|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 01:14 | |
| Exact, scuze de eroare, era fara nume acest sezonier. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 11:10 | |
| - Mario 076 a scris:
- Ce parere aveti despre IR 14038 Brasov-Constanta sosit azi la destinatie cu minus 40 minute dupa ce din Bucuresti-Baneasa a plecat cu +6 ? Pe langa ca sunt timpii de mers umflati a mai tras si mecanicul de el si cu "dintii"
E un record pentru acest tren de 120 km/h pentru ca l-am urmarit in fiecare zi si mai devreme de 10.30 nu l-am vazut sa soseasca. Faceti un exercitiu de imaginatie si puneti-va in locul acelor calatori care au calatorit cu Regiotransul spre Constanta ieri, ce parere v-ati fi facut sau pe romaneste, ce ati fi spus ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 15:05 | |
| Poate ca majoritatea calatorilor au fost uimiti de rapiditatea calatoriei oferite, altii poate au intrat in panica gandindu-se ca mecanicului i s-a facut rau in locomotiva si trenul a scapat de sub control, altii poate ca urma sa-i astepte cineva la gara in Constanta si ajungand trenul cu 40 min mai devreme au cam avut de asteptat pe peronul garii. Se pot emite diferite ipoteze despre cum au gandit calatorii din trenul 14038 aceasta sosire timpurie. Totusi, cred ca majoritatea au gandit pozitiv |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 15:27 | |
| Apropo de asteptat, o situatie similara am patit eu in 2004. Era pe sfarsite reabilitarea pe Bucuresti-Campina, trenurile inca aveau timpii de mers (cel putin pe hartie) corelati la viteza si circulatia din timpul lucrarilor, eu aveam sa merg la gara sa astept o ruda ce a calatorit cu acceleratul 1622 si-am zis cunoscand situatia sa nu merg prea devreme. Ajungand cu vreo 10 minute inainte de cum stiam ca soseste trenul aveam sa constat cu stupoare ca trenul sosise mai devreme cu vreo 40-45 de minute si nici in gara nu mai era. Noroc ca ruda ma astepta in capatul peronului... In cazul de fata cu IR14038 alta a fost situatia. Sa fi balansat vreun pic garnitura ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:11 | |
| BB-ul ala cu 2 rame fuge de rupe pe o linie modernizata, parca zilele trecute sosise cu 27 de minute mai devreme. Si CFR-ul a ajuns cu 15 minute mai devreme in Constanta la trenul de 2 ore fara oprire, si nu mai plangea nimeni. Asta de ieri a mers cu viteza maxima de pe livret fara acele opriri la Lehliu si Medgidia, iar cu un mecanic care nu doarne pe el e si normal sa se scoata timpii astia. Mai e si varianta timpilor trecuti gresit de catre IDM, dar in situatia de fata nu se pune problema ca trenul tot scadea timpii cu cat se apropia mai mult de destinatie. V-am mai spus ca am mers pe cronometru cu vitezomanul, intr-o 1h52min eram la Constanta si trenul era raportat cu 1h57. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- A ajuns pe -40 la Constanta, pentru ca are opririle suprimate la Lehliu (6 minute) si Medgidia (7 minute)
Bucuresti Baneasa 08:09 pl. +6 Lehliu 08:42 TFO -9 Medgidia 09:58 TFO -33 Constanta 10:19 sos. -40
Timpul acesta il scotea si R 387 „Karpaty” in anii ’90 Oprirea de la Lehliu a fost "utilizata" o singura data 10802 depasindu-l pe firul celalalt cu cateva exceptii. In momentul cand 1985 are si el intarziere de cateva minute si RGT vine timpuriu se decide si suprimarea opririi din Medgidia, cred ca s-a intamplat de vreo 10 ori de cand circula 14038. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:22 | |
| Eu cred ca motivul principal al suprimarii opririlor la acel tren il constituie lipsa de calatori care coboara in / urca din / Medgidia si/sau Lehliu, nicidecum incrucisari cu alte trenuri care "vin mai tare din spate"...
Varianta mea la formularea: "BB-ul ala cu 2 rame fuge de rupe pe o linie modernizata" este "BB-ul ala cu 2 rame fuge in zigzag de rupe linia modernizata" |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:28 | |
| Opririle la Lehliu si Medgidia sunt tehnice, nu comerciale, si nu au legatura cu calatorii, s-a mers pe pricipiul de a ajunge cat mai repede la Constanta, nu sa opreasca peste tot, de asta s-a evitat si intrarea in Buc.Nord tot pentru a scurta timpii. RegioTrans nu vinde bilete daca trenul opreste la Lehliu si te urci de acolo, ori nasul nu te lasa sa urci, ori trenul nu opreste chiar la peron, ori iti da bilet din Buc.Baneasa chiar daca urci din Lehliu. La oferta de tarife pe care o are, daca il bagau prin Buc.Nord toata luna august circula cu 3 rame, nu cu una si doua pe Baneasa. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:31 | |
| DPS, te cunosc prea bine, stiu ca nu ii suferi pe cei de la RegioTrans, si eu mereu ma intreb, cand vreodata maxim 100 de pasionati pot avea dreptate in fata miilor de calatori care merg cu trenurile acestei companii ? Si aici ma opresc. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:37 | |
| Sau mai simplu, viteza BB-ului nu e cea reala inregistrata de pe vitezometru Hussler, nefiind calibrat la viteza reala, indicatia lui fiind eronata. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:37 | |
| Nu stiu cat de bine ma cunosti dar nu e chiar asa de neagra situatia. Nu am nimic cu nimeni, exceptie zigzag-ul ala care, din punctul meu de vedere, numai bine nu face liniei. In rest, pentru ce e nevoie de 2 opriri tehnice pe doar 218 km ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:42 | |
| Ca sa poata fi depasit de 10802 si 1985, pentru astea s-au bagat acele opriri la Lehliu si Medgidia cand s-a facut mersul la acest tren, nu s-a tinut cont ca unul merge cu 120 iar celalalt cu 140. E bine totusi ca nu i-au baga opriri in statii mai mici gen Dor Marunt sau la balauri la Dorobantu. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 16:50 | |
| Am inteles, multumesc de lamuriri.
P.S. Daca aveam ceva cu ei, nu le includeam trenurile in filmarile mele. Fara sa ma laud, am primit multumiri pe canalul Youtube de la Tehnotrans, felicitandu-ma pentru impartialitate (am un montaj video doar cu un tren de-al lor) cu toate ca i-am criticat la momentul respectiv pentru halul in care le troncaneau vagoanele...(era vorba de DA-ul 1663 si naveta de containere Chiajna-Constanta, facuta acum de Fersped).
Ultima editare efectuata de catre DPS in Mier 19 Aug 2015, 17:59, editata de 5 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Aug 2015, 17:05 | |
| - kerpeten ali a scris:
- unul merge cu 120 si celalalt cu 140
14038 - 120 km/h. 10802 - 150 km/h. 1985 - 160 km/h. 8001 - 100 km/h. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Aug 2015, 08:45 | |
| In ce an a fost inaugurat firul 3 Chitila ? Din el se desprinde
-M900 (din cate stiu linia ferata Bucuresti Nord- Bucurestii Noii/16 Februarie 1933- Chiajna- Craiova a fost inaugurata in anul 1947. Primul fir al M900 se desprinde din firul 3 Chitila la cca 100 m dupa Podul Grand, iar al doilea fir al M900 se desprinde din firul 3 Chitila la cca 1,4 km dupa Podul Grand, in zona betonierei Crangasi. Când a fost dublata M900 intre Bucuresti Nord- Bucurestii Noi- Chiajna ?)
-Cu cca 300 m inainte de halta Carpati h (Ram. Carpati sau cum am mai vazut in unele livrete din anul 1984- Bucuresti Nord Postul 5), din firul 3 Chitila se desprindea o linie care facea legatura cu cele doua-3 linii care veneau din Triaj, permitand astfel legatura directa Bucuresti Nord- Bucuresti Triaj! Pana când au existat si au fost folosite aceste linii ?
-Dupa HM Pajura, pana când a existat si a fost folosita linia ferata industriala pentru Laromet ? Aceasta se desprindea la RAM. Laromet din linia de racord Pajura HM- Ram. Laromet- Chitila, insa din cate am vazut pe wikimapia, imediat dupa Ram. Laromet, existau si doua linii care faceau legatura cu M700! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |