Pai mecanicul fura motorina, nasul ia banii de la oameni si nu taie bilet iar cei din statii se plictisesc si fac greva ca nu le-a venit salariul pana la ora 12 . Eu cred ca daca i-ar baga la puscarie pentru blocarea traficului nu ar mai face asa ceva. Ce mi-e ca un tigan a furat linia sau ca un impegat nu da drumul la tren. Trenul nu inainteaza(rusii au platit trasa) deci intra la aceeasi paguba :roll: Era o vorba ca la firmele de stat din 10 angajati, 8 sunt personal tesa si 2 muncitori, daca dai pe cineva afara, il dai pe unul din muncitori . Cam asa a fost la CFR de 23 de ani incoace . Sa revin la dube, sa zicem ca le aleg ca alternativa cand merg singur undeva, dar ca femeie nu le-as alege, ca de obicei unde fac popas daca fac nu e wc si ce faci? Macar pe vagoanele modernizate ai un wc, chiar daca vi cu hartie de acasa ca se fura .
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5555 Data de inscriere : 28/06/2010
Pai mecanicul fura motorina, nasul ia banii de la oameni si nu taie bilet iar cei din statii se plictisesc si fac greva ca nu le-a venit salariul pana la ora 12 . Eu cred ca daca i-ar baga la puscarie pentru blocarea traficului nu ar mai face asa ceva. Ce mi-e ca un tigan a furat linia sau ca un impegat nu da drumul la tren. Trenul nu inainteaza(rusii au platit trasa) deci intra la aceeasi paguba :roll: Era o vorba ca la firmele de stat din 10 angajati, 8 sunt personal tesa si 2 muncitori, daca dai pe cineva afara, il dai pe unul din muncitori . Cam asa a fost la CFR de 23 de ani incoace . Sa revin la dube, sa zicem ca le aleg ca alternativa cand merg singur undeva, dar ca femeie nu le-as alege, ca de obicei unde fac popas daca fac nu e wc si ce faci? Macar pe vagoanele modernizate ai un wc, chiar daca vi cu hartie de acasa ca se fura .
Daca face pe electrice ce fură curent cu găleata! Eu lucrez la firmă de stat nu CFR, dar tot transport, după ultima organigrama suntem 11500 din care TESA 1150 deci 1 TESA la 9 muncitori! Cred ca proportia e similara si la CFR, dar clasa muncitoare inca gandeste ca in comunism: Ce fac domne aia la birouri taie frunza la caini! Astea sunt stereotipuri, incercati sa scapati de ele.
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
Pai da, depinde de aria de raspandire, la privat la firme locale e personal tesa 1 la 100 . Dar daca ai in toata tara tinde undeva la 1 la 10. Ziceam ca inca sunt prea multi pilosi la CFR, ceea ce la firme private nu gasesti, acolo chiar daca intrii cu pile tot trebuie sa muncesti :roll: .
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
CFR are şi muncitori mulţi. În Ungaria, de exemplu, la Szeged era un LDH de manevră (în conducere simplificată) şi 2 manevranţi pe tură şi ăia făceau tot. În Ploieşti Sud acum câteva luni, când venea trenul de la Slănic veneau 4 ciocănari + 2 manevranţi şi mai erau vreo 5 care se uitau.
_________________ :TTT:
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
Ca sa fim intelesi, cei ce lucreaza prin gari erau tot atatia inainte sa intre RT pe secundare, de aceea in Tm si Arad se gasesc la un tren 20 de oameni sa beleasca timpul, practic toti trebuiau sa zboare cand au scazut numarul trenurilor. Cand vine Pannonia zici ca e ceva sef CFr, vreo 7-8 ciocanari, 5-6 cu mapa, da ce-i acolo, se da ceva gratis? Da! Salariul! Ca aia de fapt nu fac 8 sau 12 ore cat au pe tura, doar 1 ora lucreaza. Normal, Bradu' e dat, Sanicolau' e dat, Nadlacu' e dat, dar ei tot acolo-s :roll:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
Inca un accident de microbuz la Braila cu 10 raniti. In acest moment decoleaza un elicopter SMURD din Bucuresti spre Braila...o masina mica a intrat frontal in microbuz.
LE. La Pitesti a fost un autobuz implicat intr-un accident din cauza starii precare a soselei.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Joi 26 Apr 2012, 17:39, editata de 1 ori
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
Asta poate fii sansa trenurilor, mai ales ca pe majoritatea liniilor secundare dar si pe cateva linii principale. In plus in lunile urmatoare taifele la trenuri sigur nu vor mai creste. Eu merg cu autocare/microbuz doar cand nu am varianta cu tren.
Cu elicopterul nu am de gand sa merg.................. eventual cu avionul.
Astazi este ziua accidentelor.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Joi 26 Apr 2012, 17:56, editata de 1 ori
sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4728 Data de inscriere : 11/04/2012
Accidentele petrecute la trecerile la nivel cu calea ferata se numesc accidente RUTIERE, nu feroviare. Pentru ca de fapt vehiculul rutier si ocupantii acestuia au de suferit nu cei din tren. Faptul ca automotorul a deraiat este regratabil, in mod normal nu ar fi trebuit sa se intimple asa ceva. Dar probabil ca a deraiat pentru ca era automotor si sint destul de usurele acestea. Si poate nu avea nici viteza prea mare. Daca ar fi fost vorba de un tren cu o locomotiva GM de 2100 CP venind cu viteza de 100Km/h in mod sigur nici nu se putea pune problema sa deraieze.
De obicei trenurile nu deraiaza nici macar din cauza camioanelor cu semiremorca (TIR) darmite din cauza unui amarit de microbuz.
La noi probabil deraiaza si din cauza infrasctructurii varza si a vitezei reduse de circulatie. De fapt viteza redusa de circulatie are drept cauza infrastructura varza. Evident ca intr-un astfel de accident ti-ai dori sa fii in tren nu in mijlocul de transport rutier. Dar de ce sa ai accident in primul si in primul rind? NIMENI nu alege un mijloc de transport dupa statitistici, pentru ca nimeni nu isi pune problema ca el poate sa aiba un accident. Intre micorbuz, midibuz, autobuz, autocar diferentele sint doar la confort. Nu e mai sigur unul ca altul. Dar mi se pare totusi absurd sa punem problema de siguranta unui anume mijloc de transport cind de fapt aceste accidente au fost produse NUMAI si NUMAI din cauza inconstientei soferului. Cit este de greu sa respecti o regula simpla? Si anume sa nu treci peste calea ferata cind vine trenul? Indiferent de ceea ce credeti voi sa stiti ca nu toti soferii sint inconstienti. Sint si destui soferi normali la cap care nu fac imprudente de genul acesteia. Una peste alta trecerile la nivel sint locuri deosebit de periculoase si drept urmare eu consider ca se impune renuntarea treptata la acesta si inlocuirea lor cu pasaje denivelate.
Ultima editare efectuata de catre sorin_ncs in Joi 26 Apr 2012, 23:35, editata de 3 ori
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Niciodata nu se va mai intampla asta in RO. Pe multe rute secundare trenurile pierd mult in defavoarea transportului auto si ca bani si ca timpi de parcurs nu mai vorbim de orar de functionare. Trenul a ramas doar pentru cei care vor sa treaca viata pe langa ei fara sa realizeze nimic.
Exemplu: Bucuresti Nord-Ramnicu Sarat la Regio, pret 22.50 foarte bun ce e corect e corect dar durata calatoriei, 161km in 4 ore(dezastruos timp).
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Asta poate fii sansa trenurilor, mai ales ca pe majoritatea liniilor secundare dar si pe cateva linii principale. In plus in lunile urmatoare taifele la trenuri sigur nu vor mai creste. Eu merg cu autocare/microbuz doar cand nu am varianta cu tren.
Astazi este ziua accidentelor.
Regiotrans daca va baga curse intre Pitesti si Curtea de Arges/Campulung din 2 in 2 ore cu siguranta ca vor avea multi calatori , durata calatoriei intre tren si duba pe aceasta relatie nu prea exista iar calatorul ocazional sau navetistul de zi cu zi prefera trenul (asta am auzit de multe ori prin trenurile private , toti ziceau ca prefera trenul in defavoarea dubelor din cauza confortului si al pretului ca la tren e mai ieftin si tot din cauza pretului calatorul prefera trenul chiar daca face cu ceva timp mai mult . Aceste dube ar trebuii sa fie mai bine verificate si firmele care fac acest fel de transport pentru ca acest accident de astazi este unul din cele grave dar accidente in care sunt implicate dubele in toata tara exista aproape zilnic iar viata pasagerilor este pusa in pericol .
_________________
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Eu am spus ce aud la calatorii din trenurile privatilor , ultima data cand am auzit asa ceva a fost pe ruta Bucuresti-Oltenita cand in tren mai multi oameni sustineu ca prefera aceste trenuri chiar daca fac mai mult fata de duba unde mergeau inghesuiti si in picioare acum la drept vorbind ce e mai bine sa alegem : o duba in care mergi inghesuit si in picioare iar vara mori de cald sid e miros sau un tren in care poti sa stai mult mai lejer chiar daca faci putin mai mult , eu unu categoric aleg trenul , asta spune si lumea care face naveta zilnica intre A si B .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
99% din călători vor alege ce îi duce mai repede la destinaţie şi, preferabil, mai ieftin, pentru că puţini îşi permit să piardă ore întregi pe drum. Pe Curtea de Argeş sunt dube la 20 de minute... iar trenuri nu pot fi la mai puţin de 2 ore, pentru că în 2010 s-au desfiinţat toate încrucişările (adică Băiculeşti şi s-a desfiinţat definitiv Vâlcele, care mai avea macaze, a rămas doar Bascov la început de secţie). Cu cruci la Băiculeşti şi Bascov se puteau pune trenuri din oră în oră, ca pe Zărneşti. Caz în care şi operatorii auto se adaptau (acolo nu mai sunt dube, doar autobuze) şi ieşea concurenţă, iar călătorii ambelor sisteme de transport (pentru că, inevitabil, ambele sisteme vor avea clienţii lor) vor avea de câştigat, dpdv al siguranţei, dpdv al confortului şi, evident, dpdv financiar. În schimb, CFR a avut grijă să nu existe concurenţă tren-auto, le-a servit totul pe tavă operatorilor auto.