Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+112
alinx3330
sergiu.asi
alex.barac.5
calatorprinromania
alkrosis
cristi ar
mariuscfrbucuresti
DB Robert
qew00
ldh80
Vale
alinutz23
sorinache96
TVlad
traian
ldh.ro
seby1998
Rarau
matei vulcan
Dionis
marius_catalin84
AndreiSV
Jurnal Feroviar
deconectat
bobi
razvan - trenuri
johnsmoke
Florin C
nsw
Luna
LanceR
DPS
ultras
danlascau
cristy79
rizelgeorgel2004
Costin.B
Costin.H
cristi CFR
spiderpc
vanchorusebulgaria
TonyCFR
Norbi
get.
Raduku09
Mihay
didinul
Adisoft1991s
TonyGFR
gabrielcr
nenuandrei
Caspar
NIKU24
Vitosa
Teodor
Amiralul
mielutu zburator
Malibu
bogdan.perejuc
IonutChircu
marius664
Ryan Anderson
MariusM
mariushal
iustialex
ALEXCFR
Simply18
riciu
DUAL
Razvan Tudor
Sabik
IonutCFR2009
EuroNight
92Dragos
ionutz72
@ndrey
bubu
AlexD
M.I.C.I.
sytrus
NicuS
DAS 2011
Jhonyla
Alex Avram
The Legend
alexpopa
florin29sv
cardinal
tcm
florin.lifticariu
apmatei
Katalyn
dan tm
mureseanu_976
allred
lapsanszkitamas
Vlad
vatmanul
alex1987
COSTACHE MIHAIL
Andrey_tm
Spartan1948
ANDU2100HP
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
Dutzu
Elful
Cont.dezactivat
Adirmvl
cfr500
Nesebar
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 01:14

Exact, scuze de eroare, era fara nume acest sezonier.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 11:10

Mario 076 a scris:
Ce parere aveti despre IR 14038 Brasov-Constanta sosit azi la destinatie cu minus 40 minute dupa ce din Bucuresti-Baneasa a plecat cu +6  ? Pe langa ca sunt timpii de mers umflati a mai tras si mecanicul de el si cu "dintii"  Very Happy
E un record pentru acest tren de 120 km/h pentru ca l-am urmarit in fiecare zi si mai devreme de 10.30 nu l-am vazut sa soseasca.

Faceti un exercitiu de imaginatie si puneti-va in locul acelor calatori care au calatorit cu Regiotransul spre Constanta ieri, ce parere v-ati fi facut sau pe romaneste, ce ati fi spus ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 15:05

Poate ca majoritatea calatorilor au fost uimiti de rapiditatea calatoriei oferite, altii poate au intrat in panica gandindu-se ca mecanicului i s-a facut rau in locomotiva si trenul a scapat de sub control, altii poate ca urma sa-i astepte cineva la gara in Constanta si ajungand trenul cu 40 min mai devreme au cam avut de asteptat pe peronul garii. Se pot emite diferite ipoteze despre cum au gandit calatorii din trenul 14038 aceasta sosire timpurie. Totusi, cred ca majoritatea au gandit pozitiv Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 15:27

Apropo de asteptat, o situatie similara am patit eu in 2004. Era pe sfarsite reabilitarea pe Bucuresti-Campina, trenurile inca aveau timpii de mers (cel putin pe hartie) corelati la viteza si circulatia din timpul lucrarilor, eu aveam sa merg la gara sa astept o ruda ce a calatorit cu acceleratul 1622 si-am zis cunoscand situatia sa nu merg prea devreme. Ajungand cu vreo 10 minute inainte de cum stiam ca soseste trenul aveam sa constat cu stupoare ca trenul sosise mai devreme cu vreo 40-45 de minute si nici in gara nu mai era. Noroc ca ruda ma astepta in capatul peronului...

In cazul de fata cu IR14038 alta a fost situatia.
Sa fi balansat vreun pic garnitura ?  Very Happy
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:11

BB-ul ala cu 2 rame fuge de rupe pe o linie modernizata, parca zilele trecute sosise cu 27 de minute mai devreme. Si CFR-ul a ajuns cu 15 minute mai devreme in Constanta la trenul de 2 ore fara oprire, si nu mai plangea nimeni. Asta de ieri a mers cu viteza maxima de pe livret fara acele opriri la Lehliu si Medgidia, iar cu un mecanic care nu doarne pe el e si normal sa se scoata timpii astia. Mai e si varianta timpilor trecuti gresit de catre IDM, dar in situatia de fata nu se pune problema ca trenul tot scadea timpii cu cat se apropia mai mult de destinatie. V-am mai spus ca am mers pe cronometru cu vitezomanul, intr-o 1h52min eram la Constanta si trenul era raportat cu 1h57.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:16

IonutCFR2009 a scris:
A ajuns pe -40 la Constanta, pentru ca are opririle suprimate la Lehliu (6 minute) si Medgidia (7 minute)
Bucuresti Baneasa 08:09 pl.  +6
Lehliu 08:42 TFO  -9
Medgidia 09:58 TFO  -33
Constanta 10:19 sos.  -40

Timpul acesta il scotea si R 387 „Karpaty” in anii ’90

Oprirea de la Lehliu a fost "utilizata" o singura data 10802 depasindu-l pe firul celalalt cu cateva exceptii. In momentul cand 1985 are si el intarziere de cateva minute si RGT vine timpuriu se decide si suprimarea opririi din Medgidia, cred ca s-a intamplat de vreo 10 ori de cand circula 14038.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:22

Eu cred ca motivul principal al suprimarii opririlor la acel tren il constituie lipsa de calatori care coboara in / urca din / Medgidia si/sau Lehliu, nicidecum incrucisari cu alte trenuri care "vin mai tare din spate"...

Varianta mea la formularea:
"BB-ul ala cu 2 rame fuge de rupe pe o linie modernizata"
este
"BB-ul ala cu 2 rame fuge in zigzag de rupe linia modernizata"
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:28

Opririle la Lehliu si Medgidia sunt tehnice, nu comerciale, si nu au legatura cu calatorii, s-a mers pe pricipiul de a ajunge cat mai repede la Constanta, nu sa opreasca peste tot, de asta s-a evitat si intrarea in Buc.Nord tot pentru a scurta timpii. RegioTrans nu vinde bilete daca trenul opreste la Lehliu si te urci de acolo, ori nasul nu te lasa sa urci, ori trenul nu opreste chiar la peron, ori iti da bilet din Buc.Baneasa chiar daca urci din Lehliu. La oferta de tarife pe care o are, daca il bagau prin Buc.Nord toata luna august circula cu 3 rame, nu cu una si doua pe Baneasa.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:31

DPS, te cunosc prea bine, stiu ca nu ii suferi pe cei de la RegioTrans, si eu mereu ma intreb, cand vreodata maxim 100 de pasionati pot avea dreptate in fata miilor de calatori care merg cu trenurile acestei companii ? Si aici ma opresc.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5492
Data de inscriere : 23/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:37

Sau mai simplu, viteza BB-ului nu e cea reala inregistrata de pe vitezometru Hussler, nefiind calibrat la viteza reala, indicatia lui fiind eronata.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:37

Nu stiu cat de bine ma cunosti dar nu e chiar asa de neagra situatia. Nu am nimic cu nimeni, exceptie zigzag-ul ala care, din punctul meu de vedere, numai bine nu face liniei. In rest, pentru ce e nevoie de 2 opriri tehnice pe doar 218 km ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:42

Ca sa poata fi depasit de 10802 si 1985, pentru astea s-au bagat acele opriri la Lehliu si Medgidia cand s-a facut mersul la acest tren, nu s-a tinut cont ca unul merge cu 120 iar celalalt cu 140. E bine totusi ca nu i-au baga opriri in statii mai mici gen Dor Marunt sau la balauri la Dorobantu.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 16:50

Am inteles, multumesc de lamuriri.

P.S. Daca aveam ceva cu ei, nu le includeam trenurile in filmarile mele. Fara sa ma laud, am primit multumiri pe canalul Youtube de la Tehnotrans, felicitandu-ma pentru impartialitate (am un montaj video doar cu un tren de-al lor) cu toate ca i-am criticat la momentul respectiv pentru halul in care le troncaneau vagoanele...(era vorba de DA-ul 1663 si naveta de containere Chiajna-Constanta, facuta acum de Fersped).


Ultima editare efectuata de catre DPS in Mier 19 Aug 2015, 17:59, editata de 5 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeMier 19 Aug 2015, 17:05

kerpeten ali a scris:
unul merge cu 120 si celalalt cu 140

14038 - 120 km/h.
10802 - 150 km/h.
1985 - 160 km/h.
8001 - 100 km/h.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 08:45

In ce an a fost inaugurat firul 3 Chitila ? Din el se desprinde

-M900 (din cate stiu linia ferata Bucuresti Nord- Bucurestii Noii/16 Februarie 1933- Chiajna- Craiova a fost inaugurata in anul 1947. Primul fir al M900 se desprinde din firul 3 Chitila la cca 100 m dupa Podul Grand, iar al doilea fir al M900 se desprinde din firul 3 Chitila la cca 1,4 km dupa Podul Grand, in zona betonierei Crangasi. Când a fost dublata M900 intre Bucuresti Nord- Bucurestii Noi- Chiajna ?)

-Cu cca 300 m inainte de halta Carpati h (Ram. Carpati sau cum am mai vazut in unele livrete din anul 1984- Bucuresti Nord Postul 5), din firul 3 Chitila se desprindea o linie care facea legatura cu cele doua-3 linii care veneau din Triaj, permitand astfel legatura directa Bucuresti Nord- Bucuresti Triaj! Pana când au existat si au fost folosite aceste linii ?

-Dupa HM Pajura, pana când a existat si a fost folosita linia ferata industriala pentru Laromet ? Aceasta se desprindea la RAM. Laromet din linia de racord Pajura HM- Ram. Laromet- Chitila, insa din cate am vazut pe wikimapia, imediat dupa Ram. Laromet, existau si doua linii care faceau legatura cu M700!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 61 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: