| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Aug 2015, 23:15 | |
| Va fi si asa ceva, ca e nevoie pentru cei ce urca din Brasov si vor la Satu Mare sau Baia Mare. Acum 10 ani sa zic, daca nu mai mult, a fost o lucrare la un pod nou la Ploiesti peste calea ferata si au inchis complet circulatia intre Ploiesti si Floresti, atunci 1641/1643 au fost deviate pe 501, restul pe 202 sau 1621/1622 erau limitate la BV, au circulat doar Brasov-Timisoara-Brasov. Poate doar asa vom avea trenuri faine pe 501 ca altfel doar Regio. |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Aug 2015, 00:42 | |
| Eh, sa ne amintim ca si in perioada lucrarilor Campina - Predeal s-au limitat o gramada de trenuri (chiar si 1731/2 la Campina). Nu cred ca ar fi asta o problema, dar cine stie cand se va face asta...vazusem anul trecut prin Timisu de Sus un afis legat de deschiderea licitatiei pentru nu stiu ce studii care sa se faca la ruta, asa ca probabil carpeala cu traverse noi in curbe si reparatii de mantuiala la linii va mai tine destul. Si in orice caz, inchiderea cred ca va fi de scurta durata Sa vedeti iar stationari cu orele pentru marfare prin garile de pe Valea Prahovei prin 2010 un marfar a stat cam 3 zile in Campina fara sa se miste un metru |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Aug 2015, 02:02 | |
| Se fac studii... pentru Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara. Braşov - Predeal va fi ultimul sector din fostul Coridor IV care va fi reabilitat, iar la momentul ăla lucrările vor fi deja destul de avansate, dacă nu chiar finalizate, pe Bucureşti - Craiova şi Craiova - Arad, care vor prelua traficul de marfă şi cel internaţional de călători pe timpul gâtuirii din Predeal, iar Balota şi Dr. Tr. Severin Mărfuri vor deveni noile Predeal şi Braşov, unde vor fi descompuse/recompuse garniturile prea grele de marfă. Închiderea totală a liniei Predeal - Braşov ar fi o prostie, o greşeală economică, iar ocol pe 501 şi 201... hai să fim serioşi, vorbim de secţii care conţin şi staţii SBW, cu linie simplă, iar 201 e neelectrificată... costurile operatorilor ar fi uriaşe, ca să nu mai vorbim că, dpdv al traficului de călători, s-ar pierde cea mai utilizată rută a ţării.
Cred că 2030 e un termen optimist... _________________ :TTT:
|
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Aug 2015, 09:10 | |
| Pe ce vagoane am prize in IR 1631? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Aug 2015, 09:23 | |
| |
|
| |
alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5267 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Aug 2015, 17:43 | |
| Buna ziua! Am sanse sa ajung mecanic de locomotiva daca sufar de epilepsie (o forma usoara)? Si daca mai sunt necesare examenele de la fizica si matematica. |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5430 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Aug 2015, 19:16 | |
| Ca mecanic..nu trebuie sa suferi de nimic. Edit: Ai 13 ani si deja intrebi daca o sa ajungi mecanic? Termina generala..liceul..faci o facultate ceva...Eu nu recomand sa ajungi in CFR. Si nu recomand la nimeni daca vine doar pentru bani. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Aug 2015, 19:39 | |
| Daca intrunesti conditile si termini scoala n-ai nicio sansa sa te angajezi in CFR. Daca bagi in plic 10.000 lei noi poate asa sa ai sanse. Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca aceasta scoala oricat de pasionat ar fi sau cum a zis colegul pentru bani. CFR si forta de munca nu mai e ce a fost odata. Daca te lipesti si faci cursurile gratis e bine dar sa vi din exteriorul sistemului infect numit CFR si platesti scoala sau ptr IDM e direct tzeapa. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 00:31 | |
| Eu nu inteleg de ce IR1843 Timisoara-Sighet merge doar cu 2 vagoane, din care unu de cls.1 in zilele de vineri si duminica e nenorocire, ar trebui macar 2 de cls.2 si scos cel de cls.1. |
|
| |
alkrosis
Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 3475 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 01:41 | |
| Buna seara!
Cei care ati mai calatorit cu IR-1932, imi puteti spune va rog daca toate vagoanele de clasa a 2-a au priza functionala ?
Multumesc ! |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 02:16 | |
| Prize au, functionale nu se stie.. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 04:51 | |
| Daca la un vagon 22-96 nu merge iluminatul e posibil ca si prizele si AC sa nu functioneze ? Aseara IR 1646 TG.Mures-Brasov la un vagon 22-96 grupa de la TG.Mures era bezna totala. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 11:55 | |
| - alinutz23 a scris:
- Buna ziua! Am sanse sa ajung mecanic de locomotiva daca sufar de epilepsie (o forma usoara)? Si daca mai sunt necesare examenele de la fizica si matematica.
E boala cronica o sa fie scrisa in adeverinta pe care o iei de la medicul de familie pentru avizul medical |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 18:26 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Daca la un vagon 22-96 nu merge iluminatul e posibil ca si prizele si AC sa nu functioneze ? Aseara IR 1646 TG.Mures-Brasov la un vagon 22-96 grupa de la TG.Mures era bezna totala.
Iluminatul si prizele depind de transformator(sursa) la vagoane .. dar la 22-96 sunt separate toate 3 sistemele si depinde de defect.. Daca era transformatorul bulit(si nu incarca bateriile) cu siguranta nu mergeau nici prizele pe langa iluminat, ca si ele depind de transofrmator dar nu si de baterii.. AC-ul e legat direct in tzava de 1500 V.c.c si are convertor separat. Daca ereu bateriile duse si nu mai tineau curent atunci transformatorul nu poate alimenta direct becurile pentru ca are o protectie si simte ca bateria ar fi in scurt.. cu toate ca acestea doar sunt epuizate si nu mai tin curent in ele..si este posibila o supraincalzire daca se incearca incarcarea lor,de asta si protectia suplimentara.. (ar fi mers atat prize cat si AC).. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 09 Aug 2015, 19:16 | |
| Multumesc pentru raspuns. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|