|
| Locomotiva clasa 42 | |
|
+85Mihai Nicolae Ikarus99 dan tm TER200 Andrei Andras cardinal Lineus646 Katalyn TonyGFR ALEXCFR IonutChircu Luca tgv mishu88 florin.lifticariu Lafont Adirmvl DanyCfrPascani Norbi electrica912 NicuS Grigor Katalin4653 mariuscfrbucuresti Sergiu rmn Mushu Dutzu allred AndreiStefan 19jimmy84 membru dezactivat , razvan22 cosmin br kasapis2007 AndreiCFRBucuresti LokoZEN AndiCFR ORWO Alex Avram buldozer2 060-EA078 Adisoft1991s Florin C Dr2005 mureseanu_976 R936 nenuandrei ANDU2100HP TVlad Nk11 Cobra electrica675 Costin.H Marius bostanescu gigel Gelu 040EC100 LanceR lovekomotive andreiutzu cristi CFR DUAL Vitosa Razvan AlexD Silver The Legend cont inactiv ATM decward Mircea Hirjau COSTACHE MIHAIL didinul Scoop Adrian78 EA1clony106 cont dezactivat . Iasmin Mihai-Aurel Vlad George stefan_br Stratan-Tttggvv stegaru marius_catalin84 Lde 2100 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Dum 02 Iun 2013, 23:29 | |
| A avut un RR acum câţiva ani... dar nu a fost vopsită, că au sărit unii cu gura că să o lase clasică. Cât va mai rămâne clasică... greu de spus, depinde câţi ani CFR Călători va mai cumpăra piese (în măsura în care le va mai produce cineva) pentru EA-uri clasice. Ţinând cont că la Reloc s-a făcut RG la câteva locomotive care tot clasice au rămas... _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Dum 02 Iun 2013, 23:42 | |
| Imi place cum au gandit, atunci. Tipic romanesc. De parca nu puteau sa ii traga un strat nou de vopsea in schema clasica.
Eu n-am nimic impotriva sa o modernizeze dpdv tehnic, daca starea locomotivei o cere. Insa locomotiva asta semnifica si ea "ceva", un pic mai mult decat un mijloc fix printre alte mijloace fixe. Tine de cultura corporatista a unei institutii sa isi promoveze simbolurile...si , dupa parerea mea, 302 este unul din aceste simboluri, odata cu disparitia lui 001, original. Insa din pacate discutia asta e mult prea complicata pentru unii factori de decizie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Dum 02 Iun 2013, 23:59 | |
| Păi ce simbol, că în afară de coroanele dinţate de pe osiile motoare, e absolut identică cu orice clasică din acelaşi lot cu ea. Da, putem spune că e singura locomotivă clasică de 200 km/h (dar parcă nu ea a fost cu recordul, ci un alt EA) şi ar putea fi păstrată ca piesă de muzeu pentru asta, dar altceva nu prea semnifică. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 00:13 | |
| Recordul, daca nu ma-nsel, era de 204.6 km/h pe Floresti Prahova. Nici eu nu mai tin minte daca a fost 122 sau 302 la executie...dar, din punctul meu de vedere, prin insasi definitia clasei 42,locomotiva asta e ceva de luat in seama.
Altfel, ce simboluri ar putea fi mentionate, de ce anume sa te legi cand incerci sa iti construiesti o istorie, un muzeu, o cultura interna? -capul de serie e lipsa, atat la 060EA, cat si la majoritatea claselor diesel. -capul de serie al clasei 43 e bine-merci la privat -locomotive cu abur ...mai avem tot asa, mai mult din noroc , pe ici-pe colo. Pentru ca nu s-a facut o triere sistematica, ci mai mult erori birocratice prin care unele exemplare au scapat de la taiere. -sa ne legam de cei mai multi km parcursi ever? aici, daca nu ma-nsel, ar fi 004, cu nu's cate milioane de km parcursi. -singura locomotiva cu care sa zicem ca ne mandrim este DA001, si asta mai mult din noroc chior, c-a ajuns la Dej, si nu prin Ciulnita sau Ciceu (unde stiti voi ce masacru a iesit). Ma rog, hai sa zic si de 241, desi nu-i functionala...
In ritmul asta aleator, o sa ne trezim peste cativa ani ca dispar si 302, si 122, si Malaxele 77/78 , si vagoanele 20-57, si-o sa oftam la ele in poze. La fel cum au disparut in topitorii "n" exemplare de locomotive cu abur sau de vagoane Hecht, Breda, Dimitrov s.a.m.d.
|
| | | Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5135 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 00:49 | |
| EC-ul 43-0001 nu e la nici un privat. E conservata langa remiza Fetesti. 462-001 e ceva ex-441 Iugoslav. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 08:38 | |
| 20-57 deja nu mai există în circulaţie şi nu cred că vor mai exista. În schimb, până în septembrie, mai avem un Dimitrov la traseu :shock: _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 18:27 | |
| - ATM a scris:
- Recordul, daca nu ma-nsel, era de 204.6 km/h pe Floresti Prahova.
La Floresti 'avionul' 302 a avut mai mult de 210km/h daca nu ma insel si cu 2 vagoane dupa ea. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 21:29 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Lun 03 Iun 2013, 22:05, editata de 1 ori |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4977 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 22:00 | |
| 280:)) 204.6km/h s-a stabilit a fi viteza atinsa de 302 la teste. Video : https://www.youtube.com/watch?v=OTwQ0w_Xg6Q Pe ceas apare aproximativ 210 km/h dar ceasurile astea sunt facute in asa hal incat sa arate un pic mai mult. Si la vitezometrele auto care nu-s digitale, tot asa sunt prevazute cu o marja de cativa km in plus, tu citesti 60 dar ai 58. Nu stiu daca s-a pastrat traditia de a seta si vitezometrele digitale la fel sa afiseze viteza cu ceva in plus decat cea reala. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 22:32 | |
| La IVMS-uri cel putin, marja de eroare este de +/- 2% din cat iti poate arata el maxim. |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 23:00 | |
| - glontz_21 a scris:
- 280:))
204.6km/h s-a stabilit a fi viteza atinsa de 302 la teste. Video : https://www.youtube.com/watch?v=OTwQ0w_Xg6Q Pe ceas apare aproximativ 210 km/h dar ceasurile astea sunt facute in asa hal incat sa arate un pic mai mult. Si la vitezometrele auto care nu-s digitale, tot asa sunt prevazute cu o marja de cativa km in plus, tu citesti 60 dar ai 58. Nu stiu daca s-a pastrat traditia de a seta si vitezometrele digitale la fel sa afiseze viteza cu ceva in plus decat cea reala. In videoclip, al doilea vagon e 21-90 ava, dar primul stie cineva ce tip a fost? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Lun 03 Iun 2013, 23:21 | |
| E un vagon dinamometric. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar 04 Iun 2013, 02:19 | |
| Si la vitezometrele auto digitale exista eroarea de citire, intotdeauna viteza reala e mai mica decat cea afisata. Pare-mi-se ca e chiar o reglementare UE pentru constructori in acest sens, indicand strict marja de eroare acceptata. Logica explicatiei, din cate am inteles, tine de siguranta, basca riscul mai scazut sa te ia un radar usor decalibrat.
Revenind la 302, recordul asta ar trebui sa fie suficient pentru a justifica o atentie un pic mai mare. Un strat de vopsea, o personalizare...stim cam toti ca locomotivele asa zis "noi" gen Transmontana, Carpathia, 82, sunt de fapt cam aceeasi ciorba reincalzita, asa ca daca tot e sa alegi un simbol, se poate alege la fel de bine 302-ul. |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4977 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar 04 Iun 2013, 09:59 | |
| Da, toti producatorii cel putin de automobile, trebuie sa impuna o eroare la afisarea vitezei si masina sa mearga cu ceva mai putin decat afiseaza, de asta nu te ia radarul uneori cand ai piscat-o un pic peste 60. Eu unul, is patit, plecam din oras si dupa ce am virat pe drumul principal si ieseam din oras, dar inca in restrictie, deseori am obiceiul sa calc masina, s-o intamplat sa trec limita de 60:)) si doar stiam ca-i radar, am avut o fractiune de timp in care am depasit viteza considerabil sa fiu luat de radar insa n-am fost oprit desi ceasul imi arata 61-62km/h cand eram in vizorul radar-ului. Deci e o eroare de cativa km acolo tocmai pentru a nu risca sa te opreasca radarul. Ei bine, pot spune ca eu, din fire asa mai vitezoman, as simte viteza. EGM si apoi DA, am mers cu ambele modele, ei, ultimele doua aveau 60 respectiv 65 in afisaj in mers constant, ghiciti ce, nu mergeau cu atat garantat, bineinteles, eroarea la mine poate fi mare avand in vedere ca la mine viteza constanta: 90 in localitate. Apoi, viteza din ceas se poate sa n-o simti fiind si masini greoaie, impresia e alta fata de niste masini mici. Si o masina mare, gen A6, A8, cand mergi cu 50-60 ti se acreste ca parca ar sta pe loc, nu la fel e si cu un matiz cand ala poate numa atat prinde:)). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar 04 Iun 2013, 10:11 | |
| Edy nu se chinuie producatorii de automobile sa protejeze conducatorii auto de radare pur si simplu exista o marja de eroare de 1-2 km/h care ajunge la 5-7km/h la viteza de 100km/h Diferenta la locomotive e data de dimensiunea bandajelor o locomotiva cu bandaje mari va avea o viteza mai mica fata de una cu bandaje uzate |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 | |
| |
| | | | Locomotiva clasa 42 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |