|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 09 Dec 2015, 14:23 | |
| Circulaţia trenurilor ca urmare a unor deranjamente tehnice la linia de cale ferată 09-12-2015 Preluare comunicat CNCF CFR SA
Restricţie de viteză în circulaţia trenurilor pe intervalul de staţii Rădoeşti - Olteni Bucureşti, 09 decembrie 2015 Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că trenurile circulă cu restricţie de viteză pe intervalul de staţii Rădoeşti – Olteni, din cauza unor deranjamente tehnice la linia de cale ferată. Restricţia a fost impusă în urma verificărilor efectuate de personalul feroviar, viteza de circulaţie fiind redusă pe anumite segmente de cale ferată până la 5 km/h. Trenurile care tranzitează această zonă vor înregistra întârzieri la destinaţie. Pentru informaţii actualizate despre graficul de circulaţie al trenurilor, călătorii sunt rugaţi să consulte pagina de internet a operatorului naţional www.cfrcalatori.ro, să solicite informaţii la numărul de telefon 021/9521, sau să acceseze direct link-ul http://www.cfr.ro/webcam.php.
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest deranjament, şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse au ca principal scop derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă. ........................................................................................................................................................................................................................................... Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 09 Dec 2015, 16:45 | |
| Cu 5 km/h circula doar cand e cupon de sina rupt alt deranjament nu stiu ce ar putea fi |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 10 Dec 2015, 00:31 | |
| Dacă se fură tirfoanele nu tot cu 5 km/h se dă drumul inițial? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 10 Dec 2015, 14:06 | |
| CFR SA pune în funcţie noua instalaţie de dirijare a traficului între Buftea şi Crivina 10-12-2015
Preluare comunicat CFR SA Bucureşti, 10 decembrie 2015
CFR SA testează noul sistem de dirijare a traficului ERTMS nivel 2, pe segmentul feroviar Chitila - Brazi
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că pe segmentul Chitila – Brazi unde se testează noul sistem de dirijare a traficului ETCS/ERTMS nivel 2, trenurile circulă, în cursul zilei de azi, în condiţii speciale, de tip cale liberă.
Trenurile de călători aflate în circulaţie vor înregistra întârzieri pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti, deoarece pe toată perioada testării noului sistem de dirijare a traficului se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers.
Lucrările de punere în funcţie a noului sistem de coordonare şi dirijare a traficului feroviar afectează circulaţia trenurilor care tranzitează staţiile de cale ferată Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti.
Proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a acestui nou sistem pe tot Coridorul IV paneuropean. Principalele lui beneficii sunt îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei şi creşterea capacităţii de transport.
Pentru informaţii actualizate despre orele de sosire sau de plecare în/din staţia Bucureşti Nord călătorii sunt rugaţi să acceseze direct link-ul http://www.cfr.ro/webcam.php, iar pentru trenurile înscrise în circulaţie să solicite informaţii la numărul de telefon 021/9521.
CFR SA mulţumeşte publicului călător pentru înţelegere şi le cere scuze pentru întârzierile înregistrate în aceste zile în graficul de circulaţie.
------------------
Preluare comunicat CFR SA
CFR SA pune în funcţie noua instalaţie de dirijare a traficului între Buftea şi Crivina
Bucureşti, 08 decembrie 2015
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA desfăşoară, în această perioadă, lucrări de punere în funcţie a noii instalaţii de dirijare a traficului feroviar între Buftea şi Chitila, lucrări care fac parte din proiectul pilot ERTC/ERTMS (nivel 2).
Lucrările de punere în funcţie a noului sistem de coordonare şi dirijare a traficului feroviar se vor finaliza joi, 10 decembrie 2015, şi vor afecta circulaţia trenurilor care tranzitează următoarele staţii de cale ferată:
- staţiile Chitila, Buftea şi Periş - 07.12.2015 ora 09:00 – 08.12.2015, ora 04:00;
- staţiile Buftea, Periş şi Crivina - 08.12.2015 ora 04:00 – 09.12.2015, ora 14:00;
- staţiile Periş, Crivina şi Brazi - 09.12.2015 ora 09:00 – 10.12.2015, ora 19:00.
Proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a sistemului ETCS/ERTMS, nivel 2 pe tot Coridorul IV paneuropean.
Principalele beneficii ale sistemului pilot ETCS/ERTMS nivel 2, sunt următoarele:
- îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei;
- creşterea capacităţii de transport;
- creşterea vitezei de circulaţie.
“Prin utilizarea sistemului ETCS/ERTMS nivel 2 se asigură un grad de siguranţă mult crescut faţă de sistemul clasic (INDUSI) sau aplicaţiile ETCS/ERTMS de nivel 1, fără transmisii de date. Implementarea acestui proiect pilot operaţional ETCS/ERTMS nivel 2are drept scop eficientizarea coordonării traficului, cu implicaţii directe în sporirea siguranţei feroviare şi îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie pe calea ferată, conform standardelor europene”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.
Pentru informaţii actualizate despre întârzierile care se înregistrează în graficul de circulaţie al trenurilor, călătorii sunt rugaţi să consulte pagina de internet a operatorului naţional, să solicite informaţii la numărul de telefon 021/9521, sau să se adreseze direct link-ul http://www.cfr.ro/webcam.php.
..................................................................................................................................................................................................................................
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2015, 19:38 | |
| Degajare de fum la locomotiva unui tren pe ruta Timisoara - Bucuresti 11-12-2015 CFR Călători informează că astăzi, în jurul orei 14:30, între Vintu si Sibiu s-a produs o degajare de fum la locomotiva trenului IR1622,Timisoara - Bucuresti Nord. La ora difuzării acestui comunicat, locomotiva a fost decuplată de la vagoanele trenului şi s-a intervenit promt, degajarea de fum fiind localizată. Cei aproximativ 80 de pasageri şi personalul de tren (mecanic şi conductori) au fost in siguranta. Trenul isi va relua circulatia cu o locomotiva de ajutor, in cel mai scurt timp. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de aceast incident şi îi asigură că toate măsurile întreprinse de angajaţii feroviari au avut ca principal scop reluarea circulaţiei trenului în condiţii de siguranţă.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2015, 20:24 | |
| Este vorba de GM1280 Iara revenim la vechea meteahna CFR dureaza 2 ore pana ajunge locomotiva de ajutor de la 30 de km distanta de la Sibiu |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2015, 21:59 | |
| Este cam normal sa dureze, mecanicul da masina defecta si anunta mai departe, apoi la depou se fac pregatirile sa plece masina de ajutor, pana se ridica mecanicul de pe scaun, pana se aranjeaza, se imbraca, ia bagajul trece ceva timp, apoi se deplaseaza la masina de ajutor, o scoate din depou, timp in care probabil se face si parcursul iar daca linia e simpla si exista tren in circulatie in acel moment inseamna ca durata de deplasare a masinei de ajutor creste si tot asa. Practic nu ai cum sa bati din palme si gata, a venit masina de ajutor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 11 Dec 2015, 22:42 | |
| Au fost trenuri la care s-a defectat si masina de ajutor. Sau cazuri cand masina de ajutor s-a defectat in drum spre trenul cu probleme. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 02:11 | |
| Mi s-ar părea normal ca mașina de ajutor să circule în rang 0, și să se dea totul din calea ei, fie IR, fie R, fie marfar sau tren de lucru. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 02:19 | |
| Cica trenul intarziat nu are prioritate si trebuie sa astepte pana cand are si el loc, deci dupa ce ca e intarziat sta pana prinde si el un liber, chipurile sa nu intarzie altele din cauza lui. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 10:19 | |
| E normal, odata ce a intarziat si si-a pierdut trasa adio. Asteapta pana trec cele ne intarziate si dupa aia pleaca. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 11:13 | |
| Nu e normal asa adica il duci pana 3-4 ore intarziere cand poti sa tii si alte trenuri 10 minute pentru ca alea ar trebui sa recupereze pe distanta mare 10-15 minute La Sercaia a stat 12 minute cruce cu 1527 pai ce avea daca statea 1527 la cruce ajungea intarziat 12 minute asa a ajuns 1622 cu 173 de minute |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 14:19 | |
| Daca un tren este intarziat de ce sa intarzii si alte trenuri care la randul lor poate au conexiuni la 5-10 minute si intarzie si ele alte trenuri, deci nu prea e normal, asa ca ala intarziat daca e intarziat cedeaza trecerea tuturor dupa care cand prinde liber merge si el. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 14:35 | |
| Si tie ti-ar conveni sa ajungi dupa 3 ore de intarziere?poate pana la urma si oamenii aia si-au facut planuri 10 minute intarziere nu e un capat de tara daca ar trage mecanicii de trenuri le-ar scoate lejer anu trecut 1821 a stat 20 de minute in Simeria legatura la1819 si le-ar recuperat pana la Craiova |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 12 Dec 2015, 14:37 | |
| Eu as vrea sa prind o intarziere si de 5 ore da niciodata nu am parte de ea, mereu cand merg eu nu se intampla nimic, totul e bine si frumos, se ajunge regulat. Si aici nu e vorba de cum ii convine lui x si y, asa e regulamentul, ala intarziat sta pana prinde liber, nu intarzie alte trenuri din cauza lui. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |