|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Aug 2015, 15:09 | |
| @kerpeten ali Doar de pe trenurile descrise de tine crezi ca se pot lua vagoane ? N-ai observat cum sunt anulate si alte trenuri regio cand sunt sarbatori mari ? 9001, 9002, 9104, 9105, si nu mai stiu sigur care dintre 9303 sau 9305 respectiv 9308 sau 9310. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Aug 2015, 15:10 | |
| - traian a scris:
Ei na! Exagerezi, cum adica nu vor avea vagoane pt. ziua aia?! Care zi ? Ca vor fi mai multe atunci. De marti 26 aprilie si pana Marti 03 mai e fix o saptamana in care multe trenuri o sa fie suplimentate ( in alti ani in saptamana asta circulau si trenuri suplimentare spre Iasi si Suceava ) iar ziua aia de 1 mai pica duminica lumea pleaca la mare de vineri dimineata ( 29 aprilie ) cel mai probabil cu trenul de 02:30-03:00 care va circula spre Mangalia. - traian a scris:
- Dupa ce se incheie sezonul estival, vagoanele alea raman libere -la post, si vor fi folosite pt. suplimentari, in astfel de situatii!
Dupa terminarea sezonului la o parte din vagoane le vor expira revizile incet incet pana ce vor ajunge aproape toate pe tusa cum s-a intamplat in fiecare an. Multe din vagoane sunt monitorizate si dupa terminarea sezonului estival vor disparea. @Mario076 e bine ca pui punctul pe i. Deci vor lua vagoane de navetisti si puse la rang de IR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Aug 2015, 15:49 | |
| Mai sunt 8 luni pana atunci. Avem de trecut peste mini vacanta 30 Noiembrie-1 Dcembrie zile care sunt libere, apoi avem un Craciun si un Revelion, voi discutati de 1 Mai 2016, pana atunci nu mai este nimic important! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Aug 2015, 16:39 | |
| @kerpeten ali Nu neaparat la trenuri de rang IR. De exemplu astea de Basarab pot forma un regio 12803/12804 spre Mangalia... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Aug 2015, 17:22 | |
| @Mario076 scoatele din schema pe 9002/9001 ca asta cand a fost anulat 1 ianuarie, 1 zi de Paste si pe 1 mai vagoanele au ramas la Craiova nu la Bucuresti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 13:18 | |
| CFR Călători a încheiat un parteneriat cu Garanti Bank 25-08-2015
CFR Călători a încheiat un parteneriat cu Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare și dinamice bănci de pe piața locală, prin care orice posesor de card își poate achiziționa biletele de tren online. Platforma de procesare a plăților este asigurată de către NETOPIA mobilPay, liderul pieței locale de mobile payments și unul dintre cei mai importanți procesatori de plăți online cu cardul din România, iar tranzacțiile vor fi procesate de către Garanti Bank. “Una dintre prioritățile noastre o reprezintă dezvoltarea platformei de vânzare online a biletelor de tren și suntem deschiși la parteneriate care facilitează accesul ușor, rapid și sigur al călătorilor la astfel de achiziții. Cumpărarea de bilete online este în creștere, ceea ce se reflectă şi în veniturile rezultate în urma achiziţiilor online din prima jumătate a anului 2015, care au crescut cu aproape 70% față de anul trecut”, a explicat Iosif Szentes, Director General CFR Călători. “Plățile online reprezintă unul dintre cei mai importanți pași spre o nouă eră digitală. La nivel local, numărul tranzacțiilor online crește cu aproximativ 20% în fiecare an. Acest lucru denotă nevoia oamenilor de eficiență în efectuarea operațiunilor financiare. Prin noul parteneriat cu CFR Călători dorim să oferim tuturor posesorilor de card din România, indiferent de banca emitentă, posibilitatea de a plăti rapid biletele de tren, în cel mai simplu simplu, sigur și rapid mod posibil”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank. “În zilele noastre, plățile online reprezintă o nevoie care nu mai poate fi ignorată, mai ales în zona de servicii publice, menite să ne facă viața mai ușoară. Prin parteneriatul cu Garanti Banck, ne bucurăm să oferim călătorilor români cea mai simplă și convenabilă metodă de plată pentru biletele de tren”, a afirmat Antonio Eram, CEO and fondatorul NETOPIA mobilPay. Garanti Bank și NETOPIA mobilPay sunt parteneri din anul 2010, iar împreună oferă servicii de procesare a tranzacțiilor cu cardul, pentru comercianți, în mediul online.
*** Despre CFR Călători Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni. Despre Garanti Bank România Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţionează compania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA). Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), cea mai mare bancă din Turcia din punct de vedere al capitalizării bursiere. Pentru informații suplimentare vă rugăm accesațiwww.garantibank.ro. Despre NETOPIA NETOPIA mobilPay este lider pe piaţa din România în ceea ce priveşte plățile mobile şi unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online prin card.
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 13:42 | |
| Eu de la sfarsitul lui iulie mi-am putut lua bilet online cu noul procesator de plata. Nu inteleg de ce abia acum anunta treaba asta. In principiu atat la automatele de bilete cat si la online au renuntat la Raiffeisen. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 14:43 | |
| Daca ar baga 10-15% reducere la on-line ar fi ceva si 5-10% la automate iar ar fi ceva, asa ar stimula lumea sa cumpere singuri biletele si ar mai reduce din casieri. In Germania la Berlin hbf daca gasesti 4 casieri e bine, in schimb ATM sunt cu gramada unde poti sa platesti atat cu numerar cat si cu card dar de, acolo e Germania si aici e Romania, diferenta ca de la cer la pamant in tot nu doar in feroviar. La DB Germania daca iei cu anticipatie mare prinzi reduceri de peste 50%(depinde de ruta) ceea ce inseamna ca pentru 500-600 km poti plati 30-40-50 euro la un salariu de 1400 euro, acum venim in Romania la CFR, la un salariu de 1400 de lei pentru 600 de km de ce nu face oferta cu anticipatie sa platim 30-40 maxim 50 de lei? Ti-ai gasit, sa faca romanul ceva bun, aici daca poate sa te jupoaie de bani, sa iti ia tot salariul pentru un serviciu ar fi cei mai fericiti. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 15:50 | |
| - Karpaty a scris:
- CFR Călători a încheiat un parteneriat cu Garanti Bank
25-08-2015
Au copiat Softronicul, ce dezamagiti. Penibili. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 15:58 | |
| Cred ca Romania este blestemata cu statul la coada. Nu o sa vezi pensionarii (o buna parte din acea lume care mai merge cu trenul) umbland la aparate (orice tehnologie prea moderna pentru acestia) fiindca au o placere sadica de a forma cozi si de a teroriza tinerii mai grabiti stand in urma lor. Si bineineteles ca ei trebuie sa vina sa anuleze bilete, sa schimbe ore/zile, ori nici sa cumpere bilet, ci doar sa intrebe atat de multe lucruri incat se enerveaza si casiera si-i trimite la Informatii, in timp ce restul oamenilor care erau la coada ii injura de mama focului fiindca pierd trenul care e foarte aproape de plecare, iar mosuletii si babutele au bilet pentru un tren care pleaca la pulivara. Ce este cel mai rau insa, e ca omuletii astia in varsta habar n-au de mersul trenurilor macar atat cat le este necesar unde trebuie sa se deplaseze. De ce sa stie ei ceva, mai bine sa se ciondaneasca cu o casiera ca nu stie ce tren sa ia. Neinformarea asta o poti rezolva si de acasa avand un PC cu Internet (si 99% au in familie, dar deh, sunt prea batrani ei pentru asa ceva) si reduci semnificativ durata unei cozi la casa de bilete. Tot la coada vor sta acesti omuleti si tot se vor agita de parca le taie cineva capul fiindca nu stau pe locul lor intr-un tren IR cu 20 calatori dintr-un numar inzecit de locuri, pe ce ca in prima faza nu stiu sa-l citeasca pe bilet si roaga pe cineva mai tanar sa le citeasca. Si chiar si asa, apoi nu le convine ca merg cu spatele, ba ca nu e la geam, ba ca oricum s-au urcat in vagonul gresit. Cu asemenea oameni faci ceva doar cu forta si pentru ei vor mai exista casieri o buna vreme. Totusi, mai bine asa, nu vreau sa-mi imaginez un pensionar incercand sa-si ia bilet de la automat si cat timp i-ar lua toata treaba. N-am vazut persoane in varsta mai deloc pe acolo. In rest, probabil ca numarul biletelor cumparate online si la automate va mai creste, dar pensionarii tot la casa de bilete vin sa-si ia biletele (anticipat sau nu). In fine, vreau sa subliniez faptul ca da, ar fi tot mai bine sa fie reduceri mai mari la biletele cumparate online, dar neaparat ca mai curand sa se urmeze modelul privatilor, sa aiba nasii tablete si sa poata tipari biletul in tren (am inteles ca parca se incearca implementarea asta si la CFR). Eu cred ca este cel mai OK astfel pentru a manevra si publicul calator mai in varsta. Plus ca la online acum e ridicol si cu acele 12 ore ca durata minima de cumparare pana pleaca trenul. E un impediment! Uneori te hotarasti si pe ultima suta de metri, iar pentru asta nu e neaparat normalitate sa stai la coada la casa de bilete, iar de sarbatorile mari pana si la cele cateva automate din Gara de Nord. |
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4300 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 17:23 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
Au copiat Softronicul, ce dezamagiti. Penibili. Fara suparare, trebuie sa incetezi cu fazele astea de copil. Softronicul nu a inventat nimic astfel incat sa fie copiati. Genul asta de "competitie" este in beneficiul calatorilor, nu ca sa isi arate unii altora muschii. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 17:43 | |
| - AeroX a scris:
- Cred ca Romania este blestemata cu statul la coada.
Nu o sa vezi pensionarii (o buna parte din acea lume care mai merge cu trenul) umbland la aparate (orice tehnologie prea moderna pentru acestia) fiindca au o placere sadica de a forma cozi si de a teroriza tinerii mai grabiti stand in urma lor. Si bineineteles ca ei trebuie sa vina sa anuleze bilete, sa schimbe ore/zile, ori nici sa cumpere bilet, ci doar sa intrebe atat de multe lucruri incat se enerveaza si casiera si-i trimite la Informatii, in timp ce restul oamenilor care erau la coada ii injura de mama focului fiindca pierd trenul care e foarte aproape de plecare, iar mosuletii si babutele au bilet pentru un tren care pleaca la pulivara. Ce este cel mai rau insa, e ca omuletii astia in varsta habar n-au de mersul trenurilor macar atat cat le este necesar unde trebuie sa se deplaseze. De ce sa stie ei ceva, mai bine sa se ciondaneasca cu o casiera ca nu stie ce tren sa ia. Neinformarea asta o poti rezolva si de acasa avand un PC cu Internet (si 99% au in familie, dar deh, sunt prea batrani ei pentru asa ceva) si reduci semnificativ durata unei cozi la casa de bilete.
Tot la coada vor sta acesti omuleti si tot se vor agita de parca le taie cineva capul fiindca nu stau pe locul lor intr-un tren IR cu 20 calatori dintr-un numar inzecit de locuri, pe ce ca in prima faza nu stiu sa-l citeasca pe bilet si roaga pe cineva mai tanar sa le citeasca. Si chiar si asa, apoi nu le convine ca merg cu spatele, ba ca nu e la geam, ba ca oricum s-au urcat in vagonul gresit. Cu asemenea oameni faci ceva doar cu forta si pentru ei vor mai exista casieri o buna vreme.
Totusi, mai bine asa, nu vreau sa-mi imaginez un pensionar incercand sa-si ia bilet de la automat si cat timp i-ar lua toata treaba. N-am vazut persoane in varsta mai deloc pe acolo. In rest, probabil ca numarul biletelor cumparate online si la automate va mai creste, dar pensionarii tot la casa de bilete vin sa-si ia biletele (anticipat sau nu).
In fine, vreau sa subliniez faptul ca da, ar fi tot mai bine sa fie reduceri mai mari la biletele cumparate online, dar neaparat ca mai curand sa se urmeze modelul privatilor, sa aiba nasii tablete si sa poata tipari biletul in tren (am inteles ca parca se incearca implementarea asta si la CFR). Eu cred ca este cel mai OK astfel pentru a manevra si publicul calator mai in varsta. Plus ca la online acum e ridicol si cu acele 12 ore ca durata minima de cumparare pana pleaca trenul. E un impediment! Uneori te hotarasti si pe ultima suta de metri, iar pentru asta nu e neaparat normalitate sa stai la coada la casa de bilete, iar de sarbatorile mari pana si la cele cateva automate din Gara de Nord. Nu numai pensionarii. Eu am oroare de orice tip de plata on-line. Daca platesc ceva on line, o fac doar daca NU am alta solutie. In plus a plati on line, inseamna ca informatiile respective le pot afla diversi alti "binevoitori" care sa foloseasca informatiile in defavoarea celui care face astfel de plati. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 18:27 | |
| - riciu a scris:
- Nu numai pensionarii. Eu am oroare de orice tip de plata on-line. Daca platesc ceva on line, o fac doar daca NU am alta solutie. In plus a plati on line, inseamna ca informatiile respective le pot afla diversi alti "binevoitori" care sa foloseasca informatiile in defavoarea celui care face astfel de plati.
Dar cand vezi cozi imense la casele de bilete si pierzi si ultimul tren nu mai e oroare? Poftim, Karpaty, mai exista si categoria paranoicilor. In concluzie, multi romani adora sa stea la coada. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 18:29 | |
| - riciu a scris:
- AeroX a scris:
- .
Nu numai pensionarii. Eu am oroare de orice tip de plata on-line. Daca platesc ceva on line, o fac doar daca NU am alta solutie. In plus a plati on line, inseamna ca informatiile respective le pot afla diversi alti "binevoitori" care sa foloseasca informatiile in defavoarea celui care face astfel de plati. Din 2009 am ING MyBanking si de atunci orice am cumparat de pe net am platit online cumparaturile le platesc cu cardu bilete de la DB cumparate tot cu cardul la fel si la WizzAir plus ca mai detin un card de cumparaturi In general lumea nu prea stie ca nu platesti nici un comision la plata cu cardu si sunt oameni care scot saptamanl banii de la bancomate |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Aug 2015, 22:08 | |
| - apmatei a scris:
- Jurnal Feroviar a scris:
Au copiat Softronicul, ce dezamagiti. Penibili. Fara suparare, trebuie sa incetezi cu fazele astea de copil. Softronicul nu a inventat nimic astfel incat sa fie copiati.
Genul asta de "competitie" este in beneficiul calatorilor, nu ca sa isi arate unii altora muschii. Primul sistem ca lumea de vândut bilete on-line l-a avut InterRegional (pe atunci Regional), implementat apoi şi de Regiotrans. Asta dacă e să ne gândim cine pe cine a copiat. Apropo de banca fiecărui operator, călătorului puţin îi pasă de aspectul ăsta. El oricum nu are comision, fie că are card de Garanti sau de altă bancă. La fel şi cu plata online... că procesezi prin Netopia, prin payU sau altă firmă... dacă ai cardul cu 3D Secure tot aştepţi SMSul de la bancă în care ai codul de confirmare, deci poţi sta liniştit că nu face nimeni plăţi în numele tău şi că suma e cea de pe ecran. E drept, primele sisteme de plată cu cardul de la CFR Călători care lucrau cu Raiffeisen erau criminale, de multe ori dădeau rateuri şi nici casierele nu erau instruite (îţi băga cardul, apărea pe ecran ,,introduceţi pin şi apăsaţi enter" şi ea apăsa enter direct ,,că aşa ne-a zis nouă"... normal că-ţi dădea tranzacţie respinsă, ea mai făcea asta o dată după care ,,vi-l dau înapoi că la alţii le-a blocat banca cardul a 3a oară"). Câte frigidere cu carne le-am umplut în vremurile alea (prin 2009 - 2010)... _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |