificatului de siguranta

In jos 
+38
Razvan Tudor
DUAL
adrian.vidican.9
alinx3330
stinky
cfr500
Luna
M.I.C.I.
AndiCFR
Norbi
ana imfinity
@ndrey
Jhonyla
TonyCFR
Adirmvl
razvan - trenuri
cristy79
Czirjak Arpad
alliens
Tomi13leu
IonutCFR2009
ldh80
cristi CFR
dan tm
lapsanszkitamas
Nesebar
Adrian78
LanceR
Andrey_tm
mielutu zburator
IonutChircu
alex.alexus.tm
buldozer2
Dr2005
c o r v i n
cortexedge
COSTACHE MIHAIL
gvd
42 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 13:00

Ana, stiu ca pe Zimnicea-Rosiori circula marfare pentru ca in zona e Interagroul marelui afacerist Niculae.

Ei platesc o taxa pe an pentru fiecare linie inchiriata, dar tot ei incaseaza si TUI de la operatorii ale caror trenuri circula pe respectivele linii. Si de pe Babeni-Alunu au retras trenurile de calatori, dar linia a ramas inchiriata de operatorul de infrastructura care face parte din acelasi grup cu RT. Cred ca sint 3-4 navete de carbuni zilnice pe 205, deci cu linia aia clar scot banii platiti pe chirie si le si raman ceva lei in plus.

Tot n-am inteles ce o sa se intample cu tot materialul rulant care nu mai circula. E vorba de muuuulte AM-uri. N-ar strica daca l-ar inchiria CFR-ul fiind mult mai eficient in privinta consumului de motorina fata de garniturile clasice ale operatorului de stat si mai mult decat potrivit pentru fluxul de calatori de pe foarte multe sectii neelectrificate.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13281
Data de inscriere : 05/01/2011

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 14:02

Sa le inchirieze la un centru Remat... abur
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 14:36

Sa le inchirieze DUAL la un Remat, da' e bine ca acum nu mai circula pe o groaza de sectii?
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5905
Data de inscriere : 10/01/2011

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 15:26

Eu inteleg...Master Plan in sus si in jos. Dar intrebarea mea: pe ce criteriu au fost alese rutele pe care se circula in momentul de fata? Ele nu intra tot sub incidenta Master Plan-ului? Adica cu ce e mai presus Timisoara - Cruceni fata de Timisoara - Jimbolia, Alexandria - Zimnicea etc. Pana la urma toate sunt sectii secundare, neinteroperabile. Eu cred ca adevarul este undeva la mijloc...nu doar in Master Plan...parerea mea strict personala Very Happy

Si aceeasi intrebare ca a colegului de mai sus: ce se va intampla cu restul automotoarelor in conditiile in care nu veti mai intra pe sectiile deja abandonate. Vor fi folosite pe post de piese de schimb, le veti vinde altor operatori sau Remat?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 15:46

Momentan se pastreaza ca si parc rece.

_________________
595423Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Bdeem_8496_aRetragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Bdeem_8496_aRetragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13281
Data de inscriere : 05/01/2011

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 16:12

Razvan Tudor a scris:
Eu inteleg...Master Plan in sus si in jos. Dar intrebarea mea: pe ce criteriu au fost alese rutele pe care se circula in momentul de fata? Ele nu intra tot sub incidenta Master Plan-ului? Adica cu ce e mai presus Timisoara - Cruceni fata de Timisoara - Jimbolia, Alexandria - Zimnicea etc. Pana la urma toate sunt sectii secundare, neinteroperabile. Eu cred ca adevarul este undeva la mijloc...nu doar in Master Plan...parerea mea strict personala Very Happy

Aia e vrajeala cu MasterPlanul.. Nu-i opreste nimeni. Atat timp cat liniile sunt inca inchiriate, si incazeaza TUI de la marfa de pe ele, e doar vrajeala.. albino
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 17:08

Master Planul nu e nici măcar aprobat...

Cineva îi opreşte... îl cheamă Eugen Orlando Teodorovici. El şi cei din aparatul său au susţinut sus şi tare că se subvenţionează prea multe trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4261
Data de inscriere : 13/01/2014

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 18:19

DUAL a scris:
Razvan Tudor a scris:
Eu inteleg...Master Plan in sus si in jos. Dar intrebarea mea: pe ce criteriu au fost alese rutele pe care se circula in momentul de fata? Ele nu intra tot sub incidenta Master Plan-ului? Adica cu ce e mai presus Timisoara - Cruceni fata de Timisoara - Jimbolia, Alexandria - Zimnicea etc. Pana la urma toate sunt sectii secundare, neinteroperabile. Eu cred ca adevarul este undeva la mijloc...nu doar in Master Plan...parerea mea strict personala Very Happy

Aia e vrajeala cu MasterPlanul.. Nu-i opreste nimeni. Atat timp cat liniile sunt inca inchiriate, si incazeaza TUI de la marfa de pe ele, e doar vrajeala.. albino

Master Plan Transporturi nu este despre linii luate individual ci despre intentia clar declarata de a nu se mai compensa (subvetiona) de la bugetul de stat pentru traficul de calatori decat pe magistrale.... Este un plan pe termen lung, deci toate masurile care se impun de la an la an sunt menite a converge catre obiectivul acesta.

Ptr 2015 la 1 mai s-a schimbat iarasi modul de calcul al compensatiei, astfel incat circulatia trenurilor pe liniile secundare are o minima sansa sa poata fi rentabila daca nu exista un numar de calatori peste un nivel destul de ridicat.

Legislatia e in schimbare continua, MT promite ca in 2-3 ani va exista un sistem competitiv de atribuire, astfel incat rutele cu sanse de supravietuire sa fie combinate cu rute fara niciun viitor, gen Jimbolia cu Graniceri, Lupeni cu Radna etc.

De asemenea ca se compenseaza prea multe trenuri poate fi o realitate, mai ales in interpretarea prea multi tren x km - de exemplu trenurile Regio pe ruta Brasov-Bucuresti, care-s utilizate decent cel mult intre Cimpina-Bucuresti.. Sau in interpretarea de ce sa fie compensate trenuri care consuma aberant d emult, gen formate dintr-un Diesel sau Electrica si un vagon/doua. Ori rute intr-adevar unde traficul este de 10-15 calatori / tren, la doua perechi de trenuri / zi, ceea ce s-ar potrivi mai bine cu microbuzul, mai ales in conditiile in care trafic de marfa nu mai exista pe acele rute. Desigur, cu rezerva de a exista acces auto decent.

Pentru persoanele pasionate de trenuri se pot intelege CUM seimtimpla lucrurile doar dupa ce se intelege care este modelul romanesc de compensare a traficului de calatori iar citind Master Plan si Contractele de Servicii Publice in evolutia lor din ultimii ani se poate intelege DE CE se intimpla anumite lucruri.

Acest raspuns nu-si propune sa fac o apologie , nici sa arate daca o solutie e buna sau alta e rea. Probabil ca un singur lucru e evident: in anii de cand exista operatori privati in sistemul feroviar de calatori s-au facut eforturi de a se adapta mai bine la piata si a crescut traficul general in ultimii 2-3 ani.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 18:35

Totusi, daca se merge pe subventionarea trenurilor de pe magistrale de ce nu mai aveti trenuri Bucuresti-Craiova-Bucuresti? Si, implicit, nici pe secundarele din zona.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 19:04

Totuși pe unele rute cu putini călători aveați trafic important de marfa ținând cont ca nu prea ați investit în ele la fel ca Mintia-Paulis Lunca numai cu trafic de marfa și linia a ajuns praf
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4261
Data de inscriere : 13/01/2014

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 19:51

Adirmvl a scris:
Totusi, daca se merge pe subventionarea trenurilor de pe magistrale de ce nu mai aveti trenuri Bucuresti-Craiova-Bucuresti? Si, implicit, nici pe secundarele din zona.

Pe un frum al pasionatilor de trenuri (ce locomotiva a tras un tren in ce compunere pe ce ruta) ne propunem sa dam informatii generale, pentru cei interesati raspunsul la intrebari se afla in legislatia specifica, care este disponibila public.
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4261
Data de inscriere : 13/01/2014

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 19:54

Adirmvl a scris:
Ana, stiu ca pe Zimnicea-Rosiori circula marfare pentru ca in zona e Interagroul marelui afacerist Niculae.

Ei platesc o taxa pe an pentru fiecare linie inchiriata, dar tot ei incaseaza si TUI de la operatorii ale caror trenuri circula pe respectivele linii. Si de pe Babeni-Alunu au retras trenurile de calatori, dar linia a ramas inchiriata de operatorul de infrastructura care face parte din acelasi grup cu RT. Cred ca sint 3-4 navete de carbuni zilnice pe 205, deci cu linia aia clar scot banii platiti pe chirie si le si raman ceva lei in plus.

Tot n-am inteles ce o sa se intample cu tot materialul rulant care nu mai circula. E vorba de muuuulte AM-uri. N-ar strica daca l-ar inchiria CFR-ul fiind mult mai eficient in privinta consumului de motorina fata de garniturile clasice ale operatorului de stat si mai mult decat potrivit pentru fluxul de calatori de pe foarte multe sectii neelectrificate.

Materialul rulant care nu mai este folosit de catre RT este disponibil la inchiriere pentru alti operatori.
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4261
Data de inscriere : 13/01/2014

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 19:58

[quote="Adirmvl"]Totusi, daca se merge pe subventionarea trenurilor de pe magistrale de ce nu mai aveti trenuri Bucuresti-Craiova-Bucuresti? Si, implicit, nici pe secundarele din zona.

In curand vor fi publicate in Monitorul Oficial actele aditionale 2015 la Contractul de servicii publice 2012-2015 si veti gasi raspunsul la intrebarea dumneavoastra, daca va pasioneaza si sistemul feroviar ca ansamblu, pe linga pasiunea pentru trenuri ca atare.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeDum 24 Mai 2015, 20:04

Ma bucur sa aud ca le dati in chirie, dar tare ma tem ca veti ramane cu anuntul, avand in vedere cine conduce CFR Calatori.

Am inteles ca se poate afla studiind legislatia, insa un astfel de document e, de regula, destul de stufos. Daca va plangeti ca aveti mari probleme din cauza Master Planului facut de niste mesteri/carpaci ma asteptam sa si exemplificati cum anume va dezavantajeaza. Altfel puteti lasa impresia ca pozati in victime ale sistemului firma fiind imaculata.
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4261
Data de inscriere : 13/01/2014

Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitimeLun 25 Mai 2015, 01:07

Adirmvl a scris:
Ma bucur sa aud ca le dati in chirie, dar tare ma tem ca veti ramane cu anuntul, avand in vedere cine conduce CFR Calatori.

Am inteles ca se poate afla studiind legislatia, insa un astfel de document e, de regula, destul de stufos. Daca va plangeti ca aveti mari probleme din cauza Master Planului facut de niste mesteri/carpaci ma asteptam sa si exemplificati cum anume va dezavantajeaza. Altfel puteti lasa impresia ca pozati in victime ale sistemului firma fiind imaculata.

Master Plan Transporturi dezavantajeaza calatorii din zonele cu linii secundare, in primul rand, acestora fiindu-le pus sub semnul intrebarii accesul la transport feroviar in regim social, adica cu preturi reglementate de stat, in urma acordarii unor compensatii.

Nu ne plangem ca Master Planul ne creaza probleme, speram ca tehnic si economic ne putem adapta, ca si companie. Doar explicam celor care pun intrebari sau ofera solutii ipotetice, intr-un cadru ideal, fara sa tina cont ca exista un cadru legislativ. Legile, bune sau proaste, sunt legi, trebuie sa le cunoastem si sa le respectam.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Retragerea certificatului de siguranta - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Retragerea certificatului de siguranta
Sus 
Pagina 9 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: