|
| Locomotiva clasa 42 | |
|
+85Mihai Nicolae Ikarus99 dan tm TER200 Andrei Andras cardinal Lineus646 Katalyn TonyGFR ALEXCFR IonutChircu Luca tgv mishu88 florin.lifticariu Lafont Adirmvl DanyCfrPascani Norbi electrica912 NicuS Grigor Katalin4653 mariuscfrbucuresti Sergiu rmn Mushu Dutzu allred AndreiStefan 19jimmy84 membru dezactivat , razvan22 cosmin br kasapis2007 AndreiCFRBucuresti LokoZEN AndiCFR ORWO Alex Avram buldozer2 060-EA078 Adisoft1991s Florin C Dr2005 mureseanu_976 R936 nenuandrei ANDU2100HP TVlad Nk11 Cobra electrica675 Costin.H Marius bostanescu gigel Gelu 040EC100 LanceR lovekomotive andreiutzu cristi CFR DUAL Vitosa Razvan AlexD Silver The Legend cont inactiv ATM decward Mircea Hirjau COSTACHE MIHAIL didinul Scoop Adrian78 EA1clony106 cont dezactivat . Iasmin Mihai-Aurel Vlad George stefan_br Stratan-Tttggvv stegaru marius_catalin84 Lde 2100 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4977 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 10:18 am | |
| Da, eu am zis ca vitezele sunt decalate, d-asta nu te ia si radarul la 60km/h. N-am spus ca fix de asta se impune marja de eroare la vitezometre. La locomotive nu e invers parca? Nu de alta dar considerand 2 biciclete, cu acelasi angrenaj pedalier dar cu roti diferite, o bicicleta cu roti de 20 si una cu roti de 28, in ce epoca ar putea intrece o bicicleta cu roti mici pe una cu roti mari, bineinteles, cu acelasi raport foaie-pinion. P.S. Am inteles, te refereai la viteza de pe ceas, nu aia reala a trenului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 11:17 am | |
| - glontz_21 a scris:
- Nu de alta dar considerand 2 biciclete, cu acelasi angrenaj pedalier dar cu roti diferite, o bicicleta cu roti de 20 si una cu roti de 28, in ce epoca ar putea intrece o bicicleta cu roti mici pe una cu roti mari, bineinteles, cu acelasi raport foaie-pinion.
P.S. Am inteles, te refereai la viteza de pe ceas, nu aia reala a trenului. Dacă ambele bicle au un vitezometru setat pe roţi de 28, la cea de 20 o să indice o viteză mult mai mare decât cea reală. Aşa şi cu bandajele uzate, vitezometrul e setat pe 1000 mm să zicem, chiar dacă roata uzată are doar 900 mm. Motoarele electrice de tracţiune şi angrenajele sunt identice la GM şi DA. Bine, asemănarea la angrenaje este seria 65 cu seria 60 (de 100 km/h) şi seria 63 cu seria 62 (de 120 km/h). _________________ :TTT:
|
| | | ORWO
Numarul mesajelor : 105 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 29/11/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 5:06 pm | |
| Are dreptate Dr2005. Un exemplu real pot sa il dau la dacia mea:in talon scrie ca trebuie sa folosesc gume 155/85 R13,dar eu am pe masina 165/70 R13,si cu asta rezultand o eroare mai mare la kilometraj. Cand aveam gume 155/85 pe ea,la 3000 rpm cu a 5a aveam 100kmh in bord,dar cu gume 165/70,am 120 in bord. Este valabil si la locomotive treaba asta,dar eroarea de kilometraj nu este mare,cu e la masina. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 8:05 pm | |
| - ORWO a scris:
Cand aveam gume 155/85 pe ea,la 3000 rpm cu a 5a aveam 100kmh in bord,dar cu gume 165/70,am 120 in bord.
Nu prea ai cum, viteza pe kilometraj iti ramane aceeasi, tot atat iti arata. Bordul nu o sa stie niciodata daca tu ai ajnte pe 13' sau pe 15' el tot atat iti arata. Diferenta intre 155/85 si 165/70 este insesizabila, asta ti-o spune unu' care lucreaza zilnic cu anvelope . Tehnic vorbind, puteai sa ai diferenta de la 100km/h la 120km/h in a5a numai daca schimbi pinionul de a5a din cutia de viteze. Mai gandeste-te, nu ti-o spun cu rautate . |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 8:20 pm | |
| La Dacie cablul de la vitezometru "vine" din cutia de viteze. Autoturismele de dupa 2000 nu mai au cablu, viteza si kilometri sunt transmise vitezometrului de la un senzor care, de obicei, se afla pe roata din stanga fata, langa senzorul de ABS. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 8:33 pm | |
| Senzor pe roata? Nu e bicicleta . |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 9:03 pm | |
| Un exemplu, se descrie ABS-ul, dar arata si unde este pozitionat VSS-ul (vehicle speed sensor): http://www.2carpros.com/articles/how-abs-anti-lock-brakes-work |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 9:32 pm | |
| Pai asa da, dar nu este pe roata. Acolo este ansamblul planetara/fuzeta iar VSSul este pozitional pe planetara, de aici rezulta un singur lucru, ce spuneam eu mai sus. Indiferent ca ai anvelope de 13 sau 15(exagerez putin) pe aceeasi masina/agregat vitezometrul tot atat arata pentru ca masuratoarea se face pe axul planetarei chiar daca are sau nu cablu . La locomotive masuratoarea este mult mai precisa decat la automobile deoarece motoarele de tractiune sunt conectate direct pe osie(la masini exista ambreiajul care are un coeficient de patinare si in mers) iar viteza poate fi calculata foarte simplu in functie de numarul de turatii la MT. Nu este necesar senzor pe osie sau 'roata' . |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 9:37 pm | |
| Corect, nu am formulat eu bine prima data |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 9:43 pm | |
| Lasa ca nici eu nu stiam ce e aia joanta cand am intrat aici acum 3 ani . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mar Iun 04, 2013 9:57 pm | |
| La locomotive e un cititor de turaţie pe capul osiei, nu se calculează nimic din turaţia motoarelor. Mai există şi varianta mai veche, cu tahogenerator pe capul osiei, iar în funcţie de tensiune se calculează viteza, vitezometrul fiind un voltmetru marcat în km/h. _________________ :TTT:
|
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5605 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier Iun 12, 2013 9:55 pm | |
| Si acum premiera pentru mine:42-0302-2 cu trenul IR 1651:heart:: 42-0302-2 CFR Calatori by electrica912, on Flickr |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5605 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Joi Iun 13, 2013 10:58 am | |
| Intorcandu-se cu trenul IR 1652: 42-0302-2 CFR Calatori by electrica912, on Flickr |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier Iun 19, 2013 10:26 pm | |
| |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier Iun 19, 2013 10:28 pm | |
| Ce vrei sa spui prin ultima zi de circulatie? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 | |
| |
| | | | Locomotiva clasa 42 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |