| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 01 Dec 2014, 18:36 | |
| Am si eu o intrebare: A fost vreodata vreun Sulzer vopsit in culorile tricolorului? Daca da, ce serie avea locomotiva? |
|
| |
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 01 Dec 2014, 19:10 | |
| 'GTF' 060-DA-008 , fosta industriala ... |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 01 Dec 2014, 19:26 | |
| Multumesc pt raspuns!
Astazi mai exista locomotiva? Macar vopsita in alt fel! Sau a fost casata? |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 01 Dec 2014, 19:31 | |
| Cine a fost in seara asta la Gara CFR Baneasa, pe la ora 18:15,pasionatii de trenuri?
|
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 01 Dec 2014, 20:39 | |
| - dan tm a scris:
- Dar amortizarea proiectului se include doar in prima unitate?
Nu e obligatoriu, eu doar am dat exemplu cat i-a costat pe cei de la ST RES 001, asta nu inseamna ca daca ar primi o cerere de cumparare pentru RES 001 o vor vinde cu 5mil eur . Depinde de ei cum isi vor amortiza investitia din cercetare/dezvoltare/testare, in mod normal banii astia nu prea mai au de unde sa-i recupereze. Practic sunt bani investiti in viitor dar cum ST nu produce deloc RES...si-au cam luat adio de la ei. Daca ST ar fi produs macar o RES pe luna banii erau recuperati din serviciile de mentananta si revizii, dar asa sunt blocati sau chiar pierduti... |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 06 Dec 2014, 12:29 | |
| Unde sunt in semanale de avarie la intrarea in tunel?
(5) Semnalele de avarie sunt utilizate pentru semnalizarea
pericolului pentru circulaŃia trenurilor la trecerile la nivel sau prin
tuneluri. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 06 Dec 2014, 13:32 | |
| Nu toate au. Până acum am văzut doar la un singur tunel şi anume tunelul mare de la Predeal. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 06 Dec 2014, 13:39 | |
| Pe acela l-am vazut si eu. Chiar m-am uitat pe niste poze de-ale mele si nu am vazut nici pe 502, nici pe 900, nici pe Barnova. Sunt suficiente cele de bloc de linie. |
|
| |
iustialex
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 26 Localizare : Pascani Reputatie : 4604 Data de inscriere : 08/08/2012
| Subiect: bulgaria express Dum 07 Dec 2014, 12:55 | |
| Salut.Stiti daca trenul Bulgaria Express va mai circula de la schimbarea mersului trenurilor? Ca as vrea sa stiu pentru niste rude ce vor sa vina de la Sofia la Pascani. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 13:05 | |
| - iustialex a scris:
- Salut.Stiti daca trenul Bulgaria Express va mai circula de la schimbarea mersului trenurilor? Ca as vrea sa stiu pentru niste rude ce vor sa vina de la Sofia la Pascani.
Nu. Se discuta asta la topicul cu mersul trenurilor. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 13:25 | |
| Ce locomotivă e asta ? una de a noastră ? http://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade–Bar_railway In partea de jos, e clasa 461
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 13:30 | |
| Nu e de a noastră, dar e făcută la noi la Craiova pentru sârbi. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 16:02 | |
| Revin cu acesta intrebare: Stiu ca poate parea stupida intrebarea, dar care este rolul vagoanelor de calatori cu pantograf? Nota: nu ma refer aici la trenurile tip rama - gen hyperion, pondolino etc. Mai exista asemenea vagoane in Romania? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 16:17 | |
| Sunt vagoane care au nevoie de un amperaj mai mare decat vine pe cablul de la locomotiva, si atunci ele sunt dotate cu transformator separat(rare cazuri), dar cele mai multe ori aceste vagoane circula pe liniile care au catenara de 1500 V cc sau 3000 V cc. si-atunci este practic o colectare separata, ca si cum ai avea un alt punct de alimentare. De asemenea exista si vagoane laborator, la care pantograful e pentru masurarea parametrilor geometrici ai catenarei. Eventual pune o poza cu vagonul respectiv. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Dec 2014, 16:25 | |
| Prin Elvetia exista ceva vagoane restaurant cu pantograf, poate la alea se refera. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|