|
| Locomotiva clasa 42 | |
|
+85Mihai Nicolae Ikarus99 dan tm TER200 Andrei Andras cardinal Lineus646 Katalyn TonyGFR ALEXCFR IonutChircu Luca tgv mishu88 florin.lifticariu Lafont Adirmvl DanyCfrPascani Norbi electrica912 NicuS Grigor Katalin4653 mariuscfrbucuresti Sergiu rmn Mushu Dutzu allred AndreiStefan 19jimmy84 membru dezactivat , razvan22 cosmin br kasapis2007 AndreiCFRBucuresti LokoZEN AndiCFR ORWO Alex Avram buldozer2 060-EA078 Adisoft1991s Florin C Dr2005 mureseanu_976 R936 nenuandrei ANDU2100HP TVlad Nk11 Cobra electrica675 Costin.H Marius bostanescu gigel Gelu 040EC100 LanceR lovekomotive andreiutzu cristi CFR DUAL Vitosa Razvan AlexD Silver The Legend cont inactiv ATM decward Mircea Hirjau COSTACHE MIHAIL didinul Scoop Adrian78 EA1clony106 cont dezactivat . Iasmin Mihai-Aurel Vlad George stefan_br Stratan-Tttggvv stegaru marius_catalin84 Lde 2100 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 02:12 | |
| Hm...vesti proaste atuncea, daca e chiar asa simplu sa modifice o alta locomotiva la clasa 42...atunci mai scad nitelus sansele de reparatie, cel puntin una rapida; probabil ca va fi privita ca orice alta locomotiva, nu ca o necesitate din considerente circumstantiale... Dar atunci nu inteleg ce a facut necesara existenta lui 302 in clasa 42 - de ce nu a ramas 122 ca locomotiva de viteza? daca intr-adevar nimic nu e special la carcasa lui 302, ce rost a mai avut dubla reclasificare a celor doua locomotive, care s-a facut in '77 (sau cand s-a facut) cu clasa asta? (stiu ca insist, dar 302 chiar nu are nimic-nimic diferit nici macar la partea de controller/comenzi/cablaje/relee, s.a.m.d care sa justifice o astfel de decizie?) |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 02:19 | |
| Nu, 302 este in configuratie aproape 100% clasica, asa cum a dat-o fabrica, inclusiv interfata de comanda, diagnoza si de putere.
S-a optat pentru a transfera boghiurile boghiurile sub 302, deoarece locomotiva era la acea data o constructie mai noua fata de 122, in plus s-a luat in seama si posibilitatea cutiei de adaptare a cuplei automate, nu ca ar fi facut cineva teste la 200 cu vagoane cu boghiuri transpuse dar atunci se luau in calcul toate posibilitatile de care dispunea locomotiva, nu se facea treaba manelistic ca azi.
122 da, a pastrat placutele 060-EA2-122 multi ani dupa, insa n-a mai purtat boghiurile niciodata. Pana acum vreo cativa ani parca am vazut o placuta originala a ei intr-una din halele depoului. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 03:07 | |
| Pacat ca nu le lasa boghiurile de 200 de km la ambele si sa faca servici pe M800 cu ETCS la 160 ..aia ar fi o mandrie pt niste masini vechi din 73..Au inchis halele combinatului din HD si acum le si taie ca altfel nu mai costau boghiurile miii de euro.. Scoteáu strungarii hunedoreni valoarea maxima din metalul forjat care pana la urma e o bucata de metal, fara truda si munca pasioanata a unor oameni dedicati. 302 cel mai probabil va revenii la lucru pt ca nu are avarii serioase..sunt multe masini in parcul rece pe care le descompleaza; cat despre "fetitele rele " 2003 si 4 mai ales 4 vad ca si-a revenit si trage 8 vagoane pe 1662 fara probleme.Oricum pt trenuri gen Ister ar fi indicata o EC |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 03:10 | |
| Boghiurile se făceau (şi se fac, inclusiv pentru Phoenix-uri şi, probabil, Transmontana) la Caromet Caransebeş, nu la Hunedoara. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 04:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Boghiurile se făceau (şi se fac, inclusiv pentru Phoenix-uri şi, probabil, Transmontana) la Caromet Caransebeş, nu la Hunedoara.
Nu numai la Caransebes se faceau/ .. Se faceau si la Hd de catre ICSH specializata in confectii metalice .. inca se mai fac carcase de vagoane si am sa rog un amic care lucreaza sa mi dea poze cu lotul de 30 de platforme la care lucreaza .. nu stiu daca sunt K uri sau Rg uri. La noi prin cuptoarele Siemens Martin se obtinea un otel de calitate superiara fata de cel obtinut de otelariile electrice fapt care ajuta la turnarea pieselor monobloc cum sunt rotile vagoanelor/locomotivelor,sau oteluri si mai calitative pt industria auto.Exista diferente fundamentale intre modul de producere al otelurilor ,dar nu ai de unde sa stii daca nu ai urmat curs de RM sau metalurgie,si da la noi combinatul a fost mai mare ca Resita .. diferenta fiind in principal specializarea |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 05:14 | |
| Nu contest calitatea produselor confecţionate la Hunedoara, ci spund doar că acolo nu se produceau boghiuri pentru locomotive. Am făcut RM în facultate, dar nu pot să spun că mi-a plăcut enorm. _________________ :TTT:
|
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 09:19 | |
| Hunedoara a facut o perioada bandaje si arbori de osie pentru locomotiva EA. Se intampla ca azi, nu numai ca au inchis halele, dar nu mai exista nimic pe locul combinatului, nici macr caini care latra...idem Tractorul Bv, Rulmentul si alte sute de fabrici....Ce ne trebe noua tractoare? |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5992 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 13:02 | |
| Cate locomotive 42 sunt aproximativ in Romania? Daca nu e asa de avariata ar trebui sa o repare nu sa puna autogenu pe ea Am inteles ca este in BC departe de ochii privitorilor |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 13:05 | |
| Seria 42 nu este decat o singura locomotiva, chiar 302. Anterior acesteia, dupa cum am scris si mai sus si s-a scris prin subiect, nu odata, a mai fost 122. Alte locomotive inscrise in parc ca 42 nu sunt.
Linistiti-va ca se va repara. Au fost locomotive mult mai grav avariate care circula binemersi ! (Vezi 721, 690, 552, 700, etc.., care au suferit accidente mult mai grave, cu aruncat de pe debleuri, etc...) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 13:09 | |
| |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 13:33 | |
| Una singura care nu mai are ce cauta in aceasta serie din pacate, e o banala EA1 de mult timp. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 13:45 | |
| Au fost locomotive mai avariate ca 302 care au fost reparate (ex: 769, 612) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 14:04 | |
| @adisoft : normal ca e departe de ochii privitorilor, este in hala de reparatii, iar luna asta o vom vedea la drum.
@ATM : despre ea s-a scris ce are, reparabil in scurt timp (vlaicu andrei pe forum metrouusor). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Mier 01 Feb 2012, 16:03 | |
| @dr nu am sa fac acum istoria procesului tehnologic al otelului,am sa fiu superficial si am sa zic ce dif majore sunt intre ele La oltelariile electrice cea care a ramas si in HD si in Resita otelul are un timp mic per sarja deci controlul asupra temperararii metalului este imprecis datorita timpului mic,deci conteaza ce bagi in oala la inceput La oltelariile SM sarja are un timp mai mare intr un mediu depravat de oxigen pentru amestec de cox,fier si minereu ,astfel ca in orele de "coacere" se iau probe si astfel se obtine o calitate superioara prin controlul Mn,S,P,Mg,C care e foarte important in procent. De altfel la noi s au facut si grinzile de la sasiu si boghiuri ,defapt cea mai ramas acum din combinat e laminatorul de europrofile fost laminor de profile grele U650,si otelaria electrica 2,si cateva sectii de mecanica,in rest s-a ras tot.
PS am laminat si cale ferata dar doar pe minus la nevoie si in mare parte pt liniile uzinale proprii.Este aici o carte care atesta tot ce-am zis : la pagina 33 gasesti ce si cum tratat in mod superficial dar tratat. http://cshd.wordpress.com/2011/02/23/combinatul-siderurgic-hunedoara/ |
| | | buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5898 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 Sam 11 Feb 2012, 21:48 | |
| Se mai aude ceva de 302? Se mai repara? Cat de grave sunt avariile? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotiva clasa 42 | |
| |
| | | | Locomotiva clasa 42 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |